Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen joka sanoo olevansa hyvä sängyssä pitää jotain roolia yllä seksin aikana

Vierailija
03.07.2022 |

Sellainen mielipide.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät ole hyviä sängyssä, turhaan mainostavat itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Roolileikit on ihan ok. Seksi on leikkiä ja fantasiaa.

Vierailija
4/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä sängyssä ei sitä tarvitse mainostaa. Teot puhukoon puolestaan.

Vierailija
5/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka on hyviä sängyssä, harvemmin tulee siitä ääneen kertomaan.

Vierailija
6/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto ajaa tikanpojankin puuhun. Rakastelu ei ole tekniikka vaan tunnelaji. Kun tuntee molemmin puolin räiskyy, on rakastelukin kivaa. 

Vierailija
7/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mites se sängyssä hyvä oleminen mitataan!

Mä vaan mietin...

Kuka muuten kertoilee ympäristölleen että v-ttu kun olen hyvä sängyssä... Hahahahahahahahahahahaaaaa!

Varmaan sama, joka kokee jotain angstia tekokikkeleistä ja kirjoittelee tänne jatkuvasti kuinka mies löysi ja hän se sitten sanoi... Meniks mies penkomaan luvatta! Ettei vaan olis löytäny Raamattua!

Vierailija
8/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että jos joku kertoo olevansa hyvä sängyssä ei sitä todennäköisesti ole. Hän on vain oppinut yhden tavan hoitaa "suorituksensa", eikä mitä luultavimmin lue yhtään kumppaniaan tai saatikka kuuntele hänen toiveitaan. 

Eli saat pronosta oppia saaneen jyystäjän, joka toimii lähinnä mekaanisesti ja eikä ole oikein hommassa oikeasti läsnä, vetää typerää roolia ja odottaa sinulta samaa. 

Vierailija
9/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti hyvä sängyssä on avoin erilaisille ehdotuksille ja kokeiluille. Hän ei toista yhtä ja samaa liikettä omaan orgasmiinsa saakka.

on kyse sitten naisesta tai miehestä.

Mietin myös paljon kokenutta ystävääni, joka menee aina äärimmäiayyksistä toiseen seksissäkin, että kuunteleekohan hän toisen toiveita tai kehon liikkeitä ollenkaan vai toistaa pelkkiä opittuja temppuja...

seksi on erilaista aina uuden ihmisen kanssa.

Vierailija
10/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ei voi itseään kehua, se kehu on tultava siltä vastapuolelta...näin sen näen.

Vierailija
11/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että jos joku kertoo olevansa hyvä sängyssä ei sitä todennäköisesti ole. Hän on vain oppinut yhden tavan hoitaa "suorituksensa", eikä mitä luultavimmin lue yhtään kumppaniaan tai saatikka kuuntele hänen toiveitaan. 

Eli saat pronosta oppia saaneen jyystäjän, joka toimii lähinnä mekaanisesti ja eikä ole oikein hommassa oikeasti läsnä, vetää typerää roolia ja odottaa sinulta samaa. 

Kyselee kumppanilta: oliko hyvä? Saitko? Toinen vastaa että juu, tottakai oli ihanaa 🙄. Tämä sitten tyhmyyksissään otetaan totuutena ja toitotetaan eteenpäin.

Vierailija
12/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen toooosi hyvä sängyssä, nukun vaikka kuinka pitkään ja hyvin 😆

Vierailija
13/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa sanoa noin minusta. Tietysti jotkut ovat hyviä sängyssä, toiset huonoja, mutta eikö se sängyssä hyvä oleminen riipu siitä toisesta osapuolesta. Yksin omaksi ansioksi hyvää seksiä ei oikeasti voi koskaan ajatella. Ellei joku sitten tahdo alleviivata tyytyväisyyttään itsetyydytystaitoihinsa.

Vierailija
14/14 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen toooosi hyvä sängyssä, nukun vaikka kuinka pitkään ja hyvin 😆

Minä puolestani olen ihan surkea sängyssä. Viime yönäkin heräsin ainakin viisi kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme