Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa naisia, jotka ulkonäön takia eivät saa juurikaan huomiota miehiltä?

Vierailija
27.06.2022 |

Vähän vaikuttaisi että ei. Esimerkiksi tuntemillani ylilihavilla naisilla on ollut iskijöitä pörräämässä, samoin esim naamasta selkeästi "vähemmän kauniilla" naisilla.

Kommentit (329)

Vierailija
181/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on huomiota? Joskus huomaan, että joku vilkuilee mutta muuten oon saanut olla aika rauhassa.

Oon ihan nätti ja hoikka mutta mulla on aika nyrpeä perusilme (restingbitchface) joten se varmaan karkoittaa suurimman osan miehistä. :D Ja muistakin ihmisistä :D

Ei kaltaiseltasi kukaan edes haluaisikaan yhtään mitään. Jäätkin ypöyksin loppuelämäksesi...

Vierailija
182/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat pinnallisia. Huomasin jo nuorena, että jos laitoin piilolinssit ja meikkasin, ja heitin lyhyen mekon päälle, niin rivi miehiä oli jonossa. Siis oikeasti sai valita ja iskuyrityksiä tuli tyyliin liikennevaloissa. Jos laitoin pullonpohjat (silmälasit) ja farkut, niin eipä kukaan yrittänyt iskeä.

Miksi naiset sitten monesti kirjoittavat av-palstalla, että eniten iskuyrityksiä miehiltä saa, kun menee vähän kiireessä baariin/ illanviettoon, unohtaa meikata kunnolla ja laittaa tukkaa, ja vaatteetkin on arkivaatteet?

Koska ihmiset on erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en herätä miehissä mitään muuta kuin negatiivista kiinnostusta. Viikonloppuna joku ukko alkoi vittuilemaan kaupassa, tänään toinen ukko nauroi räkäisesti kun hattuni lensi päästä, johtuen tuulenpuuskasta. Molemmat ukot noin nelikymppisiä.

Negatiivinen ihminen herättää negatiivista kiinnostusta.

Vierailija
184/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on huomiota? Joskus huomaan, että joku vilkuilee mutta muuten oon saanut olla aika rauhassa.

Oon ihan nätti ja hoikka mutta mulla on aika nyrpeä perusilme (restingbitchface) joten se varmaan karkoittaa suurimman osan miehistä. :D Ja muistakin ihmisistä :D

Ei kaltaiseltasi kukaan edes haluaisikaan yhtään mitään. Jäätkin ypöyksin loppuelämäksesi...

Anteeksi mutta mulla on kyllä mies :D Tutustuttiin netissä.

edellinen

Vierailija
185/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt mies saa hyvin naisia, jos on karismaa, huumorintajua tai rahaa tai yhteiskunnallinen asema. Ylilääkäri Arvo Ylppö oli n. 158 cm pitkä ja hänellä oli 4 hyvää ja kaunista pitkähköä vaimoa, yksi kerrallaan. Ilkka Kanerva oli lyhyt. VILLE Rydman on monen sievän naisen päiväuni - ja pituus on siis 168 cm. Lähi-idän siirtolaisina Suomeen tulleet hyvin lyhyet, lukutaidottomat ja rutiköyhät miehet saivat heti morsiamen ja vaimon pian. He olivat söpöjä ja kauniisti puettuja. Naisia on joka lähtöön. Hyvä partavesi ja puhtaus riittää.

Vierailija
186/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta jos luonne on sellainen, että aina on naama norsunvitulla ja raivoaa feminististä miesvihaa, niin se karsii jonkin verran miesvaihtoehtoja.

Vihaisilla feministeillä on yleensä vaikka kuinka miehiä ympärillä pörräämässä. Ilmeisesti joihinkin miehiin vetoaa sellainen vihainen, aggressiivinen nainen, joka ei pidä useimpia miehiä juuri minään.

Saisinko edes yhden esimerkin? En oleta saavani mutta kysytään nyt kuitenkin.

Vierailija
187/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta ei minkäänlaiset naiset saa mitään huomiota kun miehet alkavat mgtoweiksi.

Voi kunpa alkaisivat! Täälläkin miehet ovat luvanneet jo monta vuotta että eivät enää ikinä edes ajattele naisia. Silti yhäkään me naiset emme saa rauhassa olla. Eli koska te oikeasti lopetatte??

Ei vıŧŧu mikä reŧarđı!!!!!! XDDDDDDDDDD TÄMÄ ON YHÄ EDELLEEN NAIĸĸOSŦEŊ PALSTA, MILLOIN AJATTELITTE SEN YMMÄRTÄÄ?!

Vierailija
188/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täälä ainakin yksi. ihan normaalin näköinen ja kokoinen mielestäni, mutten toki mitä ilmeisemmin mikään missi. Netissä on kuvia joskus kehuttu, mutta ei juurikaan muuten mitään Ikää kohta 30 ja koko ikänäni ei ole kukaan mies tarjonnut baarissa drinkkiä, katsonut perään/huudellut kadulla, kehunut kauniiksi, avannut ovea, pyytänyt treffeille tai oikeastaan mitenkään muutenkaan seksuaalisesti tai romanttisesti osoittanut kiinnostusta.

Monesti porukoissa tai kaverin kanssa ollessa muut naiset kyllä huomataan ja tarjotaan juomia ym. minut sivuutetaan ja saan jonottaa tiskillä vielä 20min myöhemmin kun ei se baarimikkokaan huomaa vaan joku muu nainen kiilaa viereen ja saa vuoron heti. Kauniit, ne 20% naisistq saavat sitä kuuluisaa erityiskohtelua miehiltä josta katkerat miehet aina valittaa. Eipä näy niitä miesjonoja meille tavallisille missään; ei edes laitapuolen kulkijoita näytä kiinnostavan. Olen näkymätön.

Vierailija
189/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ulkomaalaiset naiset, joita tunnen sanovat, että Suomessa ei saa miehiltä minkäänlaista huomiota ja kaikki tuntevat olonsa täysin näkymättömäksi. Tähän en osaa sanoa mitään. Minä itse olen kaikille miehille näkymätön ja kuin ilmaa, niin ulkomaalaisille kuin suomalaisille. Italialaisista miehistä puhutaan yleensä, että huomioivat naisia ja ovat flirttailijoita. Minulla taas ihan päinvastainen kokemus. Olen myös heille kuin ilmaa, eivätkä he edes vilkaise minuun. Ja en ole mikään hirveän rumakaan.

Millainen olet yleisesti, ja millaisessa paikassa työskentelet/ opiskelet?

Naiset jättää tässä keskustelussa jatkuvasti kertomatta näitä oleellisia seikkoja. Kai nyt naisillakin jotain käsitystä on siitä, miksi miehet kiinnostu.

Esimerkiksi itse miehenä pystyn sanomaan, että tekijöitä jotka vaikuttavat siihen, että kelpaan naisille vain harvoin parisuhteeseen, ovat mm. seuraavat:

keskivertoa lyhyempi

naamasta valju ( ei komeaa leukaa jne.)

silmälasit

hiljainen

herrasmiesmäinen suhtautumineen seksiin, ei heti puhumassa rasvaisia juttuja tai vääntämässä naista sänkyyn

ei oikein osaa iskeä tarinaa tyhjästä vaan keskustelee mieluummin jostain teknisistä asioista tai muista joista tietää

erikoiset mielenkiinnonkohteet, jotka eivät ainakaan mainstream-naisten suosiossa yhtään

-----------------------------------------------------

Näillä eväillä olen saanut satunnaisesti erittäin kovan yrittämisen päätteeksi jonkun tapailun tai seurustelusuhteen, mutta väliin on aina mahtunut useiden vuosien kausia ilman minkäänlaista kosketusta naisiin. Arvostaisin, jos naiset pystyisivät listaamaan samanlaisia asioita.

Miksi sain miinuksen tästä rehellisestä itsearvioinnistani?

Eikö olekin mukavaa, kun laittaa itseään likoon ja kertoo oikeasti täällä jotain itsestään, niin kukaan ei vastaa mitään, ja joku antaa kommentoimatta alapeukun? Tiedän. Ei ole.

Vaikka tämä nyt menee keskustelunaiheessa ohi. Niin on pakko sanoa, että tällaistahän se on, tämä suomalainen somekulttuuri. Alapeukutetaan, vaikka kommentissa ei olisi välttämättä mitään vialla. Kannattaako näitä keskustelupalstoja siis pitää ollenkaan toiminnassa?

Vierailija
190/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en herätä miehissä mitään muuta kuin negatiivista kiinnostusta. Viikonloppuna joku ukko alkoi vittuilemaan kaupassa, tänään toinen ukko nauroi räkäisesti kun hattuni lensi päästä, johtuen tuulenpuuskasta. Molemmat ukot noin nelikymppisiä.

Negatiivinen ihminen herättää negatiivista kiinnostusta.

Melkoista logiikkaa taas, taidat itsekin olla tuollainen kiusaaja joka vittuilee ventovieraille ja nauraa toisten epäonnelle.

Vierailija
191/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa. Ainakin minä. En saa huomiota miehiltä. En edes silloin, kun pukeudun minihameeseen ja toppiin. En pukeudu miesten huomion vuoksi, valitsen vaatteeni sen mukaan, mistä itse tykkään ja minä satun tykkäämään esimerkiksi topeista ja minihameista. Ei minun siis tarvitse sitä huomiota saada, ei sillä ole merkitystä, ja olen jo niin tottunutkin siihen, että olen näkymätön. 

Vierailija
192/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täälä ainakin yksi. ihan normaalin näköinen ja kokoinen mielestäni, mutten toki mitä ilmeisemmin mikään missi. Netissä on kuvia joskus kehuttu, mutta ei juurikaan muuten mitään Ikää kohta 30 ja koko ikänäni ei ole kukaan mies tarjonnut baarissa drinkkiä, katsonut perään/huudellut kadulla, kehunut kauniiksi, avannut ovea, pyytänyt treffeille tai oikeastaan mitenkään muutenkaan seksuaalisesti tai romanttisesti osoittanut kiinnostusta.

Monesti porukoissa tai kaverin kanssa ollessa muut naiset kyllä huomataan ja tarjotaan juomia ym. minut sivuutetaan ja saan jonottaa tiskillä vielä 20min myöhemmin kun ei se baarimikkokaan huomaa vaan joku muu nainen kiilaa viereen ja saa vuoron heti. Kauniit, ne 20% naisistq saavat sitä kuuluisaa erityiskohtelua miehiltä josta katkerat miehet aina valittaa. Eipä näy niitä miesjonoja meille tavallisille missään; ei edes laitapuolen kulkijoita näytä kiinnostavan. Olen näkymätön.

Valitettavaa lukea, mutta näin se taitaa olla, kuten sanot, että se 20% vain kerää kaiken. Näitä kommentteja on valaisevaa lukea, ja muutenkin mielekkäämpää vaihtelua niille ainaisille mies vastaan nainen haukkumisketjuille.

Vierailija
193/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehille täysin näkymätön, kunnes sitten tutustuvat minuun niin sen jälkeen alkaa keskustelu sujua. Pidän tätä ihan positiivisena asiana, että en ole yhtä tylsä miltä näytän.

Vierailija
194/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavaa lukea, mutta näin se taitaa olla, kuten sanot, että se 20% vain kerää kaiken. Näitä kommentteja on valaisevaa lukea, ja muutenkin mielekkäämpää vaihtelua niille ainaisille mies vastaan nainen haukkumisketjuille.

Kyllä tässäkin ketjussa on kovaa miesten haukkumista, erityisesti inselmien :(

Vierailija
195/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies ei ole koskaan kiinnittänyt muhun mitään huomiota. No kouluaikoina toki kiusasivat. Olen 38-vuotias nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen. Mutta kun ei niin ei.

Oletko yleensäkään missään, missä on miehiä? Entä miten pukeudut?

Luulen, että tässä on yksi syy naisten ikisinkkuuteen. Ollaan jossain naisvaltaisella alalla, esimerkiksi sairaanhoitajana tai kirjastonhoitajana. Miehiä ei ole työkavereissa eikä siviilipuolen kaveriporukoissa muuta kuin omien kaverien puolisot. Sinänsähän tämä on vain hyvä; ei kukaan mies halua vaimoksi niitä "mulla on paljon mieskavereita kun tykkään hengata miesten kanssa" -naisia, joilla on todellisuudessa ympärillä kymmeniä miehiä jotka haluaa pillua.

Mutta joka tapauksessa, siis naiset, jotka on naisvaltaisella alalla ja kaveriporukat naisvaltaisia myös. Sitten jos joku asiakas vaikka ehdottaa sairaanhoitaja- tai kirjastonhoitajanaiselle treffejä, niin feminismi iskee pintaan ja nyrpistellään ja pyöritellään silmiä ja hyvä ettei vartijaa kutsuta. No, röyhkeä treffipyytäjä varmasti ymmärtää yskän eikä tule enää ikinä siihen paikkaan asiakkaaksi. 

Eli luulen, että osalla naisista syy on se, että harvatkin kiinnostuneet miehet karkotetaan, koska pelätään tai inhotaan miehiä.

No, mä olen ihan miesvaltaisella alalla ja kavereita on niin miehiä kuin naisiakin. Töissä mut huomataan, kun osaan hommani siinä missä muutkin kollegat. Mutta ei sekään ole hyvä, koska DI:n tutkinto tuntuu olevan niin pelottava.

Vierailija
196/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa. Ainakin minä. En saa huomiota miehiltä. En edes silloin, kun pukeudun minihameeseen ja toppiin. En pukeudu miesten huomion vuoksi, valitsen vaatteeni sen mukaan, mistä itse tykkään ja minä satun tykkäämään esimerkiksi topeista ja minihameista. Ei minun siis tarvitse sitä huomiota saada, ei sillä ole merkitystä, ja olen jo niin tottunutkin siihen, että olen näkymätön. 

Eikö oikeasti miehet tuijota yhtään jos olet minihameessa ja topissa?

Vierailija
197/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta jos luonne on sellainen, että aina on naama norsunvitulla ja raivoaa feminististä miesvihaa, niin se karsii jonkin verran miesvaihtoehtoja.

Vihaisilla feministeillä on yleensä vaikka kuinka miehiä ympärillä pörräämässä. Ilmeisesti joihinkin miehiin vetoaa sellainen vihainen, aggressiivinen nainen, joka ei pidä useimpia miehiä juuri minään.

Saisinko edes yhden esimerkin? En oleta saavani mutta kysytään nyt kuitenkin.

Oon eri, mutta varmaan aika paha alkaa omasta elämästään latelemaan ihmisten nimiä.

Kuka jaksaa joidenkin julkkisten seurapiirielämää seurata.

198/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile ja hengitä joskus. Vaikka huomenna aamulla kun heräät.

Vierailija
199/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ulkomaalaiset naiset, joita tunnen sanovat, että Suomessa ei saa miehiltä minkäänlaista huomiota ja kaikki tuntevat olonsa täysin näkymättömäksi. Tähän en osaa sanoa mitään. Minä itse olen kaikille miehille näkymätön ja kuin ilmaa, niin ulkomaalaisille kuin suomalaisille. Italialaisista miehistä puhutaan yleensä, että huomioivat naisia ja ovat flirttailijoita. Minulla taas ihan päinvastainen kokemus. Olen myös heille kuin ilmaa, eivätkä he edes vilkaise minuun. Ja en ole mikään hirveän rumakaan.

Millainen olet yleisesti, ja millaisessa paikassa työskentelet/ opiskelet?

Naiset jättää tässä keskustelussa jatkuvasti kertomatta näitä oleellisia seikkoja. Kai nyt naisillakin jotain käsitystä on siitä, miksi miehet kiinnostu.

Esimerkiksi itse miehenä pystyn sanomaan, että tekijöitä jotka vaikuttavat siihen, että kelpaan naisille vain harvoin parisuhteeseen, ovat mm. seuraavat:

keskivertoa lyhyempi

naamasta valju ( ei komeaa leukaa jne.)

silmälasit

hiljainen

herrasmiesmäinen suhtautumineen seksiin, ei heti puhumassa rasvaisia juttuja tai vääntämässä naista sänkyyn

ei oikein osaa iskeä tarinaa tyhjästä vaan keskustelee mieluummin jostain teknisistä asioista tai muista joista tietää

erikoiset mielenkiinnonkohteet, jotka eivät ainakaan mainstream-naisten suosiossa yhtään

-----------------------------------------------------

Näillä eväillä olen saanut satunnaisesti erittäin kovan yrittämisen päätteeksi jonkun tapailun tai seurustelusuhteen, mutta väliin on aina mahtunut useiden vuosien kausia ilman minkäänlaista kosketusta naisiin. Arvostaisin, jos naiset pystyisivät listaamaan samanlaisia asioita.

Varmaan se oma jonkin sortin resting bitch face. Mä olen vähän huonosti monesti läsnä, yleensä mielessä on aina jotain pohdittavaa. Ja se näkyy monesti naamasta.

Vierailija
200/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, kasvoista ruma, lähes nelikymppinen ikisinkku, olen täysin näkymätön miehille. En ole koskaan saanut parisuhdetta vaikka olisin halunnut

Ei kukaan ole sinulle minkään parisuhteen velkaa.

No ei olekaan, eikä kirjoittaja tai minä ole sitä vaatimassakaan.

Se ei poista kuitenkaan sitä toivetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme