Tapailukumppanilla todella outo suhdehistoria
Muuten fiksun oloinen mies, mutta oudot entiset suhteet kummastuttaa. Tai entinen oikeastaan.
Ollut vuosia sellaisessa suhteessa, että ei kuulemma tiennyt seurusteliko edes ollenkaan. Ja ovat monta kertaa eronneet ja palanneet uudestaan yhteen vuosina 2017-2021. Ainakin kolmesti. Tällä naisella on ollut aina välillä toinen mies ja välillä seurustellut kahden miehen kanssa samaan aikaan, joista tämä minun tapailukumppani oli toinen. Nyt sitten tänä vuonna laittoivat suhteen jäihin, miehen sanoin, koska eivät viimeisenä vuosina välillä nähneet kuukausiin eikä tiennyt missä menevät. He asuvat noin kilometrin päässä toisistaan.
Tähän vielä liittyy sellainen asia, että tämä mies on viestitellyt minun kanssa, kun on ollut tämän naisen kanssa suhteessa enkä tiennyt asiasta yhtään mitään, eivätkä kuulemma nähneet yli puolen vuoden aikana kuin kolmesti. Ennen minun tapaamista laittoi suhteen jäihin, mutta olin jo aiemmin kysynyt, kun vasta viestiteltiin, että onko vapaa mies ja muka oli, mutta todellisuudessa oli tämän naisen kanssa tekemisissä. Kuulemma tilanne oli niin sekava ettei sen vuoksi puhunut totta. Halusi minuun tutustua kuitenkin. Olin tästä erittäin loukkaantunut.
Pää täynnä ajatuksia ja tuo toinen nainen on kyllä iso mörkö. Että taustalla on joku, joka on niin ihmeellinen, että hänen luokseen palataan noin monta kertaa, vaikka siinä pyörisi toinen mies kuvioissa. Pääseekö ikinä irti koko naisesta? Ja miksi valitsee tuollaisen suhteen kerta toisensa jälkeen? En halua kuulua tuollaiseen naiskategoriaan. Ymmärtäisin jos olisi joku jumalatar kyseessä, mutta on tosi tavallisen näköinen ja vähän pulleahko. Ihmetyttää suuresti.
Olen jo ihastunut tuohon mieheen niin hänestä on erittäin vaikea irtaantua. Kerroin nyt että tarvitsen omaa miettimisaikaa tähän asiaan ja etten hetkeen ole tekemisissä. Hänessä on hirveästi hyviä puolia, mutta tuo entinen suhde ja valehtelu omasta parisuhdestatuksestaan on isoja asioita. En tiedä voiko häneen todellisuudessa luottaa.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Ap onko mies ikinä sanonut että edes haluaa sellaista perinteistä yksiavioista seurustelua? Oletteko jutelleet että mitä odotuksia ja toiveita teillä on toisianne kohtaan? Voihan olla mahdollista, että kumpikin katsoo vain omaa näkökulmaansa ja sovittelette niitä yhteen ymmärtämättä, että ette edes tavoittele samaa asiaa.
Kertoi että on täysin kyllästynyt outoihin ja sekaviin suhteisiin, joissa ei tiedä missä mennään. Ja ymmärsin että haluaisi omia lapsia joskus. Sivulauseessa sanoi jotain tällaista.
En kyllä ymmärrä miksi eivät ole keskustelleet asiasta, että missä menevät tuon naisen kanssa. Tuntuu että mies on vaan sopeutunut olosuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Huono provo
Olisinpa vaan trolli niin ei tarvitsisi miettiä tällaista.
Jos miehen ex- nainen asuu lähellä niin se ei tiedä hyvää. Voivat nähdä ja tapailla toisiaan vaikka monta kertaa päivässä ja nykyinen nainen ei tiedä siitä mitään. Olisi eri asia jos se eksä asuisi toisella puolella Suomea. En luottaisi mieheen yhtään.
Nääh. Pistä tilaukseen Tinderistä Serbi.
Pistä nyksälle viestiä et se on moro.
Täh? Asuuko nämä kaikki kolme lähekkäin ja naisetkin tuntevat toisensa? Huh huh, on kuin suoraan saippuasarjoista.
Vierailija kirjoitti:
Unohda koko juttu, sua näköjään hämmentää valtavasti se että kaikki ei ole ollut jonkun toisen elämässä mustavalkoisen selkeää. Pitää tietää mihin hetkeen sinkkuus loppuu ja milloin kuristava sitoutuminen alkaa, koska silloin saa alkaa kytätä toisen menoja ja epäillä sitä pettämisestä. Ota joku tinder deitti jonka kanssa sovitte heti ekojen treffien jälkeen yhdessä että poistatte tinderit puhelimista ja siitä lähtien olette täysin sitoutuneet. Ota vielä sellainen ihminen jonka menneisyys on täysin suoraviivainen joko-tai eikä exiä tai oikeastaan ketään muitakaan ihmisiä elämässä ole kun voisivat häiritä tätä sitoutunutta parisuhdetta.
Sori mun mielestä olet vähän neuroottinen etkä varmaan muutenkaan ymmärrä että elää voi muullakin kuin sun tavalla.
Mutta eihän ap: n tarvitse miettiä muiden tapaa olla yhdessä, vaikka sen hyväksyisikin, kun etsii itselleen parisuhdetta. Meillä jokaisella on erilaiset tarpeet ja toisille se on seesteisyys, draamattomuus, turvallisuus ja ihastumisen syveneminen ajan rakkauteen. Niitäkin suhteita on, ja niitä voi tarkkailla jokseenkin surullisen romanttisessa hengessä Hesarin kuolinpalstalta, jossa puolisot ovat menehtyneet parin viikon sisällä. Yhteenkuuluvuus on vahva tunne ja sitä useimmat meistä parisuhteestaan etsii. Jos tunne heti suhteen alussa on siitä, että on toiselle vain henkilö, johon toinen tyytyy paremman puutteessa, ei se pidemmän päälle ihan oman mielenterveyden kannalta ole järkevää.
Mitäs, jos ap kysyt tältä mieheltä suoraan, että mikä oli kyseisen suhteen taustalla ja mitä hän haluaa sinusta.
Olen itse elänyt kauan fwb - suhteessa, kun elämässäni ei ollut aikaa parisuhteeseen. Oli itse todella kypsymätön, mutta nautin seksistä yhden ihmisen kanssa. Kun aika meni ohitse, olen nykyisin ihan onnellisessa parisuhteessa ihanan miehen kanssa. Jos hän olisi ajatellut, kuten ap olettaa ilman rehellisyyttä, pelkään ettei suhteemme olisi saanut mahdollisuutta kasvaa jo vuosia kestäneeksi aikuisten ihmisten väliseksi rakkaudeksi, jonka päämääränä on elää vielä vuosikymmeniä yhdessä.
Mieshän tuossa voittaa eniten. Höylää vuoropäivinä eksää ja nyksää.
Mies on kyllästynyt sekaviin suhteisiin ja siihen, ettei tiedä missä mennään. Hän myös haluaisi lapsia joskus. Silti hän ei ole kyennyt ottamaan selvää tuon toisen naisen kanssa, mitkä hänen ajatuksensa ovat näiden asioiden suhteen. Jotenkin outoa toimintaa. Heillä on kuitenkin ollut monta vuotta aikaa selvittää nämä asiat. Jotenkin tulee tunne, että tuo toinen nainen ei ole ainoa asia, mitä sulta on pidetty pimennossa.
Ei siinä naisessa ole mitään ihmeellistä, niin kun ei ole sinussakaan. Paitsi ks miehelle kelpaa rajattomat naiset jotka suostuvat tuollaiseen pelleilyyn.
Kysymys kuuluu mikä siinä miehessä on niin "ihmeellistä" että tuollaiseen kuvioon koet halua osallistua?
Nainen on mörkö, mutta mies kelpaa? Mies jolle et ole mitään sen tärkeämpää kuin hyväksikäytettävä idiootti
Vierailija kirjoitti:
Täh? Asuuko nämä kaikki kolme lähekkäin ja naisetkin tuntevat toisensa? Huh huh, on kuin suoraan saippuasarjoista.
Minä en tunne tätä naista, mutta ystäväni tuntee. Asun samassa kaupungissa tuon miehen ja naisen kanssa, mutta tuo mies ja nainen asuvat n. 1 km päässä toisistaan ja minä paljon kauempana.
Outo suhde etteivät näe kuukausiin (jos tämä on edes totta) ja asuvat noin lähekkäin. Mutta sitähän se mies on halunnut. Ei se vaan taida päästä irti siitä naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mieshän tuossa voittaa eniten. Höylää vuoropäivinä eksää ja nyksää.
Minua ei ole höylännyt vielä kertaakaan. Onneksi.
Missä te oikein tapasitte? Ilmeisesti jollain tavalla tunnet tai tiedät tuon naisenkin, kun osaat kuvailla häntä.
Joskus haluaa lapsia. Joskus. Tuo on sellainen lause, jolla voi lapsihaaveita omaavaa naista pitää koukussa aika pitkään. Ainakin jos naisen ikä on ylittänyt maagiset 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä naisessa ole mitään ihmeellistä, niin kun ei ole sinussakaan. Paitsi ks miehelle kelpaa rajattomat naiset jotka suostuvat tuollaiseen pelleilyyn.
Kysymys kuuluu mikä siinä miehessä on niin "ihmeellistä" että tuollaiseen kuvioon koet halua osallistua?
Nainen on mörkö, mutta mies kelpaa? Mies jolle et ole mitään sen tärkeämpää kuin hyväksikäytettävä idiootti
Minusta myös mies kuulostaa hyväksikäytetyltä, joka ei ole uskaltanut selvittää asiaa, koska ei ehkä kestä totuutta? Siis asuvat naapureina mutta eivät näe kuukausiin?? Se toinen mies on ollut naiselle ykkönen ja tuo mies kelpaa kun ei ole muitakaan.
Tuolla aikaisemmassa viestissä aloittaja kertoi ettei itse tunne miehen eksää vaan ystävä/tuttava tuntee.
Vierailija kirjoitti:
Missä te oikein tapasitte? Ilmeisesti jollain tavalla tunnet tai tiedät tuon naisenkin, kun osaat kuvailla häntä.
Tutustuimme instagramissa. Tuolla naisella oli suljettu tili, mutta muutti hetkeksi julkiseksi ja löytyi kuvia eri vuosilta, mihin mies oli tägätty. Lisäksi talvelta lähes sama maisemakuva samalta päivältä. Samana päivänä oli vielä laittanut minulle viestiä (tällöin tosin ei oltu tavattu ja kiinnostus muuhun tuli vasta myöhemmin). Hälytyskellot alkoi soida päässä. Siellä näkyy myös se toinen mies aina välillä. Todella outoa. Nyt se tili on taas suljettu.
Kysyin siis itse mieheltä mikä tämä juttu on. Mähän en olisi tätä saanut tietää jos en itse olisi sitä huomannut. Mies sitten avautui tuosta. Oli jo aiemmin valittanut miten oudossa suhteessa on joutunut olemaan, mutta luulin että se oli joku vanha juttu eikä näin tuore.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla aikaisemmassa viestissä aloittaja kertoi ettei itse tunne miehen eksää vaan ystävä/tuttava tuntee.
Osasi kuitenkin kertoa, ettei mikään jumalatar ole kyseessä. Pelkän kuvan perusteella on vaikea sanoa, kuinka kiehtova nainen on kyseessä. Joskus niillä tavallisilla pikkusen tukevilla naisilla on kuitenkin se määrittelemätön jokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ne suhteet nykyaikana tuppaavat olemaan. Ollaan yhdessä, mutta koko ajan haku päällä ja seksikumppaneita jonoksi asti. Onhan se nyt se ja sama onko ne suhteet päällekkäisiä vai perättäisiä, jos niitä seksikumppaneita haluaa haalia. Toki olisi reilua kertoa mieltymyksistään, ettei mahdollisesti joku osapuoli ala kuvittelemaan liikoja, mutta harvapa täysin rehellinen on.
Muslimimaissa olisi hienoja naisia tarjolla. Kunnioittavat avioliittoa.
Valitettavasti olen hetero, joten ne musliminaiset eivät ole vaihtoehto.
Huono provo