Tapailukumppanilla todella outo suhdehistoria
Muuten fiksun oloinen mies, mutta oudot entiset suhteet kummastuttaa. Tai entinen oikeastaan.
Ollut vuosia sellaisessa suhteessa, että ei kuulemma tiennyt seurusteliko edes ollenkaan. Ja ovat monta kertaa eronneet ja palanneet uudestaan yhteen vuosina 2017-2021. Ainakin kolmesti. Tällä naisella on ollut aina välillä toinen mies ja välillä seurustellut kahden miehen kanssa samaan aikaan, joista tämä minun tapailukumppani oli toinen. Nyt sitten tänä vuonna laittoivat suhteen jäihin, miehen sanoin, koska eivät viimeisenä vuosina välillä nähneet kuukausiin eikä tiennyt missä menevät. He asuvat noin kilometrin päässä toisistaan.
Tähän vielä liittyy sellainen asia, että tämä mies on viestitellyt minun kanssa, kun on ollut tämän naisen kanssa suhteessa enkä tiennyt asiasta yhtään mitään, eivätkä kuulemma nähneet yli puolen vuoden aikana kuin kolmesti. Ennen minun tapaamista laittoi suhteen jäihin, mutta olin jo aiemmin kysynyt, kun vasta viestiteltiin, että onko vapaa mies ja muka oli, mutta todellisuudessa oli tämän naisen kanssa tekemisissä. Kuulemma tilanne oli niin sekava ettei sen vuoksi puhunut totta. Halusi minuun tutustua kuitenkin. Olin tästä erittäin loukkaantunut.
Pää täynnä ajatuksia ja tuo toinen nainen on kyllä iso mörkö. Että taustalla on joku, joka on niin ihmeellinen, että hänen luokseen palataan noin monta kertaa, vaikka siinä pyörisi toinen mies kuvioissa. Pääseekö ikinä irti koko naisesta? Ja miksi valitsee tuollaisen suhteen kerta toisensa jälkeen? En halua kuulua tuollaiseen naiskategoriaan. Ymmärtäisin jos olisi joku jumalatar kyseessä, mutta on tosi tavallisen näköinen ja vähän pulleahko. Ihmetyttää suuresti.
Olen jo ihastunut tuohon mieheen niin hänestä on erittäin vaikea irtaantua. Kerroin nyt että tarvitsen omaa miettimisaikaa tähän asiaan ja etten hetkeen ole tekemisissä. Hänessä on hirveästi hyviä puolia, mutta tuo entinen suhde ja valehtelu omasta parisuhdestatuksestaan on isoja asioita. En tiedä voiko häneen todellisuudessa luottaa.
Kommentit (86)
Ollako vai eikö olla, kas siinä pulma.
Sinuna ap minä oikeesti juttelisin miehen kanssa, mitä haluatte tulevaisuudelta ja parisuhteelta. Mitkä on teidän seurustelunne "periaatteet". Menneet on siis menneitä, jos ovat. Lisäksi pitää muistaa se hyväksi koettu elämänohje EI NE PUHEET, VAAN TEOT. Siis ihminen voi sanoa ja luvata vaikka mitä, mutta mitä tekee sitten todellisuudessa!?
Vierailija kirjoitti:
Siis tapasit tuon miehen instagrammissa, niinkö?
Juteltiin pitkään ig:ssä ja vahingossa tavattiin salilla, jonka jälkeen hän ei jättänyt minua rauhaan ja vaikutti tosi ihastuneelta jo siellä, jos nyt mitään kehonkielestä ymmärrän.
Alkuun juteltiinkin ihan vaan niitä näitä ig:ssä koska yhteisiä asioita oli niin paljon, mutta sitten tuli näitä avautumisia edellisistä suhteista ja syvempiä keskustelun aiheita. Jossain vaiheessa keskustelun sävy muuttui sellaiseksi, että kysyin onko hän vapaa ihminen, koska tällaista en juttele varatun kanssa. Ja valehteli olevansa, vaikka todellisuudessa oli sen toisen kanssa.
Mietin sellaista että missä vaiheessa tässä on lupauduttu toisille kun vähän nyt tuntuu siltä että mies on roikkunut huonossa suhteessa ja pannut sen jäihin kun on sinut tavannut. Tai roikottaa sua toisena vaihtoehtona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kysyin onko hän vapaa ihminen, koska tällaista en juttele varatun kanssa. Ja valehteli olevansa, vaikka todellisuudessa oli sen toisen kanssa.[/
Valehteli. Ei jatkoon.
Moni suhde on alkanut kummallisesti ja oudolla historialla ja kaikki on mennyt hyvin. Ja sitten kaikki alkaa hyvin ilman mitään draamaa, mutta kumppani on sarjapettäjä tai jotain muuta hirveää.
Nämä ei ole yksioikoisia asioita. Sillä on usein tarkoituksensa ettei edellisistä suhteista tiedetä koskaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap onko mies ikinä sanonut että edes haluaa sellaista perinteistä yksiavioista seurustelua? Oletteko jutelleet että mitä odotuksia ja toiveita teillä on toisianne kohtaan? Voihan olla mahdollista, että kumpikin katsoo vain omaa näkökulmaansa ja sovittelette niitä yhteen ymmärtämättä, että ette edes tavoittele samaa asiaa.
Kertoi että on täysin kyllästynyt outoihin ja sekaviin suhteisiin, joissa ei tiedä missä mennään. Ja ymmärsin että haluaisi omia lapsia joskus. Sivulauseessa sanoi jotain tällaista.
En kyllä ymmärrä miksi eivät ole keskustelleet asiasta, että missä menevät tuon naisen kanssa. Tuntuu että mies on vaan sopeutunut olosuhteisiin.
Tän viestin perusteella ette ole kyllä keskustelleet kunnolla tekään. Jos sun tietämyksen taso on että "olen antanut itseni ymmärtää". Jutelkaa ihan oikeasti suoraan näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ehkä osaa olla yksin ja siksi aina palaa sen naisen luo, vaikka suhde olisikin huono. Kun on vaan pakko olla "joku".
Minä en alkaisi suhteeseen sellaisen kanssa.
Kysy häneltä miksi he aina palaa yhteen? Onko ollut yksin / ilman parisuhdetta aikuisena?
Itseasiassa ymmärsin että hän viihtyy erittäin hyvin itsekseen. Näin on myös kertonut. Käy retkillä, metsästämässä, mökillä jne. yksin. Mutta ehkä ajatuksen tasolla pitää aina olla joku? Jos oikeasti haluaa että on oikea suhde jatkuvasti, niin mikä järki on roikkua suhteessa, jossa toista ei edes näe kuukausiin, vaikka asuu melkein naapurissa?
Ystäväni tuntee tuon naisen ja hänelle tuli yllätyksenä että edes on ollut suhteessa tapailemani miehen kanssa, vaikka kyseessä useampi vuosi. Toisesta miehestä tiesi ainoastaan.
Sinkku lukee tällä naisella, että ehkä oikeasti suhde on jäissä. Mutta sen pitää olla kokonaan poikki.
Ap
Narsistin tms. luonnevikaisen red flageja nyt vaan vilisee silmissä. Ja jotenkin mies onnistuu saamaan sinulle silti aikaan kutkuttavan tunteen, että hän olisi ihana sinulle ja on sinusta oikeasti kiinnostunut.
Joudut tuohon samaan pyöritykseen ja mies ghostaa sinut tai roikottaa sinua samoin kuin tuota toista niin kauan kuin sallit sen tapahtua.
Toivun juuri erosta tuollaisesta. Mut hän ghostasi, koska olen jämäkämpi. Erästä eksää roikotettiin kaksi vuotta. Just tuollaista salailua ja taktisesti esitellään vain tietyille tyttöystävänä. Etenkin toisten naisten edessä yrittää käyttäytyä kuin olisi vain ystävä. Silti on todella hurmaava aluksi ja ylistysviestejä satelee ja youtubesta kaivetaan kaikki mahdolliset rakkauslaulut ja luodaan korkeat odotusarvot kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kysyin onko hän vapaa ihminen, koska tällaista en juttele varatun kanssa. Ja valehteli olevansa, vaikka todellisuudessa oli sen toisen kanssa.[/
Valehteli. Ei jatkoon.
Haukuin hänet lyttyyn tuon valehtelun vuoksi. Sanoi ettei tiennyt itsekään missä menevät, kun kaikki oli niin sekavaa eivätkä tavanneet juuri ikinä.
Minä kuulemma olisin lähtenyt jos olisi kertonut totuuden. Ja niin olisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juteltiin pitkään ig:ssä ja vahingossa tavattiin salilla, jonka jälkeen hän ei jättänyt minua rauhaan ja vaikutti tosi ihastuneelta jo siellä, jos nyt mitään kehonkielestä ymmärrän.
Alkuun juteltiinkin ihan vaan niitä näitä ig:ssä koska yhteisiä asioita oli niin paljon, mutta sitten tuli näitä avautumisia edellisistä suhteista ja syvempiä keskustelun aiheita. Jossain vaiheessa keskustelun sävy muuttui sellaiseksi, että kysyin onko hän vapaa ihminen, koska tällaista en juttele varatun kanssa. Ja valehteli olevansa, vaikka todellisuudessa oli sen toisen kanssa.
Toi myös on red flag, että tulee avautumisia edellisistä suhteista. Normaali ja tasapainoinen ihminen keskittyisi tutustumaan suhun. Eksän kanssa piti kuunnella valtava määrä tarinaa edellisistä suhteista. Nyt mut on varmaan lisätty ketjuun, kun kertoo taas seuraaville eksistään ja sössii nekin suhteet. Ei pysty mihinkään oikeaan suhteeseen, keskittymään yhteen naiseen ja yhteen suhteeseen kerrallaan.
Ap ihan oikeasti kysymys kuuluu että haluatko tuommoista sekoilua elämääsi? Älä mieti miestä, älä sitä naista, vaan mieti että miten sekopäistä draamaa tuo oikein on, haluatko sitä? Ei se helpommaksi varmasti ainakaan muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehteli. Ei jatkoon.
Haukuin hänet lyttyyn tuon valehtelun vuoksi. Sanoi ettei tiennyt itsekään missä menevät, kun kaikki oli niin sekavaa eivätkä tavanneet juuri ikinä.
Minä kuulemma olisin lähtenyt jos olisi kertonut totuuden. Ja niin olisinkin.No nyt sitten lähde. Olen kaksi kertaa elämässäni antanut tossa vaiheessa anteeksi ja molemmilla se oli iso virhe. Se valehtelu ei jää tuohon ja säätäminen jatkuu ja lisäksi olet itse antanut rikkoa omat rajasi jo alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä naisessa ole mitään ihmeellistä, niin kun ei ole sinussakaan. Paitsi ks miehelle kelpaa rajattomat naiset jotka suostuvat tuollaiseen pelleilyyn.
Kysymys kuuluu mikä siinä miehessä on niin "ihmeellistä" että tuollaiseen kuvioon koet halua osallistua?
Nainen on mörkö, mutta mies kelpaa? Mies jolle et ole mitään sen tärkeämpää kuin hyväksikäytettävä idiootti
Minusta myös mies kuulostaa hyväksikäytetyltä, joka ei ole uskaltanut selvittää asiaa, koska ei ehkä kestä totuutta? Siis asuvat naapureina mutta eivät näe kuukausiin?? Se toinen mies on ollut naiselle ykkönen ja tuo mies kelpaa kun ei ole muitakaan.
Turha sitä miestä on uhriuttaa yhtään. Sama pätee ap:kin. Todellisuudessa kun P a s k a a saa pyytämättäkin mutta ap oikein hinkuu sitä.
Ukon reppana puhuu ummet ja lammet ja ap uskoo. Lennosta vaihdellaan vaikka ollaan muka niin kyllästytty suhdesekoiluihin.
"epäselvä suhde" voi olla todellisuudessa aika selvä. Mies on jätetty tai nainen ei edes tiedä eronneensa jne.. Mies ei itse "osaa päättää" kenen kanssa on suhteessa niin varmasti sellaisen kanssa kannattaakin olla suhteessa kun päätyy siihen samaan junaan muiden "hyväksikäyttäjien" kanssa.
Nää on niin nähty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä naisessa ole mitään ihmeellistä, niin kun ei ole sinussakaan. Paitsi ks miehelle kelpaa rajattomat naiset jotka suostuvat tuollaiseen pelleilyyn.
Kysymys kuuluu mikä siinä miehessä on niin "ihmeellistä" että tuollaiseen kuvioon koet halua osallistua?
Nainen on mörkö, mutta mies kelpaa? Mies jolle et ole mitään sen tärkeämpää kuin hyväksikäytettävä idiootti
Minusta myös mies kuulostaa hyväksikäytetyltä, joka ei ole uskaltanut selvittää asiaa, koska ei ehkä kestä totuutta? Siis asuvat naapureina mutta eivät näe kuukausiin?? Se toinen mies on ollut naiselle ykkönen ja tuo mies kelpaa kun ei ole muitakaan.
Turha sitä miestä on uhriuttaa yhtään. Sama pätee ap:kin. Todellisuudessa kun P a s k a a saa pyytämättäkin mutta ap oikein hinkuu sitä.
Ukon reppana puhuu ummet ja lammet ja ap uskoo. Lennosta vaihdellaan vaikka ollaan muka niin kyllästytty suhdesekoiluihin.
"epäselvä suhde" voi olla todellisuudessa aika selvä. Mies on jätetty tai nainen ei edes tiedä eronneensa jne.. Mies ei itse "osaa päättää" kenen kanssa on suhteessa niin varmasti sellaisen kanssa kannattaakin olla suhteessa kun päätyy siihen samaan junaan muiden "hyväksikäyttäjien" kanssa.
Nää on niin nähty
Minä en hingu mitään paskaa. Kaikki on mennyt hyvin ennen tämän edellisen suhdesekoilun paljastumista enkä tiedä mitä ajatella ja uskoa. Tästä paljastumisesta on pari päivää aikaa ja sanoin heti, että nyt otan joksikin aikaa etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Asuuko nämä kaikki kolme lähekkäin ja naisetkin tuntevat toisensa? Huh huh, on kuin suoraan saippuasarjoista.
Minä en tunne tätä naista, mutta ystäväni tuntee. Asun samassa kaupungissa tuon miehen ja naisen kanssa, mutta tuo mies ja nainen asuvat n. 1 km päässä toisistaan ja minä paljon kauempana.
Outo suhde etteivät näe kuukausiin (jos tämä on edes totta) ja asuvat noin lähekkäin. Mutta sitähän se mies on halunnut. Ei se vaan taida päästä irti siitä naisesta.
Käytös on myös narsistin perussettiä ja he keräävät haaremia eksistään. Mulla on mulkku eksä alle kilsan päässä ja onneksi törmätään todella harvoin, voi mennä kuukausia, mun puolesta saisi mennä vuosia tai vuosikymmeniä.
Narsisti siis pitää siteet ihan jokaiseen eksään, joka vain siihen suostuu ja tuo hyllytys ja hyllyltä poisotto on tuttua kauraa. Lisäksi saattaa alun rakkauspommituksessa puhua just siitä, miten nyt kaipiaisi suhdetta, joka onnistuu jne., mutta EI OLE KYKENEVÄ oikeasti sellaiseen. Puheet jäävät kauaksi teoista ja tulevaisuudesta muodostuu painajainen, kun rakkaushuuma alkaa hiipua ja maski livetä. Monelle on äärimmäisen vaikea irrottautua narsistista, vaikka joutuu minkä paskatemppujen kohteeksi, koska se rakkauspommitus alussa loi addiktion ja väärän todellisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla aikaisemmassa viestissä aloittaja kertoi ettei itse tunne miehen eksää vaan ystävä/tuttava tuntee.
Osasi kuitenkin kertoa, ettei mikään jumalatar ole kyseessä. Pelkän kuvan perusteella on vaikea sanoa, kuinka kiehtova nainen on kyseessä. Joskus niillä tavallisilla pikkusen tukevilla naisilla on kuitenkin se määrittelemätön jokin.
Varmaan sänkytaidot kuin ammattilaisella, siksi miehiä riittää. Sehän on tänä päivänä se juttu mitä naiselta haetaan, ulkonäkökin jää reippaasti toissijaiseksi sen rinnalla.
Aloittajalle: Arvosta itseäsi enemmän. Haluatko todella jäädä tuollaiseen epämääräiseen säätämiseen? Exä on edelleen kuvioissa. Usko pois. Juu, voi olla etteivät näe kovin usein. Mutta yli ei ole päästy, roikutaan aina silloin tällöin yhdessä. Jos tunnet ihastusta tuohon mieheen, kysy itseltäsi miksi. Onko hän kenties puhunut tulevaisuudesta, lapsista, asioista jotka ovat sinulle tärkeitä ja saanut sinut odottamaan tätä ihanaa tulevaisuutta yhdessä? Ei tule tapahtumaan, valitettavasti.
On mahdollista olla myös suhteessa, jossa tuollaisia ei tarvitse edes miettiä ja Sinä olet kumppanillesi se tärkein. Jos sellaista toivot, nosta kytkintä äläkä jää kenenkään kynnysmatoksi.