Onko olemassa naisia, jotka ulkonäön takia eivät saa juurikaan huomiota miehiltä?
Vähän vaikuttaisi että ei. Esimerkiksi tuntemillani ylilihavilla naisilla on ollut iskijöitä pörräämässä, samoin esim naamasta selkeästi "vähemmän kauniilla" naisilla.
Kommentit (329)
Kohta ei minkäänlaiset naiset saa mitään huomiota kun miehet alkavat mgtoweiksi.
Tietenkin on. Et sinäkään ole heitä huomannut, hehän ovat näkymättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta ei minkäänlaiset naiset saa mitään huomiota kun miehet alkavat mgtoweiksi.
Mikä on mgtowei?
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa alkaisivat! Täälläkin miehet ovat luvanneet jo monta vuotta että eivät enää ikinä edes ajattele naisia. Silti yhäkään me naiset emme saa rauhassa olla. Eli koska te oikeasti lopetatte??
Vierailija kirjoitti:
No minkä näköisiä he sitten ovat noin tarkalleen ottaen?
Aika marginaalissa ovat tällaiset naiset.
No mua ei ole koskaan yritetty iskeä enkä ole mitenkään ruma edes. Eli epäviehättävyyteni ei johdu ulkonäöstä vaan jostain muusta. Mutta siis yksikään mies ei ole ollut kiinnostunut (ja kun tähän tulee kuitenkin se sama vanha kommentti niin totean jo nyt että kyllä, tietenkin olen itse tehnyt aloitteita. Ei, ne eivät ole johtaneet mihinkään).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta voi olla vaikka normipainonen ja peruslärvi, mutta pukeutuu niin mitäänsanomattomasti ettei (onneksi) kiinnitä huomiota. Ei siihen paljoa tarvi. Toimii myös, jos pitää hiuksia löysällä ponnarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei heitä ole vain yhden tyyppisiä, voi olla kauniita, rumia ja jotain siltä väliltä. Tunnen useammankin sekä itseni. Ei meitä kukaan huomaa eikä yritä iskeä.
Kun tulee tarpeeksi ikää mittariin, ei tule saamaan mitään huomiota. Korkeintaan negatiivista, jos joku jaksaa nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
No mua ei ole koskaan yritetty iskeä enkä ole mitenkään ruma edes. Eli epäviehättävyyteni ei johdu ulkonäöstä vaan jostain muusta. Mutta siis yksikään mies ei ole ollut kiinnostunut (ja kun tähän tulee kuitenkin se sama vanha kommentti niin totean jo nyt että kyllä, tietenkin olen itse tehnyt aloitteita. Ei, ne eivät ole johtaneet mihinkään).
Juurikin tällainen täälläkin. Nekin harvat jotka olen saanut puhuttua lähelle, lähtevät karkuun ennen pitkää. Itse koen että olisin ihan vaimoainesta mutta kun ei kelpaa niin ei.
Tulee mieleen mm. yksi opettaja jolla hiirenharmaa kauhea tukka ja ylipainoa, lisäksi on luonteeltaan aika ynseä vaikka onkin ihan älykäs. Kai tuollaisestakin voi joku tykätä, mutta en heti keksi kuka.
Ja bussissa näin yksi päivä vanhemman naisen, jolla oli joku ihosairaus, kuin kauheita finnipaiseiita ihon pinta kauttaaltaan täynnä. Muuten olisi varmaan jollekin kelvannut,mutta tuon sairauden kanssa en usko, että monikaan ilkeisi koskea, vaikka onkin ikävää niin jyrkästi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Rumimmatkin saavat huomiota lämpimistä maista tulevilta moniosaajilta, koska näille kelpaa mikä tahansa, jolla on no, tiedätte kyllä mikä.
Ei, vaan koska (_näin pakollisesti yleistettynä_) heillä on parempi, vähemmän tuomitsevampi ja avokatseisempi luonne, kuin useilla kotimaisilla "miehillä".
Tullaanko Suomessa muka naisia iskemään julkisella paikalla vai minkälaisesta lähestymisestä tässä tarkalleen puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköisille miehille olet tehnyt aloitteita?
jos naisella on legginsit, niin huomaan kyllä, mutta en mitenkään positiivisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mitäänsanomattoman tavallinen. Haaleat värit, pottunenä, resting bitch face. Miehiä saan vain tinderistä, sillä bioon voi kirjoittaa sellaisia asioita ja kiinnostuksenkohteita, jotka kiinnittävät samanhenkisten huomion.
Harvassa on olleet suomalaiset miehet, joita ulkonäköni olisi miellyttänyt. Ulkomailla taas huomiota riittää riesaksi asti.
Saan vaan pahaa huomiota, en yhtään hyvää. Mieluiten en saisi yhtään.