Käyttääkö enää kukaan normi meikkivoidetta ja valokynää?
Itse meikkaan laittamalla iholleni sopivaa sävyä olevaa tavallista maybellinen meikkivoidetta. Siis sitä samaa koko kasvoihin. Valokynää hieman silmän sisänurkkaan. Nyt huomasin, ettei valokyniä enää myydä! Eli meikkaako kaikki nykyään sillä kauheella tavalla, että mätetään neljää eri väriä naamaan ja suditaan se iholle? Kauhean raskas tuollainen. En suostu siihen, olen kyllä käyttänyt jotain hohtavia nestemäisiä aineita, joilla voi korostaa poskipäivä.
Kommentit (27)
Kyllä niitä on myynnissä edelleen.
En ole valokynää käyttänyt vuosiin. Meikkivoidetta käytän ja puuterimaista highlighteria kulmaluulle.
En vuosiin käyttänyt valokynää, mutta nyt keväällä löysin ysl:n valokynän ja on ehdoton suosikki!
Kyllä niitä myydään. Kannattaa vähän vähemmän selata sitä IGtä ja tiktokkia kun alkaa todellisuus hämärtyä. Käyppä katsomassa lähiprismassa naisten naamoja, näkyykö paljonkin Kim K meikkejä? Ehkä yhdellä teinillä, that's it.
Ja kyllä niitä myydään, mene kosmetiikkaliikkeeseen. Esim. YSL.
Olen lopettanut meikkivoiteen käytön, olen huomannut että tuntuvat nykyään iholla ihan hirveältä muoviselta naamarilta. Käytän enää puuteria jos sitäkään. Valokynä on niin last season, muistan että äitini joskus 30 vuotta sitten käytti uskonnollisesti sitä, mutta ei sitä hänen kasvoistaan kyllä näkynyt. Mielestäni täysin turha tuote. Parasta on oikeasti hoitaa ihoa, öljyjä ja seerumeita, tulee kirkas ja hyvä iho, jota ei tarvitse meikata.
ysl on valokynä..
Helsingin sokokselta ostin..
YSL:n valokynä on suosikkini. Sitä ainakin saa edelleen.
Huulten rajaukseen aivan ehdoton, jos on epäselvä pigmenttiraja kuten minulla.
N42