Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loistava ja edullinen tapa karsia gold-diggerit: vie nainen mäkkiin ekoilla treffeillä

Vierailija
02.07.2022 |

Osa pistää treffit poikki jo parkkiksella, osa syö tarjotun aterian ja ghostaa, vain oikeasti sinusta kiinnostuneet vaalii sitäkin muistoissaan.

Kommentit (720)

Vierailija
581/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulisi kiusallinen olo, jos ensitreffit olisivat kovin kalliit. Sen sijaan niiden täytyy ehdottomasti olla romanttiset, eiväthän ne muuten ole treffit laisinkaan. Mäkkäri ei ole romanttinen paikka. Vaikka olisin korviani myöten ihastunut mieheen, Mäkkäri ei toimisi vaan luultavasti alkaisin epäillä että yhteiselo olisi perin harmaata ja arkista, jos edes ensitreffeillä ei yritä yhtään.

Mut entä jos siel mäkkärissä tuotais yhtäkkiä kynttilä pöytään ja takahuoneesta kömpis muusikoita laulaa rakkauslauluja siihen ympärille? :)

No tämä olisi aika yllättävä ja hauska juttu kieltämättä :D Sopivasti överi ja kiusallinen hauskalla tavalla

Ensitreffeillä? Mun mielestä olisi karseaa. Lähes aina ensitreffeillä paljastuu jo kättelyssä, että mies ei olekaan yhtään mun tyylinen, ja joku spektaakkeli rakkauslauluineen on viimeinen asia jota siinä tilanteessa toivon. Poistuisin aika nopeasti paikalta.

Vierailija
582/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulisi kiusallinen olo, jos ensitreffit olisivat kovin kalliit. Sen sijaan niiden täytyy ehdottomasti olla romanttiset, eiväthän ne muuten ole treffit laisinkaan. Mäkkäri ei ole romanttinen paikka. Vaikka olisin korviani myöten ihastunut mieheen, Mäkkäri ei toimisi vaan luultavasti alkaisin epäillä että yhteiselo olisi perin harmaata ja arkista, jos edes ensitreffeillä ei yritä yhtään.

Mut entä jos siel mäkkärissä tuotais yhtäkkiä kynttilä pöytään ja takahuoneesta kömpis muusikoita laulaa rakkauslauluja siihen ympärille? :)

No tämä olisi aika yllättävä ja hauska juttu kieltämättä :D Sopivasti överi ja kiusallinen hauskalla tavalla

Ensitreffeillä? Mun mielestä olisi karseaa. Lähes aina ensitreffeillä paljastuu jo kättelyssä, että mies ei olekaan yhtään mun tyylinen, ja joku spektaakkeli rakkauslauluineen on viimeinen asia jota siinä tilanteessa toivon. Poistuisin aika nopeasti paikalta.

Niin, sit me ei vaan sovittais yhteen edes niiden ekojen treffien perusteella, ei siinä mitään pahaa ja väärää ole kummallekaan osapuolelle, päinvastoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä parempi, kun menet hotelli Kämpiin, tilaat parasta ruokaa ja sanot lopuksi, ettei ole rahaa, mutta sinulla on pari kassia palautuspulloja kotona, jotka voit antaa naiselle, jos maksaa laskun.

Sitten näet, mitä maata neiti on.

Suuri määrä palautuspulloja kertoo ihan tarpeeksi miehestä. Eikä sitä pelasta mikään paitsi ehkä, jos eivät ole kuplavesipulloja, eikä niitäkään suuri määrä.

Oli sitten limsaa tai kaljaa, niin tuommoiset juomatottumukset ja keräämiset ei kuulu ihannemieheni elämäntyyliin.

Se, että hyväksyy tuollaisen käytöksen naisena mieheltä, kertoo vain ja ainoastaan kuinka vähän itseään arvostaa, jos tuollaisen jälkeen vielä tapaa miehen.

Tarkoitus kun on pelkästään laittaa nainen huonoon tilanteeseen ja nöyryyttää. Jos haluaa, että molemmat maksaa erikseen kertoo sen jo etukäteen eikä huijaa antamalla ymmärtää jotain muuta.

Vierailija
584/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missa sä niitä naisiin tapaat joita sä kutsut mäkkiin? Leipäjonossa? Tuskin pursiseurassa.

Ja siellä on varmaan jahdin omistaja 😃

Kyllä, tässä näin. Mitäs oikein kuvittelit?

Niin varmaan 😅

Vierailija
585/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sit me ei vaan sovittais yhteen edes niiden ekojen treffien perusteella, ei siinä mitään pahaa ja väärää ole kummallekaan osapuolelle, päinvastoin. 

No on minusta aika noloa ja epätoivoista mieheltä järjestää tuollainen tilanne naiselle, josta ei edes tiedä vielä natsaako. Ihan kuin mies kuvittelisi että treffeille pääseminen tarkoittaa, että nyt on elämän rakkaus löytynyt.

Vierailija
586/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jo etukäteen ilmoittaa että syödään sitten mäkkärissä ja maksat itse niin ei tarvi vaivautua sitäkään.

Vierailija
587/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites olis semmonen, että mennään puistoon, istutaan johonkin penkille niin yhtäkkiä puskista tulee joku trubaduuri laulamaan meille rakkauslauluja. :D

Siinä vasta karsitaan jyvät akanoista kun vähän testailee naisen huumorintajua. 

Miksi haluat pelotella?

Mitä ihmeen pelottelua tuo olisi, siinähän minä, aina ekana uhrattava mies olisin vieressä muutenkin?

Jos tuosta nainen pelästyisi eikä nauraisi, niin tietäisin heti ettei me sovita yhteen.

Kun joutuu kahden vieraan miehen väijytykseen, niin miten siinä mies olisi ensimmäisenä uhrattavana? Kyllä paljon todennäköisemmin naiselta joko omaisuus lähtee tai joutuu raiskatuksi taikka molemmat.

Se oliskin hyvä, jos noin vainoharhainen nainen päättäisi juosta puistosta pois sen sijasta, että jäisi siihen ja suhtautuisi tilanteeseen oikein.

Lopulta nää testailuthan on oikein hyvä tapa karsia naisista ne nihkeimmät saati latvavikaisimmat tapaukset, laittamalla ne johonkin hulluun tilanteeseen kuten just jostain puskasta kömpivään trubaduuriin. :D

Todellisuudessa tuollainen tuskin olisi oikeasti tapahtuessaan sinustakaan hahhahhhauskaa, vaan lähinnä kiusallista ja hämmentävää. Fantasioissa tietysti ultimaattisen fantsua, mutta todellisuus harvemmin sitä on. Ei vieraan ihmisen kanssa osaa nauraa räksättää heti kaikelle, kuten kavereiden kanssa. Varsinkaan kun sinulla on jo päässäsi valmiiksi mietitty käsikirjoitus miten tilanteen ja reaktioiden kuuluu mennä ja jos siihen tuleekin poikkeuksia niin deal breaker. Mitä jos olisitkin itse sitä mieltä, ettei tilanne syystä tai toisesta olekaan hauska, vaikka niin luulit?

Olisi se hymyiltävän hauskaa, ja huomattavaahan on, että yhtälailla sen trubaduurin hankinta ja sijoitus vaatii minulta vaivaa ja rahaa.

Eli nimenomaan, jos nainen ei suhtautuisi näihin tempauksiin nauraen, tietäisin myös heti ettei me sovita yhteenkään, selvästi liian erilaiset luonteet.

Laita siihen deitti-ilmoitukseen että olet creepy testailija, niin kaikki voittaa. Sinä et tuhlaa turhaan rahaa mihinkään outoihin vetoihin ja naiset ei haaskaa aikaansa mihinkään sosiopaattiin.

En tietenkään laita, silloinhan testi epäonnistuisi.

Mielummin teen kuten monet naisetkin meikkejä, filsuja ja kuvakulmia käyttäessään ilmotuksissaan, jauhan myös ihan paskaa sinne ilmotukseen että saan tarjonnan mahdollisimman laajaksi ja näin kasvatettua mahdollisuuksia löytää seurustelukumppani.

Sinulla ei ole tarkoitustakaan löytää seurustelukumppania, motiivinasi on vain lietsoa omaa naisvihaasi. Normaali ihminen ei tietentahtoen käy lukuisilla treffeillä epäsopivien kumppanien kanssa vaan koittavat tapailla niitä potentiaalisia elämänkumppaneita. Jos esim. vasemmistolaisen kannattajalle selviää että treffikumppani on persu, siihen ei tarvitse mitään testejä vasurikokoukseen viemisineen, vaan ihan normaalia keskustelua ja kanssakäymistä.

Haluan vain karsia pois kaikki syystä tai toisesta vihaamani naiset, ei ne oo ansainnut multa yhtään mitään.

On niitä hyviäkin naisia kuitenkin, ne löytyy kyllä kun viitsii vähän testailla naisen luonteenpiirteitä.

Sulla ei siis ole minkäänlaista sosiaalista silmää että voisit keskittyä vain sellaisiin naisiin joita et vihaa?

Ei kaikki naiset kuuluta etukäteen olevansa esimerkiksi huumorintajuttomia saati varsinkaan itsekkäitä kantturoita, kullankaivajia tai muitakaan turisteja ja loisia.

Jos treffit kanssani on miehelle vitsi, en halua tapailla tuonlaista toksista miestä. Saati sitten junttia joka pitää mäkkiä hyvänä paikkana ensitreffeille. Kun edelleenkin sitä panostusta voi tehdä ihan ilman rahaakin. Tai yhtä edullisesti jossain missä naista ei pidetä pilkkanaan.

Ei ne treffit sun kanssa ole vitsi, vaan sen tarkoitus on tehdä havaintoja sinun olemuksestasi vitsin kautta.

Hölmö nainen. :D

Kertoo sinun sosiaalisen pelisilmän puutteesta jos hyppäät suoraan syvään päätyyn noiden vitsiesi kanssa. Itselläni on IBS ja mäkissä on aika vähän minulle sopivaa ruokaa, sen lisäksi että saisin kuvan sinusta pihinä ja neuroepätyypillisenä jannuna. Sen sijaan jos mies jonka kanssa seurustelisin, tuntisin hänet, veisi minut mäkkiin syömään, voisin ymmärtää vitsiksi ja pitää tuota läppänä. Miksi sinulla on siis pakkomielteinen tarve luoda itsestäsi kuva outona pihinä hyypiönä ja itse vesittää mahdollisuus aidolle tutustumiselle treffikumppanin kanssa? Olisiko se miellyttävää jos hän testailisi sinua heittäytymällä esim stalkkeriksi? Että jos sinua ei naurattaisi törmätä häneen työpaikallasi ja kodin rappukäytävässä, niin olisit tosikko?

Jos et tosiaan millään ymmärrä, että tämän teon tarkoituksena on niin mitata naisen henkisiä kykyjä, kuin samalla tehdä niille fiksuimmille naisille ihan sanomattakin selväksi, että testaan nimenomaisesti hänen henkisiä kykyjään ja arvojaan kun hänet sinne pikaruokapaikkaan vien.

Ulkomailta löytyy fiksumpia naisia enempi, siellä useampi ymmärtää olla lyömättä liinoja kiinni heti ensimmäisellä tasolla.

"Henkisiä kykyjä ja arvoja." Minusta mäkkäri on tyylitön valinta, ja henkisiltä kyvyiltäni pääsen mensan jäseneksi. Arvot, no mitä mäkkäri kertoo sinun arvoistasi? Tuollainen ketju takoo rahaa minimipalkkalaisten selkänahasta, tehotuotettua lihaa, nopeasti tehtyä mielikuvituksetonta bulkkiruokaa.

Mitä olisi oikeasti hyvä ruoka - niin terveellisyyden kuin maun kannalta - se ei ole ranskalaisia ja majoneesia.  Taidat olla tosi nuori että tulee edes mieleen joku mäkkäri. 

Haluaisin aikuisen miehen joka ymmärtää jo vähän hyvän ruoankin päälle, eikä vain jotain opiskelijamättöä. Mielikuvitukseton bulkkiruoka tylsässä ympäristössä on se mikä tuossa eniten tökkää. Mielikuvitukseton. Ei minkään makuinen.

Halvalla voi päästä myös niin, että antaa itsestään fiksun kuvan. En käsitä miksi haluaa tieten tahtoen antaa itsestään yksinkertaisen kuvan, ja vielä maalaa sen muka testiksi. Ei ainakaan minua kiinnosta yksinkertaiset ja mielikuvituksettomat miehet.

Siis jopa joku kahvila olisi parempi kuin mäkkäri. Yksityisten omistamat kahvilat, jos ei ole ketjussa, on jo paljon kiinnostavampia.

Luulet ilmeisesti olevasi fiksumpi kuin ne deittisi, kun asetat itsesi ylemmäksi ja "testailet" heidän henkisiä kykyjään.

Vierailija
588/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kaipaan mahdollisimman paljon övereitä ja kiusallisia tilanteita elämääni. Voin kuvitella millainen ensimmäinen yhteinen yö olisi jos joku onneton sinne asti päätyy.

Vierailija
589/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla onkin sairas huumorintaju :D

Vierailija
590/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mäkkiin?

Miksette vaikka hae jotain vähän tyylikkäämpää edullista evästä vaikkapa lähikaupasta ja mene johonkin kauniille paikalle piknikille? Mäkki on lapsille.

Tyylikäs voi olla myös edullisella budjetilla. Tuolla tekniikalla kyllä voi löytää kypsymättömän tai tyylittömän (tai epävarman ja arvoaan tuntemattoman) naisen.

Mun mielestä ensitreffien tärkein anti on tutustua toiseen pintapuolisesti ja jutella asioista jotta nähdään kohtaako kiinnostuksen kohteet. Ei miettiä ruokaa tai viiniä tai kastunutta persettä tai muurahaisia juustokakussa jne. Piknik on jo niin passee...

Ja Mäkkärissä on hyvää ruokaa hintaisekseen. Ainakin minun mielestäni.

Mikä vika piknikissä?

Minulle Mäkki on todella epäromanttinen paikka. Toimii ehkä sinulle, mutta on aika iso riski kun hyvin monelle ei toimi ollenkaan. Jos haluaa mennä budjetilla, sen voi tehdä myös tyylikkäästi ja romanttisesti.

Sieltä voi ottaa mukaan. Kyllä henkilökohtaisesti kelpaisi pikasafkat piknikillekin. En ymmärrä miksi tuollaisessa tutustumisvaiheessa pitäisi väkisin yrittää nimenomaan jotain tyylikästä ja romanttista. Se tulee sitten omalla painollaan, jos tulee.

Minä näen tuossa kaksi skenaariota. Joko olet juntti, joka ei välitä lainkaan treffiseurastaan ja ole kiinnostunut tutustumaan tähän vaan haluaa pelata jotain testipelejä. Tai sitten yrittää tehdä vaikutuksen, näyttää itsestään parhaan puolen ja yltää sille tasolle että vie treffikumppaninsa roskaruokapaikkaan. Että millainen se arkiminä tällä miehellä mahtaa olla?

Minä en ole mikään primadonna, mutta joku raja nyt limboamisellakin.

No minun mielestä itse asiassa treffeillä ei varsinaisesti edes kannata yrittää tehdä itsestään mitään supervaikutusta ja silottaa itseään, vaan näyttää nimenomaan sitä arkiminää. Ei tarkoita epäkohteliaisuutta, mutta mielestäni itsensä kohottamisella ei ole tuollaisessa tilanteessa hyötyä.

Höpsis. Ensitreffeillä näytetään itsestä se paras puoli, jos ollaan yhtään aidosti kiinnostuneita toisesta.

Höpsis vain itsellesi. En allekirjoita, että tuo olisi välttämättä se optimaalisin tapa toimia. Monet toki näin tekevät.

Luulen, että sinäkin laitat ensitreffeille päälle hieman parempaa Seppälää ja yrität pitää kiinnostavaa keskustelua yllä enemmän kuin kolmen vuoden suhteessa maanantaiaamuna. :)

No eihän se mitään tuollaista tarkoittanut. Tietenkin siihen toiseen pitää yrittää tutustua, mikä ei onnistu ilman keskustelua. Mutta turhaan sitä yrittää alkaa ylentämään itseään johonkin paras moodiin, jos se on sellainen tila missä et normaalisti ole.

Ja sinulle se, ettei treffeille syödä Mäkkärissä edustaa jotain ylitsevuotavaa "paras moodia"?

Ei, mutta kun sanotaan että pitää antaa itsestään vain parasta ja tehdä tällä vaikutus.

Minulle Mäkkäri ekoilla treffeillä vastaisi sitä, että sinne treffeille saavutaan verkkareissa. Ei ole lähelläkään sitä että "pitää antaa vain parasta".

Vierailija
591/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varaton mieheke ehdottaa mäkkäriä treffipaikaksi, niin minä ehdotan että tarjoan abc.llä meille kahvit, niin ei miesparan talous mene ihan kuralle meidän treffeistä. Onhan ABC:llä nyt kuitenkin vähän enempi tilaa ja rauhaa yleensä istuskella. Tällöin mies ei myöskään koe olevansa liian hienossa paikassa tasoonsa nähden.

Vierailija
592/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos varaton miehekkokokoe ehdottaa mäkkäriä treffipaikaksi, niin minä ehdotan että tarjoan abc.llä meille kahvit, niin ei miesparan talous mene ihan kuralle meidän treffeistä. Onhan ABC:llä nyt kuitenkin vähän enempi tilaa ja rauhaa yleensä istuskella. Tällöin mies ei myöskään koe olevansa liian hienossa paikassa tasoonsa nähden.

Koska olet ikinä maksanut miehille mitään? Kerro

Vierailija
593/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treffikumppani kikkailee ja käyttäytyy oudosti, treffit mäkkärille, yhdessä keräämään roskia ohikulkutien varteen, Jukolan suunnistukset, luovuttamaan verta, hiljaisuusretriittiin viikonlopuksi, soutuveneellä Hankoon niin perun treffit. Heti alussa helpompaa sanoa ettei tule mätsiä eikä vasta sitten kun on menty ketunmoinen temppurata läpi ja äijä ojentaa mitalin.

Vierailija
594/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei ensitreffeillä anna persettä niin ei jatkoon.

Tuolla keinolla saat juuri sellaisen naisen jonka ansaitset. Todennäköisimmin et minkäänlaista.

Nainen antaa heti jos on kiinnostunut miehestä. Jos epäröi, niin pesää ei heru myöhemminkään.

Vierailija
595/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyydän ensitreffeillä miestä vaihtamaan mun autoon renkaat. Läheiselle parkkipaikalle renkaat takaluukussa ja katson miten miehellä homma onnistuu. Termarissa kahvia ja pullo vissyä. Siinä on luontevaa rupatella niitä näitä ja huomaa kuinka kärsivällinen ja kätevä mies on.

Pultit on kireellä mutta ei mahdottomat niin antaa sopivaa haastetta. Jos mies heittäytyy puhumattomaksi niin tietää ettei suhde toimi.

Vierailija
596/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos treffikumppani kikkailee ja käyttäytyy oudosti, treffit mäkkärille, yhdessä keräämään roskia ohikulkutien varteen, Jukolan suunnistukset, luovuttamaan verta, hiljaisuusretriittiin viikonlopuksi, soutuveneellä Hankoon niin perun treffit. Heti alussa helpompaa sanoa ettei tule mätsiä eikä vasta sitten kun on menty ketunmoinen temppurata läpi ja äijä ojentaa mitalin.

Joo o, siitä vaan sitten lähtee mäkkärin parkista kotiinsa, ei sinne suinkaan ole mikään pakko jäädä, päinvastoin kaikkien aikaa ja rahaa säästyy kun et ota mitään ja lähdet vaan pois.

Vierailija
597/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissaan kysyn; jos joka ensitreffillä pitäisi mennä neljän tähden ravintolaan, niin siinähän menee paljon rahaa. Kuvitellaan, että tapaat kymmenen eri ihmistä ja maksat 100e per treffit ja silti jäät sinkuksi. Ja tätä pitäisi jatkaa, kunnes parisuhde löytyy. Rahaa voi mennä tuhansia euroja ihmisiin, joita et tunne.

