Syy miksi teillä ei ole omaa mökkiä?
Kommentit (102)
Meillä oli aikoinaan mökki, mutta kun muutettiin omakotitaloon isolla tontilla, niin aikaa ei oikein mökkeilyyn enää jäänyt. Tai lähinnä kahden suuren tontin ylläpitoon. Mökki myytiin ja ostettiin tilalle vene tohon lähijärvelle.
Mökillä on kiva viettää 1-2 iltaa kesässä. Sitten riittää.
Omakotitalo, hevostalli ja 4 hehtaaria maata. Riittää puuhaa ihan kotinurkissa.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan mökkeilyä.
En yleensä kysy miksi joku alapeukutti, mutta nyt on pakko. Minusta inho mökkeilyä kohtaan on erittäin hyvä syy olla hankkimatta mökkiä.
Koska meille on jossain vaiheessa tulossa perintömökki, mitä saadaan käyttää jo nyt.
Saako vastata jos on mökki? No kun se vaan on niin ihana mennä pulahtamaan spontaanisti järveen ihan koska vaan.
Omakotitalo isolla pihalla ja pelkäisin olla ilman naapureita jossain syrjässä .
Omakotitalo taajama-alueella ja iso suojaisa puutarha. Rauhallinen alue jossa palvelut ja harrastusmahdollisuudet kuitenkin lähellä. Mökkejä tulee joskus katseltua mutta tähän asti jäänyt sille asteelle, ehkä jääkin. Mökin voi vuokrata jos haluaa ja hotelli matkaillessa on sitä pientä luksusta.
Mikäli asumismuoto olisi joku muu niin todennäköisemmin mökki tulisi hankittua.
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalo isolla pihalla ja pelkäisin olla ilman naapureita jossain syrjässä .
Varmaan suurimmalla osa suomalaisista mökistä on naapurit.
En keksi yhtään syytä, miksi minun pitäisi sellainen hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Saako vastata jos on mökki? No kun se vaan on niin ihana mennä pulahtamaan spontaanisti järveen ihan koska vaan.
Minä pystyn tekemään noin, vaikka ei ole mökkiä ja asun kerrostalossa. Näppärää :)
En tykkää mökkeilystä. Liian tylsää touhua, mielummin käytän nekin rahat matkusteluun.
Muualla saa rahoilleen paremman vastineen, vaikka sitten mökkeilyn merkeissä.
Asutaan omakotitalossa ja viihdytään siellä niin hyvin, että ei kiinnosta maksaa ja ylläpitää vielä mökkiäkin. Tiedetään myös, ettei mökin omistaminen tosiaankaan ole pelkkää lekottelua, vaan vaatii myös paljon raakaa työtä. Molemmilla isovanhemmilla on mökit, joissa saadaan vierailla niin paljon kuin huvittaa, mutta yleensä se jää noin 5-10 päivään kesässä.
Ei ole varaa mökkiin, pelkään käärmeitä ja yksin pimeässä olen arka.