Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi luullaan että yhden lapsen äidillä on aina helppoa?

Vierailija
18.10.2006 |

Kyllä minä olen ainakin uupumuksen rajoilla aina välillä kolmevuotiaan uhmiksen kanssa. Tilannetta varmaan pahentaa se, että kolmeen vuoteen en ole öitäni kunnolla nukkunut. Nytkin on joka yö ainakin kaksi herätystä.

Samoin lapsellani on melko itsepäinen luonne joten yhteenottoja tulee tuon tuostakin. En koskaan ole sortunut vielä fyysisesti lasta rankaisemaan mutta lähellä on ollut. Samoin en juuri saa itselleni aikaa sillä olen yksinhuoltaja ja lapsen isä on taivaassa.

Lapsi on oikein ihana ja aarteeni mutta kyllä välillä on niin väsynyt ettei mitään rajaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli terve ja aurinkoinen.

Kahdenkin lapsen kanssa on ollut helppoa. Esikoinen oli 7-vuotias kun kuopus syntyi, ja kuopus oli myös terve ja nukkui hyvin.

Nyt vasta kun kuopuskin on kasvanut ja esikoinen on tulossa murrosikään, niin on pientä hermojen kiristelyä ollut puolin ja toisin.

Kait sitä sitten automaattisesti ihmettelee, jos yhden lapsen äiti valittaa. Yritän kyllä muistaa sen että kaikilla ei ole ollut niin helppoja lapsia kun mulla. On yövalvottajia, koliikkia, ja korvatulehduskierteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi