Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä te muut isorintaiset ostatte vaatteita?

Vierailija
02.07.2022 |

Lihoin kymmenisen kiloa raskauden myötä ja rinnat kasvoivat vähintään pari kokoa.
Vaatekokoni rintojen kohdalta on siis noin L-XL (40-44) ja muun vartalon kohdalta max M (36-38).
Mistä ihmeestä voi isorintaisena ostaa istuvia, sopivia vaatteita kun kuitenkin vartalo on normaali??
Mistä te muut niitä ostatte?

Muuten sopiva vaate kuristaa aina rintoja eikä pahimmassa tapauksessa edes mahdu rintojen kohdalta päälle, ja rinnoista sopiva vaate taas on jättimäinen kaikkialta muualta.

Olen epätoivoinen, oikeasti. :(
Mentävä varmaan kohta rintaleikkaukseen kun ei huvita pitää ylisuuria kaftaaneja koko ajan.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E85 muuten pieni ja siro kirjoitti:

Cellbes. Ostanut vuosien ajan vaatteeni sieltä, alusvaatteet myös. Istuvat hyvin ja ovat nättejä, kootkin ovat oikein.

85? Mun liivikoko on 85F, ja en todellakaan ole pieni ja siro vaan 100 kiloinen.

Ihmiset ovat eri mallisia: T-vartalo, A-vartalo, päärynä, omena jne. Sinun kokosi ei siis kerro toisen koosta mitään.

No tuo liivin ympärysmitta kertoo jos oletetaan että liivit on oikeaa kokoa käyttäjälleen. Vaikka olisi kuinka uimarikroppainen. Pieneksi ja siroksi ei kuvaile ihminen jolla rinnanymp.mitta (tissien alta) on vähintään 85cm, niin kuin pitäisi olla jos on hyvin istuvat liivit.

Tosin moni käyttää isoa ympärystää kompensoimaan kuppikokoa, tai sitten mukavuussyistä tykkää väljästä ympäryksestä tms.

Tenniksen pelaaja 80 E

https://im.mtv.fi/image/1259520/landscape16_9/555/313/ac10b502144317c6c…

Heh, toi ei tosiaan ole 80E, älä usko kaikkea mitä netistä luet😄 Tai no voihan se sen kokoisia liivejä käyttää, mutta ei ne istu sille tai tue mitään. Niin kuin kuvastakin näkyy.

Miten niin ei ole? Mulla 80F/G ja vähän isommat kuin hänellä.

Mä tulkitsen tuon ympäryksen vääräksi. Itse olen 80E ja olen rotevampi selästä. En usko, että ympärys on tällä naisella 80.

Voi olla katsos niinkin että oma ympärys on esim. 76cm, jolloin 75 ei mahdu ja on otettava 80cm ympärys.

Lisään vielä sen ettei kaikilla merkeillä ole mitat tasan vaikka tietenkin pitäisi olla. Esim. 75 ympärys voi olla todellisuudessa 73cm. Myös kuppien tilavuus vaihtelee, esim. Avalla on suuret kupit muihin verrattuna.

Vierailija
62/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cellbes. Ostanut vuosien ajan vaatteeni sieltä, alusvaatteet myös. Istuvat hyvin ja ovat nättejä, kootkin ovat oikein.

85? Mun liivikoko on 85F, ja en todellakaan ole pieni ja siro vaan 100 kiloinen.

Ihmiset ovat eri mallisia: T-vartalo, A-vartalo, päärynä, omena jne. Sinun kokosi ei siis kerro toisen koosta mitään.

No tuo liivin ympärysmitta kertoo jos oletetaan että liivit on oikeaa kokoa käyttäjälleen. Vaikka olisi kuinka uimarikroppainen. Pieneksi ja siroksi ei kuvaile ihminen jolla rinnanymp.mitta (tissien alta) on vähintään 85cm, niin kuin pitäisi olla jos on hyvin istuvat liivit.

Tosin moni käyttää isoa ympärystää kompensoimaan kuppikokoa, tai sitten mukavuussyistä tykkää väljästä ympäryksestä tms.

Tenniksen pelaaja 80 E

Heh, toi ei tosiaan ole 80E, älä usko kaikkea mitä netistä luet😄 Tai no voihan se sen kokoisia liivejä käyttää, mutta ei ne istu sille tai tue mitään. Niin kuin kuvastakin näkyy.

Miten niin ei ole? Mulla 80F/G ja vähän isommat kuin hänellä.

Mä tulkitsen tuon ympäryksen vääräksi. Itse olen 80E ja olen rotevampi selästä. En usko, että ympärys on tällä naisella 80.

Voi olla katsos niinkin että oma ympärys on esim. 76cm, jolloin 75 ei mahdu ja on otettava 80cm ympärys.

Lisään vielä sen ettei kaikilla merkeillä ole mitat tasan vaikka tietenkin pitäisi olla. Esim. 75 ympärys voi olla todellisuudessa 73cm. Myös kuppien tilavuus vaihtelee, esim. Avalla on suuret kupit muihin verrattuna.

Et oikein ymmärrä näköjään miten rintaliivien mitoitukset menevät.

Ensinnäkin jos selänympäryksen eli nauhan koko on 75, se tarkoittaa että kun nauhassa on yleensä 3 kpl hakasia rivissä 2 cm välein, niin keskimmäisessä hakasessa ympärysmitta on 75 cm, kireimmässä hakasessa 73 cm ja uloimmassa hakasessa 77 cm.

Tämä tarkoittaa, että Kun laitat liivin kokoa 75 kireimpään hakaseen eli 73 cm, se on vain 1 cm väljempi kuin edellisen koon 70 liivi asetettuna uloimpaan hakaseen eli 72 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatta kokeilla miesten paitoja. Itse isorintaisena ja paljon lihavampana pystyn käyttämään vain miesten väljiä miesten kauluspaitoja näyttääkseni edes jotenkin säädylliseltä. Ap. ei vaikuta olevan vieläkään mikään oikeasti läski ja ennen tuota lihoamistaan ilmeisesti sitten oli hyvinkin laiha. Omalla kohdallani olen ollut aina lihava, enkä vain onnistu laihtumaan. En ole ollut koskaan raskaana.

Eivät toimi isorintaisella ei-läskillä. Miesten paidat ovat tuolloin vielä muodottomampia kuin naisten paidat.

Minimizer rintaliivit auttavat paljon, niiden avulla saa mahtumaan monet vaatteet, missä on muotoilua. Sopivassa paidassa ei napit kinnaa rintojen kohdalta niiden kanssa. Kannattaa hankkia pääasiassa vaatteita, missä ylä- ja alaosa ovat erikseen ja molemmat voivat olla keskenään eri kokoiset. Vaatteet on kuitenkin hankittava rintojen ehdoilla, vaatteiden pitää istua oikein niiden kohdalta, löysyys muualla ei niin haittaa. Sitä löysyyttä voi yrittää korjailla ottamalla vaatteesta hieman sisään jostain. Liian pieni vaate rintojen kohdalta taas antaa todella huonon vaikutelman.

Minä kehotan kokeilemaan rohkeasti erilaisia vaatteita. Kannattaa kokeilla muutakin kuin sellaista, mitä on ennen tavannut käyttää. Joskus olen tehnyt todella hyviä löytöjä tuolla periaatteella, kun olen jonkin liikkeen loppuunmyynnissä tai poistoalessa raahannut ison nipun vaatteita sovituskoppiin ja kokeillut. Suurin osa on mennyt hylkyyn, mutta sitten on löytynyt halvalla jokin todella hyvä, mitä ei normaalisti olisi edes kaupassa katsonut.

Vierailija
64/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä silikoniPenttilän putiikista👍

Vierailija
65/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat on ihan normaali asia. Ihmettelen, miksi pidät sitä epänormaalina, kun sanoit, että isot rinnat ja muuten normaali.

Mene Zizziin, niin löydät vaatteita, joihin rinnatkin mahtuvat. Myös Citymarket, Kärkkäinen, Halpahalli, Lindex ja Stockmann ovat kauppoja, joissa on sellaisia vaate kokoja.

Lainauksen kirjoittaja ei ymmärrä pätkääkään aloittajan ongelmaa. Ei ne isot rinnat, vaan pienempi alaosa. Olen jopa "mittatilauksena" pyytänyt valmistamaan pienessä käsityöliikkeessä vaatteen, jonka yläosa olisi numeroa suurempi kuin alaosa. Vaan kuinka kävi: sain yläosasta kinnaavan, vaikka sovitin ja nimenomaan yläsosan perusteella valitsin koon, mutta alaosa oli vatsan kohdalta niin valtava, että olisi äitiysvaatteeksi kelvannut.

"Normaali" vaatemitoitus on yleensä sellainen ainakin täällä Suomessa, että alaosa on reilusti isompi kuin yläosa. Edes napitettava vaate on hirmuinen teltta, jos yrittää saada napit kiinni. Niiden kiinni pysyminen on sitten ongelma erikseen eikä onnistu ilman hakaneuloja tai muita apuja.

Vierailija
66/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama ongelma kuin ap:lla, sen lisäksi olen alle 160cm. Tähän ei Zizzit ym vastaavat kaupat auta. Jos jalat ovat kokoa 36 niin pluskokoisten puoli metriä liian pitkät ja leveät alaosat eivät ole ratkaisu. Kaksiosaisia vaatteita voi tietysti ostaa erikseen mutta jos haluaa ns parempia vaatteita tai nätin juhlamekon niin ollaan ongelmissa. Cittareissa, Prismoissa ym ei sellaisia ole, sieltä löytyy ylipitkiä trikoohalatteja. Olen kyllä joskus löytänyt pikkuputiikista kivan mekon jossa on elastaania. Silloin voi ottaa pienemmän koon yläosasta. Vaikka elastaania kritisoidaan niin ilman sitä en istuvia vaatteita löydä.

Kirjoitinko minä tämän jo? En sentään, kun kengän koko on kasvanut vuosien mittaan.

Nyt olisi kiva kauluspaita, jonka edustan olen jo ommellut kiinni, mutta hihat ovat edelleen aivan liian pitkät. On se vaatteitten osto niin epätoivoista, että hyvä kun löydän edes sopivat pikkuhousut, sukat ja yöpaidan,  kun siinä alaosan teltta ei haittaa.

Pituus, tai siis itse asiassa lyhyys on ongelma myös rintaliiveissä, jotka on valmistettu pitemmille. Kun puolitoistametrisellä pätkällä on lyhyt selkä ja isot rinnat, on jokseenkin mahdotonta löytää istuvia liivejä, jotka eivät paina missään. 

Vierailija
67/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin yliväsynyt tähän isorinta keskusteluun eri tilanteissa .Onko se ylpeyden aihe ? Rumaa !

Luetun ymmärtämisestä olisi kovasti apua näissä keskusteluissa. Minun ymmärrykseni mukaan yksikään tähän kirjoittanut ei ole ylpeillyt vaan valittanut niiden aiheuttamista ongelmista, ja tässä ketjussa vain pukeutumista koskevista.

Vierailija
68/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku isorintanen asiaa miettii niin rintojen pienennys on todella loistava juttu. Siis jos sitä vaihtoehtona oikeasti pohtinut. Mikään ei estä nauttimasta isoista rinnoista.

Vierailija
69/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt ja  aivan liian "hyvin varustettu". Geenit ovat mitä ovat. En siis halua niihin huomiota, ei juttuni ollenkaan olla povipommi, mutta en halua näyttää kokoani painavammalta myöskään. Espritin tummat mekot on yleensä leikattu niin, että etumus mahtuu, ja myös niin, että peittyy, kuitenkin korostaen vyötäröä niin ettei tule muumimamma-efektiä. Käy Espritin myymälässä kunhan talvi ja tummat mekot tulevat, niillä saa peittoon näyttämättä tädiltä.

Vierailija
70/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä langanlaihat silikonihirviöt ostaa vaatteensa? Aina olen ihmetellyt. Ja vielä suurempi mysteeri on noi kardashian-persauksen omaavat. Miten ne löytää sopivat farkut? Jotka istuu vyötäröstä. En tajua.

Vierailija
71/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tenniksen pelaaja 80 E

Urheilijoilla voi olla isot keuhkot. Ja iso rinnanympärys.

Vierailija
72/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku isorintanen asiaa miettii niin rintojen pienennys on todella loistava juttu. Siis jos sitä vaihtoehtona oikeasti pohtinut. Mikään ei estä nauttimasta isoista rinnoista.

Mitä nauttimista sinä luulet näissä olevan?

Vierailija
73/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä langanlaihat silikonihirviöt ostaa vaatteensa? Aina olen ihmetellyt. Ja vielä suurempi mysteeri on noi kardashian-persauksen omaavat. Miten ne löytää sopivat farkut? Jotka istuu vyötäröstä. En tajua.

Samaa mietin! Jos joku tietää, kertokaa! Useinhan heillä näkee päällä Guessia ja jo palstalla mainitusta Ferreristä ostettuja trikoojuttuja. Sekö on ratkaisu?

Ostin tämän vuoden muodin innoittamana itselleni pari reilunmallista, löysää kesämekkoa. Tiedätte varmaan, siis niitä mitä nyt JOKA kaupassa näkee. Virhe! Näytän näissä mekoissa isorintaisen sijasta lihavalta ja raskaanaolevalta kun rinnat saavat etumuksen telttamaiseksi.

Vierailija
74/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut aina tämä ongelma, jo nuoresta olin kokoa 70G ja hartiat ovat kapeat. Lisäksi olen tietysti lyhyt.

Vaikeammaksi on tullut vuosi vuodelta vaatteiden löytäminen. Isomman koon ostaminen ei onnistu, koska sitten pitää jollain tapaa korjauttaa vaate muilta osin, eikä se aina onnistu. Etenkin jostain hartioista ja selästä korjauttaminen on hankalaa.

Olen usein ostanut joustavia vaatteita koossa joka on muuten sopiva mutta rinnasta liian kinkkana. Sitten olen joka pesun jälkeen brutaalisti venyttänyt vaatetta rinnan kohdalta. Ei paras ratkaisu, mutta arkivaatteisiin joskus toimiva kun muuta ei ole. Suomessa ostin ennen Indiskalta vaatteita, etenkin kesäksi hihattomia yläosia. Nyt en löydä enää yhtä hyviä.

Yleensä olen tilannut liivit, uikkarit, ja yläosat Briteistä. Kokeilin aikoinaan Pepperberryä, sitä Bravissimon rinnakkaiden vaatemerkkiä, joka yllä mainittiin nyt lopettaneeksi. Tilasin myös vuosia brittiläisestä verkkokaupasta, jonka vaatteet valmistettiin Intiassa. Niissä oli useimmiten rinnasta antavampi malli eli saattoi ottaa oman kokonsa tai vain yhtä suuremman, eli ei ihan kauhea katastrofi. Nyt tietysti brexit yms. teki tämän hankalaksi. Takit ovat vaikein juttu. Talvitakkia ei löydä millään, koska Briteistä ei Suomen ilmastoon sopivia löydy.

En ole itse kokeillut, mutta Puolassa on isorintaisille eli full bust vaatteita tekevä verkkokauppa. Sellaista trikoota ovat, enimmäkseen mekkoja ja tunikoita, muistaakseni nimeltään Urkye.

Asoksella on myös full bust mallistoa, joten sitä varmaan kokeilen seuraavaksi. Ilmeisesti heillä on varasto EU:ssa, joten ei tule Brexit-ongelmia.

Urkyen valekietaisupääntiellä valmistetut mekot ja topit ovat olleet hyvä lisä omaan vaatekaapppiini. Ovat tosiaan elastaanitrikoota, mutta aivan hyvälaatuista sellaista, ei esim. Noshilla ole sen parempaa. Verkkokauppa toimii hyvin EU:n alueella. Hinnoittelu on kohtuullinen suomalaisesta näkökulmasta. Vaatteeseen voi valita koon (waist size) ja ns. povilisää enemmän tai vähemmän.

Myös Lumingeriella on usein valikoimassa Urkyen vaatteita, ottavat vähän toki välistä.

Vierailija
75/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut aina tämä ongelma, jo nuoresta olin kokoa 70G ja hartiat ovat kapeat. Lisäksi olen tietysti lyhyt.

Vaikeammaksi on tullut vuosi vuodelta vaatteiden löytäminen. Isomman koon ostaminen ei onnistu, koska sitten pitää jollain tapaa korjauttaa vaate muilta osin, eikä se aina onnistu. Etenkin jostain hartioista ja selästä korjauttaminen on hankalaa.

Olen usein ostanut joustavia vaatteita koossa joka on muuten sopiva mutta rinnasta liian kinkkana. Sitten olen joka pesun jälkeen brutaalisti venyttänyt vaatetta rinnan kohdalta. Ei paras ratkaisu, mutta arkivaatteisiin joskus toimiva kun muuta ei ole. Suomessa ostin ennen Indiskalta vaatteita, etenkin kesäksi hihattomia yläosia. Nyt en löydä enää yhtä hyviä.

Yleensä olen tilannut liivit, uikkarit, ja yläosat Briteistä. Kokeilin aikoinaan Pepperberryä, sitä Bravissimon rinnakkaiden vaatemerkkiä, joka yllä mainittiin nyt lopettaneeksi. Tilasin myös vuosia brittiläisestä verkkokaupasta, jonka vaatteet valmistettiin Intiassa. Niissä oli useimmiten rinnasta antavampi malli eli saattoi ottaa oman kokonsa tai vain yhtä suuremman, eli ei ihan kauhea katastrofi. Nyt tietysti brexit yms. teki tämän hankalaksi. Takit ovat vaikein juttu. Talvitakkia ei löydä millään, koska Briteistä ei Suomen ilmastoon sopivia löydy.

En ole itse kokeillut, mutta Puolassa on isorintaisille eli full bust vaatteita tekevä verkkokauppa. Sellaista trikoota ovat, enimmäkseen mekkoja ja tunikoita, muistaakseni nimeltään Urkye.

Asoksella on myös full bust mallistoa, joten sitä varmaan kokeilen seuraavaksi. Ilmeisesti heillä on varasto EU:ssa, joten ei tule Brexit-ongelmia.

Urkyen valekietaisupääntiellä valmistetut mekot ja topit ovat olleet hyvä lisä omaan vaatekaapppiini. Ovat tosiaan elastaanitrikoota, mutta aivan hyvälaatuista sellaista, ei esim. Noshilla ole sen parempaa. Verkkokauppa toimii hyvin EU:n alueella. Hinnoittelu on kohtuullinen suomalaisesta näkökulmasta. Vaatteeseen voi valita koon (waist size) ja ns. povilisää enemmän tai vähemmän.

Myös Lumingeriella on usein valikoimassa Urkyen vaatteita, ottavat vähän toki välistä.

Luottomallini

https://urkye.pl/en_US/p/Kopertowka-krotka-czarna-Top/649

https://urkye.pl/en_US/p/Koperta-long-czarna-Dress/745

Löytyy myös väreissä. Tuo toppi lempifarkkujen kanssa ja mekko vaikka pitkän neuletakin kanssa ovat minulle helppo pukeutumisratkaisu, jossa kroppani on edukseen.

Sama

Vierailija
76/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Joku nyt kuitenkin isoista rinnoista nauttii koska niitä ihan täyttämällä täytetäänkin isoiksi. Ei voi olettaa että kaikki kokee isot rinnat kauheaksi taakaksi.

Ja siis tosiaan, suosittelen sitä rintojen pienennystä. e parantaa elämänlaatua todella paljon. Julkisella sen saa myös halvalla ja hyvin.

Vierailija
77/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tuo on ongelma. Olen aina ollut isorintainen nainen, silloinkin kun painoindeksi on ollut alle 18,5. Nyt painan enemmän, mutta ongelma on ihan sama. Vaatemallistot on mitoitettu niin, että lantio on leveämpi kuin rinnanympärys, vaikka minulla rinnanympärys on aina selvästi isompi kuin lantio. Joten mekot ovat aina väärän mallisia.

Jos yläosa ja alaosa ovat erikseen, yleensä tätä ongelmaa ei ole. Mutta joustavat materiaalit ovat paras ratkaisu. Ja mekoissa mallit, missä mekko kapenee selvästi rinnan alta. Suorat mekot saavat näyttämään oikeasti lihavalta.

Vierailija
78/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Joku nyt kuitenkin isoista rinnoista nauttii koska niitä ihan täyttämällä täytetäänkin isoiksi. Ei voi olettaa että kaikki kokee isot rinnat kauheaksi taakaksi.

Ja siis tosiaan, suosittelen sitä rintojen pienennystä. e parantaa elämänlaatua todella paljon. Julkisella sen saa myös halvalla ja hyvin.

Mutta meneekö rinnoista tunto? En haluaisi pilata seksielämääni vain, että vaatteet istuisivat paremmin.

Vierailija
79/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju. Minä G75, normaalipainoinen siis. Vaatekoko on yläosissa xl, jotta saan rinnat mahtumaan.

Ennen Brexitiä tilasin Bravissimolta. Pitää tsekata ylläolevat suositukset. Esprit, Vila, Mango, Zara, Hilfiger ovat kauppoja, joissa käyn. Stokkan halpismerkistä Noom olen löytänyt pari kesämekkoa.

Itse olen päätynyt ostamaan tietyn mallisia vaatteita. Aina pitää olla vyötärö, koska löysät mallit saavat näyttämään lihavalta. Eli ihan perusmekko menee, kun on vyö, siis sellainen löysä pötkö. Kietaisumekko hyvä. Käytän paljon t-paitoja, jotka on leikattu malliin, eli kapenee vyötärölle. Shifonki- ja silkkityyppiset kankaat laskeutuvat hyvin, eli väljäkään malli ei tee lihavaksi.

Vierailija
80/88 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komplikaatioitakin voi tulla. Leikkaus on isompi ja vaikeampi kuin suurennusleikkaukset.

Itse harkitsisin vain, jos rinnoista aiheutuisi jatkuvaa kipua. Kun korsetti on kunnossa, eivät isotkaan rinnat vaivaa.