Onko olemassa naisia, jotka ulkonäön takia eivät saa juurikaan huomiota miehiltä?
Vähän vaikuttaisi että ei. Esimerkiksi tuntemillani ylilihavilla naisilla on ollut iskijöitä pörräämässä, samoin esim naamasta selkeästi "vähemmän kauniilla" naisilla.
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
Minä.
99% miehistä pitää minua rumana; 1% kaunottarena. Mitään välimuotoa ei näytä olevan. :D Olen ollut tilanteissa, joissa on tehnyt mieli nauraa ääneen tämän takia. Yleensä minuun ihastuvat palavasti nössöt insinööri/tietokonenörtti-miehet (joista taas en itse välitä tippaakaan), ulkomaalaiset miehet (en koske pitkällä tikullakaan) tai sitten harmaaketut joiden mielestä vastaan jotain menneen maailman kauneusihannetta (yöks).
Onneksi viihdyn hyvin yksin. Oma miestyyppini olisi suomalainen, käsillään tekevä perusmies joka vie eikä vikise.
Tunnistan täysin tämän kuvion. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä.
99% miehistä pitää minua rumana; 1% kaunottarena. Mitään välimuotoa ei näytä olevan. :D Olen ollut tilanteissa, joissa on tehnyt mieli nauraa ääneen tämän takia. Yleensä minuun ihastuvat palavasti nössöt insinööri/tietokonenörtti-miehet (joista taas en itse välitä tippaakaan), ulkomaalaiset miehet (en koske pitkällä tikullakaan) tai sitten harmaaketut joiden mielestä vastaan jotain menneen maailman kauneusihannetta (yöks).
Onneksi viihdyn hyvin yksin. Oma miestyyppini olisi suomalainen, käsillään tekevä perusmies joka vie eikä vikise.
Tunnistan täysin tämän kuvion. :D
Eli sinäkään et kuulu tähän ketjuun. Toivotan parempaa onnea johonkin ùlinaketjuun, jossa valitetaan kun ei kelpaa ne miehet, jotka ihastuu. Se on kuitenkin eri ketju kuin tämä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina ollut pitkät hiukset, puoleen selkään. Nelikymppisenä leikkasin jostain syystä poikatukan.
Jonkin ajan kuluttua ihmettelin että olin muuttunut täysin näkymättömäksi. Se oli tosi läpitunkema fiilis. Yksikään mies ei edes vilkaissut. Ajattelin että olen nyt siis niin vanha että minua ei enää katsella. Olin jopa aika hoikka.
Mutta poikatukka oli työläs ja pidin taukoa kampaamosta, pian hiukset olivat puoleen selkään taas ja yhtäkkiä taas katseet kääntyivät.
Käyn noin joka toinen vuosi kampaamossa, hiukset ovat vaaleat ja pitkät, nuori en ole, mutta autot pysähtyvät suojatiellä, miehet peukuttavat ja saan hymyjä. Jos vielä haluan muuttua näkymättömäksi niin käyn parturissa vetämässä miesmallin.
Jos on "poikatukka", niin miehet pitää heti lesbona.
Itse en enää välitä vaikka en saisi huomiota miehiltä,joskus taka alalla on että miksi tai entä jos mutta huomannut että näin parempi koska olen hiljaisuutta ja rauhaa rakastava:) kiva jos muita isketään yms mutta kyllä myönnän että voisivat miehet olla edes peruskohteliaita eikä puhua mun ylitse ja olla passiivisagressiivisia! Kun en itsekään ole töykeä tai törkeä sen takia jos toinen ei ole komea tms,peruskohtelias pitäisi olla joka tilanteessa ja hallita edes alkeellisimmat käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
En kuvittele olevani muita naisia parempi, mutta ihmettelen tätä vuodesta toiseen:
- Jos olen liikkeellä porukassa jossa muut puhuvat kovaan ääneen törkeyksiä ja käyttäytyvät rumasti, he ovat miesten silmissä halutumpia kuin minä, joka käyttäydyn hillitysti ja ystävällisesti.
- Olen luonnostani naisellinen, näkyy paitsi pukeutumisessa mutta myös eleissäni ja olemuksessani muutenkin. Hyvä jätkä-tyyppiset rekkamiesnaiset ovat aina vaan suosittuja, mutta silti täällä netissä miehet itkevät naisellisten naisten perään??
- Hymyilen helposti ja olen hieman ujo, joka on teoriassa miehistä viehättävää. Kuitenkin miehet valitsevat resting bitch face-naisia, jotka töksäyttävät sanansa tilanteesta riippumatta.
- Silloin kun liikun siskoni kanssa, jonka ulkonäöstä huomaa ettei tämä ole ns. normaali, siskoani voidaan tulla jututtamaan/iskemään tavallistenoloisten miesten taholta kuin asiassa ei olisi mitään ihmeellistä. Siskolla on vaikeuksia myös peseytyä säännöllisesti, hän kommunikoi poikkeavasti jne. mutta silti miehet valitsevat hänet kerta toisensa jälkeen juttukaverikseen.
Niin että palstan miehet, mistä kiikastaa? Mitä pitäisi tehdä toisin jotta kiinnittäisitte minuun huomiota?
Oletko jotenkin tuomitseva? Ehkä miehet pelkäävät sinua?
Minä haluaisin kaltaisesi naisen, mutta ainoa mitä olen saanut, on erilaisia huonosti käyttäytyviä naisia. Ei tarvitsisi olla edes mikään supernaisellinen nainen, mutta jos olisi kiltti ja yrittäisi käyttäytyä kauniisti muita kohtaan eikä kiroilisi jatkuvasti. Näitä yritän toteuttaa itsekin, en ymmärrä miksi miestenkään kuuluisi olla räävittömiä sikailijoita ja ilkeilijöitä joka asiassa. En kuitenkaan ikinä kelpaa kiltimmille naisille, sekä suorat treffipyyntöni että vaivihkaisemmat lähestymisyritykseni on torjuttu, tai viimeistään treffien jälkeen on tullut hiljaisuus. Vain huonostikäyttäytyvät naiset pitävät minusta.
Olen lihava ja ainoa huomio, jota miehiltä saan, on läskiksi haukkuminen. Siis ihan tuntemattomilta ohikulkijoilta. Ilmankin pärjäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina ollut pitkät hiukset, puoleen selkään. Nelikymppisenä leikkasin jostain syystä poikatukan.
Jonkin ajan kuluttua ihmettelin että olin muuttunut täysin näkymättömäksi. Se oli tosi läpitunkema fiilis. Yksikään mies ei edes vilkaissut. Ajattelin että olen nyt siis niin vanha että minua ei enää katsella. Olin jopa aika hoikka.
Mutta poikatukka oli työläs ja pidin taukoa kampaamosta, pian hiukset olivat puoleen selkään taas ja yhtäkkiä taas katseet kääntyivät.
Käyn noin joka toinen vuosi kampaamossa, hiukset ovat vaaleat ja pitkät, nuori en ole, mutta autot pysähtyvät suojatiellä, miehet peukuttavat ja saan hymyjä. Jos vielä haluan muuttua näkymättömäksi niin käyn parturissa vetämässä miesmallin.
Olen mies ja pidän, jos naisella hieman "poikatukka", ei kuitenkaan mikään armeijsänki tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja pidän, jos naisella hieman "poikatukka", ei kuitenkaan mikään armeijsänki tms.
Kukaan mies ei todellakaan tykkää, että naisella on poikatukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Totta, poikatukka naisella on vaan niin nou-nou.
Ja vielä pahempi, jos olet hoikka. Kukaan mies ei valitettavasti himoitse sellaista.
Nätti naisellinen tukka ja pikkasen pyöreyttä vartaloon, niin a-vot. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen lihava ja ainoa huomio, jota miehiltä saan, on läskiksi haukkuminen. Siis ihan tuntemattomilta ohikulkijoilta. Ilmankin pärjäisin.
En oikein usko nyt tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä näin. Kyllä lihavat naiset saa tyypillisesti miehiä hyvin helposti, ja jos ei ole joku 150 kiloinen tai yli, niin tuskin käytännössä kukaan mies huuteleekaan mitään läskihuuteluita.
Pienirintaisena ainakin jään jatkuvasti ilman huomiota, jos läsnä on miehiä ja porukassa on isorintaisempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kuin nainen saa huomiota kunhan vaan antaa ymmärtää olevansa iloinen luonteeltaan. Toki luonnostaan iloiset saa ilman muuta huomiota sen kummemmin esiintymättä.
Ei toimi jos on ruma ja lihava kun mä. Hymyilen aina ja olen iloinen mutta ei miehet noteeraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskoni on hyvinkin ylipainoinen mutta yrittää parhaillaan laihduttaa ja tsempata muutenkin sen kanssa ettei jää vain kotiin. Laittoi siis kauniit vaatteet ja lähti kaupungille - no humalainen mies tuli avautumaan ihan naamaan kiinni että "sinäkin - itun norsu voisit pysyä läskeinesi kotona että olla pilaamassa muiden maisemaa". Että kyllä näitä valitettavasti tapahtuu, eikä ollut ainoa läskihuutelu mitä siskolleni on tapahtunut. Ihmiset ovat ihan kauheita :/.
Vierailija kirjoitti:
Pienirintaisena ainakin jään jatkuvasti ilman huomiota, jos läsnä on miehiä ja porukassa on isorintaisempia naisia.
Näin se menee.
Pahoittelen omasta puolestani asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, poikatukka naisella on vaan niin nou-nou.
Ja vielä pahempi, jos olet hoikka. Kukaan mies ei valitettavasti himoitse sellaista.
Nätti naisellinen tukka ja pikkasen pyöreyttä vartaloon, niin a-vot. :)
Joo kyllä, sellainen Natalie Portman jää yksin seinäruusuksi...
Jokainen tuntemani hoikka ja poikatukkainen nainen saa ihan niin paljon miehiä kuin haluaa. Minä taas, pyöreähkö ja pitkät vaalet hiukset, olen ikisinkku 🤷🏼.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskoni on hyvinkin ylipainoinen mutta yrittää parhaillaan laihduttaa ja tsempata muutenkin sen kanssa ettei jää vain kotiin. Laittoi siis kauniit vaatteet ja lähti kaupungille - no humalainen mies tuli avautumaan ihan naamaan kiinni että "sinäkin - itun norsu voisit pysyä läskeinesi kotona että olla pilaamassa muiden maisemaa". Että kyllä näitä valitettavasti tapahtuu, eikä ollut ainoa läskihuutelu mitä siskolleni on tapahtunut. Ihmiset ovat ihan kauheita :/.
Kuulostaa aika hirveältä.
En voi käsittää tuollaista toimintaa.
Miehet eivät huomaa suurinta osaa naisista. Koskehe kertakaikkiaan eivät edes huomaa heidän olemassaoloaan, niin he eivät tajua, etteivät huomaa. Nämä palstamiehetkin käsittävät naisiksi suunnilleen vain 18-20-vuptiast kaikista kauneimmat ja laittautunelmmat instabebetyyppiset naiset.