Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SISUNAISET 27.2.2006***

27.02.2006 |

Terppa..se on taas maanantai ja uuden pinon paikka..olinkin ihmeissäni kun en vielä tän viikon pinoa löytänyt :o)!!

Meillä oli tänään vähän hoppuaamu ja unohdin hypätä vaa´alle, mutta korjaan huomenissa tilanteen ja tuun sitten kertomaan mitä painorintamlle kuuluu..pahoin pelkään, että plussaa, sillä menkat antoi odottaa itseään yli viikon ja nyt sitten eilen alkoivat ja turvottaa nioin vietävästi ;o(!!!

Kaikille kovasti tsemppiä ja mukavaa viikkoa!!!

t.Köris

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh

Olympialaiset takana...joo ja penkkiurheilu jakso! 2 viikkoon muutaku sohvalla möllöttänyt! Eilen vedin oman hyppynaru/nyrkkeilytreenin samalla kun katsoin vielä niitä päätösseremonioita :O) '

Mulla alkoi lamakausi laihdutuksesta kun ajoin auton ihan paskaksi ja vielä lapset kyydissä! Ei kyllä ollut minun syy edes. Sitten aloin miettimään tätä yrityshommaa, että mitä järkeä kun lapset on pieniä. Sitten oli menkat ja se Hel... reissu helsinkiin ja vielä nää kisat. Hohhoijjaa!

Vaaka näytti plussaa eli 500g! HUH. Taitaa olla ekat plussat sitten joulun jälkeen. No tämä murheen päivä oli odotettavissa...

No tästä on vain yksi suunta: alaspäin (paino) ja ylöspäin (mieliala ja liikuntatsemppi)

Puuuh!

Terv. Katti joka veti äsken korvapuustin kahvin kera (mutta merkkaan pisteisiin!)

Vierailija
2/37 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä, kerron hieman ensin itsestäni....

olen tällä hetkellä kotiäitinä. kotoa löytyy kolme lasta, tyttö -99,joka käy eskaria, poika -03 sekä tyttö-05 (ikää 6kk). Mies käy töissä ja suuri intohimomme on talon remontointi ja sisustus sekä vanhat huonekalut....

viimeisestä raksudestani painoa lähtöpainoon on vielä matkaa 11kiloa. painoa tällähetkellä on 89kg ja tavoitteena olisi 75kg painoon pääsy. Joten nyt on motivaatio korkealla ja läksit saa kyytiä!!! Välillä oikein inottaa kun vanhat vaatteet ei mahdu läskien ympärille...YÖK!!

...no täsätä se lähtee... kirjoittelen kuulumisia aina kun ehdin ja maanantaisin ainakin iloittaudun painoni kera...

Tsemppiä kaikille laihduttajille

-soikku-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
4/37 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi: Katti26

Ikä: 28 v.

Pituus: 168 cm

Aloituspaino: 90,2 kg

Tavoitepaino: 71 kg

Paino viime viikolla: 83,8 kg

Paino nyt: 83,2 kg

Viikon pudotus: +500 g

Kokonaispudotus: 6,5 kg

Matkaa tavoitteeseen: 12,7 kg

Tervetuloa joukkoon Soikku! Yleensä minäkin olen ollut pirteänä ja paino pudonneena täällä. Nyt vaan on tämmöistä ollut. Kai niitä notkahduksiakin tulee kun pitkällä ajalla laihduttaa. Tsemppiä sinulle! Oikein onnistunutta viikkoa. Siitä ne läskit alkaa mennä lakoon!

Katti

Vierailija
5/37 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs tässä viimeviikon yhteenveto. Laitoin ylös n edellsiviikon tuloksetkin, joten taulukossa näkyy Vko pudotuksen tilalla " muutos edelliseen" . Itse asiassa tuo muutos -sana on muutenkin parempi kuin vko pudotus, sillä aina välillä on jokaisella väliviikkoja, jolloin tietoja ei tule.

Mutta siis:

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg, Vkoa edessä että tavoite toteutuu, BMI muutos

[color=fuchsia][b] Annika1973 [/b]♥[/color]

94 kg, 66 kg, 72.8 kg, -0.2 kg, 21.2 kg, 6.8 kg, 17 vkoa,

[color=green][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 70 kg, 81.6 kg, -0.1 kg, 6.4 kg, 11.6 kg, 34 vkoa,

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]

90.5 kg, 75 kg, 80.4 kg, 0.0 kg, 10.1 kg, 5.4 kg, 14 vkoa,

[color=green][b] Ria73 [/b]♥[/color]

87 kg, 72 kg, 83.3 kg, -1.0 kg, 3.7 kg, 11.3 kg, 10 vkoa,

[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color]

Ei päivitystä, Pituus puuttuu

69 kg, 63 kg, 69.9 kg, 0.9 kg, -0.9 kg, 6.9 kg, 18 vkoa

[color=green][b] Puppiska [/b]♥[/color]

