Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan keskustellut uskonnoista ulkomaalaisten kanssa?

Vierailija
02.07.2022 |

Minä olen hyvinkin avoimesti ja uskonto ei ole heille ongelma. Keskustelu uskonnosta on erittäin vaivatonta ja luonnollista. Siksi, koska uskonnollisuus kuuluu luonnollisena osana heidän maailmaansa.

Moni suomalainen ei taida hahmottaa sitä, kuinka ateistinen maa Suomi on. Mahdollisesti ateistisin maa koko länsimaissa.

Mistäkö johtuu?

Ajattelen, että se johtuu siitä, että olemme olleet sodan jälkeen Neuvostoliiton kopio. Oikein mallimaa.

Moni suomalainen ei hahmota sitäkään ,että itse asiassa he ovat syntyneet Neuvostoliittoon.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muslimista ja heidän säännöistään. Sekä naisen ja miehen kanssa. Ei ongelmia, jos kunnioittava sävy.

Sitten olen jutellut muslimin kanssa, joka ei uskovainen ja noudata sääntöjä, vaan kävi esim. Pikkujouluissa.

Vierailija
62/64 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen valossa luterilaisen kirkon kannatus laskee ja muslimien kannatus nousee Suomessa. Tämä kehitys on havaittu johdonmukaisesti vuosien ajan. Ojasta allikkoon mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, usein. Avovaimo on ortodoksi ja minä kristitty. Arvopohjat on samat. Vietämme molempien uskontojen juhlapyhät ja kummankin uskonnollisia perinteitä noudattaen, vaikka kumpikaan meistä ei ole mitenkään uskonnollinen. Kultturellinen tapa ja perinne. Se on ihan mukavaa ja avartaa myös omaa näkemystä.

Kyllähän ortodoksitkin ovat kristittyjä.

Vierailija
64/64 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitanee ap sujuvalla keskustelulla tarkoittaa samanmielisten selkääntaputtelurinkiä???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä