Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa naisia, jotka ulkonäön takia eivät saa juurikaan huomiota miehiltä?

Vierailija
27.06.2022 |

Vähän vaikuttaisi että ei. Esimerkiksi tuntemillani ylilihavilla naisilla on ollut iskijöitä pörräämässä, samoin esim naamasta selkeästi "vähemmän kauniilla" naisilla.

Kommentit (329)

Vierailija
41/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noiden "ylilihavien" kohdalla voidaan sanoa, että kyllä he saavat huomiota. Mutta millaista huomiota onkin toinen juttu. 

Tarkoitatko että saavat huomiota vähemmän laadukkailta miehiltä kuin muut naiset? Vai mitä tarkoitat?

Itse ainakin olen havainnoinut, että ylilihavat naiset onnistuvat yllättävän usein iskemään ihan kunnollisia ja suosittujakin miehiä. Toki yrittäjien joukossa on myös niitä varmasti, jotka haluavat vain panna yön pimeydessä ja sitten unohtaa, mutta se on naisen oma häpeä jos niille tyypeille antaa.

Vierailija
42/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuin vasta linja-autossa jättilihavan naisen vieressä, joka tuntui haisevan. Hän puhui puhelimessa jonkun muun naisen kanssa ja kertoi menevänsä treffeille miehen kanssa, joka ehkä myös maksaa ravintolakulut. 

Itse miehenä olen yli 35v neitsyt ja fitness-henkinen. 

Voi hellan lettas sentään, sinä vain kuuntelit ja järkytyit. Minä istuin eilen aamupäivällä bussissa (päälläni hieman polven alapuolelle oleva Nanson hame ja perustavallinen musta t-paita), kun viereni istui n. 30-40v ihan perus jamppa. Siististi pukeutunut, selvin päin. Huomasin kyllä, että mies vilkuili minua muutama kerran, kunnes yhtä äkkiä laski kätensä polvelleni. Mitään puhumatta, tuki tuntematon mies. Yleensä olen kiltti hiljainen hissukka, mutta eilen sanoin: Jos et ota tuota kättäsi, saa tana, pois, minä revin sen irti olkapäästä. Mies jäi pois seuraavalla pyskillä.

Mummo 62 v

Mitä halusit tällä sanoa? Halusitko ehkä kumota kertomukseni kertomalla, että mummokin saa parhaassa iässä olevilta miehiltä huomiota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuin vasta linja-autossa jättilihavan naisen vieressä, joka tuntui haisevan. Hän puhui puhelimessa jonkun muun naisen kanssa ja kertoi menevänsä treffeille miehen kanssa, joka ehkä myös maksaa ravintolakulut. 

Voi hellan lettas sentään, sinä vain kuuntelit ja järkytyit. Minä istuin eilen aamupäivällä bussissa (päälläni hieman polven alapuolelle oleva Nanson hame ja perustavallinen musta t-paita), kun viereni istui n. 30-40v ihan perus jamppa. Siististi pukeutunut, selvin päin. Huomasin kyllä, että mies vilkuili minua muutama kerran, kunnes yhtä äkkiä laski kätensä polvelleni. Mitään puhumatta, tuki tuntematon mies. Yleensä olen kiltti hiljainen hissukka, mutta eilen sanoin: Jos et ota tuota kättäsi, saa tana, pois, minä revin sen irti olkapäästä. Mies jäi pois seuraavalla pyskillä.

Mummo 62 v

Mitä halusit tällä sanoa? Halusitko ehkä kumota kertomukseni kertomalla, että mummokin saa parhaassa iässä olevilta miehiltä huomiota?

Se oli mummon humblebrägi

Vierailija
44/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta saa laittamalla ihan OK:n, ja olen ollut parisuhteessa lähes koko ikäni, mutta ehkä kerran kolmeen vuoteen saan positiivista huomiota yhtään mistään. Yleensä jostain korviksista tms., jotka eivät liity varsinaiseen ulkonäkööni.

Kyllä se harmittaa ja aiheuttaa pahaa mieltä. Mutta minkäs teet.

Kai tämä kuvaa naisten todellisuutta sitten, että parisuhteissa on oltu koko elämä, mutta koetaan että miehet ei ole riittävästi lähestyneet.

Vierailija
45/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mua ei ole koskaan yritetty iskeä enkä ole mitenkään ruma edes. Eli epäviehättävyyteni ei johdu ulkonäöstä vaan jostain muusta. Mutta siis yksikään mies ei ole ollut kiinnostunut (ja kun tähän tulee kuitenkin se sama vanha kommentti niin totean jo nyt että kyllä, tietenkin olen itse tehnyt aloitteita. Ei, ne eivät ole johtaneet mihinkään).

Jos sinua ei ole koskaan yritetty iskeä eikä kukaan mies ole ollut koskaan kiinnostunut eikä sinun tekemät aloitteet ole koskaan johtaneet mihinkään, niin olet yksinkertaisesti väärässä. Ulkonäkösi on siis epäviehättävä, vaikket sitä itse ymmärtäisikään.

Ei ole.

Vierailija
46/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mua ei ole koskaan yritetty iskeä enkä ole mitenkään ruma edes. Eli epäviehättävyyteni ei johdu ulkonäöstä vaan jostain muusta. Mutta siis yksikään mies ei ole ollut kiinnostunut (ja kun tähän tulee kuitenkin se sama vanha kommentti niin totean jo nyt että kyllä, tietenkin olen itse tehnyt aloitteita. Ei, ne eivät ole johtaneet mihinkään).

Minkä näköisille miehille olet tehnyt aloitteita?

Erilaisille. Ei minulla ole mitään tiettyä tyyppiä, jos kiinnostuin juttujen perusteella, pyysin treffeille.

Vierailija
47/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut nuorena käytännössä lainkaan huomiota, paitsi kiusaamista rumuudestani.

Jotain kuitenkin tapahtui siinä noin 25-vuotiaana, löysin jostain itsevarmuutta, aloin elämään terveellisemmin, pukeuduin miten haluan. Nykyään taas huomiota saan melko paljon vaikka kasvoista en mikään kaunis ole, ehkä vähän rumahko. Kroppani on hyvä ja tyylini melko naisellinen. Olen rauhallinen ja "hymyilevä" ihminen, pidän itsestä huolta, tiedä sitten onko se oma hyvä olo ja olemus joka vetää miehiä puoleeni. 🤷🏻

Vierailija
48/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en huomioi ketään. Hetero olen mutta ei mulla ole 6 vuoteen ollut tarvetta ketään naista huomioida.

Vierailija
49/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta saa laittamalla ihan OK:n, ja olen ollut parisuhteessa lähes koko ikäni, mutta ehkä kerran kolmeen vuoteen saan positiivista huomiota yhtään mistään. Yleensä jostain korviksista tms., jotka eivät liity varsinaiseen ulkonäkööni.

Kai tämä kuvaa naisten todellisuutta sitten, että parisuhteissa on oltu koko elämä, mutta koetaan että miehet ei ole riittävästi lähestyneet.

Meitä totaalisen yksinäisiä naisia on myös, mutta meidän olemassaolo yleensä kielletään. Kuten tässäkin ketjussa. "Kaikki naiset saa huomiota". Ei saa. T. 40v neitsyt

Vierailija
50/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummo 62 v

Luulen, että hän tarkoittaa ettei minkään ikäiset tai näköiset naiset saa olla kus'päiltä rauhassa. Vastauksena sekä ap:n kysymykseen ja bussissa järkyttyneen u lin vastaukseen.

Eri

Vierailija
51/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköisille miehille olet tehnyt aloitteita?

Erilaisille. Ei minulla ole mitään tiettyä tyyppiä, jos kiinnostuin juttujen perusteella, pyysin treffeille.

No oliko ne pitkiä ja vähintään keskiverron näköisiä? Entä tyyliltään, juntteja, taviksia vai tyylikkäitä?

Vierailija
52/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa huomiota paitsi, jos jollain on jotain ilkeetä sanottavaa minusta/minulle "pahan näköiselle kääkälle".

Vierailija
53/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä totaalisen yksinäisiä naisia on myös, mutta meidän olemassaolo yleensä kielletään. Kuten tässäkin ketjussa. "Kaikki naiset saa huomiota". Ei saa. T. 40v neitsyt

Onko sinulla sitten naispuolisia kavereita kuitenkin? Entä liikutko yleensä ikinä missään missä on miehiä? Jos olet töissä, oletko töissä paikassa jossa on miehiä? Miten pukeudut?

Vierailija
54/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin ruma, että edes opiskellessani tekulla ainoana naisena kukaan ei kiinnostunut, ei edes bileissä kännissä. En ole lihava tms mutta olen erittäin miehen näköinen. Mulla on sellaiset laatikkoleukaperät, posket lommolla, paksu ja lihaksikas ja suonikas kaula, kroppa on myös sellainen että leveät hartiat ja kapeampi alhaalta, pienet rinnat. Joku joskus sanoi että olisit ihan hel ve tin kuuma mies, mutta naisena et kyllä heteroiden makuun 👾

Vierailija
55/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden "ylilihavien" kohdalla voidaan sanoa, että kyllä he saavat huomiota. Mutta millaista huomiota onkin toinen juttu. 

Tarkoitatko että saavat huomiota vähemmän laadukkailta miehiltä kuin muut naiset? Vai mitä tarkoitat?

Itse ainakin olen havainnoinut, että ylilihavat naiset onnistuvat yllättävän usein iskemään ihan kunnollisia ja suosittujakin miehiä. Toki yrittäjien joukossa on myös niitä varmasti, jotka haluavat vain panna yön pimeydessä ja sitten unohtaa, mutta se on naisen oma häpeä jos niille tyypeille antaa.

Olettaisin kyseessä olevan lihavien naisten yleisimmin saama huomio miehiltä eli läskittely.

Vierailija
56/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Rumimmatkin saavat huomiota lämpimistä maista tulevilta moniosaajilta, koska näille kelpaa mikä tahansa, jolla on no, tiedätte kyllä mikä.

Ei, vaan koska (_näin pakollisesti yleistettynä_) heillä on parempi, vähemmän tuomitsevampi ja avokatseisempi luonne, kuin useilla kotimaisilla "miehillä".

Vassarinpaskojen denialismi :DDDDDDD

Vierailija
57/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla sitten naispuolisia kavereita kuitenkin? Entä liikutko yleensä ikinä missään missä on miehiä? Jos olet töissä, oletko töissä paikassa jossa on miehiä? Miten pukeudut?

Siis tarkoitin seurusteluasioissa yksinäisiä - minulla on sekä nais- että miespuolisia kavereita. Kyllä, minulla on ihan vilkas sosiaalinen elämä siinä mielessä että olen kavereiden kanssa paljon ihmisten ilmoilla ja "ulkona". Olen myös asunut ulkomailla, käynyt festareilla, harrastuksissa, tapahtumissa, kotibileissä jne. Ja käyn edelleenkin, en istu kotona ketään odottamassa. Olen ollut kymmenisen vuotta töissä suurissa (100-1000 ihmisen) toimistoissa joissa on myös miehiä. Pukeudun hyvin naisellisesti mutta tummiin väreihin. Yleensä yksivärinen yläosa ja värikäs alaosa, esim. kukkakuvioinen hame. Talvisin farkut ja neule aika yleinen.

Vierailija
58/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, paitsi joltain amatsoninainen-fetissin omaavilta.. Olen 178cm ja 94kg. Paino jakautunut tasaisesti kaikkialle ja mua on kutsuttu voimakkaaksi, isoksi naiseksi.. Kasvoista olen nätti ja omaan pitkät hiukset. Haluaisin olla mieluummin siro ja naisellinen, kuin joku miehen olalle heittävä voimanainen

N28

Niin eli sulle ei kelpaa keskivertoa pienempi mies, vaikka olet itse huomattavasti keskivertoa isokokoisempi nainen?

Vierailija
59/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon nimissä minä vaatisin naisille samankaltaista kohtelua kuin miehetkin joutuvat kestämään, mutta taitaa olla toivo ajattelua.

Vierailija
60/329 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella tyytyväinen, kun ikää tuli ja huomio loppui. Ihan rauhassa saa nykyään olla.