84 kg, 58 kg, 62.5 kg, -0.9 kg, 21.5 kg, 4.5 kg, 11 vkoa

[color=fuchsia][b] Sininen31 [/b]♥[/color]

101 kg, 77 kg, 86 kg, 0.0 kg, 15 kg, 9 kg, 18 vkoa,

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75 kg, 83.6 kg, 0.0 kg, 11.9 kg, 8.6 kg, 19 vkoa,

[color=fuchsia][b] BM22 [/b]♥[/color]

96 kg, 75 kg, 92.4 kg, -0.4 kg, 3.6 kg, 17.4 kg, 39 vkoa,

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 71 kg, 83.2 kg, -0.6 kg, 7 kg, 12.2 kg, 25 vkoa,

[color=fuchsia][b] Perenna [/b]♥[/color]

74 kg, 62 kg, 63 kg, 0.0 kg, 11 kg, 1 kg, 3 vkoa,

[color=green][b] Bikka [/b]♥[/color]

60 kg, 55 kg, 58 kg, -0.4 kg, 2 kg, 3 kg, 8 vkoa,

[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]

88.8 kg, 77 kg, 88.5 kg, -0.3 kg, 0.3 kg, 11.5 kg, 29 vkoa,

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

87.5 kg, 68 kg, 88.3 kg, 1.8 kg, -0.8 kg, 20.3 kg, 51 vkoa,

[color=fuchsia][b] MariLotta [/b]♥[/color]

60 kg, 55 kg, 57 kg, -0.3 kg, 3 kg, 2 kg, 4 vkoa,

[color=blue]

Suurin vko pudotus:

[b]

1. sija => Ria73 : -1.0 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä tavoitettaan:

[b]

1. sija => Perenna : 3 vkoa

2. sija => MariLotta : 4 vkoa

3. sija => Bikka : 8 vkoa

[/b]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Annika1973, Körömölli, 90M, Ria73, Momentti, Puppiska, Sininen31, Minlee, BM22, Katti26, Perenna, Bikka, Pointzi06, Emonamoha, MariLotta

Laihduttajia: 15 (aktiivisesti mukana olevia)

Painomme oli alussa: 1266 kg

Painamme nyt: 1151 kg

Tavoitepainomme: 1019 kg

Paino tippunut edelliskerrasta -1.5 kg

Kokonaispainonpudotus: 115 kg

Matkaa tavoitteeseen: 132 kg

[/color][/size]

- Minlee

Vierailija
6/37 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa soikku sisunaisiin. Ilmoitatko vielä pituuseni, niin lasken sinunkin BMI tietosi. Ilmoitan tuossa yhteenvedossa aina välillä myös nuo BMI muutokset. Ihan joka viikko en niitä laita.

Katti26:

Minun tilastoissani on seuraavat tiedot: paino vkolla 7: 83.8 kg, vkolla 8: 83.2 kg. Jos nyt sinulla oli +500 g, saisin omiin tilastoihini luvun 83.7 kg. Missä vaiheessa olen tippunut kärryiltä?

- Minlee

Vierailija
7/37 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi: soikku

Ikä: 31 v.

Pituus: 172 cm

Aloituspaino: 89kg

Tavoitepaino: 75 kg

tässä näitä tietoja....

-soikku-

Vierailija
8/37 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo ei ole pudonnut grammaakaan, mutta ei ole kyllä tullutkaan eli:

Lähtöpaino 87Kg

viimeviikolla 83.3kg

Tänään 83.3kg

Pudotus 0.0kg

Täälläkin jännättiin lätkää ja ajoin kuntopyörällä samalla puol tuntia.

Tuntuis olevan pienet pms-oireilut menossa kun hermot paukkuu.

Mua on alkanut toi karppaus kiinnostaa, mutta on toistaiseksi vaan kiinnostukseksi jäänytkin.

Vierailija
9/37 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis hiihtolomaviikko takana samoin, koko viikon kestänyt vatsatauti ...argh ! ;/

Viisihenkisestä perheestämme neljä, minä mukaan lukien, sairastimme ja oikein kunnolla. Ukko ainoastaan säästyi taudilta ja kävi kuin kävikin lauantaina hiihtämässä sen Finlandian ;o)

Taisi multa jäädä viimeviikon pinoutuminenkin tekemättä, noh taas ruodussa ja uusi kevätinnostus rinnassa. Tuo tautikin taisi tehdä tehtävänsä, sillä vaaka näytti tänään 62,5 kg , eli puolikiloa jäi " pönttöön" ;o))

Nyt sitten ryhdistäydynkin ja otav kevät spurtin sauvakävelyineen ja herkuttomuuksineen, jep .

Ja teretulemasta vaan soikku minunkin puolestani, ja muutkin uudet, jos en ole erikseen maininnut. Me Sisusukkaiset ollaan mainio porukka.

Sulla soikku (mainio nikki muuten;) on melki saman ikäinen lapsikolmikko kuin meilläkin. Meillä on poika eskarissa, kolme ja yksi vuotiaat tytöt.

Noh nyt tämä keskimmäinen, eli Peppi kaatui ja täytyy mennä puhaltamaan polveen ;o)

Aurinkoa ja ulkoilukelejä sekä liulau laskiaista kaikille t:: perenna

Vierailija
10/37 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa hiukan nostamaan mielialaa tuo liikunta, jonka siis säännöllisenä viimeinkin 3 vkoa sitten aloitin. Kuntosali vaan taitaa lisätä massaa, sillä nyt paino vaan sahaa eikä suostu putoamaan entisellekään tasolle - saati sitten sen alle. Sentään pudotusta viime viikkoon 200g. Onhan sekin jotain...

Oltiin koko porukalla luistelemassa viikonloppuna, kahteenkin otteeseen. Oli muuten kivaa näin usean (lue: ainakin 10) vuoden tauon jälkeen! Nuorimmaiset istuivat pulkassa ja saivat kyytiä jäällä, esikoinen luistelee, kävelee luistimilla ja liukuu jo jonkin verran ja kehittyy koko ajan kovaa vauhtia. Ehkä ensi vuonna jo päästään pelaamaankin jääpalloa tms. Harmi vaan kun taas tänään heitti hirmupakkaset :(

Ikä: 37v

Pituus: 172cm

Tavoitepaino: 68kg

Paino viime viikolla: 88,3kg

Paino nyt: 88,1kg

Tsempitykset kaikille ja parempaa ensi viikkoa!

Emo

Vierailija
11/37 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tämäkin on viesti nro 12/15...

Vierailija
12/37 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein muita syitä keksi tähän, painoni on samassa lukemassa kuin viime viikolla. Liikkua olen yrittänyt ja katsella syömisten perään, mutta mitään ei ole tapahtunut. Puoliteholla kyllä varmaan on menty liikunnan suhteen, päätä on särkenyt jo muutaman päivän ja on vähän tukkoinen olo muutenkin. Taitaa flunssaa tehdä. Tähän samaan rytäkkään kun iskee vielä menkat, niin olen varmasti mukavaa seuraa. Perkele!

Lohduttaisiko suklaa, kyselee väliaikaisesti laihdutukseen tympiintynyt Sininen?

Vierailija
13/37 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin tarkemmin lukea noita viestejä niin tosiaan siltä vaikuttaa että samoihin aikoihin usealla meistä noi kuukautiset tosiaan on. Mulla alko just tänään ja voi hitto mikä olo. Onneks on vaan kerran kuussa:)

Vierailija
14/37 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin tosiaan voi nuo viestien määrät mennä noin? No, anyway. Tässä minun tilitykseni; Viime maanantaina päätin ihan tosissaan, että NYT kyllä tsemppaan, ihan liian kauan olen jumittanut samoissa lukemissa. Oman motivaatin kannalta on ihan pakko saada hyvä tulos välillä.

Söin aika mallikkaasti, kävin pari kertaa hikijumpassa, kuolasin vieressä, kun muut söi jätskiä...kaiken kaikkiaan olin tosi tyytyväinen viikkoon. Oli oikein mukava hypätä puntarille!

...paitsi että tuloksena + 1 kg!!! Meinasin persiilleni pudota, ja piti oikein monta kertaa punnita, mutta totta se on, paino 81.4 kg!!! Nyt kyllä suututtaa, masentaa, ärsyttää ja vaikka mitä! Menkoistakaan se ei voi johtua, minä taidan olla ryhmän ainoa jäsen, jolla on kireto vasta puolessa!

No, eteenpäin, sano mummo... ei tässä muukaan auta.

Ääh, nyt alkoi kuopus kirkumaan, jatketaan myöhemmin!

Jälleen kerran häntä koipien välissä... Chicky

Vierailija
15/37 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli -200g viime viikkoon. Ja kyllä, se kuukausittainen turvotus tuntuu, näkyy ja kuuluu täälläkin. Sunnuntaina söin ensin tunnollisesti ne 19 pinnaa, ja 5 tunnin kotimatkalla ahmaisin juustoaterian ja minidumleja. (; Lohdutusta leijonien häviöön.

No, eilen otin takaisin, en syönyt mitään muuta kun hirmusti vettä, vähän sokeroimatonta tuoremehua ja monta lautasta sitä kuuluisaa rasvanpolttokeittoa. Näyttää olevan tehokas, kokeilkaapa! Makuelämyksenä.... nooh, menettelee. Mutta en aio kunnolla noudattaa tuota dieettiä, kunhan korvaan keitolla ainakin toisen aterian.

jatkossa (niin, tässähän olis tarkoitus loppuelämä sitten elää kevyemmin ja katsoa syömisiään..;) ajattelin, että tuosta keitosta vois kokeillen muokata vähän maukkaamman.. jos joskus vielä sitä tekee!

