Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu osoittamaan minulle välittävänsä

Vierailija
30.06.2022 |

Tiedän että tämä aloitus kuulostaa kummalliselle, yritän avata sitä. Aviomieheni ei siis suostu tekenään mitään, jolla osoittaisi minulle välittävänsä. Ei viettämään yhteistä aikaa, ei juurikaan harrastamaan seksiä. Ei suostu sanomaan, että haluaa olla kanssani ja yhä välittää. Näin kirjoitettuna näen itsekin, miten järjettömältä se vaikuttaa, että tällaisesta joutuu kukaan ihan riitelemään. Voiko tuollainen olla mieheltä jokin valtataistelu, vai onko se oikeaa tunteiden ja kunnioituksen puutetta? Mietin eroa, mutta en haluaisi, koska haluaisin takaisin ne hetket, jolloin meillä oli ihana ja hyvä suhde ja koin, että mies rakasti minua.
Pystyykö kukaan samaistumaan tällaiseen?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lähesriippuvuudelta sinun puoleltasi. MIehesi ei rakasta eikä kunnioita sinua mutta sinä pohdit että voisiko vika kuitenkin olla jossain muussa kuin siinä että hän ei rakasta.

Läheisriippa kaipaa usein pohjimmiltaan turvaa, ihmistä, jonka kanssa saisi itse kenties korvattua omia lapsuuden vaille jäämisiään. Läheisriippa on alitajuisesti jäänyt kiinni ajatukseen, että turvaa ja läheisyyttä olisi tarjolla, kunhan toinen vain muuttuu. Läheisriippa ei näe, että lähes aina se johon riippuvuus kohdistuu, on usein kykenemätön tasavertaiseen ja aikuiseen suhteeseen.

Läheisriippuva ei myöskään näe itseään. Hän on niin keskittynyt siihen toiseen. Kuka sinä ap olet ihan itsenäni? 

Taivutus menee näin: minä itsenäni, sinä itsenäsi.

Anteeksi.

Vierailija
62/62 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleppa nyt rehellinen. Mies tuo kivasti pätäkkään taloon ja teillä on niin ihana koti. Jos eroisit joutuisit pieneen vuokrayksiöön pelkosi kanssa ettei enää koskaan kelpaa kenellekään.

Kummallakaan ei ole rahaa.

Ap

No mikä pitää sinut vielä kyseisessä suhteessa sitten? ihan sivusta ihmettelen

Se tietenkin, että toivoisin, että suhde palaisi uudestaan ihanaksi ja hyväksi, kuten se oli aikoinaan.

Ap

Ei se toimi, ette voi palata menneisyyteen ja elää sitten siinä kuplassa, jonka sinä olet rakentanut yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla