Brassaile vähän: minkä bändin / artistin olet nähnyt livenä ja missä? Oliko kova?
Mulla huikein ehkä Michael Jackson Wembley Stadionilla.
Kommentit (961)
Kingston Wallin ja Nirvanan.
Pakko sanoa, että paras livekokemus on ollut silti Rollarit (ihan Helsingissä).
En haluaisi rehvastella, mutta kerran näin Mikko Alatalon kävelemässä Tampereella Hämeensillalla.
NightWishin Joensuussa. Pehmeä oli.
Rolling Stones Yyterissä 60-luvulla. Phil Collins Big Band Pori Jazzeilla -98
Hurriganes 1976,Joroisten Tuplahovilla. Oli kova!
Ehkä Muse Glastonburyssa 2004. Tarot veti myös jostain syystä mieleenpainuvan keikan joskus vuoden 1994 tienoilla Kuopiossa, oliskohan ollut Samantha tai 007. Ei noille pärjää mitkään nykyajan Rammsteinit tai Nightwishit, ihan liian siistejä.
7x7 kirjoitti:
Olen nähnyt Dannyn!
Mutta oletko haistanut Dannyn? Siinä olisi jo kehumiseen aihettakin.
Suomalainen vai ruotsalainen sounds? Mä näin ruottalaisen Soundsin Jykylän Lutakossa aikanaan ja oli kyllä hemmetin hyvä keikka.
Souvarit, monta kertaa. Hyvä bändi.
SLADE - 1974 - Hki/Vanha Messuhalli
Jälkikäteen muisteltuna yksi kiintoisimmista keikoista on ollut Sielun Veljet ehkä -88 Onnenpyörä -kiertueella. Joensuun Karjalan Talolla (nyk. Kerubi).
Arpoivat isolla Onnenpyörällä aina seuraavan biisin. Esiintyivät kolmena eri bändinä itse saman illan aikana. Yksi soitti iskelmää, esim Vippaa Mulle Viitonen, Seinillä On Korvat jne
Paras minkä nähnyt (en ole edes keikka tai festari-ihmisiä) on ehdottomasti MArilyn Manson provinssissa. Olin ihan fiiliksissä
Brian Adams Hartwallilla milleniumin taitteessa 👍
Aerosmith Hamptonissa Virginiassa. Stray Cats Saarijärvellä. Tietysti 1980- luvulla Varkauden toritorpalla Eput, Popeda ja Yö, ja mitä näitä nyt olikaan jo siihen aikaan.
Lavatansseissa Matin ja Tepon tänä kesänä ... loppua kohden vauhti kiihtyi :)
X Japan Tokyo Domessa Japanissa 28.3.2008.