Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuinen ihminen mököttää ja suuttuu jos toinen puhuu ihan vaikka uutisista?

Vierailija
27.06.2022 |

Miehestäni on tullut tuollainen. Hänestä oikein huokuu kihisevä kiukku ja äänetön syytös jostain, jotain en ymmärrä tällä järjellä. Sen lisäksi hän mököttää. Saattaa olla vastaamatta, vaikka hänelle puhuu suoraan. Sen lisäksi hän saattaa suuttua todella paljon kun puhun jostain uutisissa olevasta elämäämme koskettavasta asiasta.

Kun kysyn, että haluaako erota niin sekään ei käy. Minä en enää tiedä että kuinka häneen pitäisi suhtautua. Jos en puhu hänelle niin silloin tunnelma käy vielä painostavammaksi kun hän ei voi tyhjästäkään räjähtää.

Mitä hänelle pitää tehdä tai sanoa? Ei minua kiinnosta pohtia, että mikä häntä nyt sattuu taas kiukuttaa. Minua on alkaneet ärsyttää hänen mielenosoitushuokailunsakin aika lailla. Hän huokaisee aina kun ilmeisesti teen jotain väärin hänen mielestään. Esimerkiksi kyljen kääntyäminenkin saattaa herättää hänet eläytymään marttyyrin elämään.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranen osaa kirjoitti:

Onko meillä sama mies?

Kuulostaa piinallisen tutulta.

Voivat olla kaveruksia, jotka jakavat keskenään parisuhdevinkkejä?

Vierailija
62/65 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alat itse toimia samoin. Suutut kaikesta, tiuskit ja huokailet. Jos mies raivostuu, toteat, että näinhän itsekin toimit. Jotkut ei vaan ymmärrä ennenkuin saavat maistaa omaa lääkettään. Ei osata samaistua, miltä siitä toisesta tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan höpö höpö juttu taas.

Vierailija
64/65 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No alat itse toimia samoin. Suutut kaikesta, tiuskit ja huokailet. Jos mies raivostuu, toteat, että näinhän itsekin toimit. Jotkut ei vaan ymmärrä ennenkuin saavat maistaa omaa lääkettään. Ei osata samaistua, miltä siitä toisesta tuntuu.

Mä kokeilin tätä joskus nuorena, toki hiukan eri asiassa.

Rupesin käyttäytymään/ tekemään kuten hän, kerroin sen monesti hänelle "näinhän sinäkin teet minulle".

... no, hän jätti minut :(

Vierailija
65/65 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän voisi jäädä ihan yksin ilman minua. Hän on loukannut käytöksellään monia ja minä olen joutunut pahoittelemaan hänen käytöstään useamman kerran. Tietenkin minua hävettää tuollainen käytös ja olen ajatellut, että hän käyttäytyy noin tietäen saamaan minutnen vuokseen.

Hän osaa olla halutessaan hauska seuramies ja ladella myös kohteliaisuuksia halutessaan."

Kannat vastuuta vääristä asioista. Hän pystyy täysin säätelemään käytöstään. Olet myötäillyt häntä liian pitkään. Lopeta heti. Veikkaan, ettei suhteenne kestä. Hän hautoo ties mitä kaunoja ja pitää asioita muiden syynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi