Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa naisia, jotka ulkonäön takia eivät saa juurikaan huomiota miehiltä?

Vierailija
27.06.2022 |

Vähän vaikuttaisi että ei. Esimerkiksi tuntemillani ylilihavilla naisilla on ollut iskijöitä pörräämässä, samoin esim naamasta selkeästi "vähemmän kauniilla" naisilla.

Kommentit (329)

Vierailija
161/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmailla hiuksilla ja ylipainolla ei paljoa positiivista huomiota niitä. Ja en ole edes kolmeakymmentä.

Pitäkää peukkuja että kesän paastodieetti onnistuu. 

Vierailija
162/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin naamakeskeistä ja pinnallista  tämä seuranhaku. Parempi on ensin tutustua kunnolla toiseen vaikka kaverina ja katsoa minkälainen on luonteeltaan, onko rehellinen, fiksu, aktiivinen ja muutoinkin kunnollinen. Jos hyvin sattuu voi tästä ystävästä saada vaikka elämänkumppanin, johon sitten rakastuu, ei naamaan vaan kokonaisuuteen. Vanha sananlasku on että kauneus se on katoavaista..  

Kyllähän sitä huomiota saa pullukkakin, kun pukeutuu nätisti, on positiivinen ja aidosti kiinnostunut muista, eikä vaan omasta itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Mr. Beanin tyttöystävän tyyppinen nainen?

Vierailija
164/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en myöskään ole koskaan herättänyt miehissä kiinnostusta. Jo nuorena toimin ravintoloissa ns. laukunvartijana, kun koko muu pöytäseurue katosi tanssimaan illan hitaita. Olihan se jopa vähän noloakin välillä.

Hih, tämä! Tai jos ei tarvinnut laukkuja vahtia, niin oli hyvää aikaa käydä wc:ssä tai baaritiskillä hakemassa lisää juotavaa 😃 Sitäkin sattui, että joku mies tuli jututtamaan ja kysyi vuorollaan kaikilta -paitsi minulta- jotain. Eli minun ylitseni hypättiin tai jätettiin kokonaan huomioimatta. Olihan tämäkin tietysti parempi, kuin kiusaamismielessä huomiointi, sitä sai kouluaikoina ihan liikaakin. Joskus olen miettinyt, että minusta tulisi ihan hele-vetin hyvä agentti, kun näin näkymätön olen. Ja poliisisarjoja on tullut katsottua vähän liikaakin, eli enköhän pärjäisi siinä hommassa 🤣

-Se 46v neitsyt-

Vierailija
165/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ulkomaalaiset naiset, joita tunnen sanovat, että Suomessa ei saa miehiltä minkäänlaista huomiota ja kaikki tuntevat olonsa täysin näkymättömäksi. Tähän en osaa sanoa mitään. Minä itse olen kaikille miehille näkymätön ja kuin ilmaa, niin ulkomaalaisille kuin suomalaisille. Italialaisista miehistä puhutaan yleensä, että huomioivat naisia ja ovat flirttailijoita. Minulla taas ihan päinvastainen kokemus. Olen myös heille kuin ilmaa, eivätkä he edes vilkaise minuun. Ja en ole mikään hirveän rumakaan.

Vierailija
166/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ulkomaalaiset naiset, joita tunnen sanovat, että Suomessa ei saa miehiltä minkäänlaista huomiota ja kaikki tuntevat olonsa täysin näkymättömäksi. Tähän en osaa sanoa mitään. Minä itse olen kaikille miehille näkymätön ja kuin ilmaa, niin ulkomaalaisille kuin suomalaisille. Italialaisista miehistä puhutaan yleensä, että huomioivat naisia ja ovat flirttailijoita. Minulla taas ihan päinvastainen kokemus. Olen myös heille kuin ilmaa, eivätkä he edes vilkaise minuun. Ja en ole mikään hirveän rumakaan.

Millainen olet yleisesti, ja millaisessa paikassa työskentelet/ opiskelet?

