Mitä ihmettä ostaisin miehelleni 50v lahjaksi?
Synttärit lähestyy uhkaavasti, mutta minun lahjaideani ovat ihan typeriä. Haluaisin ostaa jotain pysyvämpää, koska lapsiltaan saa kuulemma kuumailmapallolennon.
Kelloa ei tarvitse ja koruja ei käytä muutoinkuin tietenkin vihkisormusta. Kirjoja ostan joululahjaksi, ne eivät ole mitenkään erityisiä.
Rahaa olisi käytettävissä 200€. Tarvittaessa enemmänkin.
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
skreba kirjoitti:
Ei miehet keskimäärin aikuisena juuri mitään tavaraa tarvitse. Kokemuksia ja elämyksiä paljon mielummin.
Pistä itsesi likoon, älä lompakkoasi
Hyvin yksinkertaiset naisen on oltava kyseessä kun ajattelee noin, Usein vaan on niin että miehen tavarat sovi kotiin ja sitten ihmetellään miksi tuli avioero.
Itse muistan kun vaimo teki yllärin ja hankki komian kukkakimpun, ei vaan ruusuja, ei ollut tapahtunut 25 vuoteen. siis ei mitään markettikimppua.
No naisten vastauksia odottaen ettei miehet mitään ymmärrä jne.
Minä en ymmärtänyt tästä kommentista yhtään mitään. Ymmärsittekö te? Suomentakaa joku joka ymmärsi ;-)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hämmentää apn ongelma.
Täytin juuri 50v ja olisin ollut ihmeissäni jos puoliso ei olisi osannut ilahduttaa juuri oikealla tavalla.
N50
Mikä oli se oikea tapa, kerro meillekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taulu
Taulu voisi kyllä toimia.
AP
Taulu voisi olla myös miehen harrastukseen liittyvä, jos siitä hyvä valokuva saatavilla.Itse teetin puolisolle sellaisen harrastukseen liittyen.Tykkäsi kovasti ja on seinällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä että sä et tiedä mistä sun miehesi tykkää.
Itse hankin keraamisen lieden kun sain 50v. lahjoja rahana.
Må voisin ostaa sun miehelle Makitan akkuporakoneen. Moni tuosta tykkäsi ja moni ei.
Omalle miehelleni ostaisin pöytäkoneen tai vaikka ikonin.
Lahja voi olla arkinen eli tavara jota miehesi ei ole raaskinut ostaa mutta ottaisi lahjaksi mielellään.Hei, kiitos! En ole ap, mutta minunkin mies täyttää 50v ensi talvena ja olen miettinyt pääni puhki, mitä hänelle hankkisin. Akkuporekone on just se! Toivottavasti ei nyt ehdi itse ostamaan sitä ensin.
Mä olin jo suunnitellut, että ostan sellaisen kunnollisen mekanismituolin (vaikka ne onkin hirveen rumia). No mies meni ja osti itse tuossa keväällä. Ennen joulua mietin, että ostan kunnolliset kuulokkeet joululahjaksi, mies meni ja osti itse. Ihan kuin se lukisi mun ajatuksia!
Aika monet vinkit täällä tuntuu olevan sellaisia, mitä nainen itse haluaa. Esim. nuo hotelliyöt ja ravintolaillalliset.
Ei sitten mitään Makitaa halvempaa kumminkaan.
Ei ole tarkoituskaan hankkia mitään halpista. Veli tulee avuksi ostoksille, se tietää näistä jutuista.
Jollei miehelläsi ole kovin montaa monitoimityökalua --- itse ilahtuisin jos vaikka Leatherman Skeletool olisi paketissa. Osta laadukkain mihin raha riittää, mikään halpis ei käy. Jo alle 100 euroa löytyy hyviä, Leatherman tietyt mallit esimerkiksi. Victorinox on vaativampi ostettava, joten älä osta sen tyyppistä, jollet tarkalleen tiedä minkä version ostaisit tai miksi.
Hyvä monitoimityökalu kelpaa vaativammallekin työkaluharrastajalle, ja on käyttökelpoinen varalla vaikka ei mitään harrastaisikaan. Hienompia työkalujani säästelen, ja hyvinkin jäävät perintökaluiksi ja ovatkin sitten jo keräilytavaroita.
Parihieronta jossain kylpylässä sen päälle kylpylässä oleskelua, pari olutta altaan reunalla. Sitten syömään yhdessä joko kylpylään tai johonkin ravintolaan. Eiköhän tuo ole sellinen elämys joksta tuon ikäinen tykkää.
Tai sitten on se että annat hänelle ikimuistoista seksiä leluilla ja seksiasuilla höystettyinä.
Tuon ikäinen ei yleensä tarvitse enää mitää tavaraa vaan elämyksiä.
Alkosta tapaa löytyä tasavuosia täyttäville suunnattuja vuosikertajuomia. Vuosikerran 1972 viskeistä voi parinsadan budjetilla korkeintaan unelmoida, mutta 50-vuotias armanjakkipullo sillä jo juhlan kunniaksi irtoaisi. Armanjakkeja käytetään etelän maissa vuosien vierimisen muistelemiseen vähän enemmänkin, joten kysyntä ja tarjonta ovat niissä koko lailla paremmin balanssissa kuin viskeissä.
Pue itsesi punaisiin pitsialusvaatteisiin, verkkosukkastyappeihin, sukkanauhoihin, jättikorkokenkiin sexyvaatteisiin ja mene peitoa alle piiloon ja laulat Paljon onnea vaan. Et tule katumaan ja on ikimuistoinen lahja.
Avo corvette tai harrikka kunnon apinahenkarilla toimii aina
Vierailija kirjoitti:
Må voisin ostaa sun miehelle Makitan akkuporakoneen. Moni tuosta tykkäsi ja moni ei.
Lahja voi olla arkinen eli tavara jota miehesi ei ole raaskinut ostaa mutta ottaisi lahjaksi mielellään.
Minä kyllä ymmärrän! Olemme olleet puolisoni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja tunnen puolisoni hyvin. Tiedän mistä hän tykkää ja mitä harrastaa. Me emme odottele synttäreitä ostaaksemme mitä haluamme tai tehdäksemme asioita. Joka syntymäpäivä on siis vaikea ostaa lahjaa, kaikki ajankohtaiset toiveet kun on jo toteutettu. Viime vuonna vuokrasimme mökin johon koko perhe kokoontui juhlimaan. Tänä vuonna ostimme elämyslahjan ja niitähän riittää kaikenlaisia.
Täällä mies kirjoittelee, tosi hyvä idea tuo porakone. Yhtä hyvä idea kuin, että ostaisin vaimolle vähän laadukkaamman 200 euron imurin 50v syntymäpäivälahjaksi, kun vanha imuri on niin huono ja vaimo inhoaa sitä. Vaimo varmasti halkeaa onnesta syntymäpäivänä kun paketista löytyy uusi Bochin pölyimuri. Kiitti vielä super hyvästä lahjavinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahja voi olla arkinen eli tavara jota miehesi ei ole raaskinut ostaa mutta ottaisi lahjaksi mielellään.Hei, kiitos! En ole ap, mutta minunkin mies täyttää 50v ensi talvena ja olen miettinyt pääni puhki, mitä hänelle hankkisin. Akkuporekone on just se! Toivottavasti ei nyt ehdi itse ostamaan sitä ensin.
Mä olin jo suunnitellut, että ostan sellaisen kunnollisen mekanismituolin (vaikka ne onkin hirveen rumia). No mies meni ja osti itse tuossa keväällä. Ennen joulua mietin, että ostan kunnolliset kuulokkeet joululahjaksi, mies meni ja osti itse. Ihan kuin se lukisi mun ajatuksia!
Aika monet vinkit täällä tuntuu olevan sellaisia, mitä nainen itse haluaa. Esim. nuo hotelliyöt ja ravintolaillalliset.
Ei sitten mitään Makitaa halvempaa kumminkaan.
Ei ole tarkoituskaan hankkia mitään halpista. Veli tulee avuksi ostoksille, se tietää näistä jutuista.
Makita on ammattimiesten halpis. Itsellänikin on. Asiallisia koneita.
Netistä kannattaa katsoa hintoja, jos olisi hyviä tarjouksia. Monitoimityökalu olisi siinä mielessä parempi että 200 riittää huippulaatuiseen merkkituotteeseen, joka kestää vuosikymmenet. Akkuporakone ehkä 10 - 15 vuotta niin on auttamattomasti vanhentunut.
Vierailija kirjoitti:
Kalvosinnapit tai solmioneula - eivät ole koruja vaan osa juhlapukeutumista.
Solmioneula on NIIN out kuin vain olla voi. Ehkä ei Suomessa, mutta Euroopan muissa maissa käytetään yhä harvemmin solmioita.
Naisilla ei ole mitään hajua mitä miehet haluaa.
Vinkki: 20v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta joku hienompi rannesykemittari. Mä ostin itselleni ja eikös just miehet usein tykkää teknisistä vimpaimista? Tää mittaa myös unta ja kännykän apin kautta voi seurailla kaikenlaista. Ei tarvii olla mikään himourheilija edes. Kelloon tulee tekstiviestit ja sillä voi maksaa.
Tää kyllä maksoi enemmän kuin ton pari sataa.
Mieheni sai sisaruksiltaan tuollaisen 50v lahjaksi, ja suuttui. Se oli niin turhuuteen heitettyä rahaa, mies ei liiku (tapaturma, joka vaikeuttaa kävelyä ja pyöräilyä), eikä todellakaan motivoidu mistään tuollaisesta. Kiukutteli minulle kuukausikaupalla, kunnes sai myytyä sen kellon murto-osalla sen arvosta eteenpäin. Mies EI näe lukea sen kellon näytöltä tekstejä, koska ei suostu käyttämään (myös 50v lahja; lahjakortti optikolle, sen verran iso summa, että sillä sai kaksitehot ja kehysvalikoimakin oli suurempi) silmälasejaan. Mies EI TODELLAKAAN suostu maksamaan millään muulla kuin käteisellä tai pankkikortilla, ei käytä edes luotto-ominaisuutta kortista. Vasta korona-aikaan opetteli lähimaksun käytön, ja sitäkin välttelee loppuun asti. Ei pystynyt nukkumaan se kello kädessä, kun käsi puutui.
Kuulostaa ihan joltain teinitytöltä kun lahjasta noin oikein suuttuu 😅 Yhtä lailla voisi loukkaantua mistä tahansa lahjasta.
Minä sain 40v lahjaksi rikkinäiset kuulokkeet. Lahjan antaja piti oikein puheenkin lahjaa antaessaan. (Lahjan antaja oli hommannut ne itselleen ja luuli, ettei vain osaa niitä käyttää. Ei sitä tietenkään siinä julkisesti kertonut). Rikki olivat. Että semmoista. Alkoholiakin ja suklaata saan myös usein lahjaksi vaikken käytä kumpaakaan. Eteenpäin menee. Pitäisikö oikein suuttua, ettei mieltymyksiäni muisteta? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Täällä mies kirjoittelee, tosi hyvä idea tuo porakone. Yhtä hyvä idea kuin, että ostaisin vaimolle vähän laadukkaamman 200 euron imurin 50v syntymäpäivälahjaksi, kun vanha imuri on niin huono ja vaimo inhoaa sitä. Vaimo varmasti halkeaa onnesta syntymäpäivänä kun paketista löytyy uusi Bochin pölyimuri. Kiitti vielä super hyvästä lahjavinkistä!
Ei ihan verrattavissa. Tietty jollei miestä yhtään porailu ja ruuvinvääntäminen kiinnosta niin ei sitten.
Entäs mitä sanoisit hyvästä monitoimityökalusta?
M
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on hyviä lahjavinkkejä. Pitääkin laittaa gigantin kesätarjouksesta vaimolle imuria lahjaksi. Ihastuu varmasti ikihyviksi. Arvasinkin, että täältä löytyy täydellisiä lahjavinkkejä.
Muista romanttisesti esim. nuoruuskuvalla.