Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Hesen synttäreistä?

Vierailija
18.10.2006 |

Oletteko järjestäneet lapsillenne synttäreitä Hesessä, tai ovatko lapsenne olleet vieraina ao. synttäreillä?

Itse en ole aiemmin ollut ajatuksesta kovin innostunut, olen tykännyt järjestää synttärit kotona.

Mutta nyt tilanne se että kotona pieni vauva ja ristiäisjärjestelyt osuvat samaan aikaan vanhimman lapsen 7-vuotissynttäreiden kanssa.

Ei oikein löydy äidiltä jaksamista kaikkeen...

Eli onko kokemuksia hesen synttäreistä, mitä olette pitäneet, entä lapset?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tykkäsivät, ja toki minäkin, kun ei tarvinnut siivota :)

Jäätelökakun ostaminen on aivan turhaa, sillä harva lapsista sitä loppujen lopuksi syö. Pehmis jälkiruoaksi on parempi vaihtoehto.

Kai se paikasta riippuu, miten homma pelittää ja tietysti leikkitädistä.

Vierailija
2/4 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tytöt tykkäsivät todella! Parit kavereiden synttärit on olleet heseeä, pari viikkoa ennen omia viimeiset, ja kaikki tokaluokan tytöt tykkäsivät, että mäkissä oli kivempaa. Enemmin ruokaa, ohjelmaa ja lahjoja talon puolesta, ja taisi olla kivempi tätikin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kutsut ovat aina samanlaiset. Itse en haluaisi lapsilleni siellä kutsuja järjestää. Ankeata on ja aika näyttää tulevan pitkäksi. Tärkein-kaverin huoneen, kodin ja lelujen koluaminen jää vallan pois ohjelmistosta.

Turvauduin itsekin ulkopuoliseen synttärijärjestäjään nuorimmaisemme ollessa pieni. Esikoistytöllämme oli synttärit kaupunkimme nuorisokeskuksessa. Järjestäjänä lähihoitaja-opiskelijat. Synttäreillä oli monipuolinen ohjelma (askartelua, kilpailuja, disco peilipalloineen ja valoineen). Mehut ja keksit tuli talon puolesta. Vein itse kakun, popparit, karkit ja limsat. Homma onnistui yli odotusten. Suosittelen, jos tarjolla teillä päin.

Vierailija
4/4 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaan kuin seiskan kokemukset. Mutta kun meillä täällä pikkukylässä ei muuta tällaista vaihtoehtoa ole kuin hese...

Ja itsekin koen kotona vietetyt synttärit ehdottomasti mukavimmiksi.

Mutta kun tilanne tällä hetkellä on se mikä on, niin tähän hese vaihtoehtoon aion turvautua...

Löytyisikö keltään positiivisia kokemuksia?

Varmaan riippuu paljon juuri tuosta leikittäjästä...