Tervetuloa mukaan, Soikku! (olikohan nikki noin) Taidan olla itse viimeisin tulokas ennen sua, muutaman viikon kirjotellu sisunaisena.

Jep, eli täällä

Ikä: 30v

Pituus: 157cm

Lähtöpaino: 60 kg

Tavoite: 55 kg

paino viikko sitten: 57,0 kg

Paino eilen: 56,8

muutos edelliseen: -200g

Tipuaskelin,

MariLotta

16/37 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen SURKEA viikko!! Vieraita oli talo täynnä, ja herkuteltua tuli kolme päivää, joten muuta ei voi odottakaan.

Eli

Paino tällä viikolla: 58,4kg (muutos +400g prkl!).

Pituus edelleen 160cm.

Tavoite 55kg.

Liikuntasuoritukset hyviä: kaksi pumppia, juoksu 8km, pilatestreeni sekä niska-hartiajumppa. JA SILTI PLUS-TULOS:(

Soikku: Tervetuloa mukaan!

Marilotta: Hienoa, kun sulla sentään putoaa paino...

Ja kaikille sisunaisille SISUA oikein urakalla! Itsekin otan taas tänään itseäni niskasta kiinni ja palaan ruotuun.

Bikka

17/37 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myös mulla...kyllä ketuttaa ja kaikkee muutakin, sillä vaaka näytti 81.8kg eli plussaa 0,2kg!

Eikä siinä mitään, että plussaa tulee välillä, mutta se mua ahdistaa, että tää on yhtä paikallaan sätkimistä..helmikuun yhteispudotus oli joku vi..n 0,6kg mitä normaalisti pudotetaan vähintään viikossa!!!

Eli täytyy todeta, että joku nyt mättää ja tää systeemi ei toimi mulla, sillä pisteettömästä päivästä en luovu, koska se auttaa jaksamaan muut päivät tiukkana ja viimeksikin kun laihdutin niin laihdutin just samalla systeemillä ja silloin se toimi, mutta miksei nyt???

Eilen olin 5km:n sauvakävelylenkillä, sieltä tultuani söin kasvissosekeittoa, jonka isäntä mulle keitteli lenkin aikana!!

Nyt ei jaksa ees kommentoida mitään..on niin ankara ketutus päällänsä, mutta tuo sinisen kommentti nauratti..oikeestihan sitä sanotaan, että esim.samassa perheessä äidillä ja tyttärillä pakkaa mukautumaan kierto samanlaiseksi ja samanaikaiseksi, joten ihmekös tuo, sillä mehän ollaan kuin yhtä suurta perhettä ;o)!!!

Tsemppiä kaikille ja mukavaa Laskiaistiistaita!!

t.köris

Vierailija
18/37 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan oikeessa olet. Eli paino on nyt sen 83,7. Yritin kaunistella totuutta, heh. Ei katso ole kummoinen laskupää näköjään. Sori.

Vierailija
19/37 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan täällä vielä pino sisukkaita naisia! Suurin osa on uusia, mutta tulin kuitenkin kertomaan terveiseni. Kevään ja kesän aikana pudotin kanssa useamman kilon sisunaisten mahtavalla tuella! Elokuussa sitten jätimme pillerit ja koko talvi on mennyt vauvantekopuuhissa. Tänään aamulla paukahti plussa testiin ja olen ihan hekumoissani! Painosta sen verran, että siinä 69-70 kg (lähtö oli 79kg, alimmillaan käväisi 67,5kg) tienoilla se on pyörinyt.Parhaan kannustuksen sain täältä maanantaipinoista, sekä kehuista, joita hoikistunut ulkonäkö aiheutti. Oli ihanaa ostella uusia vaatteita. Ihan puhkesin kukkaan ;) Itseluottamuskin kasvoi, kun näki, että peilissä oli ihan hyvännäköinen nainen! Ruokavalio on repsahdellut aina kun menkat on alkaneet ja suklaalevy on uponnut lohdutukseksi. Vatsalihaksia en oo säännölllisesti enää reenannu, mutta lenkkejä teen reippaita ja pitkiä. Nyt sitten maltilla pitäis alkaa masua kasvattelemaan!

Tsemppiä teille urakkaanne! Vielä te onnistutte!!!

Vierailija
20/37 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(color=red) Paljon onnea plussasta!!! Ja aivan ihanaa raskausaikaa sulle!!! Meillä kanssa kovasti kuumeillaan vauvaa (neljättä), joten toivottavasti perässä tullaan!

Onnitteluhalein, Chicky (ent 90M)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä