Tapailukumppanilla todella outo suhdehistoria
Muuten fiksun oloinen mies, mutta oudot entiset suhteet kummastuttaa. Tai entinen oikeastaan.
Ollut vuosia sellaisessa suhteessa, että ei kuulemma tiennyt seurusteliko edes ollenkaan. Ja ovat monta kertaa eronneet ja palanneet uudestaan yhteen vuosina 2017-2021. Ainakin kolmesti. Tällä naisella on ollut aina välillä toinen mies ja välillä seurustellut kahden miehen kanssa samaan aikaan, joista tämä minun tapailukumppani oli toinen. Nyt sitten tänä vuonna laittoivat suhteen jäihin, miehen sanoin, koska eivät viimeisenä vuosina välillä nähneet kuukausiin eikä tiennyt missä menevät. He asuvat noin kilometrin päässä toisistaan.
Tähän vielä liittyy sellainen asia, että tämä mies on viestitellyt minun kanssa, kun on ollut tämän naisen kanssa suhteessa enkä tiennyt asiasta yhtään mitään, eivätkä kuulemma nähneet yli puolen vuoden aikana kuin kolmesti. Ennen minun tapaamista laittoi suhteen jäihin, mutta olin jo aiemmin kysynyt, kun vasta viestiteltiin, että onko vapaa mies ja muka oli, mutta todellisuudessa oli tämän naisen kanssa tekemisissä. Kuulemma tilanne oli niin sekava ettei sen vuoksi puhunut totta. Halusi minuun tutustua kuitenkin. Olin tästä erittäin loukkaantunut.
Pää täynnä ajatuksia ja tuo toinen nainen on kyllä iso mörkö. Että taustalla on joku, joka on niin ihmeellinen, että hänen luokseen palataan noin monta kertaa, vaikka siinä pyörisi toinen mies kuvioissa. Pääseekö ikinä irti koko naisesta? Ja miksi valitsee tuollaisen suhteen kerta toisensa jälkeen? En halua kuulua tuollaiseen naiskategoriaan. Ymmärtäisin jos olisi joku jumalatar kyseessä, mutta on tosi tavallisen näköinen ja vähän pulleahko. Ihmetyttää suuresti.
Olen jo ihastunut tuohon mieheen niin hänestä on erittäin vaikea irtaantua. Kerroin nyt että tarvitsen omaa miettimisaikaa tähän asiaan ja etten hetkeen ole tekemisissä. Hänessä on hirveästi hyviä puolia, mutta tuo entinen suhde ja valehtelu omasta parisuhdestatuksestaan on isoja asioita. En tiedä voiko häneen todellisuudessa luottaa.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla aikaisemmassa viestissä aloittaja kertoi ettei itse tunne miehen eksää vaan ystävä/tuttava tuntee.
Osasi kuitenkin kertoa, ettei mikään jumalatar ole kyseessä. Pelkän kuvan perusteella on vaikea sanoa, kuinka kiehtova nainen on kyseessä. Joskus niillä tavallisilla pikkusen tukevilla naisilla on kuitenkin se määrittelemätön jokin.
Varmaan sänkytaidot kuin ammattilaisella, siksi miehiä riittää. Sehän on tänä päivänä se juttu mitä naiselta haetaan, ulkonäkökin jää reippaasti toissijaiseksi sen rinnalla.
Jos ulkonäkö olisi suhteissa tärkein kriteeri, aika paljon olisi ihmisiä sinkkuina. Onneksi ihmisessä on muutakin annettavaa. Ja tosiaan sängyssä voi mennä hyvin, vaikkei kumppanina olisi just täydellinen adonis tai instabeibi.
Jäissä= tauolla, otetaan heti sulamaan kun taas kiinnostaa
En kyllä pistäisi itseäni moiseen soppaan sijaiskärsijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle: Arvosta itseäsi enemmän. Haluatko todella jäädä tuollaiseen epämääräiseen säätämiseen? Exä on edelleen kuvioissa. Usko pois. Juu, voi olla etteivät näe kovin usein. Mutta yli ei ole päästy, roikutaan aina silloin tällöin yhdessä. Jos tunnet ihastusta tuohon mieheen, kysy itseltäsi miksi. Onko hän kenties puhunut tulevaisuudesta, lapsista, asioista jotka ovat sinulle tärkeitä ja saanut sinut odottamaan tätä ihanaa tulevaisuutta yhdessä? Ei tule tapahtumaan, valitettavasti.
On mahdollista olla myös suhteessa, jossa tuollaisia ei tarvitse edes miettiä ja Sinä olet kumppanillesi se tärkein. Jos sellaista toivot, nosta kytkintä äläkä jää kenenkään kynnysmatoksi.
Sillä naisella lukee Facebookin parisuhdestatuksessa sinkku ja ystävän mukaan muuttunut tässä joku aika sitten. Eli kyllä se suhde on vähintään jäissä nyt. Mitä se sitten ikinä tarkoittaakin.
Mutta liian iso mörkö tuollainen suhde taitaa tässä vaiheessa olla. Aiemmin mietin että ehkä vielä keskustelen miehen kanssa tästä aiheesta, mutta en taida haluta olla enää missään tekemisissä.
Toinen mies kysyi minua kahville ja taidankin sanoa siihen ehdotukseen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle: Arvosta itseäsi enemmän. Haluatko todella jäädä tuollaiseen epämääräiseen säätämiseen? Exä on edelleen kuvioissa. Usko pois. Juu, voi olla etteivät näe kovin usein. Mutta yli ei ole päästy, roikutaan aina silloin tällöin yhdessä. Jos tunnet ihastusta tuohon mieheen, kysy itseltäsi miksi. Onko hän kenties puhunut tulevaisuudesta, lapsista, asioista jotka ovat sinulle tärkeitä ja saanut sinut odottamaan tätä ihanaa tulevaisuutta yhdessä? Ei tule tapahtumaan, valitettavasti.
On mahdollista olla myös suhteessa, jossa tuollaisia ei tarvitse edes miettiä ja Sinä olet kumppanillesi se tärkein. Jos sellaista toivot, nosta kytkintä äläkä jää kenenkään kynnysmatoksi.Sillä naisella lukee Facebookin parisuhdestatuksessa sinkku ja ystävän mukaan muuttunut tässä joku aika sitten. Eli kyllä se suhde on vähintään jäissä nyt. Mitä se sitten ikinä tarkoittaakin.
Mutta liian iso mörkö tuollainen suhde taitaa tässä vaiheessa olla. Aiemmin mietin että ehkä vielä keskustelen miehen kanssa tästä aiheesta, mutta en taida haluta olla enää missään tekemisissä.
Todellakin menet kahville sen toisen kanssa ja unohda tuo ensimmäinen. Sun ei kuuluisi olla tässä vaiheessa huolissasi uuden suhteen jostain vanhasta/nykyisestä naisesta.
Miehen kannattaa jättää sut oot niin pinnallinen et muka pullukka ei voi olla jumalatar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista olla myös suhteessa, jossa tuollaisia ei tarvitse edes miettiä ja Sinä olet kumppanillesi se tärkein. Jos sellaista toivot, nosta kytkintä äläkä jää kenenkään kynnysmatoksi.Sillä naisella lukee Facebookin parisuhdestatuksessa sinkku ja ystävän mukaan muuttunut tässä joku aika sitten. Eli kyllä se suhde on vähintään jäissä nyt. Mitä se sitten ikinä tarkoittaakin.
Voisit saada aikaan mielenkiintoisen keskustelun, jos juttelisit suoraan tuon naisen kanssa. Luultavasti tajuaisitte molemmat, mikä paska tuo mies on. Toinen nainen tajuaisi mitä mies tekee, kun ei ole hänen kanssaan ja sinä saisit kuulla mitä versiota tuolle naiselle on syötetty.
Tosin sulla ei ole kertynyt vielä hirveästi kerrottavaa, mutta saattaisi riittää.
Yleensä näissä tapauksissa ja näillä selityksillä tilanne on se että mies yrittää vähätellä suhteen laatua. Pahimmassa tapauksessa sen toisen naisen mielestä ollaan ihan tavan parisuhteessa mutta sepittämällä tällaisen on-off tarinan mies saa selitettyä itselleen ettei muiden naisten, kuten sinun tapailu ole mitenkään pahasta. On ihan eri asia kertoa edellisestä suhteesta joka oli osin vuoristorataa kuin sanoa ettei nyt oikein tiedä mikä se suhteen laatu nyt oli ja ja ja kun naisellakin kun nyt oli näitä muita poikaystäviä. Joopa joo.
Sanoisin että ko. selitys on ihan samasta kynästä kuin se iänikuinen tarina "olemme eroamassa" mutta vain vähän erilaisella twistillä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit saada aikaan mielenkiintoisen keskustelun, jos juttelisit suoraan tuon naisen kanssa. Luultavasti tajuaisitte molemmat, mikä paska tuo mies on. Toinen nainen tajuaisi mitä mies tekee, kun ei ole hänen kanssaan ja sinä saisit kuulla mitä versiota tuolle naiselle on syötetty.
Tosin sulla ei ole kertynyt vielä hirveästi kerrottavaa, mutta saattaisi riittää.
Kyllä vaikuttaa sellaiselta naiselta sekä ig:n että ystävän kertomuksen perusteella että en halua ikinä tavata tuota naista.
Ystäväni tuntee hyvin myös tuon miehen siskon ja mitä ovat yhdessä viettäneet aikaa, niin on saanut sellaisen kuvan, että tuo mies ei ole seurustellut ikinä eikä ole tietoinen yhdestäkään tyttöystävästä. Minä siis kysyin tästä ennenkuin olin alkanut tapailemaan miestä. Nämä asiat kyllä täsmää miehen kertomukseen, mutta erittäin outoa on. Joku sukulaistätikin oli kommentoinut miehen kuvaan, että olisi kiva jos jostain löytyisi hälle joku nainen, vaikka todellisuudessa oli suhteessa tämän ihmeellisen kanssa jo vuosia.
Mutta jääköön nyt koko ukko ja menen sen toisen kanssa kahville.
Ap
Hyvä ap! Olen iloinen sun puolesta että tulit tuohon johtopäätökseen. Ihan hyvää pohdintaa sulla kuitenkin oli ja aiheesta olet keskustelun täällä avannut. Ihanaa että arvostat itseäsi enemmän ja annat itsellesi mahdollisuuden parempaan! Hyvää kesää ja kaikkea ihanaa sinulle <3
Vierailija kirjoitti:
Yleensä näissä tapauksissa ja näillä selityksillä tilanne on se että mies yrittää vähätellä suhteen laatua. Pahimmassa tapauksessa sen toisen naisen mielestä ollaan ihan tavan parisuhteessa mutta sepittämällä tällaisen on-off tarinan mies saa selitettyä itselleen ettei muiden naisten, kuten sinun tapailu ole mitenkään pahasta. On ihan eri asia kertoa edellisestä suhteesta joka oli osin vuoristorataa kuin sanoa ettei nyt oikein tiedä mikä se suhteen laatu nyt oli ja ja ja kun naisellakin kun nyt oli näitä muita poikaystäviä. Joopa joo.
Sanoisin että ko. selitys on ihan samasta kynästä kuin se iänikuinen tarina "olemme eroamassa" mutta vain vähän erilaisella twistillä. :D
Siis sillä naisella on ihan oikeasti ollut muita poikaystäviä tuolla aikajanalla, kun suhde ollut, jotka ystäväni tiesi. Ilmeisesti tätä minun kullannuppuani roikottanut mukana.
Ja kuten aiemmin sanoin niin naisella on parisuhdestatuksena sinkku. Eli nuo asiat kyllä täsmäävät. Mutta ihan liian sekavaa settiä kuitenkin enkä puolustele miehen käytöstä!
Hei nyt kuuntele itseäsi sen varalta, että mies jotenkin yrittää vielä luikerrella luoksesi. ÄLÄ MENE YHTEEN MIEHEN KANSSA, JONKA EKSÄ ON NIIN EPÄMIELLYTTÄVÄ, ETTET HALUAISI EDES JUTELLA HÄNEN KANSSAAN. Se kertoo miehestä jotain sellaista, mitä et halua tai tajua nyt ajatella, kun et ajattele selkeästi ja mies tuntuu hurmaavalta.
Mun lyhytaikaisesta eksästä paljastui sellaisia eksiä, että tunnen itseni edelleen likaiseksi hänen kosketuksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap! Olen iloinen sun puolesta että tulit tuohon johtopäätökseen. Ihan hyvää pohdintaa sulla kuitenkin oli ja aiheesta olet keskustelun täällä avannut. Ihanaa että arvostat itseäsi enemmän ja annat itsellesi mahdollisuuden parempaan! Hyvää kesää ja kaikkea ihanaa sinulle <3
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaikuttaa sellaiselta naiselta sekä ig:n että ystävän kertomuksen perusteella että en halua ikinä tavata tuota naista.
Ystäväni tuntee hyvin myös tuon miehen siskon ja mitä ovat yhdessä viettäneet aikaa, niin on saanut sellaisen kuvan, että tuo mies ei ole seurustellut ikinä eikä ole tietoinen yhdestäkään tyttöystävästä. Minä siis kysyin tästä ennenkuin olin alkanut tapailemaan miestä. Nämä asiat kyllä täsmää miehen kertomukseen, mutta erittäin outoa on. Joku sukulaistätikin oli kommentoinut miehen kuvaan, että olisi kiva jos jostain löytyisi hälle joku nainen, vaikka todellisuudessa oli suhteessa tämän ihmeellisen kanssa jo vuosia.
Ap
Ja rima riittävän korkealle tuon uudenkin suhteen! Kivaa kesää!
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt kuuntele itseäsi sen varalta, että mies jotenkin yrittää vielä luikerrella luoksesi. ÄLÄ MENE YHTEEN MIEHEN KANSSA, JONKA EKSÄ ON NIIN EPÄMIELLYTTÄVÄ, ETTET HALUAISI EDES JUTELLA HÄNEN KANSSAAN. Se kertoo miehestä jotain sellaista, mitä et halua tai tajua nyt ajatella, kun et ajattele selkeästi ja mies tuntuu hurmaavalta.
Mun lyhytaikaisesta eksästä paljastui sellaisia eksiä, että tunnen itseni edelleen likaiseksi hänen kosketuksestaan.
Kyllä sitä itsekin on erehtynyt eksien suhteen. Mutta tämä mies se vaan palaa jatkuvasti yhteen narsistimuijan kanssa. Kävis maksullisissa.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja rima riittävän korkealle tuon uudenkin suhteen! Kivaa kesää!
Kunhan tämä uusi edes auttaisi eroon tästä paskasta.
Kiitos ja samoin hyvää kesää!
Kyllä mies on vielä kiinni tuossa exässä. Ja ehkä tulee olemaan aina.
Voi olla, että hän itsekin haluaisi päästä siitä oudosta kuviosta, mutta ei pysty. Näki sinussa ehkä mahdollisuuden ja innostui siitä. Kun ei pysty pääsemään yksin yli exästään, niin tarvitsee siihen toisen naisen avuksi. Ja tosiaan se halu päästä irti voi olla hyvinkin aito.
Mutta jokin siinä exässä kyllä miestä kiehtoo, eikä se jokin tule ihan noin vain häviämään mihinkään.
Jos olisit itse sellainen tyyppi, jota epämääräisyys ei haittaa, niin ehkä teidän suhteesta tulisikin jotain. Varsinkin kun haluaa itselleen vapautta suhteessa, niin silloin kovin mielellään antaa toisellekin sitä vapautta, ettei tule syytöksiä epäreiluudesta yms.
Mutta sinä ap vaikutat perinteiseltä tyypiltä ja haluat varmuuksia suhteessa, silloin tuollainen ei käy.
Ehkä mies on onnekas ja löytää toisen, jolle erikoisemmat kuviot sopii.
No nyt on hyttysellä taas hyttysen murheet...että ihan ollakko vai eikö
Itse en lähde enää ikinä 'just eronneen' on-off suhteilijan matkaan. Lähipiirissä on näitä monta nähty. Mies jonka tapasin oli just kyseisessä tilanteessa... tilanne tosin miehen mukaan nyt todella loppu (todellisuus nainen jättänyt) ei mennyt kauaa kun alkoi taas yhteydenpito ja tyly ilmoitus minulle että suhde on taas on- tilassa. Näin tämä pariskunta on eleskellyt lähes kymmenen vuotta. Ottavat välillä taukoa ja panskelev*t muita. Jos tilanteesta kulunut vuosi niin ok, mutta jos just erottu niin yleensä näissä vaan polttaa siipensä
Vierailija kirjoitti:
Jäissä= tauolla, otetaan hetik sulamaan kun taas kiinnostaa
En kyllä pistäisi itseäni moiseen soppaan sijaiskärsijäksi.
Tämä.
Minustakin tuo nainen on ihan selkeä narsisti. Mieskin on tehnyt väärin enkä kyllä jaksaisi sellaista ja en jatkaisi tuollaista suhdetta. Jos teillä suhde syvenee, niin siinä voi olla vaarana että eksä poimiikin sen miehen hyllyltä taas takaisin, kun huvittaa.