Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkautimme tytölle polkan. Anoppi on kuin myrkyn niellyt

Vierailija
28.06.2022 |

Anoppi leikkasi pienempänä tytön hiukset. Aina vain sentin, vaikka pyysimme kymmentä. Takkuhuolto oli tosi työlästä. Nyt otti itseensä, kun tyttö kävi kampaajalla.
Muilla vastaavaa?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ainoat vaihtoehdot polkka tai kananpee jos et osaa huolehtia lapsesi hiuksista?

En osaa huolehtia? Mehän juuri huolehdimme. Veimme kampaajalle. Anoppi ei huolehtinut. ap

Miksi anopin ylipäätään pitää huolehtia lapsen tukanleikkauksesta? Etkö aiemmin osannut viedä lasta kampaajalle vai oliko kyse säästämisestä? Aiemmin täällä on ollut juttua juuri päinvastoin - anoppi leikkasi polkan, vaikka haluttiin pitää pitkä tukka.

Normiperheissä ei ole moista ongelmaa. Lapset totutetaan parturiin pienestä pitäen.

Anoppi halusi leikata. ap

Vierailija
42/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tytölle kävi anoppi laitattamassa reiät korviin synttärilahjaksi, vaikka olin sen kieltänyt.

En siitä kuitenkaan anopille suuttunut, koska mitäpä se kiukuttelu enää siinä vaiheessa hyödyttää.

Minä olisin otattanut korvikset pois. Miten ne edes teki ne ilman vanhempien lupaa? Teidän tytöllä on napakoru ja tatuointi ennen 10-vuotispäivää.

Ei ne reiät mihinkään katoa vaikka niistä korut ottaiskin pois, enkä lopulta nähny järkeä tuottaa tytölle saati anopille pahaa mieltä loppupeleissä aika vähäpätöisestä asiasta, olishan se ne reiät hankkinu joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin vaikka kuinka olisin kieltäny.

Monet paikat tekee lävistyksiä ihan höpölöpö lupienselvityksinkin, iteki joskus aikoinaan otin teininä huuli lävistyksen erään aika tunnetun alan ihmisen putiikissa, riitti kun näytin jotain hikistä lupalappua mihin kirjotin vaan äitini numeron ja väärensin sen nimmarin.

Eipä oo muuten tuossakaan ollut korua enää vuosiin, vaan reikä huulessa on ja pysyy, se toimiikin hyvänä muistutuksena nuoruuden hölmöilyistä.

Kieli lävistettiin aikoinaan apteekista haetulla neulalla kaverin toimesta hänen asunnollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tytölle kävi anoppi laitattamassa reiät korviin synttärilahjaksi, vaikka olin sen kieltänyt.

En siitä kuitenkaan anopille suuttunut, koska mitäpä se kiukuttelu enää siinä vaiheessa hyödyttää.

Minu siskoni teki saman minun tyttärelleni maksoi reijät ja korut. Eikä yhdet riitänyt tupla reijitys. Olisin halunut noudataa isämme Vilpun perinne ,jonka tiesi 100% Reijät korviin 15 vuotiaana. Minkä voit kun vahinko jo sattunut? Se oli sitä ostettua rakkautta,usein mutakin ..

Luin vahigossa että rupla reijitys :D1

Vierailija
44/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ainoat vaihtoehdot polkka tai kananpee jos et osaa huolehtia lapsesi hiuksista?

En osaa huolehtia? Mehän juuri huolehdimme. Veimme kampaajalle. Anoppi ei huolehtinut. ap

Miksi anopin ylipäätään pitää huolehtia lapsen tukanleikkauksesta? Etkö aiemmin osannut viedä lasta kampaajalle vai oliko kyse säästämisestä? Aiemmin täällä on ollut juttua juuri päinvastoin - anoppi leikkasi polkan, vaikka haluttiin pitää pitkä tukka.

Normiperheissä ei ole moista ongelmaa. Lapset totutetaan parturiin pienestä pitäen.

Anoppi halusi leikata. ap

Ja jos anoppi olisi leikannut polkkatukan, olisi se kuitenkin ollut joko liian lyhyt tai liian pitkä tai ainakin jotenkin huono.

Vierailija
45/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu leikkauttaa polkkatukan lapselleen. Mun mutsi teki sen mulle ja ei ole kyl asia unohtunut. Vihasin sitä yli kaiken! No, se oli vaan yksi mutsin narsistisista päätöksistä..

Vierailija
46/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilasit sitten tyttäresi kauniin tukan jollain stanan rumalla lsbopolkalla. Oletko nyt ylpeä itsestäsi, ap?

Tykkääkö sinun lapsesi takkujen harjaamisesta auki? Minulla takkuuntuu hiusten latvat ja kampaaminen on ihan yhtä tuskaa. Pahimmat takut joudun leikkaamaan saksilla pois.

Vierailija
47/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilasit sitten tyttäresi kauniin tukan jollain stanan rumalla lsbopolkalla. Oletko nyt ylpeä itsestäsi, ap?

Tykkääkö sinun lapsesi takkujen harjaamisesta auki? Minulla takkuuntuu hiusten latvat ja kampaaminen on ihan yhtä tuskaa. Pahimmat takut joudun leikkaamaan saksilla pois.

Käyttäisit hoitoainetta.

Vierailija
48/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu leikkauttaa polkkatukan lapselleen. Mun mutsi teki sen mulle ja ei ole kyl asia unohtunut. Vihasin sitä yli kaiken! No, se oli vaan yksi mutsin narsistisista päätöksistä..

Sama, näytin idioottimaiselta. Nykyään on pitkät hiukset, vaikka olen jo lähes nelikymppinen.

Vierailija
49/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin otattanut korvikset pois. Miten ne edes teki ne ilman vanhempien lupaa? Teidän tytöllä on napakoru ja tatuointi ennen 10-vuotispäivää.

Ja kirkuvaltako lapselta ne revityt irti joka juoksee karkuun. Tosta kun kävisi se lapsi puhumassa opettajalleen yms olisi teillä sossut ovella koska lapsella on oikeus omaan kehoonsa

Vierailija
50/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäisit hoitoainetta.

Olen varmaan käyttänyt kaikki mahdolliset valmisteet läpi, mutta toimivaa ei ole vielä löytynyt. Onko sinulla muita ideoita?

Vierailija
51/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kirkuvaltako lapselta ne revityt irti joka juoksee karkuun. Tosta kun kävisi se lapsi puhumassa opettajalleen yms olisi teillä sossut ovella koska lapsella on oikeus omaan kehoonsa

Se olisi korvikset ilman vanhempien lupaa laittaneen yrittäjän ongelma. Olisin soittanut tutulle poliisille ja pyytänyt häntä jututtamaan yrittäjää ja mummoa.

Vierailija
52/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret ikäluokat ei osaa käsitellä traumojaan. Olisiko anopilla ollut lapsena polkkatukka, jota inhosi? Olisi halunnut kasvattaa pitkän tukan, mutta äiti ei antanut ja nyt trauma puskee pintaan lapsenlapsen kohdalla. Elää niin omaa lapsuuden harmitusta, että ei edes huomaa kysyä, mitä lapsi itse haluaa. 

Oman äitini kummallisuuksissa paljastui aina välillä tällaisia. Onneksi lähdin tarttumaan niihin ja välillä äitikin sitten tunnistaa oman käytöksensä motiivit ja että maailma on kovin erilainen kuin 50-luvulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi