Laihdutin kymmenen kiloa huhtikuusta lähtien. Tämä oli salainen poppakonstini.
Kyseessä on äärimmäinen keino, joka voi tuottaa kestämätöntä masennusta ja vieroitusoireita. Siksi siitä ei puhuta täällä tai oikeastaan ei saa puhua, se herättää pahennusta, turvattomuutta. No, kerron kuitenkin eli lopetin sen helevetin herkuttelun eli en enää ahmi suklaata, sipsejä, leivonnaisia, karkkia, jäätelöä, jne. Paino lähti laskuun heti!
Kommentit (15)
En syö herkkuja joten vaikea niitä on jättää pois.
Miten sitten selvisin masennuksesta ja itsemurha-ajatuksista ja lamaannuksesta?
Eipä siihen laihtumiseen muitakaan poppakonsteja ole.
Pääasia on ettet harrasta liikuntaa!! Se on ihmisyyden pahin synti pitää omasta kehosta huolta. Kaikki treenaajat ovat psykopaatteja, narsisteja ja pettäjiä. Hyi.
Ainoa oikea ihmismuoto on olla läski koti virtahepo. Ei ne läskit itsekurista johdu, vaan stressistä ja sairauksista. Mutta liikunta on vakavasti tuomittavaa!
Vierailija kirjoitti:
Pääasia on ettet harrasta liikuntaa!! Se on ihmisyyden pahin synti pitää omasta kehosta huolta. Kaikki treenaajat ovat psykopaatteja, narsisteja ja pettäjiä. Hyi.
Ainoa oikea ihmismuoto on olla läski koti virtahepo. Ei ne läskit itsekurista johdu, vaan stressistä ja sairauksista. Mutta liikunta on vakavasti tuomittavaa!
Onko sinulla kaikki hyvin? Käyt kierroksilla, joten rauhoittavan lääkkesi annostus on pielessä. Hakeudu päivystykseen ennen kuin vajoat psykoosiin. Voimia.
Wow. Lopetit ahmimisen ja paino alkoi tippumaan?
Mites tämmönen normaalipainoinen laihtuis kymmenen kiloa kun herkkuja ei muutenkaan mene ja ruokavalio kunnossa?
Täysin totta. Katsot vain mitä lappaat suuhusi,niin et liho eikä edes tarvii laihdutaa.Ihminen on juuri sitä mitä syö.
Lähtömitat?
On eri asia laihduttaa 150 kiloisena kuin 50 kiloisena.
Miksi näissä ei ikinä kerrota mittoja?
Laihtumistapa riippuu siitä mikä on syömisessä pielessä. Itse en laihdu herkkujen vähentämisellä. Niitä syön niin vähän.
Minun ongelmakohtani oli ihan peruna, leipä ja jogurtti. Onneksi sokerijogurtit pystynyt vaihtamaan tavalliseen viiliin ja perunaa sekä leipää olen rajoittanut niin etten syö edes joka viikko. Hitaasti paino tippuu.
Minä lihoin ja myös laihduin ihan tavallisella ruualla. Enkä ole poppakonsti ihminen.