Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tota 4D-dokkaria ei voi katsoa, sanat loppuu.

Vierailija
21.11.2006 |

Voi lapsiparkoja... En ole mikään skeptikko itsekään, mutta kyllä lapsien pitäis antaa olla lapsia eikä koulia niistä mitään tarot-korttien lukijoita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka aikuiset ihmiset VOI tyytyä olemaan noin tietämättömiä!

Tarot-tyttö. Missä on hiphopit ja ratsastukset? Missä on läksyt jne. Missä on kaikki vasemmalla aivopuoliskolla suoritettavat normaalit askareet? Jos on synnynnnäisesti lahjakas näkijä, sitä tärkeämpää on opetella tekemään käytännön asioita tietoisesti. Muuten vaan ajelehtii näkyjen vallassa sinne tänne passiivisena. Ja sille onkin jo oma nimensä: skitsofrenia. Eli äiti on ymmärtämättömyyttään leipomassa tyttärelleen melkoisen kehnoa tulevaisuutta. Joku " enkeliparannus" ei oikein riitä tietopohjaksi näissä asioissa.

Kummitus-poika: koko suku on ilmeisesti aina elänyt sellaisessa kaupungissa, jonka kirjastosta on kaikki rajatieto-kirjat hävitetty joskus noitavainon aikana. Kukaan ei ole ikinä kuullutkaan mistään selvänäköisyydestä. Sille sentään lääkäritäti antoi tietokonepelejä joilla saa aktiivista toimintaa aktivoitua. Kunpa joku vielä antaisi jotain normaaleja harrastuksia, ettei poika tuntisi olevansa niin erilainen kuin muut pojat.

Mutta hyvä tietysti, että näitäkin asioita tuodaan välillä vähän esille, ehkäpä tieto pääsee joskus leviämään.

Aivotoiminnan erikoisuuksista ym. puhuu kirjassaan Vivianne Crowley. Sitä ei ole suomennettu, mutta engl. kielinen löytyy esim. AdLibris -nettikaupasta.

Meediohömpötyksistä ja ouija-laudoista kiinnostuneiden sitävastoin kannattaisi lukea Elsa Barker: Kirjeitä valon maailmasta. Referoin ihan vähän; KUOLLEITA EI SAA KUTSUA.

Ja kaikille suosittelen, ettette usko mihinkään, mitä ette itse ole havainneet!

Vierailija
2/8 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirja on siis Wicca; A Comprehensive Guide to the Old Religion in the Modern World. =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 20:51"]

Musta raamattu on ollut sellainen kirja joka on aikanaan erotettu pois raamatusta. Mooseksen kirjoista. Sitä mustaa raamattua ei taida enää mistään saada. Mutta sen avulla olen kuullut ihmisten hankkineen ihan ilmiömäisen muistin, ja ihan erehtymättömän päässälasku taidon. He pystyvät hetkessä tallettamaan muisiinsa milloin on minkin nimisen ihmisen nimi päivä. Mutta siinä Mustassa raamatussa on kuulemma ihan suoranaista noituuttakin. Muutamat sanovat sitä pirun kirjaksi.

[/quote]

Aidosta kirjasta en tiedä, mutta minulla oli Crowleyn versio ja se oli täyttä paskaa.

[/quote]

Vierailija
4/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meistä monesta tuntuu, että alan kirjallisuus on sitä mitä sanoit. Rajatieto on hyvin monasti uskomusten varainen asia. Monta muuta elämän aluetta on oletusten ja uskomusten varassa. Merkittäviä on jokaiselle ne hen koht kokemukset joita meillä itse kullakin on. Minulla on sellainen kirja jonka on "Valitut palat" tehny ja sen nimi on, "Mysteerien maailma". Viime vuosisatoina eläneet monet pyhimykset on pystyneet leijumaan ilmassa. Jossakin pyhätössä tai temppelissä muitten seurakuntalaisten yläpuolella. Tätä ilmiötä sanotaan "Levitaatioksi". Tuskin koskaan kukaan eurooppalainen pystyy kävelemään hehkuvilla hiilillä, syömään hehkuvia hiiliä. Nämä kaikki yllä kirjoittut temput on tehty satojen ihmisten nähden, ja on todistettavissa tänäkin päivänä.

Jos sinua kiinnostaa tämä kirja niin soita OY Valitut Palat Helsinki.

Vierailija
5/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 09:49"]

Tuskin koskaan kukaan eurooppalainen pystyy kävelemään hehkuvilla hiilillä

[/quote]

No viimeksi mythbustersissa tai jossain vastaavassa :D. Ja lisäksi, ei ihan oikeasti kannata uskoa jotain ikivanhoja legendoja. Mitään oikeita todisteitahan noista ei ole.

Vierailija
6/8 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkuvilla hiilillä pystyy kävelemään kuka tahansa ja ilmiö on ihan perusfysiikan taidoilla selitettävissä. Hiilien nieleminen taas, no se että joku on joskus niin tehnyt ei varmaan ole ihme, ihme on jos on siitä selvinnyt ilman mitään vammoja. Hengissä siitäkin kyllä varmaan selviää.

Vierailija
7/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta raamattu on ollut sellainen kirja joka on aikanaan erotettu pois raamatusta. Mooseksen kirjoista. Sitä mustaa raamattua ei taida enää mistään saada. Mutta sen avulla olen kuullut ihmisten hankkineen ihan ilmiömäisen muistin, ja ihan erehtymättömän päässälasku taidon. He pystyvät hetkessä tallettamaan muisiinsa milloin on minkin nimisen ihmisen nimi päivä. Mutta siinä Mustassa raamatussa on kuulemma ihan suoranaista noituuttakin. Muutamat sanovat sitä pirun kirjaksi.

Vierailija
8/8 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2013 klo 20:51"]

[/quote]

Aidosta kirjasta en tiedä, mutta minulla oli Crowleyn versio ja se oli täyttä paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän