Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa naisia, jotka ulkonäön takia eivät saa juurikaan huomiota miehiltä?

Vierailija
27.06.2022 |

Vähän vaikuttaisi että ei. Esimerkiksi tuntemillani ylilihavilla naisilla on ollut iskijöitä pörräämässä, samoin esim naamasta selkeästi "vähemmän kauniilla" naisilla.

Kommentit (329)

Vierailija
201/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kukaan elävässä elämässä huomioi, netistä oma puolisko löytyi. Mies kovin väittää, että miehet minua katselevat tuolla turuilla ja toreilla, en kyllä itse tällaista huomaa. Varmaan vaan haluaa boostata mun itsetuntoa :D.

Vierailija
202/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan kukaan elävässä elämässä huomioi, netistä oma puolisko löytyi. Mies kovin väittää, että miehet minua katselevat tuolla turuilla ja toreilla, en kyllä itse tällaista huomaa. Varmaan vaan haluaa boostata mun itsetuntoa :D.

Osa naisista tuntuu olevan vähän puusilmiä sen suhteen miten moni mies heitä haluaa. Miehenä näkee usein tilanteita, joissa joku mies selkeästi haluaisi jonkun sinkkunaisen seuraa, mutta nainen ei tajua ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/329 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina en ole saanut yhtään matchia sellaiselta mieheltä, josta olen itse kiinnostunut. Muutama stalkkeri aina silloin tällöin eksyy. On mulla tykkäyksiä kahdessa deittipalvelussa, mutta ne ovat kaikki spurguja, feikkiprofiileja, tai 55+ tai jotain seksihulluja nuorempia. Ei siis yhtään järkevää.

Että miten sen nyt ottaa. jonkintasoista huomiota kylläkin. Ei kuitenkaan yhtään lämmitä.  Oikeassa elämässä en juurikaan edes näe miehiä. No joo tässä hiljattain yhdellä kurssilla oli kaksi miestä joiden kanssa hieman juttelin. Töissä on vain pari miestä, etätöiden takia nähdään harvoin ja epäilen että molemmat ovat gay. 

Vierailija
204/329 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. 

99% miehistä pitää minua rumana; 1% kaunottarena. Mitään välimuotoa ei näytä olevan. :D Olen ollut tilanteissa, joissa on tehnyt mieli nauraa ääneen tämän takia. Yleensä minuun ihastuvat palavasti nössöt insinööri/tietokonenörtti-miehet (joista taas en itse välitä tippaakaan), ulkomaalaiset miehet (en koske pitkällä tikullakaan) tai sitten harmaaketut joiden mielestä vastaan jotain menneen maailman kauneusihannetta (yöks). 

Onneksi viihdyn hyvin yksin. Oma miestyyppini olisi suomalainen, käsillään tekevä perusmies joka vie eikä vikise. 

Vierailija
205/329 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuin nainen saa huomiota kunhan vaan antaa ymmärtää olevansa iloinen luonteeltaan.  Toki luonnostaan iloiset saa ilman muuta huomiota sen kummemmin esiintymättä.

Vierailija
206/329 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kuin nainen saa huomiota kunhan vaan antaa ymmärtää olevansa iloinen luonteeltaan.  Toki luonnostaan iloiset saa ilman muuta huomiota sen kummemmin esiintymättä.

Tää pitää paikkansa ja kannattaa myös varoa. Mulle paljastui vihdoin, että jos hymyilee ja nauraa miehen seurassa, mies tulkitsee sen niin, että tämä nainen haluu lähtee panee justnytheti. Siksi iloiset naiset saa miehiltä huomiota.

Vierailija
207/329 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittele olevani muita naisia parempi, mutta ihmettelen tätä vuodesta toiseen:

- Jos olen liikkeellä porukassa jossa muut puhuvat kovaan ääneen törkeyksiä ja käyttäytyvät rumasti, he ovat miesten silmissä halutumpia kuin minä, joka käyttäydyn hillitysti ja ystävällisesti. 

- Olen luonnostani naisellinen, näkyy paitsi pukeutumisessa mutta myös eleissäni ja olemuksessani muutenkin. Hyvä jätkä-tyyppiset rekkamiesnaiset ovat aina vaan suosittuja, mutta silti täällä netissä miehet itkevät naisellisten naisten perään?? 

- Hymyilen helposti ja olen hieman ujo, joka on teoriassa miehistä viehättävää. Kuitenkin miehet valitsevat resting bitch face-naisia, jotka töksäyttävät sanansa tilanteesta riippumatta. 

- Silloin kun liikun siskoni kanssa, jonka ulkonäöstä huomaa ettei tämä ole ns. normaali, siskoani voidaan tulla jututtamaan/iskemään tavallistenoloisten miesten taholta kuin asiassa ei olisi mitään ihmeellistä. Siskolla on vaikeuksia myös peseytyä säännöllisesti, hän kommunikoi poikkeavasti jne. mutta silti miehet valitsevat hänet kerta toisensa jälkeen juttukaverikseen. 

Niin että palstan miehet, mistä kiikastaa? Mitä pitäisi tehdä toisin jotta kiinnittäisitte minuun huomiota? 

Vierailija
208/329 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa huomiota, pukeudun liian konservatiivisesti ja on pienet rinnat ja silmälasit. Miehet katsovat heti ohi. Ei auta edes hoikkuus.

Vierailija
209/329 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut pitkät hiukset, puoleen selkään. Nelikymppisenä leikkasin jostain syystä poikatukan.

Jonkin ajan kuluttua ihmettelin että olin muuttunut täysin näkymättömäksi. Se oli tosi läpitunkema fiilis. Yksikään mies ei edes vilkaissut. Ajattelin että olen nyt siis niin vanha että minua ei enää katsella. Olin jopa aika hoikka.

Mutta poikatukka oli työläs ja pidin taukoa kampaamosta, pian hiukset olivat puoleen selkään taas ja yhtäkkiä taas katseet kääntyivät.

Käyn noin joka toinen vuosi kampaamossa, hiukset ovat vaaleat ja pitkät, nuori en ole, mutta autot pysähtyvät suojatiellä, miehet peukuttavat ja saan hymyjä. Jos vielä haluan muuttua näkymättömäksi niin käyn parturissa vetämässä miesmallin.

Vierailija
210/329 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on tärkeää saada huomiota miehiltä, omasta mielestäni usein aika kiusallista. Ei aina nuorenakaan tuntunut mukavalta.

Usein lähestymisyritykset niin kömpelöitä.

Vierailija
211/329 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää pitää paikkansa ja kannattaa myös varoa. Mulle paljastui vihdoin, että jos hymyilee ja nauraa miehen seurassa, mies tulkitsee sen niin, että tämä nainen haluu lähtee panee justnytheti. Siksi iloiset naiset saa miehiltä huomiota.

Tuo käsitys on varmaankin kehittynyt miehille ihan kokemuksen kautta. Puheliaat ja kontaktihakuiset naiset kun on niitä parhaita ja helpoimmin lähestyttäviä. Siitä sitten virittelemään ja kuullostelemaan olisko mitään luvassa.

Yrmyjä ja tuppisuita naisia hieman hankalampi saada kuumiamaan. Toki nainenkin haluaa läheisyyttä ja jotenkin ilmaisee halukkuutensa.

Vierailija
212/329 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvassa on ne ihmiset jotka ovat (esim.kasvoiltaan) täysin mitäänsanomattomia. En puhu rumista tai kauniista ja niin kuin ei olisi mitään ilmettä naamassa.

Vierailija
213/329 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Minä ainakin olen saanut huomiota ainoastaan ulkonäköni takia. Luonne aivan paska mutta kelpaan miehille kun naama ja kroppa ovat ok-tasoa.

Vierailija
214/329 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

flaksi on kiinni asenteesta, ei ulkonäöstä

Vierailija
215/329 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIES JOKA ARVOSTELEE NAISIA ULKONÄÖLLISESTI, HAISTAKOON ISO PASKA!

Vierailija
216/329 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. 

99% miehistä pitää minua rumana; 1% kaunottarena. Mitään välimuotoa ei näytä olevan. :D Olen ollut tilanteissa, joissa on tehnyt mieli nauraa ääneen tämän takia. Yleensä minuun ihastuvat palavasti nössöt insinööri/tietokonenörtti-miehet (joista taas en itse välitä tippaakaan), ulkomaalaiset miehet (en koske pitkällä tikullakaan) tai sitten harmaaketut joiden mielestä vastaan jotain menneen maailman kauneusihannetta (yöks). 

Onneksi viihdyn hyvin yksin. Oma miestyyppini olisi suomalainen, käsillään tekevä perusmies joka vie eikä vikise. 

Niin eli et kelpuuta niitä miehiä, joita saisit. Et siis hyväksy omaa tasoasi. Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen? Et vaikuta järin välkyltä, joten vastaan itse: Ei mitenkään.

Vierailija
217/329 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina en ole saanut yhtään matchia sellaiselta mieheltä, josta olen itse kiinnostunut. Muutama stalkkeri aina silloin tällöin eksyy. On mulla tykkäyksiä kahdessa deittipalvelussa, mutta ne ovat kaikki spurguja, feikkiprofiileja, tai 55+ tai jotain seksihulluja nuorempia. Ei siis yhtään järkevää.

Että miten sen nyt ottaa. jonkintasoista huomiota kylläkin. Ei kuitenkaan yhtään lämmitä.  Oikeassa elämässä en juurikaan edes näe miehiä. No joo tässä hiljattain yhdellä kurssilla oli kaksi miestä joiden kanssa hieman juttelin. Töissä on vain pari miestä, etätöiden takia nähdään harvoin ja epäilen että molemmat ovat gay. 

* Miltä näytät?

* Miten pukeudut?

* Mistä asioista olet kiinnostunut elämässä, tai ilmoitat nettideittipalvelussa harrastuksiksi ja kiinnostuksiksi?

Vierailija
218/329 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista tuntuu olevan vähän puusilmiä sen suhteen miten moni mies heitä haluaa. Miehenä näkee usein tilanteita, joissa joku mies selkeästi haluaisi jonkun sinkkunaisen seuraa, mutta nainen ei tajua ollenkaan.

No kannattaisiko sanoa suoraan? Väärinymmärrysten mahdollisuus vähenee huomattavasti, kun ei tarvitse lukea rivien välejä.

Vierailija
219/329 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo käsitys on varmaankin kehittynyt miehille ihan kokemuksen kautta. Puheliaat ja kontaktihakuiset naiset kun on niitä parhaita ja helpoimmin lähestyttäviä. Siitä sitten virittelemään ja kuullostelemaan olisko mitään luvassa.

Yrmyjä ja tuppisuita naisia hieman hankalampi saada kuumiamaan. Toki nainenkin haluaa läheisyyttä ja jotenkin ilmaisee halukkuutensa.

Joo, ja mitään välimuotoa ei ole olemassa?

Vierailija
220/329 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa huomiota, pukeudun liian konservatiivisesti ja on pienet rinnat ja silmälasit. Miehet katsovat heti ohi. Ei auta edes hoikkuus.

Tarkoittaako konservatiivisesti pukeutuminen polvipituista hametta? Ei kyllä johdu ainakaan siitä huomion puute jos siis menee hame päällä!! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi