Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä te muut isorintaiset ostatte vaatteita?

Vierailija
02.07.2022 |

Lihoin kymmenisen kiloa raskauden myötä ja rinnat kasvoivat vähintään pari kokoa.
Vaatekokoni rintojen kohdalta on siis noin L-XL (40-44) ja muun vartalon kohdalta max M (36-38).
Mistä ihmeestä voi isorintaisena ostaa istuvia, sopivia vaatteita kun kuitenkin vartalo on normaali??
Mistä te muut niitä ostatte?

Muuten sopiva vaate kuristaa aina rintoja eikä pahimmassa tapauksessa edes mahdu rintojen kohdalta päälle, ja rinnoista sopiva vaate taas on jättimäinen kaikkialta muualta.

Olen epätoivoinen, oikeasti. :(
Mentävä varmaan kohta rintaleikkaukseen kun ei huvita pitää ylisuuria kaftaaneja koko ajan.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt tissijumppaa? Tisseistäkin läskit lähtee jumppaamalla. 

Miksi miinusta? Minä olen siis tehnyt tissijumppaa ja kyllä ne on vaan kiinteytyneet ja pienentyneet. Sen takia siis sanoin tuon. 

Vierailija
22/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E85 muuten pieni ja siro kirjoitti:

Cellbes. Ostanut vuosien ajan vaatteeni sieltä, alusvaatteet myös. Istuvat hyvin ja ovat nättejä, kootkin ovat oikein.

85? Mun liivikoko on 85F, ja en todellakaan ole pieni ja siro vaan 100 kiloinen.

Ihmiset ovat eri mallisia: T-vartalo, A-vartalo, päärynä, omena jne. Sinun kokosi ei siis kerro toisen koosta mitään.

No tuo liivin ympärysmitta kertoo jos oletetaan että liivit on oikeaa kokoa käyttäjälleen. Vaikka olisi kuinka uimarikroppainen. Pieneksi ja siroksi ei kuvaile ihminen jolla rinnanymp.mitta (tissien alta) on vähintään 85cm, niin kuin pitäisi olla jos on hyvin istuvat liivit.

Tosin moni käyttää isoa ympärystää kompensoimaan kuppikokoa, tai sitten mukavuussyistä tykkää väljästä ympäryksestä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuunaamaan joutuu. Joskus tosin käy tuuri, löysin just ihan täydellisen mekon Mango-merkiltä. 🙏🙏🙏 Tissit 70G.

Vierailija
24/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuunaamaan joutuu. Joskus tosin käy tuuri, löysin just ihan täydellisen mekon Mango-merkiltä. 🙏🙏🙏 Tissit 70G.

Linkki?

Vierailija
25/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laihduttaa jos haluat.Tai vuosi vuodelta joudut ostaan isompaa vaatetta.

Vierailija
26/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isorintainen ei todellakaan ole aina lihava.

Laittaisitko esimerkkejä? Jotain kuvalinkkejä 🤗

Vierailija
27/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zizzi on pääasiassa ompuille ja päärynöille, ei yläpainotteisille. Lisäksi on vain läskeille.

Vierailija
28/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt tissijumppaa? Tisseistäkin läskit lähtee jumppaamalla. 

Miksi miinusta? Minä olen siis tehnyt tissijumppaa ja kyllä ne on vaan kiinteytyneet ja pienentyneet. Sen takia siis sanoin tuon. 

Läskiä ei voi vähentää paikallisesti. Tissijumppa ei vähennä tissiläskiä sen enempää kuin muukaan jumppa. Rintalihasten vahvistaminen vahvistaa lihasta läskin alla.

Vierailija
29/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat on ihan normaali asia. Ihmettelen, miksi pidät sitä epänormaalina, kun sanoit, että isot rinnat ja muuten normaali.

Mene Zizziin, niin löydät vaatteita, joihin rinnatkin mahtuvat. Myös Citymarket, Kärkkäinen, Halpahalli, Lindex ja Stockmann ovat kauppoja, joissa on sellaisia vaate kokoja.

Rinnat mahtuu varmasti joo, mutta mitäs sit kun tyköistuvaksi tarkoitettu kotelomekko pussittaa vyötärön ja lantion kohdalta?

Tää on se ongelma näissä Zizzeissä sun muissa isojen ihmisten vaateketjuissa. Helpompaa siis jos olisi iso myös muualta kuin rinnoista tällainen eriparisuus on kaikista haastavinta. Mistäköhän ne kaikki laihat silikonimisut saa vaatteensa ostettua?

Mekkoihin voi laittaa vyön ja jos on alavartalosta putkimainen ja lantioton ja littana pylly, sen osan mekosta pystyy helposti kaventamaan ompelukoneella. Jos haluaa suoraan omilla mitoilla vaatteet, silloin pitää teettää ompelijalla. Sitä varten he ovat.

Vierailija
31/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cellbes. Ostanut vuosien ajan vaatteeni sieltä, alusvaatteet myös. Istuvat hyvin ja ovat nättejä, kootkin ovat oikein.

85? Mun liivikoko on 85F, ja en todellakaan ole pieni ja siro vaan 100 kiloinen.

Ihmiset ovat eri mallisia: T-vartalo, A-vartalo, päärynä, omena jne. Sinun kokosi ei siis kerro toisen koosta mitään.

No tuo liivin ympärysmitta kertoo jos oletetaan että liivit on oikeaa kokoa käyttäjälleen. Vaikka olisi kuinka uimarikroppainen. Pieneksi ja siroksi ei kuvaile ihminen jolla rinnanymp.mitta (tissien alta) on vähintään 85cm, niin kuin pitäisi olla jos on hyvin istuvat liivit.

Tosin moni käyttää isoa ympärystää kompensoimaan kuppikokoa, tai sitten mukavuussyistä tykkää väljästä ympäryksestä tms.

Tenniksen pelaaja 80 E

https://im.mtv.fi/image/1259520/landscape16_9/555/313/ac10b502144317c6c…

Vierailija
32/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tenniksen pelaaja 80 E

Heh, toi ei tosiaan ole 80E, älä usko kaikkea mitä netistä luet😄 Tai no voihan se sen kokoisia liivejä käyttää, mutta ei ne istu sille tai tue mitään. Niin kuin kuvastakin näkyy.

Vierailija
33/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan vaatteeni esim. Zarasta. Ostan sellaisen koon, mikä sopii rintavarustukselle. Sitten tarvittaessa pienennän vaatteen ompelijalla muista kohdista kuten vyötäröltä.

Vierailija
34/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki?

En löytäny sitä enää googlaamalla, vein silloin viimeisen M-koon joten loppuunmyyty? Mutta siis Mangolta kuulemma usein löytyy, siksi tuota yhtä kokeilinkin vaikka kuvien perusteella en olisi arvannut että rinnat mahtuu. Oli sellainen klassinen leikkaus, v-kaula-aukko, kaikinpuolin täydellinen Y-malliselle. On noilla kyllä siis ihan muodottomia ja kamalia säkkejäkin mutta siinä nyt yksi merkki miltä saattais löytyä.

Vierailija
35/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki?

En löytäny sitä enää googlaamalla, vein silloin viimeisen M-koon joten loppuunmyyty? Mutta siis Mangolta kuulemma usein löytyy, siksi tuota yhtä kokeilinkin vaikka kuvien perusteella en olisi arvannut että rinnat mahtuu. Oli sellainen klassinen leikkaus, v-kaula-aukko, kaikinpuolin täydellinen Y-malliselle. On noilla kyllä siis ihan muodottomia ja kamalia säkkejäkin mutta siinä nyt yksi merkki miltä saattais löytyä.

Ei siis ole nettikaupan valikoimissa? https://shop.mango.com/fi/women/featured/sale-dresses-and-jumpsuits_d19…

Vierailija
36/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erillinen yläosa ja alaosa. Joustavia materiaaleja, niin tissitkin mahtuu eikä roiku. Ihan tavallisista kaupoista ostan. Rintaliivejä en enää käytä, kun ahdistaa ja hiertää ne kaarituet. Käytän joustavia urheiluliivejä. Ne myös kivasti litistävät rintoja pienemmän näköisiksi.

Vierailija
37/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaan ap:n ongelman. Ja mulla just raskaus ja imetys sai rinnat kasvamaan suhteettoman paljon. Ne ei palautuneetkaan kuten muu keho. Nyt on vaatekaappi täynnä rinnoista mahtumattomia vaatteita. Erityisesti mekot on ongelmana kun olisi kiva kesällä sellaisia tyköistuvia pitää.

Ne curvy tms sarjojen vaatteet on useimmiten tarkoitettu lihaville. Siis sellaisille jotka on isoja muualtakin kuin rinnoista. Ei auta mun mekko-ongelmassa.

Tyköistuvia ei pääosin ole isorintaisille. Se fakta pitää vaan hyväksyä, tai ommella itse tai ompeluttaa. Itse olen valinnut helpon tien, eli en käytä tyköistuva vaatteita kovinkaan usein. Onneksi nykyinen muoti on muutenkin sellaista löyhää vaatetusta täynnä, eli ei edes näytä oudolta.

Vierailija
38/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tenniksen pelaaja 80 E

Heh, toi ei tosiaan ole 80E, älä usko kaikkea mitä netistä luet😄 Tai no voihan se sen kokoisia liivejä käyttää, mutta ei ne istu sille tai tue mitään. Niin kuin kuvastakin näkyy.

Miten niin ei ole? Mulla 80F/G ja vähän isommat kuin hänellä.

Vierailija
39/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tenniksen pelaaja 80 E

Miten niin ei ole? Mulla 80F/G ja vähän isommat kuin hänellä.

Sanotaan näin että pääasia on, että käyttämäsi koko on mukava.

Vierailija
40/88 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin yliväsynyt tähän isorinta keskusteluun eri tilanteissa .Onko se ylpeyden aihe ? Rumaa !