Mistä muusta saada suolaa kuin sipseistä ja nachoista kun olen muutenkin ylipainoinen? Suolakurkuista en tykkää että älkää sanoko suolakurkku
Kommentit (31)
Sekoita veteen suolaa ja sitruunamehua.
Ylipainoisen pitäisi välttää suolaa. Se lisää riskiä sydän- ja verisuonitauteihin. Suola on tottumuskysymys. Kun suolan saantia vähentää, aiemmin normaalisuolaiselta tuntunut ruoka alkaakin tuntua suolaiselta.
Eli vähennä suolan saantia ja elä terveemmin.
Vierailija kirjoitti:
Popcorneja, ovat kevyitä ja hyviä.
Ei ihmekään, että ap:lla on ylipainoa jos noudattaa tällaisia vinkkejä.
Miksi pitää saada lisää suolaa? Vähentää sitä pitää, turvotuskin vähenee reippaasti. Normiruoassa, leivät, juustot, suolukka on liikaa suolaa, ihminen ei tarvi yhtään enempää lisäsuolaa. Juo vissyä näillä helteillä. Onko kilpirauhanen tutkittu? Entä sydän? Kolesteroli? Mars lääkäriin ja sitte labroihin!
Vierailija kirjoitti:
Silli vichy
Tää on mun suosikki! Talvisin juon mieluummin sinappikaakaota.
Jos tällaisilla helteillä juo paljon, niin ei ole pahitteeksi ylimääräinen suola. Itse ostin just metwurstia leivän väliin, siinä on vähän lisäsuolaa näille keleille. Kroppa pyytää mitä se tarvitsee, kunhan ei ylisuola tule tavaksi. Silloin tällöin ihan suotavaa.
Pari siivua metukkaa tai kapriksia.
Miksi täällä moititaan popcorn-vinkkiä? Popcorneissa ei ole kamalasti kaloreita ja niihin voit lisätä suolaa niin paljon kuin haluaa.
Yksi omia suosikkejani on fetajuusto + meloni (vesimeloni on parasta). Myös merisuolatut gourmet-näkkileivät ovat hyviä.
Ruisleipä, antaa myös kuitua eli hyvä välipala muutenkin.
Olen samaa mieltä popcorneista, ehdottomasti ne sipsien tilalle. Ja nimenomaan itse tehtynä, jolloin rasvan ja suolan määrän voi itse valita.
Popcorneja, ovat kevyitä ja hyviä.