Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brassaile vähän: minkä bändin / artistin olet nähnyt livenä ja missä? Oliko kova?

Vierailija
01.07.2022 |

Mulla huikein ehkä Michael Jackson Wembley Stadionilla.

Kommentit (961)

Vierailija
361/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Backstreet Boys, Santana, Spice Girls, No Doubt, Rammstein, Kiss, Pavarotti, Andrea Bocelli, + monet muut Jaffalassa.

Vierailija
362/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

System of a down, Korn, Megadeth, Judas priest, Slipknot, Marilyn manson, Ozzy Osbourne, Machine head, Linkin park, Opeth, Dream theater, Foo fighters, Avenged sevenfold, C.O.B, Amorphis, Cypress hill, The fugees, The roots mm. ja kaikki ihan suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Lee Roth Helsingin jäähallissa. Steve Vai kitarassa. Oli kova!

Vierailija
364/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whitesnake Bostonissa kasarilla.

Vierailija
365/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkan! Turkissa Antalyassa 🔥

Vierailija
366/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jello Biafra and Guantanamo School of Medicine.  

-85 Tavastian Dead Kennedys -  keikalle olin liian nuori. 

Halusin oikeasti vain kuulla DeeKoo -hitit Jellon laulamana. 

Kaiken punk - kulttuurin vastaisesti pyysin jopa nimmaria, ostin t - paidan  ja änkesin takahuoneeseen taputtelemaan olalle ja juomaan olutta  - eikä edes hävetä. Hieno ilta. Yleensä ei pitäisi tavata idoleitaan.

Vierailija
367/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin amerikassa au-pairina vuonna 1979 ja olin Bob Marleyn keikalla ei mennyt montaa vuotta siitä kun oli jo kuollut.

Vierailija
368/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

U2:n perässä olen pyörinyt ympäri Eurooppaa aikoinaan. Kovin oli kyllä vuoden 1993 keikka Tukholmassa.

En jaksa edes luetella kaikkia näkemiäni bändejä, mutta parhaimmat ehkä Depeche Mode, NIN, Killers, Faith No More, Cure ja Stray Cats. Jamiroquai oli myös hyvä, samoin Alanis Morrissette.

Yksi, jonka haluaisin vielä nähdä, on Pearl Jam. Oltiin jo aikoinaan menossa Roskildeen, mutta tulikin sitten este. Ja hyvä niin, koska juuri sinä vuonna tapahtui kauheita, ja ihmisiä tallautui siellä festareilla kuoliaaksi.

Vierailija
369/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

U2:n perässä olen pyörinyt ympäri Eurooppaa aikoinaan. Kovin oli kyllä vuoden 1993 keikka Tukholmassa.

En jaksa edes luetella kaikkia näkemiäni bändejä, mutta parhaimmat ehkä Depeche Mode, NIN, Killers, Faith No More, Cure ja Stray Cats. Jamiroquai oli myös hyvä, samoin Alanis Morrissette.

Yksi, jonka haluaisin vielä nähdä, on Pearl Jam. Oltiin jo aikoinaan menossa Roskildeen, mutta tulikin sitten este. Ja hyvä niin, koska juuri sinä vuonna tapahtui kauheita, ja ihmisiä tallautui siellä festareilla kuoliaaksi.

Unohtui yksi todella hyvä: Billy Joel ysärillä Yhdysvalloissa. Katsomossa tuoksui sankka mari, mutta se ei kokemusta himmentänyt. Oli hieno keikka!

Vierailija
370/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AC/DC Turku 8.11.2000🤘

Metallica, Saapasjalkarock, 1986🤘🤘

Vierailija
371/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Overkill Joensuun Kerubissa vuonna 2013. Pääsin puristaa Bobby Blitzin kättä. Mut kaveri sai puristella sen persettä, kun laulaja stage daivasi yleisön keskelle. Hieno keikka.

Vierailija
372/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi Läntinen Ruisrockissa. Kovempaa ei ole tullut.

Vierailija
373/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iron Maidenin oon nähnyt 8 kertaa ja Metallican 6 kertaa, Motörheadin 4 kertaa, Judas Priestin 3 kertaa, Black Sabbathin kerran lisäksi Heaven and Hell kokoonpanolla 2 kertaa, Dion 2 kertaa Heaven and Hellin lisäksi, Ac dc :n 3 kertaa, Whitesnaken 2 kertaa, Accept, Thin Lizzy, Uriah Heep ja Amorphis 6 kertaa Scorpions, Kiss 3 kertaa, Manowar, Children of Bodom 3 kertaa. Lisäksi lukuisia muita bändejä eri festareilla ja muilla keikoilla. 🤘

Vierailija
374/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celine Dionin Las Vegasissa Caesars Palacessa. Oli aivan hiton kova, taitaa vieläkin esiintyä vähintään viikoittain siellä.

Vierailija
375/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenny Rogers tuli lavalta alas ja kätteli minua. En ole vieläkään pessyt kättä.

Vierailija
376/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dingo

Oliko Aitoossa ja Rönnillä

Vierailija
377/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassisen koneen toiseksi viimeinen keikka Siilinjärvellä 1982.

Niin ja Motörhead Punkaharjulla 1979 🤘😇

Vierailija
378/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken punk - kulttuurin vastaisesti pyysin jopa nimmaria, ostin t - paidan  ja änkesin takahuoneeseen taputtelemaan olalle ja juomaan olutta  - eikä edes hävetä. Hieno ilta. Yleensä ei pitäisi tavata idoleitaan.

Mä näin Dead Kennedysin Tampereen silloisessa Hepokatissa joskus 80-alussa. Oli kova!! Lämmittelijänä toimi Problems. Oi niitä aikoja...

Vierailija
379/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Matti Nykäsen koko ansiokkaan muusikkouran ensimmäisen live-keikan.

Vierailija
380/961 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubesta kun näitä katsoo, niin ei nykyään kumpikaan oikein vakuuta. DK:n laulaja on vaan yksinkertaisesti huono ja Jellon keikoilta taas jotain puuttuu. Ehkä oikeasti livenä tilanne olisi eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi