Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset suuttuvat, jos joku toinen ei halua lapsia?

Lapseton
27.06.2022 |

Eli otsikon kysymys: Miksi naiset loukkaantuvat tai suuttuvat, jos joku toinen tuntematon tai tuttu nainen ei halua lapsia?
Vaikka vaan vastaisi "haluatko lapsia?" kysymykseen lyhyesti "En halua." Ei yhtään mitään muuta, se riittää loukkaantumaan tai jopa suuttumaan.

Olen niin hämmentynyt, kun tuo on tullut vastaan jo monen naisen kohdalla, että haluaisin kuulla asiasta mielipiteitä.

Jos teistä vastaajista joku nainen joka on loukkaantunut tms. vastaavasta pystyt sanomaan vaikka anonyymisti mielipiteesi, niin mielenkiinnosta haluaisin kuulla miksi vastaava reaktio?

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vaan.

Vierailija
2/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat kateellisia, jos nainen kouluttautuu pitkälle, hankkii hyvän työpaikan/uran, matkustelee, nauttii miesseurasta, elää omaa eikä toisten elämää. On se niin väärin, että joku nainen on verotuksessakin nettomaksaja, joka maksaa tolkuttomat sosiaalikulut muiden lapsista.

Mistä lähtien lapset on poissulkeneet nämä mahdollisuudet?

T. Bloggaava maisteri, 3* lasta, veroja maksan enemmän mitä moni tienaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat kateellisia, jos nainen kouluttautuu pitkälle, hankkii hyvän työpaikan/uran, matkustelee, nauttii miesseurasta, elää omaa eikä toisten elämää. On se niin väärin, että joku nainen on verotuksessakin nettomaksaja, joka maksaa tolkuttomat sosiaalikulut muiden lapsista.

Näin sen kuuluu ollakin. Verotus tasapainottaa sattumia. Ne, joilla menee paremmin, maksavat toisten huonon tuurin.

Vierailija
4/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma epävarmuus saa reagoimaan noin. Ei kestä erilaisia valintoja kuin itsellään. Kertoo vain ihmisestä itsestään. Onhan näitä, jotka suuttuvat jopa siitä kun itse kuittaavat naureskellen jotain ja kun siihen kuitataan takaisin jatkaen vitsailua niin ei kestetäkään sitä vitsailua vaikka itse aloitti 😅

Vierailija
5/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä korkeammin koulutettu on ja mitä suuremmat tulot ovat, sitä kauemmin keskimäärin elää. Se voi lohduttaa, että todennäköisesti elää pitkään ja saa maksamiaan veroja takaisin. Oikeasti rikkaita on melko vähän, monella ei ole satoja tuhansia euroja säästössä hoitoihin. Elämän loppupäässä tarvitsee paljon hoivaa ja on hyvä tietää, ettei siihen tarvitse säästää.

Vierailija
6/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet vaan.

Tinder helmillä palaa hihna kiinni miehen kertoessa olevansa steriili eli vasektomian tehnyt.

Vierailija
7/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä korkeammin koulutettu on ja mitä suuremmat tulot ovat, sitä kauemmin keskimäärin elää. Se voi lohduttaa, että todennäköisesti elää pitkään ja saa maksamiaan veroja takaisin. Oikeasti rikkaita on melko vähän, monella ei ole satoja tuhansia euroja säästössä hoitoihin. Elämän loppupäässä tarvitsee paljon hoivaa ja on hyvä tietää, ettei siihen tarvitse säästää.

Juu ei kiitos kiinnosta olla paskat housussa hoitokodissa 😆

Vierailija
8/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia. Ovat itse tehneet painostuksen alla lapsia ja kaduttaa.

En ymmärrä miksi jonkun elämänvalinnat saavat jonkun suuttumaan? Ja se joku on aina nainen. En oo koskaan kuullut, että mies vetäisi herneet nenään kun kaveri sanoo, että ei halua lisääntyä.

Vierailija
9/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti puhut nyt niistä naista, joilla on lapsia? Että he "suuttuvat" siitä, että joku toinen ei lapsia halua?

Vai onko joku toinen lapseton joskus "suuttunut" sulle, kun olet sanonut, että et halua lapsia?

Loukkaantuminen ja suuttuminen on toki aina tyhmää. Mutta asian selittää se, että ihmisillä on yleisestikin taipumusta käsittää niin, että jos et halua samoja asioita kuin minäkin, et ole ns. samalla puolella mun kanssa, niin sitten olet minua vastaan. Eli ne naiset virheellisesti kokevat, että lapsettomat suhtautuvat negatiivisesti heidän elämänvalintoihin. Ja joskushan se on tottakin.

Joka tapauksessa, se on typerää suuttua siitä, että joku ei jaa samoja elämänvalintoja sun kanssa. Nämä suuttuvat naiset ovat siis ehkäpä hieman yksinkertaisia eivätkä ajattele asioita yhtään syvällisemmin.

Vierailija
10/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kiitos kiinnosta olla paskat housussa hoitokodissa 😆

Onhan nytkin jotkut eläkeläiset paenneet Afrikkaan ja Intiaan. Samalla rahalla saa PALVELUA.

Vierailija
11/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo kuullut kenenkään suuttuvan siitä. :D

Vierailija
12/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinulta edes ylipäätänsä kysyy lapsista? 

Vierailija
13/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih hih ja multa ei ole edes kukaan kysynyt.

Vierailija
14/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri (ei-uskovainen) suuttui mulle verisesti kun sanoin, että en aio kastaa lastani (JOS JOSKUS EDES LISÄÄNNYN :D). 

Vierailija
15/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet lapselliset suuttuvat jo siitä, jos en halua tietää, että minkä väristä kakkaa siltä "meidän Niina-Iivarilta taas tuli. Eikö olekin söpöä, Ninnu-Iivu syö jo paljon paremmin." Töissä näitä naisia on ihan tarpeeksi.

Vierailija
16/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kysellyt kenenkään perhe suunnittelusta. Enkä ole suuttunut koskaan kenellekään, joka on kertonut ettei hänellä ole lapsia eikä hän niitä halua.

Sitä en ymmärrä, miksi äitejä kollektiivisesti haukutaan niin paljon.

Vierailija
17/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes yhden lapsen hankkinut ei ole vapaa tekemään, mitä haluaa. Orja on aina orja.

Vierailija
18/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kysellyt kenenkään perhe suunnittelusta. Enkä ole suuttunut koskaan kenellekään, joka on kertonut ettei hänellä ole lapsia eikä hän niitä halua.

Sitä en ymmärrä, miksi äitejä kollektiivisesti haukutaan niin paljon.

Ei äidit haukkumisen suhteen missään erikoisasemassa ole. Se nyt vaan sattuu koskettamaan enemmän sinua kuin esim naapurin Penan haukkuminen.

Vierailija
19/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri. Nämä eivät ehkä sulje toisiaan pois, mutta lapsettomana on väistämättä enemmän sekä vapaa-aikaa että rahaa, joilla tehdä ihan mitä tahansa haluaa. Myös nukkua voi paljon enemmän kuin tilanteessa, jossa lapsettomalla olisikin lapsia.

Vierailija
20/126 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogin pitäminen ei ole oikeaa työtä, vaikka jokin yritys maksaisikin mainoksista hömppäjuttujen yhteydessä rahaa. Ihan kuin Onlyfans.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän