Mies on täys muuli eikä kuuntele mua!! Mitä mieltä asiasta?
Elikkäs meillä pari pientä lasta, kolmas raskaus alullaan. Olen rätti, poikki ja väsynyt. Mies tekee yli pitkää päivää ja minä olen _aina_ yksin kotona lasten kanssa. Siivous on vähän retuperällä juuri alkuraskauden takia. Mitä tekee mies? Huutaa ja haukkuu kun olen saamaton laiska akka. Lisäksi meillä nuorimmainenn niin itkuinen että ei muuta kun sylissä istuu. Silloin on hiljaa lattialla kun minä istun sohvalla. Mies ei edes yritä kuunnella kun sanon että olen väsynyt nuorimmaisen jatkuvaan itkuun ja alkuraskauteen. Haukkuu vaan ym. Paska mää oon väsy!!!!! Ja anoppi käy arvosteleen siivoa ja kaikkea. Puhuu pitkin kyliä miten siellä talossa on saamaton emäntä!!
Kommentit (4)
kun tilaisuus tulee ota viikko vapaata ja ukko kotiin lasten kans ja ole sinä se joka arvostelet mitä on tehty ja mitä jätetty tekemättä... kuuseen nuo ukot!!! J a arvostelevat anopit...
Jos se tosiaan on niin oleellista, että pitää pää punaisena huutaa, niin asiallehan on tehtävä jotain. Ja ellet sinä jaksa eikä hän ryhdy, niin silloin pitää kai teettää työ ulkopuolisella.
Ei se varmaan käsitä, että raskaus väsyttää noin paljon ja että lapset hankaloittaa kotitöiden tekoa. Kerro se sille huutamatta, nättiin sävyyn.
- toisen ketjun ap