Lihava ystävätär suuttui ihan hirveästi, kun kerroin uutisesta, että autoimmuunisairauden hoitoon kuuluu...
...muun muassa liiallisen sokerin ja pikaruoan välttäminen. Referoin hänelle Hesarissa ollutta juttua ikuista nuoruutta tavoittelevasta miljonääristä. Lihava ystävätär raivostui ihan hirveästi ja mesosi, että "lääkärit ei tiedä mitään. Ne on vaan surkeita ruokarasisteja, jotka arvottaa eri ruoka-aineita eriarvoiseen asemaan."
Sattumalta ystävätär mussutti samalla sipsejä... Tämä tapahtui eilen.
Tuossa tuo juttu:
Kommentit (28)
Et sitten "muistanut" kertoa itse sairautta, kun päätit korostaa toisen lihavuutta ja mussuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten "muistanut" kertoa itse sairautta, kun päätit korostaa toisen lihavuutta ja mussuttamista.
Kerroinpas, ja sinä voit myös lukea siitä tuosta Hesarin jutusta.
ap
"Miljonääri itse pitää tuoreen diagnoosinsa syynä nuoruutensa huonoja elämäntapoja, kuten sokerin ja pikaruoan syöntiä.
Tiede ei ole kuitenkaan yhtä suoraviivaisesti samaa mieltä: ainakin geeneillä uskotaan olevan osuutensa sairastumiseen. Toisaalta sairauden hoitoon kuuluu muun muassa liiallisen sokerin ja pikaruoan välttäminen."
Vierailija kirjoitti:
"Miljonääri itse pitää tuoreen diagnoosinsa syynä nuoruutensa huonoja elämäntapoja, kuten sokerin ja pikaruoan syöntiä.
Tiede ei ole kuitenkaan yhtä suoraviivaisesti samaa mieltä: ainakin geeneillä uskotaan olevan osuutensa sairastumiseen. Toisaalta sairauden hoitoon kuuluu muun muassa liiallisen sokerin ja pikaruoan välttäminen."
Niin tuossa sanotaan nimenomaan, että geeneillä osuutensa sairastumiseen, mutta ei sanota, että selittäisi kokonaan sairastumisen. Eli omilla valinnoilla voi vaikuttaa siihen loppuosuuteen.
Voisitko jo lopettaa tämän pakkomielteesi tuuttaamisen palstalle ja hakea siihen apua?
Ei kukaan pysty sanomaan varmaa, yksinkertaista ja selkeää syytä miksi tietty yksilö sairastui autoimmuunisairauteen. Tiedetään, että sekä geenit että elintavat vaikuttavat. Ei kukaan voi vetää sitä johtopäätöstä, että koska Jonnella on geeni A ja hän joi yhden ES-energiajuomia ikävuosina 15-19, niin siksi hänellä on nyt keliakia.
Lisäksi tämän hetken tutkimustiedon mukaan myös tietyt sairastetut virustaudit saattavat näytellä merkittävää roolia autoimmuunisairauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko jo lopettaa tämän pakkomielteesi tuuttaamisen palstalle ja hakea siihen apua?
Et edelleenkään kestä kohdata tosiasioita : D
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Taasko sä olet koko yön runkannut läskivideoille? Hakisit apua, sun fetissisi ei ole terveimmästä päästä.
Cool story bro. Takuulla on tositarina. 100%. 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Taasko sä olet koko yön runkannut läskivideoille? Hakisit apua, sun fetissisi ei ole terveimmästä päästä.
Minä nukuin yön erittäin hyvin, enkä valvonut. Kävin taas alkuiltasella 40 minuutin juoksulenkillä : )
ap
Tuo ikuisen elämän tavoittelija on malliesimerkki siitä, että tekipä mitä tahansa, voi sairastua silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minä nukuin yön erittäin hyvin, enkä valvonut. Kävin taas alkuiltasella 40 minuutin juoksulenkillä : )
ap
No hyvä. Soitapa nyt tuossa kahdeksan maissa kuntasi mielenterveyspalveluihin ja pyydä sinne aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
No hyvä. Soitapa nyt tuossa kahdeksan maissa kuntasi mielenterveyspalveluihin ja pyydä sinne aika.
Et edelleenkään kestä kohdata tosiasioita, vaan leimaat totuudenkertojat mielenterveysongelmaisiksi : D
ap
Aikamoni sairaus olisi ehkäistävissä terveellisellä ruokavaliolla, mutta kun on vain pakko... kaksin käsin syödä... ja lihota.. sairas kansa syö itsensä hengiltä.
Näköjään psykopaatti@tm yritti viedä asioita eteenpäin aidosti onnistumatta.
Minä olen vain vihannut sitä/niitä koko elämäni ajan. Alkaen siitä päivästä, kun hakkerointi alkoi ja aiemmin jo.
Sen syytä on, ettei minullq ole muka mitään.
Ei kiinnosta pienet piirit ikinä.
- Mina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Et edelleenkään kestä kohdata tosiasioita, vaan leimaat totuudenkertojat mielenterveysongelmaisiksi : D
ap
MItä tosiasioita tässä nyt pitäisi kohdata? En ole lihava, mutta on todella outoa, että jaksat tehdä palstalle kymmeniä aloituksia lihavista ihmisistä päivässä. Se täyttää pakkomielteen piirteet. Eikö sinua huolestuta oman pääkoppasi kunto ennemmin kuin ventovieraiden kilot, joille et koskaan voi tehdä mitään, vaikka kuinka jankuttaisit?
Kun totuus kolahtaa...