Ilkeintä, mitä sinulle on sanottu?
Meidän seurueelle mieheni sanoi, kun olimme kyläilemässä veljensä perheen luona.
Meille on tullut uusi naapuri. On erittäin himoja herättävä nainen, pantava.
Jumantsukka miten kaikki loksauttivat korviaan. Huh
Kommentit (23)
Näytät tuossa mekossa valaalta, vai ootko lihonnut? sanoi vanha tuttu, kun näimme pitkästä aikaa!!
Vieläkin sattu.Antila oli olemassa eli Itis Anttila kesä 2009. tytäreni silloin 33v. Anttilan kemikaalio osasto raivoaa satana kananperse tukka puldokki naama . Noihin ei auta mikään. 2 Lasten lastani katsoi ? Plus ihmiset.Itsensä nolasi ei minua!
Sinä et tule ikinä miestä saamaan kun olet noin ruma. Mummoni kun olin teini-ikäinen.
Kyllä luulisi myyjän olevan onnellinen, kun on saanut tämän sulle tähän hintaan myytyä.
Sanoi ystävä tupareissa.
Vierailija kirjoitti:
Jumantsukka miten kaikki loksauttivat korviaan. Huh🤢🤮
Itse loksauttasin eropaperit pöytään!
Hyi helvata, mikä mies!
Minä tapan sinut. Kieltäydyin myymästä sekavalle henkilölle alkoholia ravintolassa
Mies kirjoitti salarakkaalleen sähköpostiviestin, jossa suhde paljastui.
Rouva ällöttää minua, läskinä ja rumana makasi yöllä vieressäni, yritti läheisyyttä. Haisikin ja keksin, että väsyttää. Käänsin selkäni, odotin, että itkee itsensä uneen ja otin sen käteen ajatellen sinun sitä, aah. Pyörryttää.,
Suomalaisilla lapsilla on naama kuin norsun vit tu, sanoi minulle vieras aikuinen mies kun olin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Mies kirjoitti salarakkaalleen sähköpostiviestin, jossa suhde paljastui.
Rouva ällöttää minua, läskinä ja rumana makasi yöllä vieressäni, yritti läheisyyttä. Haisikin ja keksin, että väsyttää. Käänsin selkäni, odotin, että itkee itsensä uneen ja otin sen käteen ajatellen sinun sitä, aah. Pyörryttää.,
Ai Hitto, tuo on ollut paha saada noin selville., Hirviömäinen puoliso.
Varmaan se että näytän deadpoolilta. Tosiaan toi ruusufinni aiheuttaa iho-ongelmia.
Työkaverini sanoi, että hän saa minun mieheni, milloin vain haluaa???!
Jumantsukka miten kaikki loksauttivat korviaan. Huh🤢🤮