Sinkkuna naisena tätä kirjoitan, treffeillä en ole ikinä käynyt, enkä varmaan käy, jos rahaa pitää tuhlata joka kerta ylettömiä määriä.

Vierailija
598/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaaaah.. aina kun oon treffeillä käynyt, on ihan yhdessä sovittu, että missä nähdään/minne mennään, eikä kukaan ole tosta noin vaan vienyt minua yhtäkkiä minnekään.

Vierailija
599/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mäkkiin?

Miksette vaikka hae jotain vähän tyylikkäämpää edullista evästä vaikkapa lähikaupasta ja mene johonkin kauniille paikalle piknikille? Mäkki on lapsille.

Tyylikäs voi olla myös edullisella budjetilla. Tuolla tekniikalla kyllä voi löytää kypsymättömän tai tyylittömän (tai epävarman ja arvoaan tuntemattoman) naisen.

Mun mielestä ensitreffien tärkein anti on tutustua toiseen pintapuolisesti ja jutella asioista jotta nähdään kohtaako kiinnostuksen kohteet. Ei miettiä ruokaa tai viiniä tai kastunutta persettä tai muurahaisia juustokakussa jne. Piknik on jo niin passee...

Ja Mäkkärissä on hyvää ruokaa hintaisekseen. Ainakin minun mielestäni.

Mikä vika piknikissä?

Minulle Mäkki on todella epäromanttinen paikka. Toimii ehkä sinulle, mutta on aika iso riski kun hyvin monelle ei toimi ollenkaan. Jos haluaa mennä budjetilla, sen voi tehdä myös tyylikkäästi ja romanttisesti.

Sieltä voi ottaa mukaan. Kyllä henkilökohtaisesti kelpaisi pikasafkat piknikillekin. En ymmärrä miksi tuollaisessa tutustumisvaiheessa pitäisi väkisin yrittää nimenomaan jotain tyylikästä ja romanttista. Se tulee sitten omalla painollaan, jos tulee.

Minä näen tuossa kaksi skenaariota. Joko olet juntti, joka ei välitä lainkaan treffiseurastaan ja ole kiinnostunut tutustumaan tähän vaan haluaa pelata jotain testipelejä. Tai sitten yrittää tehdä vaikutuksen, näyttää itsestään parhaan puolen ja yltää sille tasolle että vie treffikumppaninsa roskaruokapaikkaan. Että millainen se arkiminä tällä miehellä mahtaa olla?

Minä en ole mikään primadonna, mutta joku raja nyt limboamisellakin.

No minun mielestä itse asiassa treffeillä ei varsinaisesti edes kannata yrittää tehdä itsestään mitään supervaikutusta ja silottaa itseään, vaan näyttää nimenomaan sitä arkiminää. Ei tarkoita epäkohteliaisuutta, mutta mielestäni itsensä kohottamisella ei ole tuollaisessa tilanteessa hyötyä.

Höpsis. Ensitreffeillä näytetään itsestä se paras puoli, jos ollaan yhtään aidosti kiinnostuneita toisesta.

Aapeen mielestä nainen näyttää heti parhaan puolensa alistumalla törkeyksiin.  Ei se jatkossa vie edes mäkkäriin.

Vierailija
600/720 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaan kysyn; jos joka ensitreffillä pitäisi mennä neljän tähden ravintolaan, niin siinähän menee paljon rahaa. Kuvitellaan, että tapaat kymmenen eri ihmistä ja maksat 100e per treffit ja silti jäät sinkuksi. Ja tätä pitäisi jatkaa, kunnes parisuhde löytyy. Rahaa voi mennä tuhansia euroja ihmisiin, joita et tunne.

Sinkkuna naisena tätä kirjoitan, treffeillä en ole ikinä käynyt, enkä varmaan käy, jos rahaa pitää tuhlata joka kerta ylettömiä määriä.

Ihan tosissaan kysyn: miksi ihmeessä pitäisi mennä neljän tähden ravintolaan???