Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkautimme tytölle polkan. Anoppi on kuin myrkyn niellyt

Vierailija
28.06.2022 |

Anoppi leikkasi pienempänä tytön hiukset. Aina vain sentin, vaikka pyysimme kymmentä. Takkuhuolto oli tosi työlästä. Nyt otti itseensä, kun tyttö kävi kampaajalla.
Muilla vastaavaa?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä anoppi sit ja anoppi tätä. Lopeta naisten dissaaminen. Susta tulee vielä joskus ihan samanlainen jos levität ja opetat anoppivihaa.

Olisko pitänyt sanoa, että "eräs perheeseemme kuulumaton henkilö"? Olisiko sitten ollut parempi? ap

Sähän oot kuin pahainen kakara. Toi kiusaa mua ja mä oon pikkuenkeli, kattokaa nyt ja haukkukaa sitä.

Vierailija
22/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä anoppi sit ja anoppi tätä. Lopeta naisten dissaaminen. Susta tulee vielä joskus ihan samanlainen jos levität ja opetat anoppivihaa.

Olisko pitänyt sanoa, että "eräs perheeseemme kuulumaton henkilö"? Olisiko sitten ollut parempi? ap

Sähän oot kuin pahainen kakara. Toi kiusaa mua ja mä oon pikkuenkeli, kattokaa nyt ja haukkukaa sitä.

Kärsitkö sisaruskateudesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ainoat vaihtoehdot polkka tai kananpee jos et osaa huolehtia lapsesi hiuksista?

En osaa huolehtia? Mehän juuri huolehdimme. Veimme kampaajalle. Anoppi ei huolehtinut. ap

No et osaa huolehtia. Ajele sille kalju samantien niin sun ei tarvitse vaivautua huolehtimaan yhtään enää.

Vierailija
24/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran äidillä ja tyttärellä samanlaiset polkkatukat, kulho päähän ja kaksi yhden hinnalla. Koomisen näköistä.

Vierailija
25/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi. Paras olisi että lopettaisit sen muiden haukkumisen nettipalstoilla (ja ympäristöllesi) ja yrittäisit setviä ongelmasi tämän henkilön kanssa suoraan.

Kuten kommenteista pystyy lukemaan, anoppi ei kuuntele puhetta. ap

Vierailija
26/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ainoat vaihtoehdot polkka tai kananpee jos et osaa huolehtia lapsesi hiuksista?

En osaa huolehtia? Mehän juuri huolehdimme. Veimme kampaajalle. Anoppi ei huolehtinut. ap

No et osaa huolehtia. Ajele sille kalju samantien niin sun ei tarvitse vaivautua huolehtimaan yhtään enää.

Muita ongelmia?

Vierailija
27/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautitte sellaisen potta polkan? Sellaiset paksut etuhiukset? Inhoan kyseistä kampausta, anoppi on ihan oikeassa.

Vierailija
28/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsitkö sisaruskateudesta?

Mistä sä keittiöpsykologi sellasta keksit?

Vierailija
29/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siili olisi parempi näillä helteillä. 

Vierailija
30/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa aggressiivinen ketju - kuin myrkyn niellyt.

Vierailija
31/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potta-leikkaus.

Vierailija
32/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi. Paras olisi että lopettaisit sen muiden haukkumisen nettipalstoilla (ja ympäristöllesi) ja yrittäisit setviä ongelmasi tämän henkilön kanssa suoraan.

Ei kai kun et oikeasti yritä. Luonteesi olet jo näyttänyt.

Vierailija
33/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa aggressiivinen ketju - kuin myrkyn niellyt.

Toisia alati haukkuvat ap:t on laitettava kuriin.

Vierailija
34/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kun et oikeasti yritä. Luonteesi olet jo näyttänyt.

Siinä ilmoittautui juhlien keskipiste.

Vierailija
35/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasit sitten tyttäresi kauniin tukan jollain stanan rumalla lsbopolkalla. Oletko nyt ylpeä itsestäsi, ap?

Vierailija
36/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap on taaaas tämä sama palsta jankuttaja, keksii ongelman, haluaa huomiota ja sitten ketjussa haukkuu ja räyhää kaikille. Mene hoitoon!

Vierailija
37/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo kommentti. Meillä puolwstqqn on aina laskettu sekä anopit että molempien sisarukset lapsineen perheeksi. Mutta meillä onkin läheiset ja hyvät välit kaikkiin suuntiin.

Vierailija
38/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi anopin ylipäätään pitää huolehtia lapsen tukanleikkauksesta? Etkö aiemmin osannut viedä lasta kampaajalle vai oliko kyse säästämisestä? Aiemmin täällä on ollut juttua juuri päinvastoin - anoppi leikkasi polkan, vaikka haluttiin pitää pitkä tukka.

Normiperheissä ei ole moista ongelmaa. Lapset totutetaan parturiin pienestä pitäen.

Vierailija
39/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo kommentti. Meillä puolwstqqn on aina laskettu sekä anopit että molempien sisarukset lapsineen perheeksi. Mutta meillä onkin läheiset ja hyvät välit kaikkiin suuntiin.

Meillä anoppi ei kuulu perheeseen, vaan sukuun. ap

Vierailija
40/52 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen aina naureskellut miten miniät vihaa anoppejaan ja syyttää kaikesta mahdollisesta. Nyt sivusta seurannut miten anopit todellakin kävelee vanhempien yli ihan kaikessa. Yksi käytti kaksi lasta hiusten leikkauksessa koska hiusten pitää olla lyhyet. Ilmoittamatta vanhemmille. Tämä nainen inhoaa pitkiä hiuksia, kaikilla kuuluu olla lyhyet kuten hänellä itsellään. Toinen osti lapselle kalliin soittimen kun vanhemmat olivat kertoneet että lapsi haluaa aloittaa soittamisen syksyllä. Mitään ei oltu sovittu ostamisesta, anoppi päätti ihan itse. Itse olen nyt tuore anoppi ja mummu eikä mitään aikomusta kävellä vanhempien yli. Aion kysyä luvan, paitsi lahjoihin. Niitä saatan kysymättä ostaa merkkipäivinä ja jouluna mutta niissäkin kuulostelen aina sitä mikä voisi olla tarpeellinen. Jos ei ole mieluinen voi antaa takaisin. Tavaroista ei kannata kehitellä isompaa draamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan