Nainen uskoo kestävänsä työvuoroni ja haluaa parisuhteeseen
Mukava nainen, mutta silti epäilen hänen sanovan tuon työvuorojen kestämisen vain tässä ihastuksen alkuhuumassa. En jaksaisi alkaa tappelemaan asiasta myöhemmin. Teen siis pelkkää ilta -ja yövuoroa, ja rytmini on aina, että valvon yöt ja nukun pitkälle päivään. Kestäisitkö sinä elämää, jossa kumppanisi eläisi näin?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Sit sanot suoraan.
Mitä tässä on suoraan sanomista? Hän tietää elämäni. Pointti on siinä kuten totesin, että en luota hänen mielensä pysyvyyteen kovinkaan pitkään.
Ap
Pitäkää erilliset asunnot.
Introvertin kanssa ainakin toimii.
Sano tuo suoraan, et sitä työvuoroasiaa toistele loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ap ei ole impotentti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit sanot suoraan.
Mitä tässä on suoraan sanomista? Hän tietää elämäni. Pointti on siinä kuten totesin, että en luota hänen mielensä pysyvyyteen kovinkaan pitkään.
Ap
Niin? Mikä pointti olla tossa suhteessa?
Naiselle on kerrottu tilanne. Jos tulee ongelmaa myöhemmin ongelmaa, nainen luiskaan. Siihen asti voit nauttia matkasta? Miksi luovuttaa yrittämättä? Nainen ei ilmeisesti ole sen arvoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ap ei ole impotentti?
Seksikin pysyy yleensä parempana, kun asutaan erillään.
Kestäisin toki jos voisin elää itse samalla tavalla.
Jos ei kestä, niin ä m m ä ei ole sen arvoinen.
Tosi hyvin kestäisin. Nukkuisinhan itse yöt kun olet töissä ja olisin töissä kun nukut. Illat olis yhteistä aikaa ihan niinkuin nytkin.
No, kun lapsia syntyy ja jäät vanhempainvapaalle, niin tosi kiva kun sulta sujuu yövalvomiset automaattisesti ja minä saisin nukkua yöni läpi. win-win
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit sanot suoraan.
Ap
Parisuhteessa tulee aina sanomista ennen pitkään jos sitä ei hyväksy niin ei edes kannata luottaa pysyvyyteen vaan elää hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvin kestäisin. Nukkuisinhan itse yöt kun olet töissä ja olisin töissä kun nukut. Illat olis yhteistä aikaa ihan niinkuin nytkin.
No, kun lapsia syntyy ja jäät vanhempainvapaalle, niin tosi kiva kun sulta sujuu yövalvomiset automaattisesti ja minä saisin nukkua yöni läpi. win-win
Miten illat on yhteistä aikaa jos toinen on paljon iltavuorossa kuten ap? Ap ei siis tee vain yötä.
Työ ennen huveja. Toisin sanoen: työ ennen pimppaa.
Vierailija kirjoitti:
Työ ennen huveja. Toisin sanoen: työ ennen pimppaa.
Päinvastoin, kivempihan se on töihin mennä pimpan päältä 👍🏻
Me eletää tullaista rytmiä miesystäväni kanssa. Teemme molemmat asiantuntijatöitä etänä, eikä varsinkaan miehen työ ole sidottu kellonaikoihin. Minä olen hyvin varhainen aamuvirkku ja mies yöeläjä. Yleensä mies menee nukkumaan siinä vaiheessa kun itse herään.
Toimii hyvin kahdelle introvertille. Viikonloppuisin kumpikin sitten joustaa omista rytmeistä, jotta saadaan yhteistä aikaa.
Kaikille ei sovi parisuhde. Toi strippibaari heitto pitää kutinsa. Joillekin nyt vaan istuu paremmin vapailla tapahtuva huvittelu. Mieti mikä sopii sulle.
No naiset kuvittelee (entinen itseni mukaanlukien) että rakkaus voittaa kaikki esteet, ja että ehkä se mies kuitenkin tajuaa jossain vaiheessa miten älytön tuollainen vuorotyö on ja vaihtaa perus 8-16 vuoroihin.
Eli luvassa on jossain vaiheessa joko ero tai sinä luovutat ja vaihdat arkivuoroihin.
Toki on mahdollista että nainen jää, mutta katkeroituu sinulle ajan kuluessa jos et onnistu laittamaan muuten parisuhdetta etusijalle elämässäsi, eli pidät huolta siitä että onnistutte viettämään laatuaikaa yhdessä mahdollisimman paljon.
En.