Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä te muut isorintaiset ostatte vaatteita?

Vierailija
02.07.2022 |

Lihoin kymmenisen kiloa raskauden myötä ja rinnat kasvoivat vähintään pari kokoa.
Vaatekokoni rintojen kohdalta on siis noin L-XL (40-44) ja muun vartalon kohdalta max M (36-38).
Mistä ihmeestä voi isorintaisena ostaa istuvia, sopivia vaatteita kun kuitenkin vartalo on normaali??
Mistä te muut niitä ostatte?

Muuten sopiva vaate kuristaa aina rintoja eikä pahimmassa tapauksessa edes mahdu rintojen kohdalta päälle, ja rinnoista sopiva vaate taas on jättimäinen kaikkialta muualta.

Olen epätoivoinen, oikeasti. :(
Mentävä varmaan kohta rintaleikkaukseen kun ei huvita pitää ylisuuria kaftaaneja koko ajan.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku isorintanen asiaa miettii niin rintojen pienennys on todella loistava juttu. Siis jos sitä vaihtoehtona oikeasti pohtinut. Mikään ei estä nauttimasta isoista rinnoista.

Mitä nauttimista sinä luulet näissä olevan?

En tiedä. Joku nyt kuitenkin isoista rinnoista nauttii koska niitä ihan täyttämällä täytetäänkin isoiksi. Ei voi olettaa että kaikki kokee isot rinnat kauheaksi taakaksi.

Ja siis tosiaan, suosittelen sitä rintojen pienennystä. e parantaa elämänlaatua todella paljon. Julkisella sen saa myös halvalla ja hyvin.

Mutta meneekö rinnoista tunto? En haluaisi pilata seksielämääni vain, että vaatteet istuisivat paremmin.

Voi mennä. En tarkoita pelotella, mutta leikkaus on aina leikkaus. Tiedän tapauksen, jolle näin kävi. Itse harkitsin tuota, mutta sitten aloin saada orgasmeja myös rintojen hyväilystä. En ota riskiä.

Vierailija
82/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju. Minä G75, normaalipainoinen siis. Vaatekoko on yläosissa xl, jotta saan rinnat mahtumaan.

Ennen Brexitiä tilasin Bravissimolta. Pitää tsekata ylläolevat suositukset. Esprit, Vila, Mango, Zara, Hilfiger ovat kauppoja, joissa käyn. Stokkan halpismerkistä Noom olen löytänyt pari kesämekkoa.

Itse olen päätynyt ostamaan tietyn mallisia vaatteita. Aina pitää olla vyötärö, koska löysät mallit saavat näyttämään lihavalta. Eli ihan perusmekko menee, kun on vyö, siis sellainen löysä pötkö. Kietaisumekko hyvä. Käytän paljon t-paitoja, jotka on leikattu malliin, eli kapenee vyötärölle. Shifonki- ja silkkityyppiset kankaat laskeutuvat hyvin, eli väljäkään malli ei tee lihavaksi.

Millaisilla vöillä kurot mekkoja kiinni? Mistä ostat ne?

Itse haluaisin myös kuroa vyötäröä jotenkin mutta vöiden löytyminen on hankalaa :(

Vierailija
84/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin yliväsynyt tähän isorinta keskusteluun eri tilanteissa .Onko se ylpeyden aihe ? Rumaa !

Kyllä ne isot rinnat aika upeat voivat olla ja miksi ei saa olla tyytyväinen isoon rintavarustukseensa, onhan niitä pienillä rinnoilla pätijöitä. Edes isorintaisen pukeutumisesta ei saisi keskustella, kun joku pahoittaa mielensä. Itse rintavana pidän siitä, että mekossa on vyötärö, kietaisumekko on hyvä ja ylä- ja alaosa erikseen.

Vierailija
85/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat on ihan normaali asia. Ihmettelen, miksi pidät sitä epänormaalina, kun sanoit, että isot rinnat ja muuten normaali.

Mene Zizziin, niin löydät vaatteita, joihin rinnatkin mahtuvat. Myös Citymarket, Kärkkäinen, Halpahalli, Lindex ja Stockmann ovat kauppoja, joissa on sellaisia vaate kokoja.

Rinnat mahtuu varmasti joo, mutta mitäs sit kun tyköistuvaksi tarkoitettu kotelomekko pussittaa vyötärön ja lantion kohdalta?

Tää on se ongelma näissä Zizzeissä sun muissa isojen ihmisten vaateketjuissa. Helpompaa siis jos olisi iso myös muualta kuin rinnoista tällainen eriparisuus on kaikista haastavinta. Mistäköhän ne kaikki laihat silikonimisut saa vaatteensa ostettua?

He ostavat vaatteen rintojen mukaan ja pienennyttävät sen sitten muista kohdista sopivaksi. Sama juttu on kaikissa eriparisissa tapauksissa. Itse käytän vain puseroita ja hameita kun ylä- ja alaosalla on 2-3 numeroa kokoeroa.

Vierailija
86/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku isorintanen asiaa miettii niin rintojen pienennys on todella loistava juttu. Siis jos sitä vaihtoehtona oikeasti pohtinut. Mikään ei estä nauttimasta isoista rinnoista.

Mitä nauttimista sinä luulet näissä olevan?

En tiedä. Joku nyt kuitenkin isoista rinnoista nauttii koska niitä ihan täyttämällä täytetäänkin isoiksi. Ei voi olettaa että kaikki kokee isot rinnat kauheaksi taakaksi.

Ja siis tosiaan, suosittelen sitä rintojen pienennystä. e parantaa elämänlaatua todella paljon. Julkisella sen saa myös halvalla ja hyvin.

Mutta meneekö rinnoista tunto? En haluaisi pilata seksielämääni vain, että vaatteet istuisivat paremmin.

Menee tunto. Se ei kiinnosta miehiä. Miehille riittää, että rinnat eivät roiku ja että he itse saavat.

Vierailija
87/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju. Minä G75, normaalipainoinen siis. Vaatekoko on yläosissa xl, jotta saan rinnat mahtumaan.

Ennen Brexitiä tilasin Bravissimolta. Pitää tsekata ylläolevat suositukset. Esprit, Vila, Mango, Zara, Hilfiger ovat kauppoja, joissa käyn. Stokkan halpismerkistä Noom olen löytänyt pari kesämekkoa.

Itse olen päätynyt ostamaan tietyn mallisia vaatteita. Aina pitää olla vyötärö, koska löysät mallit saavat näyttämään lihavalta. Eli ihan perusmekko menee, kun on vyö, siis sellainen löysä pötkö. Kietaisumekko hyvä. Käytän paljon t-paitoja, jotka on leikattu malliin, eli kapenee vyötärölle. Shifonki- ja silkkityyppiset kankaat laskeutuvat hyvin, eli väljäkään malli ei tee lihavaksi.

Millaisilla vöillä kurot mekkoja kiinni? Mistä ostat ne?

Itse haluaisin myös kuroa vyötäröä jotenkin mutta vöiden löytyminen on hankalaa :(

Siis ostan mekon, jossa on se vyö. Minulla toimii, että vyö on just rintojen alla.

Sama

Vierailija
88/88 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi löytää hyvännäköinen ja muodikas juhlamekko häihin, taitaa olla mahdoton tehtävä näillä vartalon muodoilla:(