Paras pelihiiri? Pitäisi lahjaksi tilata hyvä pelihiiri enkä tiedä niistä juuri mitään
Kommentit (26)
Kannattaa kysyä tosiaan pojalta tai mennä hänen kanssaan katselemaan. Poika ehkä tietää jo hiiristä enemmän. Lisäksi käsituntuma on äärimmäisen tärkeä, en uskaltaisi itse ostaa hiirtä sokkona ensin kokeilematta käteen. Toki näin naisena käsi on todennäköisesti miesten kättä pienempi mikä vaikuttaa siihen hiiren valintaan :D
Itselläni on tällä hetkellä Razerin Deathadder Elite V2 -hiiri ja olen ollut tyytyväinen.
G pro wireless
Ei lankoja herran vuonna 2022
Mulla on toistakymmentä hiirtä ja kyllä paras on logitechin G600
Verkkokauppa.com joku corsair pelihiiri hyvä hinta/laatusuhteelta.
mulla on razer naga josta tykkään mutta kannattaa kysyä siltä pojalta itseltäön mikä miellyttää silmää ja sopii niihin peleihin mitä se tykkää pelata
Meillä on langattomat Logitech G703 ja G903, erinomaisia molemmat... näkyy molempia saavan tarjouksista...
pelimies kirjoitti:
Mulla on toistakymmentä hiirtä ja kyllä paras on logitechin G600
Minulla ei ole hiiriä kuin pari, mutta tuo G600 on kyllä ylivoimaisesti käytetyin niistä, mitä on. Vanhempi hiirimalli, jote olen jo pitkään käyttänyt. Lämpimästi suosittelen tuota.
Verkkokauppa.comin sivuilta saa vähän suuntaa, kun katsoo mitä ovat kategorian suosituimpia tuotteita. Toki jos on tarkat kriteerit niin silloin parempi että poika saa itse valita (tosin onhan niissä lahjoissa palautusoikeus, joten voi käydä vaihtamassa mieleisekseen jos haluaa).
logitech mx 510 on palannut ja on edelleen paras
Itsellä Corsair m65 Pro RGB.
Mutta kannattaa käydä pojan kanssa kokeilemassa eri hiiriä, koska käsituntuma eri. Itselle tuo hiiri oli paras käteen.
N31
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin juuri Rog Gladius 2 -hiiren, oikein pätevä peli. Kannattaa ehkä kysyä pojalta, minkä haluaa.
Ihan V I T U N noloa 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin juuri Rog Gladius 2 -hiiren, oikein pätevä peli. Kannattaa ehkä kysyä pojalta, minkä haluaa.
Ihan V I T U N noloa 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
5/5
Järkyttävän noloa jos aikuisella on pEliHiIrI.
Antakaa kun veikkaan, te joilla on pelihiiri, ei takuulla ole kirjahyllyä.
Pöytäkonevammaiset yhdessä ketjussa 😁