Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka elää yksinäisenä ja kestää ihmisten vihaa

Vierailija
07.10.2024 |

Tässä kysymys. Ei oikein ole enää ihmisiä elämässä ja aikalailla kaikki kontaktit ihmisiin on negatiivisia nykyisin. Todella hyljeksitty olo. Ei auta olla kiltti ja ystävällinen, saa vain paskaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joidenkin osa tässä maailmassa. Yksinkin elämä voi olla ihan mukavaa. Itse olen eristänyt itseni muista, saanut sen verran paljon paskaa niskaan. Halaus sinulle. 

Vierailija
2/10 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaako joku sinua ihan oikeasti? Miksiköhän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa olemasta kiltti ja ystävällinen. Ryhdy v****maiseksi kus*pääksi.

Tämän sanon kokemuksesta. Olin itse ennen kiltti ja ystävällinen, ja yksinäinen. Nykyisin olen enemmän epäkohtelias ja itsekäs, ja ihmiset viihtyvät paremmin seurassani kuin ennen. On minussa edelleen sitä kilttiä ja kohteliasta, eli en ole kaikille kohtaamilleni ihmisille kus*pää.

Vierailija
4/10 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karista pöyt, nosta kytkin, vaihda maisemaa.

Vierailija
5/10 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse vaihtaa maisemaa. Jokaisella on oikeus elää just siellä missä haluaa. Tuollaiset kommentit on idioottimaisia. 

Vierailija
6/10 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku tuntisi sua kohtaan niin voimakasta tunnetta kuin viha? Oletko saanut jonkun hengiltä vai mitä ihmettä? Erittäin harva ihminen vihaa ketään. Voi olla että ei tykkää jostain, mutta viha on todellakin ansaittava jollain todella, todella isolla jutulla. Viha ja rakkaus on ne voimakkaimmat tunteet ja niiden syttymiseen tarvitaan aika paljon.

Vierailija
7/10 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse vaihtaa maisemaa. Jokaisella on oikeus elää just siellä missä haluaa. Tuollaiset kommentit on idioottimaisia. 

Sitä vaan, että maailmanhistoriassa ei liene tunnettuja tapauksia, joissa paskiaisten keskuudessa elävä olisi onnistunut korjaamaan kaikki paskiaiset?

Omia tilanteitaan voi muuttaa, ei oikein muiden tilanteita.

Vierailija
8/10 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku tuntisi sua kohtaan niin voimakasta tunnetta kuin viha? Oletko saanut jonkun hengiltä vai mitä ihmettä? Erittäin harva ihminen vihaa ketään. Voi olla että ei tykkää jostain, mutta viha on todellakin ansaittava jollain todella, todella isolla jutulla. Viha ja rakkaus on ne voimakkaimmat tunteet ja niiden syttymiseen tarvitaan aika paljon.

No onko se nyt sitten yhtään sen mukavempaa, jos kukaan ei tykkää, vaikkei varsinaisesti vihaisikaan? Kommenttisi ei auta ap:n tilanteeseen mitenkään.

Eri

Vierailija
9/10 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä kohtaan tunnetaan kollektiivista vihaa. Myös etätyötä tekevät, oletetut tuilla elävät  ihmiset, saavat tuta tämän. Vihan lietsonta on täysin vapaata ja vääriäkin tietoja saa hyödyntää. Auta armias, jos laitat faktaa tukien myöntämisestä, niin sensuuri iskee. Ihan julkisesti esitetään väitteitä, että kaikkia tukia voi vain ynnäillä yhteen, vaikka kukin tuki leikkaa toista tukea.

Vierailija
10/10 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö määrittää kelpaako joukkoon . Olen ollut ystävällinen sekä täysi kusipää eikä silti kelpaa mihinkään . Kauniilla ihmisillä käytös voi olla mitä vaan ja silti palvotaan sekä kehutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä