Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa naisia, jotka ulkonäön takia eivät saa juurikaan huomiota miehiltä?

Vierailija
27.06.2022 |

Vähän vaikuttaisi että ei. Esimerkiksi tuntemillani ylilihavilla naisilla on ollut iskijöitä pörräämässä, samoin esim naamasta selkeästi "vähemmän kauniilla" naisilla.

Kommentit (329)

Vierailija
21/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni naiset saavat upeasti huomiota ja heitä myös kuunnellaan toiveidensa mukaisesti. Enää ei naiset voi sanoa "Kuuntele!", koska heitä kuunnellaan aiempaa enemmän.

Vierailija
22/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vanhana, yli viisikymppisenä, en saa onneksi mitään huomiota. Nuorempana kuulin useinkin, kuinka ruma, ällöttävä lauta ja kaikinpuolinen kuvottavan ja epäpantavan näköinen olin. Sain siis kuulla tuota ihan ilman että olisin itse kenellekään mitään tietenkään ehdotellut.

Sain siis huomiota minäkin. Ilmankin olisin pärjännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta jos luonne on sellainen, että aina on naama norsunvitulla ja raivoaa feminististä miesvihaa, niin se karsii jonkin verran miesvaihtoehtoja.

Ei suinkaan. Tällainen nainen on suorastaan magneetti niille miehille, jotka tulevat u li semaan pal stanarttua.

-sivusta

Vierailija
24/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin vasta linja-autossa jättilihavan naisen vieressä, joka tuntui haisevan. Hän puhui puhelimessa jonkun muun naisen kanssa ja kertoi menevänsä treffeille miehen kanssa, joka ehkä myös maksaa ravintolakulut. 

Itse miehenä olen yli 35v neitsyt ja fitness-henkinen. 

Vierailija
25/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua ei ole koskaan yritetty iskeä enkä ole mitenkään ruma edes. Eli epäviehättävyyteni ei johdu ulkonäöstä vaan jostain muusta. Mutta siis yksikään mies ei ole ollut kiinnostunut (ja kun tähän tulee kuitenkin se sama vanha kommentti niin totean jo nyt että kyllä, tietenkin olen itse tehnyt aloitteita. Ei, ne eivät ole johtaneet mihinkään).

Jos sinua ei ole koskaan yritetty iskeä eikä kukaan mies ole ollut koskaan kiinnostunut eikä sinun tekemät aloitteet ole koskaan johtaneet mihinkään, niin olet yksinkertaisesti väärässä. Ulkonäkösi on siis epäviehättävä, vaikket sitä itse ymmärtäisikään.

Vierailija
26/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tullaanko Suomessa muka naisia iskemään julkisella paikalla vai minkälaisesta lähestymisestä tässä tarkalleen puhutaan?

Baarissa, yökerhossa, opiskelijabileissä, työpaikan bileissä, festareilla, kotibileissä. Ja kyllä se kadulla lähestyminenkin käy, jos sitä monelle tapahtuu. Varmaan somekanavatkin pitäisi nykyään laskea tähän mukaan, luultavasti monia naisia isketään somessa ( itse en aiheesta mitään tiedä, kun en ketään ole somessa iskenyt ja luonnollisesti minua, vähemmän seksikästä miestä, ei kukaan tule somessa heruttelemaan)

T. AP

Vierailija
27/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita vaikka kuinka paljon, kokeilin joskus badoota ja suomi24 treffejä ja niissä oli sellasia rumiluksia etten usko niiden löytävän ikinä seuralaista. Badoossa ne lähetti viestejä vaikkei ollut edes matchia.

Vierailija
28/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta ei minkäänlaiset naiset saa mitään huomiota kun miehet alkavat mgtoweiksi.

Voi kunpa alkaisivat! Täälläkin miehet ovat luvanneet jo monta vuotta että eivät enää ikinä edes ajattele naisia. Silti yhäkään me naiset emme saa rauhassa olla. Eli koska te oikeasti lopetatte??

Piparilakossa ei voi olla, jollei tykkää pipareista.

Vierailija
29/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni naiset saavat upeasti huomiota ja heitä myös kuunnellaan toiveidensa mukaisesti. Enää ei naiset voi sanoa "Kuuntele!", koska heitä kuunnellaan aiempaa enemmän.

Tämä. Upeaa huomiota, kun iltapäivällä töistä tullessa tuntematon pultsari kadulla huutaa minulle päin naamaa: h*oraa!!!

Vierailija
30/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana sain paljonkin huomiota, sekä hyvää että huonompaa. Yleensä baarissa, harvemmin kukaan yritti iskeä julkisilla paikoilla, vaikka joskus kuitenkin. Vuosi vuodelta huomio on vähentynyt, nyt käytännössä loppunut kokonaan.

Olin nuorempana kaunis mutta en taida vanhentua kovinkaan kauniisti. Olisikin kiva tietää, saavatko muut keski-ikäiset vielä huomiota? Noin viisikymppiset tai vähän alle.

Vierailija
31/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden "ylilihavien" kohdalla voidaan sanoa, että kyllä he saavat huomiota. Mutta millaista huomiota onkin toinen juttu. 

Vierailija
32/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa enkä halua huomiota, koska ulkonäköni ei nyt kovin kummoinen ole.

Kun itse tiedostaa realiteetit, niin osaa elää sen mukaisesti.

Vierailija
33/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, kasvoista ruma, lähes nelikymppinen ikisinkku, olen täysin näkymätön miehille. En ole koskaan saanut parisuhdetta vaikka olisin halunnut

Vierailija
34/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta jos luonne on sellainen, että aina on naama norsunvitulla ja raivoaa feminististä miesvihaa, niin se karsii jonkin verran miesvaihtoehtoja.

Vihaisilla feministeillä on yleensä vaikka kuinka miehiä ympärillä pörräämässä. Ilmeisesti joihinkin miehiin vetoaa sellainen vihainen, aggressiivinen nainen, joka ei pidä useimpia miehiä juuri minään.

Vierailija
35/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta ei minkäänlaiset naiset saa mitään huomiota kun miehet alkavat mgtoweiksi.

Mikä on mgtowei?

Varmaan uusi kaljamerkki ,josta kyseinen kirjoittajakin on ammentanut kirjoituksensa sisällön.

Vierailija
36/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, kasvoista ruma, lähes nelikymppinen ikisinkku, olen täysin näkymätön miehille. En ole koskaan saanut parisuhdetta vaikka olisin halunnut

Mistä olet hakenut? Millä tavalla olet ruma?

Vierailija
37/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä oli saanut suurimmaksi osaksi "totuus satuttaa"-alapeukkuja

Vierailija
38/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuin vasta linja-autossa jättilihavan naisen vieressä, joka tuntui haisevan. Hän puhui puhelimessa jonkun muun naisen kanssa ja kertoi menevänsä treffeille miehen kanssa, joka ehkä myös maksaa ravintolakulut. 

Itse miehenä olen yli 35v neitsyt ja fitness-henkinen. 

Voi hellan lettas sentään, sinä vain kuuntelit ja järkytyit. Minä istuin eilen aamupäivällä bussissa (päälläni hieman polven alapuolelle oleva Nanson hame ja perustavallinen musta t-paita), kun viereni istui n. 30-40v ihan perus jamppa. Siististi pukeutunut, selvin päin. Huomasin kyllä, että mies vilkuili minua muutama kerran, kunnes yhtä äkkiä laski kätensä polvelleni. Mitään puhumatta, tuki tuntematon mies. Yleensä olen kiltti hiljainen hissukka, mutta eilen sanoin: Jos et ota tuota kättäsi, saa tana, pois, minä revin sen irti olkapäästä. Mies jäi pois seuraavalla pyskillä.

Mummo 62 v

Vierailija
39/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ukko sano kerran, että mulla on nin vihainen perusilme, ettei mua ees uskalla yrittää iskeä 😅

Joten täällä 31v nainen joka ei saa huomiota miehiltä.

Vierailija
40/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta saa laittamalla ihan OK:n, ja olen ollut parisuhteessa lähes koko ikäni, mutta ehkä kerran kolmeen vuoteen saan positiivista huomiota yhtään mistään. Yleensä jostain korviksista tms., jotka eivät liity varsinaiseen ulkonäkööni.

Kyllä se harmittaa ja aiheuttaa pahaa mieltä. Mutta minkäs teet.