Naiset jättää tässä keskustelussa jatkuvasti kertomatta näitä oleellisia seikkoja. Kai nyt naisillakin jotain käsitystä on siitä, miksi miehet kiinnostu.

Esimerkiksi itse miehenä pystyn sanomaan, että tekijöitä jotka vaikuttavat siihen, että kelpaan naisille vain harvoin parisuhteeseen, ovat mm. seuraavat:

keskivertoa lyhyempi

naamasta valju ( ei komeaa leukaa jne.)

silmälasit

hiljainen

herrasmiesmäinen suhtautumineen seksiin, ei heti puhumassa rasvaisia juttuja tai vääntämässä naista sänkyyn

ei oikein osaa iskeä tarinaa tyhjästä vaan keskustelee mieluummin jostain teknisistä asioista tai muista joista tietää

erikoiset mielenkiinnonkohteet, jotka eivät ainakaan mainstream-naisten suosiossa yhtään

-----------------------------------------------------

Näillä eväillä olen saanut satunnaisesti erittäin kovan yrittämisen päätteeksi jonkun tapailun tai seurustelusuhteen, mutta väliin on aina mahtunut useiden vuosien kausia ilman minkäänlaista kosketusta naisiin. Arvostaisin, jos naiset pystyisivät listaamaan samanlaisia asioita.

Vierailija
167/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin kasvojeni vuoksi rajusti koulukiusattu. Toisten tyttöjen kanssa ystävystyin helposti, mutta pojat olivat pohjattoman ilkeitä. Siksi onkin hämmentävää, että nelikymppisenä saan treffipyyntöjä kadulla. Itsetunto on nykyään hyvä ja koen elämäni onnelliseksi, vaikka yksin olenkin. Valitettavasti ikäseni kyselijät ovat joko humalassa tai osoittautuvat metsästäjiksi. Ei oikein sovi yksiin absolutisti vegaanin kanssa.

Vierailija
168/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en herätä miehissä mitään muuta kuin negatiivista kiinnostusta. Viikonloppuna joku ukko alkoi vittuilemaan kaupassa, tänään toinen ukko nauroi räkäisesti kun hattuni lensi päästä, johtuen tuulenpuuskasta. Molemmat ukot noin nelikymppisiä.

Olet ainakin hauska jutunkertoja kommellusten haastaja.

Vierailija
169/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset jättää tässä keskustelussa jatkuvasti kertomatta näitä oleellisia seikkoja. Kai nyt naisillakin jotain käsitystä on siitä, miksi miehet kiinnostu.

Esimerkiksi itse miehenä pystyn sanomaan, että tekijöitä jotka vaikuttavat siihen, että kelpaan naisille vain harvoin parisuhteeseen, ovat mm. seuraavat:

keskivertoa lyhyempi

silmälasit

hiljainen

herrasmiesmäinen suhtautumineen seksiin, ei heti puhumassa rasvaisia juttuja tai vääntämässä naista sänkyyn

ei oikein osaa iskeä tarinaa tyhjästä vaan keskustelee mieluummin jostain teknisistä asioista tai muista joista tietää

erikoiset mielenkiinnonkohteet, jotka eivät ainakaan mainstream-naisten suosiossa yhtään

Näillä eväillä olen saanut satunnaisesti erittäin kovan yrittämisen päätteeksi jonkun tapailun tai seurustelusuhteen, mutta väliin on aina mahtunut useiden vuosien kausia ilman minkäänlaista kosketusta naisiin. Arvostaisin, jos naiset pystyisivät listaamaan samanlaisia asioita.

Miksi sain miinuksen tästä rehellisestä itsearvioinnistani?

Vierailija
170/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tällaiset huomiota saamattomat mutta sellaiseen vastaanottavaiset ihmiset, tässä tapauksessa naiset, voisi tunnistaa? Korostan kysymys ei koske ihmisiä jotka eivät kaipaa huomiota.

Vierailija
171/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on huomiota? Joskus huomaan, että joku vilkuilee mutta muuten oon saanut olla aika rauhassa.

Oon ihan nätti ja hoikka mutta mulla on aika nyrpeä perusilme (restingbitchface) joten se varmaan karkoittaa suurimman osan miehistä. :D Ja muistakin ihmisistä :D

Vierailija
172/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

keskivertoa lyhyempi

silmälasit

hiljainen

Miksi sain miinuksen tästä rehellisestä itsearvioinnistani?

Eikö olekin mukavaa, kun laittaa itseään likoon ja kertoo oikeasti täällä jotain itsestään, niin kukaan ei vastaa mitään, ja joku antaa kommentoimatta alapeukun? Tiedän. Ei ole.

Vierailija
173/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan kukaan mies lähestynyt. Painan 62 kiloa, pituutta 167 cm. Perusnätti. Edelleen neitsyt 31-vuotiaana.

N31

Vierailija
174/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on huomiota? Joskus huomaan, että joku vilkuilee mutta muuten oon saanut olla aika rauhassa.

Oon ihan nätti ja hoikka mutta mulla on aika nyrpeä perusilme (restingbitchface) joten se varmaan karkoittaa suurimman osan miehistä. :D Ja muistakin ihmisistä :D

Itse olen se vilkuilija-mies. Olen ihan mukavan näköinen ja hoikka. En vain osaa mennä juttelemaan tuntemattomille missään. Jos joku aloittaa juttelun, niin sitten pystyn kyllä jatkamaan siitä, ainakin joskus.

Vierailija
175/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vielä pari vuotta sitten todella paljon huomiota. Sitten lihoin parissa vuodessa 10 kiloa (alipainon rajalta normaalipainon ylempään päähän) ja muutuin aivan näkymättömäksi. Se on ollut jännä huomata. Jopa ihan kaverimiesten käytöksessä.

Vierailija
176/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koskaan ei puhuta miesten resting bitch facesta? Koska miehiltä ei odoteta koko ajan joka tilanteessa lempeää hymyilyä.

Vierailija
177/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain vielä pari vuotta sitten todella paljon huomiota. Sitten lihoin parissa vuodessa 10 kiloa (alipainon rajalta normaalipainon ylempään päähän) ja muutuin aivan näkymättömäksi. Se on ollut jännä huomata. Jopa ihan kaverimiesten käytöksessä.

Hoikka nainen on sen verran harvinainen kuitenkin, että huomion osoittajia riittää.

Vierailija
178/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua ei ole koskaan yritetty iskeä enkä ole mitenkään ruma edes. Eli epäviehättävyyteni ei johdu ulkonäöstä vaan jostain muusta. Mutta siis yksikään mies ei ole ollut kiinnostunut (ja kun tähän tulee kuitenkin se sama vanha kommentti niin totean jo nyt että kyllä, tietenkin olen itse tehnyt aloitteita. Ei, ne eivät ole johtaneet mihinkään).

Se epäviehättävyytesi tietenkin johtuu paskasta luonteestasi, huonosta itsetunnostasi ja siitä, että syytät tilanteestasi miehiä. Siksi.

Vierailija
179/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi koskaan ei puhuta miesten resting bitch facesta? Koska miehiltä ei odoteta koko ajan joka tilanteessa lempeää hymyilyä.

Ei ehkä puhuta, mutta monissa keskusteluissa ja ihan käytännön elämässäkin on tullut todettua, että naiset odottavat mieheltä hymyilevää ilmettä (joillakin sellainen on luonnostaan). He tulkitsevat vakavan ilmeen jotenkin luotaan työntävänä tai pelottavana. Eli jos ei ole luonnostaan smile face, niin on ilmeisesti sitten  hymyiltävä väkisin itsekseen.

Vierailija
180/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, kasvoista ruma, lähes nelikymppinen ikisinkku, olen täysin näkymätön miehille. En ole koskaan saanut parisuhdetta vaikka olisin halunnut

Ei kukaan ole sinulle minkään parisuhteen velkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän