Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et pidä ihmisistä?

Vierailija
27.06.2022 |

Olen aina kummastellut ihmisiä, jotka eivät pidä ihmisisistä. Nyt haluaisin kuulla perusteluja tälle. Minulle ihmissuhteet on elämän suola ja elämä ilman ihmisiä olisi minulle merkityksetöntä.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat usein uteliaita, jokainen haluaa muiden elävän niinkuin hän.

Mulla on oma elämä.

Vierailija
2/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkin pärjää. Lemmikki tosin harkinnassa, ajattelin ostaa käärmeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he eivät halua olla kanssani? Riittäkö syyksi ?

Vierailija
4/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on tylsiä ja ne utelee liikaa.

Vierailija
5/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yritys tulla juttuun työkaverin kanssa lysähtää siihen kun kuulen vahingossa työkaverin huokailevan toiselle työkaverille, että voi ei joutuu tänään olemaan minun kanssa työvuorossa.

Vierailija
6/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on liian vahvasti narsistisia /sosiopatiapiirteisiä. Tykkään ihmisistä tosi paljon, mutta petyn, ja petyn, ja petyn. Suunnittelen ystäväpiirin pitämistä tosi pienenä, ja kun lapset lentävät kotoa, ehkä vetäydyn vähän erakoksi. Kohtelias voi tietysti olla kaikille.

Vierailija
7/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko sille jotain perusteluja, vai saanko vain pitää mielipiteeni siitä, etten juurikaan pidä ihmisistä, enkä ainakaan voidakseni hyvin? Ehkä perustelu olisi se, etten näe tarvetta perustella asiaa, koska se ei ole tarpeen.

Vierailija
8/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä en kuulu kohderyhmään, koska en vihaa ihmisiä vaan vain en ole niistä niin kiinnostunut. Kuitenkin aloitusviestiin viitaten en koe että ihmiset olisivat niin kauhean tärkeitä itselleni. Omhan mulla muutama läheinen, mutta esim. kavereita en kaipaa.

Vierailija
9/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ihmistä ei olekkaan joka pitäisi kaikista.

Vierailija
10/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut ihmiset ovat suorastaan ikäviä ja loputkin lähinnä imevät energiat.

Vierailija
11/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa typeryys, tekopyhyys ja valheellisuus.

Oon mielummin yksin enimmäkseen, kuin henkisesti rasittavien seurassa jatkuvasti.

Vierailija
12/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden traumat saa välttelemään.

Vierailija
13/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden traumat saa välttelemään.

ihmisten typeryys

Vierailija
14/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset ovat epärationaalisia, epälojaaleja ja arvaamattomia. Eläinten kanssa tulee paljon helpommin toimeen.

Vierailija
15/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa ihmisistä on tylsiä ja typeriä ja osa jotain vieläkin pahempaa. Olen elämässäni pärjännyt ihan muutamalla ihmissuhteella.

Vierailija
16/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tavannut luotettavaa ihmistä. Siksi en pidä ihmisistä vaikka haluaisin. Olen täysin yksin.

Vierailija
17/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy, miksi välttelen ihmisistä johtuu minusta itsestäni.

Tylsistyn helpolla, enkä jaksa pintapuolista keskustelua samoista aiheista päivä toisensa jälkeen. Toisaalta minulla itselläni on vaikeuksia ilmaista itseäni halutulla tavalla sekä tehdä keskustelusta kiinnostava/saada sitä etenemään. Miksi minulla siis olisi oikeus kutsua toisia tylsäksi seuraksi, jos itse olen kaksin kerroin tylsempi?

Analysoin nykyään myös liikaa, miten "pitäisi" kommunikoida toisten kanssa, ja millaista sen kuuluisi olla. En osaa rentoutua hetkeen, ihmisten kanssa puhuminen ahdistaa.

Ihmiset myös kohtelevat minua kuin olisin lapsen tasolla, täysidiootti, vajaaälyinen. Miksi haluaisin olla sellaisessa seurassa vapaaehtoisesti? 

Vierailija
18/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden traumoja enimmäkseen. Lisäksi muutamassa kuukaudessa opin kaverin läpikotaisin ja kyllästyn. Olen siis yksin.

Vierailija
19/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy, miksi välttelen ihmisistä johtuu minusta itsestäni.

Tylsistyn helpolla, enkä jaksa pintapuolista keskustelua samoista aiheista päivä toisensa jälkeen. Toisaalta minulla itselläni on vaikeuksia ilmaista itseäni halutulla tavalla sekä tehdä keskustelusta kiinnostava/saada sitä etenemään. Miksi minulla siis olisi oikeus kutsua toisia tylsäksi seuraksi, jos itse olen kaksin kerroin tylsempi?

Analysoin nykyään myös liikaa, miten "pitäisi" kommunikoida toisten kanssa, ja millaista sen kuuluisi olla. En osaa rentoutua hetkeen, ihmisten kanssa puhuminen ahdistaa.

Ihmiset myös kohtelevat minua kuin olisin lapsen tasolla, täysidiootti, vajaaälyinen. Miksi haluaisin olla sellaisessa seurassa vapaaehtoisesti? 

Mä niiiin ymmärrän sua. Tää ois voinut sanasta sanaan olla mun itseni kirjoittama!

Vierailija
20/98 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko ap, että ihmiset syntyy ihmisvihaajina?

Joillekin vain sattuu kohdalle niin paljon ikäviä ihmisiä, että luottamus katoaa ja tulee halu pysytellä kaukana.

Ja turha hokea taas, että jos kohtelee muita hyvin, niin nekin kohtelevat hyvin. Maailma ei toimi niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan