Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teitä vaivaa bussin törpöt??

Vierailija
02.07.2022 |

Nähty tänään Vantaalla täpö täydessä bussissa kun keppien kanssa kulkeva joutuu seisomaan!! Istuin itse toisessa päässä enkä voinut tehdä mitään. Mikä teitä vaivaa? Eikö ihmisillä ole enään alkeellisiakaan käytöstapoja olemassa?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit voinut silti avata suusi. Ei jälkiviisastelu auta.

Vierailija
2/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tollasessa tilanteessa sanonut asiasta. Itsekin seisoin, samoin kuin se keppeilijäkin, ja sai hän sitten istumapaikankin. Vaarallista seisoa tommosilla liikkuvassa autossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vanhuksillekaan enää anneta paikkoja.. Rappiolla nykynuoriso ja -aikuiso.

Vierailija
4/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse et voinut tehdä mitään? :D

Vierailija
5/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse et voinut tehdä mitään? :D

pystyy hän valittamaan vauvapalstalla!

Vierailija
6/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussi oli täysi, käytävät siis täynnä ja olin toisessa päässä. Huutaako olisi pitänyt alkaa? -ap

Vierailija
7/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussi oli täysi, käytävät siis täynnä ja olin toisessa päässä. Huutaako olisi pitänyt alkaa? -ap

Ei, vaan nostaa se berberi penkistä ja kipittää sanomaan että tuolla on sulle paikka.

Kai tämä on trollialoitus. :D

Vierailija
8/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan nostaa se berberi penkistä ja kipittää sanomaan että tuolla on sulle paikka.

Käytävät oli täynnä niin en voinut mennä siitä ja jos olisin noussut, joku seivova olisi istunut siihen.

Vierailija
9/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytävät oli täynnä niin en voinut mennä siitä ja jos olisin noussut, joku seivova olisi istunut siihen.

Tämä oli siis apn

Vierailija
10/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sama tilanne on koko hsl:n alueella, varmaan muuallakin. Muita ei enää huomioda.

Ja tässä ketjussa näkyy se sama itsekäs asenne joistain vastaajista.

Vierailija
11/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SÄ oot varmaan itse tollanen itsekäs törppö joka antaa vanhusten seistä

Vierailija
12/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha syyllistää koko bussin väkeä tosta. Ei ne muutkaan kauimmaiset tai seisovat olisi voineet mitään tehdä, ainoastaan ne siellä lähellä olevat. Eli koko Vantaa ei ole täysi törppöjä.

Vierailija
13/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuussa sama, tulin bussiin viimeisilläni raskaana ja kukaan ei tarjonnut penkkiä. Seisoin käytävällä ja kun tuli äkkijarrutus niin joku kaatui päälleni. Bussi jatkoi matkaa eikä kukaan edelleenkään tarjonnut paikkaa. Tästä on jo pari vuotta ja nyt uskaltaisin sanoa että antakaa mulle saat-nan istumapaikka. Täytyy uskaltaa aukaista suunsa ja vaatia, kun ei ne muuten tajua. 

Vierailija
14/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan aina paikkani vanhuksille tai huonosti liikkuville. Eikö se ole ihan normaalia?

Vierailija
15/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö uskaltanut huutaa: Antakaa istumapaikka henkilölle joka siellä kepin kanssa seisoo! Etpä uskaltannut. Tällä huutelet nimettömänä , luulet samassa dösässä olijat, on täällä lukemassa juttujasi.ps. Itse muuten kuljen Metrolla!

Vierailija
16/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joensuussa sama, tulin bussiin viimeisilläni raskaana ja kukaan ei tarjonnut penkkiä. Seisoin käytävällä ja kun tuli äkkijarrutus niin joku kaatui päälleni. Bussi jatkoi matkaa eikä kukaan edelleenkään tarjonnut paikkaa. Tästä on jo pari vuotta ja nyt uskaltaisin sanoa että antakaa mulle saat-nan istumapaikka. Täytyy uskaltaa aukaista suunsa ja vaatia, kun ei ne muuten tajua. 

Hui! Onneksi sä et kaatunut itse. Mikä juttu tämä on? Eikö ne muut huomaa vai eikö niitä vaan kiinnosta?

Vierailija
17/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa vaan kuljettaja ystävällisesti katsoisi, että bussiin nouseva liikuntarajoitteinen saa varmasti istumapaikan, se olisi parasta.

Toki jotkut kuljettajat näin tekevätkin.

Vierailija
18/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö uskaltanut huutaa: Antakaa istumapaikka henkilölle joka siellä kepin kanssa seisoo! Etpä uskaltannut. Tällä huutelet nimettömänä , luulet samassa dösässä olijat, on täällä lukemassa juttujasi.ps. Itse muuten kuljen Metrolla!

Luuletko sä että tollanen huuto kuuluu bussissa taakse asti? Enkä todellakaan luule heidän olevan nyt täällä. Metrossakin pitää antaa paikka vanhuksille, ettäs tiedät. -ap

Vierailija
19/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan bussikuski kysyi voisiko joku päästää kepillä kulkevan istumaan ja edessä oli myös merkitty paikat erikseen. Joillakin voi olla taas vamma tai sairaus joka ei näy päällepäin, joutuu myös istumaan, ei ehkä halua selittää vaivaa kaikkien kuullen tai pysty.

Vierailija
20/35 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa vaan kuljettaja ystävällisesti katsoisi, että bussiin nouseva liikuntarajoitteinen saa varmasti istumapaikan, se olisi parasta.

Toki jotkut kuljettajat näin tekevätkin.

Jos bussi on täynnä, se on vaikea nähdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi