Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa?
Mies on sanonut, ettei enää rakasta minua. Olemme naimisissa, lapsia on. On tyytymätön suhteeseen, eikä enää rakasta.
Ilmoituksen tuoman alkushokim jälkeen meillä on ollut kuitenkin yhdessä ihan mukavaa. Tiedän kuitenkin, että mies esittää, puree hammasta kestääkseen, ja hakeutuu paljon pois kotoa.
Pakosta asumme yhdessä vielä useita kuukausia.
Itse huomaan ajattelevani, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, ja ollaan matkalla parempaan. Vaikka toisaalta tiedän totuuden miehen puolelta.
Miten ihmeessä pystyn irrottautumaan miehestä, varsinkin kun asumme yhdessä. Ja nukumme samassa sängyssä. Ehdotin, että muutetaan eri huoneisiin, mies ei sitä halunnut.
Pelkään, että todellisuus lyö todella kovaa, sitten kun on konkreettisen eron aika. Vaikka, ehkä tässä tekee tätä ajatustyötä kokoajan asian suhteen. Mutta, silti, minä toivon ett kaikki vielä korjaantuisi.
Todella kuluttavaa. Toisaalta voisi olla helpompi repiä itsensä kerralla kunnolla irti. Ja vajota pohjaan, entä tämmöinen ikävä välitila. Jossa välillä petollisen hyvä olla ja välillä valtava möykky vatsanpohjassa.
Kommentit (12658)
Häh? Eli sulla on aivan varma tieto, että tämän yhden kirjoittajan ex haluaa salasuhteen entisen vaimonsa kanssa. Ok. Nyt alan minäkin uskoa, että täällä yksi ja sama ihminen kirjoittaa näitä tarinoita, koska miten muuten täällä voisi sen 10 ihmistä tietää.
Mun arvaus on aivan yhtä hyvä kun sinun, parkujan tai hentun villen. Toki sillä erotuksella, että mulla ilmeisesti on omakohtaista ja sivusta seurattua kokemusta sellaisistakin eroista missä ei enää 3 vuotta eron jälkeen oleteta exästä aina pahinta. Sulla vissiin toisenlaisista, joka selittää meidän erilaiset tulkinnat.
Joo, mä olen aika varma, että exäni ei haluaisi mun kanssa salasuhdetta, tai ainakaan ei kehtaisi semmoista edes ehdottaa.
Silti hän valehtelisi meidän tapaamisista nykyiselleen, tai ainakin niin vahvasti uskon. Miksikö? No kuule sen kun tietäisikin, miksi hän tämän tyyppisissä asioissa valehtelee eikä kerro totuutta. Meidän eronkin aikaan, ihan älytöntä. Meillä ei ollut edes lapsia, joten se vedätys ja kieroilu, huh huh, kun olisi viikossa päässyt eroon musta täysin kokonaan vain kertomalla, miten asiat on.
Eli kyllä, oletan pahinta varmaan sun silmissä, kun en halua pitkällä tikulla koskettaa mitään ystävyyttä ja vanhojen nostalgisointia kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin äärettömän vaikeaa nyt vääntää aivoista se vipu missä erottaa itseen kohdistuvat kommentit sekä ne, joissa spekuloidaan sen exän ja hänen nykyisen kumppaninsa motiiveilla?
Vastaat ehkä itsellesi tähän, kun koko ajan perustelet asioita sillä, mitä ainakin sinä teet ja mitä ainakin sun piireissä tehdään ja millainen ihminen sinä olet ja millainen ihminen sinä et olet ja haluat vääntää rautalangasta, miten tuollainen ihminen kuin sinä olet, kannattaa olla, koska silloin on parempi ihminen eron jälkeen.
Häh? Eli sulla on aivan varma tieto, että tämän yhden kirjoittajan ex haluaa salasuhteen entisen vaimonsa kanssa. Ok. Nyt alan minäkin uskoa, että täällä yksi ja sama ihminen kirjoittaa näitä tarinoita, koska miten muuten täällä voisi sen 10 ihmistä tietää.
5841: en tiedä mistä sinä puhut. Minä puhun ja olen puhunut sittten kolmen sivun takaisten kirjoitusten siitä, että monesti ex haluaisi olla yhteydessä koska sen mielestä olisi mukava olla yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Mun arvaus on aivan yhtä hyvä kun sinun, parkujan tai hentun villen. Toki sillä erotuksella, että mulla ilmeisesti on omakohtaista ja sivusta seurattua kokemusta sellaisistakin eroista missä ei enää 3 vuotta eron jälkeen oleteta exästä aina pahinta. Sulla vissiin toisenlaisista, joka selittää meidän erilaiset tulkinnat.
Joo, mä olen aika varma, että exäni ei haluaisi mun kanssa salasuhdetta, tai ainakaan ei kehtaisi semmoista edes ehdottaa.
Silti hän valehtelisi meidän tapaamisista nykyiselleen, tai ainakin niin vahvasti uskon. Miksikö? No kuule sen kun tietäisikin, miksi hän tämän tyyppisissä asioissa valehtelee eikä kerro totuut
en suinkaan. Mutta jos sinä kuljet jossain kertomassa totena että exäsi pyysi sienimetsälle koska haluaa aloittaa salasuhteen kanssasi, tai koska haluaa saada sinut kontrolliinsa ja että kohta se on "sieniveitsi tojossa" sinun ovella - ilman että hän olisi nimenomaisesti näin sinulle ilmaissut - niin luultavasti pitäisin sinua hieman katkerana ja/tai pahansuopana. Sometimes a tomato is just a tomato, sanotaan.
5841: en tiedä mistä sinä puhut. Minä puhun ja olen puhunut sittten kolmen sivun takaisten kirjoitusten siitä, että monesti ex haluaisi olla yhteydessä koska sen mielestä olisi mukava olla yhteydessä.
Monesti ihmiset haluavat kaikenlaista, koska se on heistä mukavaa. Sinulle on koetettu kertoa, että aina se, mikä jonkun mielestä on mukavaa, ei ole toisille hyväksi.
Sinä olet halunnut etsiä tälle motiiveja kuten vihanpito, katkeruus, jne. Joka on samanlaista kuin se, mitä väität toisten tekevän exiensä suhteen.
en suinkaan. Mutta jos sinä kuljet jossain kertomassa totena että exäsi pyysi sienimetsälle koska haluaa aloittaa salasuhteen kanssasi, tai koska haluaa saada sinut kontrolliinsa ja että kohta se on "sieniveitsi tojossa" sinun ovella - ilman että hän olisi nimenomaisesti näin sinulle ilmaissut - niin luultavasti pitäisin sinua hieman katkerana ja/tai pahansuopana. Sometimes a tomato is just a tomato, sanotaan.
Nyt keulii ja kiukuttaa. Tämmöistä täällä ei kukaan ole kulkenut kertomassa. Ja älä nyt ainakaan puhu 28v päälle sitä, että minä olen sortunut sun kanssa länkyttämään.
Ja yritä vetää rauhallisesti henkeä, tuo on sitten ihan eri kirjoittaja kuin minä, joten tässä sun ei ole häntä syytä alkaa hermostuspäissäsi soimailemaan.
Lainaus: "Häh?? Missä kohtaa olen salasuhteen haluamisesta puhunut sanaakaan, käsittääkseni tässä on keskustelu ystävyydestä ja siitä miksi sitä ei haluta. Sinä haluat uskoa motiiviksi sen, että ei haluta, koska kannetaan loppumatonta vihaa ja katkeruutta, joka halutaan ulottaa lapsiinkin saakka, etkä voi käsittää, että joissain tapauksissa se exän luonto nyt vaan on erossa paljastunut sellaiseksi, että häntä ei nähdä ystävämateriaalina."
28 v yhdessä on nyt kovasti tämän kirjoituksen kanssa samaa mieltä. Keskustelu on käynyt ystävyydessä ja miksi sitä ei haluta. Omalta osaltani juuri niiden syiden takia, että exä on osoittautunut ihmiseksi, jollaista en ystäväkseni halua. Olen monesti sanonut, että en vihaa exääni, minusta viha on tässä vaiheessa aivan turha tunne, vihahan syö omaa sisinpää. En ole myöskään katkera. Lapsen vika ei ole erossa mikään, eli olen kokoajan pyrkinyt edistämään lapsen ja isän välejä.
Minun elämäni on mennyt eteenpäin ja olen kovin onnellinen. Mennyt ero on menneisyyttä ja kovin paljon opettanut minua itsestäni. Elämääni on tullut jonkinlainen rauha.
Ei minua edes kiinnosta eksän motiivit pyytää minua sienestämään. Hän tietää kuinka tärkeätä se minulle oli ja tietää, että minulla ei ole ajokorttia eikä autoa. Uskon ihan aidosti, että pyrkimys oli ihan viaton. Jos exä poteaa erosta huonoa omaatuntoa tms. niin se ei ole minun ongelma, jos tulisi juttelemaan niin voisin synninpäästön antaa. Kaikki tuo on menneisyyttä, mutta ei olisi kohtuullista odottaa minun toimivan myöskään lohduttavana olkapäänä.
Täällä on nyt ollut niin vilkasta, että joukossa on todella kymmeniä viestejä joihin tekisi mieli vastata tai kommentoida, mutta nyt ei kerkeä.
Pari tuntia vielä töitä ja sitten lähtö mökkimiehen kainaloon. Nyt ei mennä mökille, sillä huomenna on isot juhlat (yli 50 hlöä), jossa sitten tapaan viimeisetkin mökkimiehen läheiset / työkaverit / tuttavat. Aika jännittävää.
28 v yhdessä
Joo ehkä. Mutta hoksaatko ettei kaikissa näissä ole vuosikymmenien liittoa, tai edes liittoa. Eikä se kahteen päätyyn pelaaminen kestä vuosia, tai edes kuukausia, joissain se ei edes ehdi alkaa. Kuitenkin yhteistä on se, että uusi pitää olla tähtäimessä ennen kun entisestä erotaan. Miksi hemmetissä?
Olettaisin, että syy onkin ihan sama huolimatta siitä, miten pitkä liitto on tai muuta. Ei haluta olla yksin, ilman ketään. On kiva, kun on joku. Joku, jonka kanssa tehdä asioita, viettää aikaa, käydä leffassa ja niin, harrastaa seksiä.
Tälle on termikin: kuhan on (joku) Miehet pystyvät tähän samasta syystä kuin pystyvät helpommin (stereotypian mukaan) seksiin ilman tunteita kuin naiset.
Korostan kuitenkin, että ei kaikki miehet. On myös miehiä, jotka ovat mieluummin yksin kuin kuha on joku-suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Monesti ihmiset haluavat kaikenlaista, koska se on heistä mukavaa. Sinulle on koetettu kertoa, että aina se, mikä jonkun mielestä on mukavaa, ei ole toisille hyväksi.
Sinä olet halunnut etsiä tälle motiiveja kuten vihanpito, katkeruus, jne. Joka on samanlaista kuin se, mitä väität toisten tekevän exiensä suhteen.
Olen etsinyt motiiveja sille miksi henkilö a) ei voi yksinkertaisesti sanoa, etten halua sieneen exäni kanssa. Piste. Tai etten halua sieneen valehtelijan ja empatiakyvyttömän ihmisen kanssa joka satutti minua. Piste.
Miksi se pitää kuorruttaa oletetuilla motiiveillla, kuten halu hiippailla uuden puolison selän takana, halu irtautua uusperhe'helvetistä', halu manipuloida ja kontrolloida? Mikä siihen sitten on motiivi? Minäkin oletin aivan samalla lailla. Ei vaan mielikuvitus riitä keksiä muuta syytä kuin jonkinlainen katkeruus tai halu spekuloida exän uuden suhteen tilasta. Ehkä sinä keksit jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt keulii ja kiukuttaa. Tämmöistä täällä ei kukaan ole kulkenut kertomassa. Ja älä nyt ainakaan puhu 28v päälle sitä, että minä olen sortunut sun kanssa länkyttämään.
Ja yritä vetää rauhallisesti henkeä, tuo on sitten ihan eri kirjoittaja kuin minä, joten tässä sun ei ole häntä syytä alkaa hermostuspäissäsi soimailemaan.
Suora lainaus nro 1:
"
hän yrittää heruttaa, mitata miehisyyttään verrattuna Mökkimieheen ja testata, onko hänellä mahdollisuuksia päästä takaisin.
Hän tietää miten pohjalukemissa ja surun syövereissä kävit hänen menettämisen vuoksi, joten hän voi luulla olevansa sinulle se kaikista tärkein aina ja ikuisesti.
Melkein tunnen sääliä eksääsi kohtaan kun hän nyt asuu siellä moni-isäisen lapsiperheen keskellä. Mahtaa olla rankkaa. Mahtaa myös olla rankkaa, kun lapsien äidin huomio saattaa pian olla kiinnittynyt seuraavaan vampattavaan mieheen. Kuka siellä työpaikalla on seuraavana vuorossa..?
Olen tuolta Redditin puolelta oppinut sanonnan, että mikä pettämisellä alkaa, se pettämiseen päättyy. Miestenvamppaajat jatkavat omaa touhuaan ja ex-puolisoaan pettänyt mies alkaa usein seksiviesteillä eksälleen. Sulle saattaa alkaa kilahtaa eksältä viestiä viestin perään, usein yön pimeinä tunteina kun uusi kumppaninsa nukkuu. "
Ihan kuin tuossa totuutena esitettäisi ei-niin-kovin-mairittelevia arvioita tästä meille kaikille kaiketi vieraasta miehestä ja hänen vielä vieraammasta naisystävästään, jolla on itse ex-rouvankin mielestä "melkoinen ansioluettelo".
Tulee mielikuva oikein viehättävistä ja fiksuista naisista jotka ovat yli kokemiensa nöyryytysten juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen etsinyt motiiveja sille miksi henkilö a) ei voi yksinkertaisesti sanoa, etten halua sieneen exäni kanssa. Piste. Tai etten halua sieneen valehtelijan ja empatiakyvyttömän ihmisen kanssa joka satutti minua. Piste.
Miksi se pitää kuorruttaa oletetuilla motiiveillla, kuten halu hiippailla uuden puolison selän takana, halu irta
No näinhän se on. Jos olisi sanonut suoraan nuo kaksi ensimmäistä kohtaa niin eihän se olisi ollut niin kutkuttavaa. Ja viihdearvo sekä oma arvo olisi kärsinyt. Nyt voi antaa ymmärtää, huumoriin verhoten, että A heh heh, taas/vieläkin se eksä kinuaa takaisi ja hiippailee nurkissa, B, taitaa mennä/menee huonosti nyksän kanssa, C exä purkaa vieläkin minulle sydäntään, D en suostunut E, kun minulla menee niin hyvin mökkimiehen kanssa.
Tässähän päästiin ilmaisemaan monta kivaa juttua ja sekin, että "sieniveitsi" vink vink. Kaiken lisäksi saatiin yleisö haltioitumaan.
"Ei minua edes kiinnosta eksän motiivit pyytää minua sienestämään. Hän tietää kuinka tärkeätä se minulle oli ja tietää, että minulla ei ole ajokorttia eikä autoa. Uskon ihan aidosti, että pyrkimys oli ihan viaton. Jos exä poteaa erosta huonoa omaatuntoa tms. niin se ei ole minun ongelma, jos tulisi juttelemaan niin voisin synninpäästön antaa."
Jospa se olis halunnut just pyytää anteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitää kuorruttaa oletetuilla motiiveillla, kuten hal
Nyt voi antaa ymmärtää, huumoriin verhoten, että A heh heh, taas/vieläkin se eksä kinuaa takaisi ja hiippailee nurkissa, B, taitaa mennä/menee huonosti nyksän kanssa, C exä purkaa vieläkin minulle sydäntään, D en suostunut E, kun minulla menee niin hyvin mökkimiehen kanssa.
Sallinette OT, yksi tuttavanainen jaksoi varmaan viisi vuotta odotella että entinen miehensä varmaan ihan kohta eroaa uudesta puolisosta. Eivät kuulema sopineet ollenkaan yhteen ja kun nainen oli vielä nuorempi ja perheellinen niin ex-miehensä ihan varmaan kohta polttaa näppinsä. Jostain FB päivityksistä (tai niiden puutteesta) vedettiin aina ihan älyttömiä johtopäätöksiä. Käytiin stalkkaamassa tuon naisen pihaa onko toinen auto siitä hävinnyt jne. No joo, ei olla enää kavereita kun meni se meno muutenkin aika maaniseksi somen kanssa ja kerran kun olisi taas kerran pitänyt lähteä metsään lavastamaan jotain sorsanmetsästyskuvia, kehotin menemään jo eteenpäin elämässä. Se kaveruus loppui siihen.
Sittemmin on löytänyt uuden suhteen ja saanut jo lapsenkin eli elämää oli kuin olikin vielä tuon päättyneen suhteen jälkeen.
5853 kirjoittajalle haluan kuitenkin sanoa, että nuo lainaukset eivät ole minun kirjoittamiani.
Kirjoitin toki, että viisi lasta kolmen eri miehen kanssa on aikamoinen ansioluettelo. Olen sitä mieltä edelleen, että se on aikamoinen saavutus.
En minä edes koe olevani nöyryytetty. Jos olisin exäni niin varmaan kyllä häpeisin joitain asioita. Minulla ei ole mitään hävettävää. Miksi minun kuitenkaan pitäisi täällä hehkuttaa kuinka ihana, kiltti, mahtava, rehellinen mun eksäni on ja voi että kun sillä on niin kaunis, suloinen, mahtava nainen. Toivon, että ovat sopivat toisillensa.
Kirjoituksestasi tulee tunne, että minun kuuluisi kääntää toinenkin poski jälleen kerran. Että minä olen jotenkin superpaska ihminen kun en lähtenyt sienimetsään. Kun en siis lähtenyt niin en selvästi ole päässyt irti nöyryytyksestä.
Ja tämä on keskustelupalsta, välillä täällä innostuu itsekukin rönsyilemään.
En vaan ymmärrä miten tämä käy tunteisiin, miksi ärsyynnytään niin kovasti siitä että salasuhdetta pitävää miestä hieman arvostellaan tai naista joka salasuhteeseen lähtee. Tai toistepäin sama. Pitäisi vaan ymmärtää.
Itse todella toivon, että exäni nykyinen suhde olisi se elämänsä suhde.
28 v yhdessä
"meni se meno muutenkin aika maaniseksi somen kanssa ja kerran kun olisi taas kerran pitänyt lähteä metsään lavastamaan jotain sorsanmetsästyskuvia, kehotin menemään jo eteenpäin elämässä."
:D
Vierailija kirjoitti:
5853 kirjoittajalle haluan kuitenkin sanoa, että nuo lainaukset eivät ole minun kirjoittamiani.
Kirjoitin toki, että viisi lasta kolmen eri miehen kanssa on aikamoinen ansioluettelo. Olen sitä mieltä edelleen, että se on aikamoinen saavutus.
En minä edes koe olevani nöyryytetty. Jos olisin exäni niin varmaan kyllä häpeisin joitain asioita. Minulla ei ole mitään hävettävää. Miksi minun kuitenkaan pitäisi täällä hehkuttaa kuinka ihana, kiltti, mahtava, rehellinen mun eksäni on ja voi että kun sillä on niin kaunis, suloinen, mahtava nainen. Toivon, että ovat sopivat toisillensa.
Kirjoituksestasi tulee tunne, että minun kuuluisi kääntää toinenkin poski jälleen kerran. Että minä olen jotenkin superpaska ihminen kun en lähtenyt sienimetsään. Kun en siis lähtenyt niin en selvästi ole päässyt irti nöyryytyksestä.
Ja tämä on keskustelupalsta, välillä täällä innostuu itsekukin rönsyilemään.
Ei kai olisi pitänyt lähteä jos ei itse halua. Mutta ehkä sinä itse osaat kertoa miksi sitten haluat ajatella että heillä menee varmaan huonosti? Siis mielestäni kannustat mm tuota karjujaa kirjoittamaan vähän asiattomankin pahansuopia kommentteja ja usein tartut yksityiskohtiin joista voisi päätellä, että ajattelet exäsi ns polkeneen p*skaan.
Apn miehen osalla se ei ehkä niin häiritse koska hän kuulostaa ilmeisesti faktatapahtumien perusteella kovalta ihmiseltä. Mutta sun miehestäsi olen aina ajatellut, että masennus oli totta eikä fuulaa. Varmaan kun itsekin on joutunut luopumaan ydinperheajatuksesta ja haaveesta että on lapsuudenkoti johon kaikki kokoontua yhteen kun jo aikuinen lapsi tulee perheineen joulunviettooon jne. Olihan se ihan hemmetin masentavaa. En minä fanfaarit soiden ja liput liehuen lähtenyt, todellakaan.
Kannattaa ihan oman itsen vuoksi miettiä miksi tuntee vahingoniloa tai tarvetta vähätellä exän uutta suhdetta. Ja jokainenhan täällä osaa varmasti puhua vain itsestään ja omista tunteistaan, niin minäkin. Joten senkin uhalla että ärsyttää kun joku kovan ytimen ulkopuolelta kertoo omista kokemuksistaan: Tartuin itse kauan mielellään kaikkeen mikä näyttäytyi exäni uuden kannalta negatiivisena. Nainen halusi minut pois näkyvistä kokonaan ja olemme lisäksi todella erilaisia, joten mun on hirveän helppoa löytää aiheita ärsyyntyä hänestä. Ajattelin, ettei exäni voi pitää niin pinnallisesta ihmisestä. Hymyilin hieman sisään päin kun näin naisen lihoneen tai käsitelleen somekuviaan aika raskaalla kädellä. Puhuin ulos mm lapselleni toista, mutta oikeasti toivoin naiselle pahaa. Sitten kerran lapseni puhui mulle jostain mitä oli ollut silloin kun tuota naista ei vielä ollut. Ja tajusin, etten minä halua että exäni jää ilman rakkautta. Ei se ole lapsellekaan eduksi. Nyt toivon heille vilpittömästi hyvää, vaikka onkin tullut alusta saakka selväksi, että nainen pitää minua uhkana eikä voi sietää edes nimeni mainitsemista. Toivon vaan että tulisi lapseni kanssa toimeen ja että exäni saisi nyt elää haluamansa näköistä elämää. Parempi olla itsellä kuin silloin kun en vielä ollut oikein hyväksynyt että lapseni isä päätyi sellaisen ihmisen kanssa yhteen.
5857 kirjoittajalle, kirjoitat ja perustelet hyvin näkemyksesi, kiitos siitä. Ja kirjoitat juuri niinkuin minäkin, eli siitä miten olet itse asiat kokenut tai päätellyt enkä näe mitään syytä lähteä siitä jankkaamaan.
Lainaus: "Mutta ehkä sinä itse osaat kertoa miksi sitten haluat ajatella että heillä menee varmaan huonosti? Siis mielestäni kannustat mm tuota karjujaa kirjoittamaan vähän asiattomankin pahansuopia kommentteja ja usein tartut yksityiskohtiin joista voisi päätellä, että ajattelet exäsi ns polkeneen p*skaan."
En minä halua ajatella, että niillä menee huonosti. Toivon, että menee hyvin. Exäni sanoi minulle puhelimessa, että ovat nyt muuttaneet yhteen ja se ahdistaa häntä pahasti, tuon kirjoitin paljon aiemmin ja minusta se ei kuulosta hyvältä. Samoin silloin kihlauksen jälkeen sanoi, että oli "kiva aamulla tajuta, että oli illalla kännissä ja aamulla kihloissa". Minusta onnellinen mies ei puhu noin. En hetkeäkään epäile, etteikö exä rakastaisi nykyistään, mutta ne puhehousut taitaa puuttua sielläkin kodissa.
Niin se eksän masennus on jännä juttu, kun sen taakse sitten mennään kokoajan. Masentunut mies ei pystynyt elämään perheenä jne, mutta pystyi kuitenkin hankkimaan salakämpän jne. pettämään. Onhan minulta lähipiiristä kyselty, että oliko masennuskin pelkkää valhetta? En tiedä, en usko, mutta eihän se masennus oikeuta tekemään mitä tahansa.
No, minä en jatka enään näiden vanhojen kuvioiden vääntämistä.
Silti kiusaksenne kirjoitan tänne kyllä edelleen kuulumisiani, elämästäni mökkimiehen kanssa ja eksästäkin jos jotain uutta ilmenee. Ainakin ketju on taas aktiivisesti herännyt. Tästä eteenpäin kirjoitan tämän hetkisiä asioita, enkä näitä vanhoja eron kiemuroita jankkaa täällä.
28 v yhdessä
Ja tämän vielä sanon, että näiden kirjoituksien takia tajusin taas yhden jutun. Kun exä pyysi minua sienestämään niin kyseli työkuvioistani/aikatauluistani ja ehdotteli, että jos päästäisiin lähtee jo päivällä. Matkoineen se vie helposti 3-5h.
Onhan se selvä, että salaa oltaisiin menty "työpäivän puitteissa", en siis millään usko että nyksälle olisi kerrottu.
Äh, minä en jaksa näitä miettiä.
Keskityn tähän hetkeen.
28v yhdessä
Joo ehkä. Mutta hoksaatko ettei kaikissa näissä ole vuosikymmenien liittoa, tai edes liittoa. Eikä se kahteen päätyyn pelaaminen kestä vuosia, tai edes kuukausia, joissain se ei edes ehdi alkaa. Kuitenkin yhteistä on se, että uusi pitää olla tähtäimessä ennen kun entisestä erotaan. Miksi hemmetissä?
Omakin oli yrittänyt pyristellä ulos kummallisesta etäsuhteestaan jo varmaan yli vuoden. Sitten vasta sai lähdettyä kun halusi mun kanssa suhteen. Miten ne pystyy? (ja ennen kuin sanotte että kysy mieheltäsi niin olen kysynyt. Vastaus oli "en kokenut häntä niin fyysisesti vastenmieliseksi enkä jaksanut sitä keskustelua mikä alkoi jos kieltäydyin")
Mulla jos fiilis on poissa niin se on poissa. Ei silloin pysty enää sänkyyn.