Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa naisia, jotka ulkonäön takia eivät saa juurikaan huomiota miehiltä?

Vierailija
27.06.2022 |

Vähän vaikuttaisi että ei. Esimerkiksi tuntemillani ylilihavilla naisilla on ollut iskijöitä pörräämässä, samoin esim naamasta selkeästi "vähemmän kauniilla" naisilla.

Kommentit (329)

Vierailija
121/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä aika vähän on.

Miehet on sellaisia että monenlaiset naiset koetaan miellyttäviksi ja makuja löytyy joka lähtöön.

Vierailija
122/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta armias kun mies menee selvinpäin jossain  kahvilassa vaikka pyytämään treffeille niin nainen katsoo sekunnin ja sanoo ei koska ulkonäkö ei miellytä. Kännissä voi käydä flaksi baareissa jos nainenkin on tarpeeksi kännissä. Aamulla kuitenkin nainen sanoo heippa koska näkeekin jo paremmin ettei mies olekkaan mikään komea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua ei ole koskaan yritetty iskeä enkä ole mitenkään ruma edes. Eli epäviehättävyyteni ei johdu ulkonäöstä vaan jostain muusta. Mutta siis yksikään mies ei ole ollut kiinnostunut (ja kun tähän tulee kuitenkin se sama vanha kommentti niin totean jo nyt että kyllä, tietenkin olen itse tehnyt aloitteita. Ei, ne eivät ole johtaneet mihinkään).

Jos et vaan huomaa tai et ole huomaavinani tai et uskalla huomata?

Vierailija
124/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohoora taas miettii.

Terapian tarpeessa.

Vierailija
125/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies ei ole koskaan kiinnittänyt muhun mitään huomiota. No kouluaikoina toki kiusasivat. Olen 38-vuotias nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen. Mutta kun ei niin ei.

Oletko yleensäkään missään, missä on miehiä? Entä miten pukeudut?

Luulen, että tässä on yksi syy naisten ikisinkkuuteen. Ollaan jossain naisvaltaisella alalla, esimerkiksi sairaanhoitajana tai kirjastonhoitajana. Miehiä ei ole työkavereissa eikä siviilipuolen kaveriporukoissa muuta kuin omien kaverien puolisot. Sinänsähän tämä on vain hyvä; ei kukaan mies halua vaimoksi niitä "mulla on paljon mieskavereita kun tykkään hengata miesten kanssa" -naisia, joilla on todellisuudessa ympärillä kymmeniä miehiä jotka haluaa pillua.

Mutta joka tapauksessa, siis naiset, jotka on naisvaltaisella alalla ja kaveriporukat naisvaltaisia myös. Sitten jos joku asiakas vaikka ehdottaa sairaanhoitaja- tai kirjastonhoitajanaiselle treffejä, niin feminismi iskee pintaan ja nyrpistellään ja pyöritellään silmiä ja hyvä ettei vartijaa kutsuta. No, röyhkeä treffipyytäjä varmasti ymmärtää yskän eikä tule enää ikinä siihen paikkaan asiakkaaksi. 

Eli luulen, että osalla naisista syy on se, että harvatkin kiinnostuneet miehet karkotetaan, koska pelätään tai inhotaan miehiä.

Vierailija
126/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet ovat laajassa skaalassa lähteneet kulkemaan "omaa polkuaan", ne on vaan juuri ne miehet mitä naiset haluaisivat, luovat uraa, kehittävät itseään, elävät mielenkiintoisesti AINA tulee varmasti jäämään kasa toksisia beta"miehiä" joiden käytöksen tiedätte tältä palstalta. Passiivisagressiivista nälvimistä, ruikuttamista jne. kaikenlaista vastenmielistä ja kunnon miehistä puuttuvaa käytöstä. Ja osa nuorista naisista on tämän tajunnut että whoa shait feminismi on aiheuttanut sen että meille jää vain betaluuserit.

Vierailija
127/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähestytä ei, eikä huomiota minkäänlaista. Olen ollut parisuhteessa viimeksi 26 vuotta sitten - kesti 2 vuotta - ja sen jälkeen täyttä hiljaisuutta, ei enää mitään, nada, noup, nej. Omasta mielestäni ulkonäössä ei ole mitään suurempaa vikaa. Hiukset ovat paksut, puolipitkät, tummat harmailla raidoilla (en värjää, kun olen allergisoitunut hiusväreille), silmät suuret ns. hazel eyes, ripset ja kulmat tummat, mutta niissäkin näkyy jo harmaata. Kasvot eivät ole vielä kovin ryppyiset, tietysti ilmeryppyjä on, sekä silmien ympärillä hentoisia juonteita. Yleisilme on iloinen, tyytyväinen, olen empaattinen, hymyileväinen, rauhallinen nainen. 

Paino on toki heitellyt normaalipainoisesta sairaalloiseen ylipainoon (ymmärrän ettei miehet kiinnostu liian lihavista, ei haittaa, enkä itsekään tuolloin jaksanut yrittää ketään, enkä olisi saanutkaan, hyväksyn sen), mutta nyt olen vain hieman pullukka, mutta en mikään ylilihava. Ikääkin on jo lähes 50 vuotta, niin omassa ikäluokassani miehet ovat ihan samaa sarjaa kanssani harmainen hiuksineen, mahoineen ja ryppyineen, joten siinä mielessä pitäisi minunkin 'kelvata' 50+ miehille, mutta mutta ... kuten kaikki tietävät, ~50v. naiset tuntuvat olevan jo ilmaa kaikille. 

Kukaan ei kiinnitä missään huomiota, ei edes kylän pahimmat spurgut (en tietty välitäkään heidän huomiostaan, mutta huomiona vain). Olen aina saanut olla rauhassa aina ja kaikkialla, on asuinpaikka ollut sitten pk-seutu/muu isompi kaupunki tai kuten nyt, vähän pienempi pitäjä. Ihmiset melkeinpä törmäävät minuun, kun olen niin huomaamaton. Varmaan kävelisivät läpi, jos pystyisivät. Ei huuteluja, nimittelyjä, ei epäsopivia lähestymisiä, ei katseita ...

En ole mikään erakko, vaan ihan normaalisti käyn töissä (miehiä ja naisia työpaikalla, sinkkuja ja parisuhteessa olevia, vanhoja ja nuoria), käyn tapahtumissa, kahvilla, ostoksilla, ymv. kaverin tai sukulaisten kanssa, käyn kävelyillä, ihmettelemässä elämää aivan yksinkin. Olen elämäni aikana tehnyt alotteita miehille, pyytänyt aivan suoraankin "lähdetkö treffeille", mutta kaikki ystävällisesti kieltäytyneet. Aivan tavallisia miehiä olleet, mutta jokin ihana juttu kaikissa ollut, mutta jäänyt yksipuoleiseksi kiinnostukseksi nämä.

Kaikesta tästä huolimatta, yksin tässä tallailen elämää eteenpäin, hieman murheellisena kun ketään ei ole sitä jakamassa kanssani. 

128/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin ruma, että edes opiskellessani tekulla ainoana naisena kukaan ei kiinnostunut, ei edes bileissä kännissä. En ole lihava tms mutta olen erittäin miehen näköinen. Mulla on sellaiset laatikkoleukaperät, posket lommolla, paksu ja lihaksikas ja suonikas kaula, kroppa on myös sellainen että leveät hartiat ja kapeampi alhaalta, pienet rinnat. Joku joskus sanoi että olisit ihan hel ve tin kuuma mies, mutta naisena et kyllä heteroiden makuun 👾

Minulla on melkein sama, paitsi miehenäkin olisin ruma ja rinnat ovat isot, tässä iässä jo sellaiset roikkuvat, ryppyiset säkit. Näytän rumalta keski-ikäiseltä mieheltä jonka kroppaan on lyöty kiinni isot roikkuvat rinnat. Hiuksetkin ovat niin ohuet, että kalju läpi paistaa. Nuorena olin vielä siedettävän näköinen, en toki kaunis silloinkaan, mutta ikääntyminen korostaa kaikkein epäedullisimpia piirteitäni ja ilman meikkiä näytän ihan totta mieheltä. Jos leikkaisin hiukset, lopettaisin meikkaamisen ja käyttäisin vaatteita, jotka eivät selvästi näytä naisten osastolta hankituilta, minua varmaan luultaisiinkin mieheksi.

Olen joskus ajatellut, että minua voisi luulla mieheksi, joka on tehnyt sukupuolenkorjausleikkauksessa naiseksi.

Miten voit olla ruma, jos sinulla on suuret roikkuvat rinnat? Eihän silloin noilla muilla jutuilla ole väliä! Olet varmasti todellinen kaunotar, joka kirjoittaa varsin hauskaa, joskin ehkä vähän liian itsekriittistä tekstiä.

Vierailija
129/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat pinnallisia. Huomasin jo nuorena, että jos laitoin piilolinssit ja meikkasin, ja heitin lyhyen mekon päälle, niin rivi miehiä oli jonossa. Siis oikeasti sai valita ja iskuyrityksiä tuli tyyliin liikennevaloissa. Jos laitoin pullonpohjat (silmälasit) ja farkut, niin eipä kukaan yrittänyt iskeä.

Vierailija
130/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies ei ole koskaan kiinnittänyt muhun mitään huomiota. No kouluaikoina toki kiusasivat. Olen 38-vuotias nainen, mielestäni ihan tavallisen näköinen. Mutta kun ei niin ei.

Oletko yleensäkään missään, missä on miehiä? Entä miten pukeudut?

Luulen, että tässä on yksi syy naisten ikisinkkuuteen. Ollaan jossain naisvaltaisella alalla, esimerkiksi sairaanhoitajana tai kirjastonhoitajana. Miehiä ei ole työkavereissa eikä siviilipuolen kaveriporukoissa muuta kuin omien kaverien puolisot. Sinänsähän tämä on vain hyvä; ei kukaan mies halua vaimoksi niitä "mulla on paljon mieskavereita kun tykkään hengata miesten kanssa" -naisia, joilla on todellisuudessa ympärillä kymmeniä miehiä jotka haluaa pillua.

Mutta joka tapauksessa, siis naiset, jotka on naisvaltaisella alalla ja kaveriporukat naisvaltaisia myös. Sitten jos joku asiakas vaikka ehdottaa sairaanhoitaja- tai kirjastonhoitajanaiselle treffejä, niin feminismi iskee pintaan ja nyrpistellään ja pyöritellään silmiä ja hyvä ettei vartijaa kutsuta. No, röyhkeä treffipyytäjä varmasti ymmärtää yskän eikä tule enää ikinä siihen paikkaan asiakkaaksi. 

Eli luulen, että osalla naisista syy on se, että harvatkin kiinnostuneet miehet karkotetaan, koska pelätään tai inhotaan miehiä.

Et taida tuntea yhtään naista. Opiskellut et ainakaan ole, eikä sinulla ole kavereitakaan. Ja luulet että naiset on yhtä reppanoita.

Vierailija
131/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tätäkin asiaa katselisi toisesta näkökulmasta ja miesnäkökulmasta, eli kuinka nainen herättää sitä positiivista huomiota. Ulkonäkö ei ole se ainoa tekijä. Jos hymyilee vilpitöntä hymyä, on ystävällinen, käytös ei ole luotaan työntävä, osoittaa myös itse kiinnostusta ja on sinut itsensä kanssa niin sillä pääsee jo hyvin pitkälle näissä asioissa. Toki omalle luonteelleen ei voi mitään jos se on heti alun alkaen perus negatiivinen ja elämästä ei löydy mitään iloa ja kaikista miehistä löytyy vain vikoja, sen enempää edes tutustumatta paremmin.

Itse olen varmaankin ihan ns. asiallisen näköinen mies,ja minun mielenkiinnon herättää juuri nuo yllämainitut asiat. Toki viehättävä ulkonäkö parantaa asiaa. Turha sitä faktaa on kieltää.

Ulkonäölle voi myös tehdä pieniä parannuksia ilman silikoneja ja leikkauksia. Pukeutumalla, hillityllä meikkauksella, hiuslookilla, yms. Kannattaa noissa ulkoisissa asioissa pyytää myös asiantuntijan apua. Eikä se ole edes kallista. Kampaaja, kosmetologin vinkit, vaatekaupan myyjien vinkit ...

Alapeukkuja enimmäkseen, jos antaa ihan asiallisia ja hyvin ystävällisiä vinkkejä naiselle joka haluaisi miehiltä enemmän huomiota.

Ja samaan aikaan sitten miehiltä odotetaan ... Niinpä.

Ehkä on parempikin että osa pysyy huomaamattomana?

Vierailija
132/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat pinnallisia. Huomasin jo nuorena, että jos laitoin piilolinssit ja meikkasin, ja heitin lyhyen mekon päälle, niin rivi miehiä oli jonossa. Siis oikeasti sai valita ja iskuyrityksiä tuli tyyliin liikennevaloissa. Jos laitoin pullonpohjat (silmälasit) ja farkut, niin eipä kukaan yrittänyt iskeä.

Miksi naiset sitten monesti kirjoittavat av-palstalla, että eniten iskuyrityksiä miehiltä saa, kun menee vähän kiireessä baariin/ illanviettoon, unohtaa meikata kunnolla ja laittaa tukkaa, ja vaatteetkin on arkivaatteet?

Vierailija
133/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa en ole koskaan saanut flirttiä tai isketty,yhden kerran 17 vuotiaana kuului kun vislattiin autosta, olivat mun ikäisiä tai vähän vanhempia miehiä, nyt 32, olen kasvoiltani nätti mut kroppa läski ja selluliittia sellainen epäsymmetrinen:(

Vierailija
134/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset sitten monesti kirjoittavat av-palstalla, että eniten iskuyrityksiä miehiltä saa, kun menee vähän kiireessä baariin/ illanviettoon, unohtaa meikata kunnolla ja laittaa tukkaa, ja vaatteetkin on arkivaatteet?

miksei tähän tule vastausta

Vierailija
135/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksei tähän tule vastausta

Tuo koskee vaan kauniita naisia, joita miehet ei uskalla torjunnan pelossa lähestyä kun ovat oikein näyttäviä laitettuna, mutta uskaltavat paremmin kun näillä on naapurintyttö-look, tai on vaikka vähän humalassa tms.

Vierailija
136/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika marginaalissa ovat tällaiset naiset.

Kyllä maa-.-t.-.u patjoiksi kelpaa kaikki

Vierailija
137/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole oikein koskaan kukaan mies tullut iskemään tai muuten huomioinut - paitsi negatiivisesti kommentoimalla.  Luulen, että se johtuu pituudesta ( 181 cm) joten en ole kovin siro ja naisellinen. Ainakin kaikki miesten negakommentit liittyvät pituuteen.

Vierailija
138/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet katselee mua sillä silmällä, mutta Suomessa ei ole kukaan tullut iskemään.

Vierailija
139/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei katso kukaan, ei kukaan :(

Vierailija
140/329 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet katselee mua sillä silmällä, mutta Suomessa ei ole kukaan tullut iskemään.

Ja jos pitää kuvailla ulkonäköä, niin kasvoiltani muistutan hieman Gigi Hadidia. Pyöreät posket, ristiverinen tukka, naapurintyttö-look. En ole kuitenkaan mallinmitoissa, vaan keskipituinen ja normaalipainoinen. En käytä meikkiä lähes koskaan, mutta iskijöitä ei näy silloinkaan kun käytän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi