Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailukumppanilla todella outo suhdehistoria

Vierailija
27.06.2022 |

Muuten fiksun oloinen mies, mutta oudot entiset suhteet kummastuttaa. Tai entinen oikeastaan.

Ollut vuosia sellaisessa suhteessa, että ei kuulemma tiennyt seurusteliko edes ollenkaan. Ja ovat monta kertaa eronneet ja palanneet uudestaan yhteen vuosina 2017-2021. Ainakin kolmesti. Tällä naisella on ollut aina välillä toinen mies ja välillä seurustellut kahden miehen kanssa samaan aikaan, joista tämä minun tapailukumppani oli toinen. Nyt sitten tänä vuonna laittoivat suhteen jäihin, miehen sanoin, koska eivät viimeisenä vuosina välillä nähneet kuukausiin eikä tiennyt missä menevät. He asuvat noin kilometrin päässä toisistaan.

Tähän vielä liittyy sellainen asia, että tämä mies on viestitellyt minun kanssa, kun on ollut tämän naisen kanssa suhteessa enkä tiennyt asiasta yhtään mitään, eivätkä kuulemma nähneet yli puolen vuoden aikana kuin kolmesti. Ennen minun tapaamista laittoi suhteen jäihin, mutta olin jo aiemmin kysynyt, kun vasta viestiteltiin, että onko vapaa mies ja muka oli, mutta todellisuudessa oli tämän naisen kanssa tekemisissä. Kuulemma tilanne oli niin sekava ettei sen vuoksi puhunut totta. Halusi minuun tutustua kuitenkin. Olin tästä erittäin loukkaantunut.

Pää täynnä ajatuksia ja tuo toinen nainen on kyllä iso mörkö. Että taustalla on joku, joka on niin ihmeellinen, että hänen luokseen palataan noin monta kertaa, vaikka siinä pyörisi toinen mies kuvioissa. Pääseekö ikinä irti koko naisesta? Ja miksi valitsee tuollaisen suhteen kerta toisensa jälkeen? En halua kuulua tuollaiseen naiskategoriaan. Ymmärtäisin jos olisi joku jumalatar kyseessä, mutta on tosi tavallisen näköinen ja vähän pulleahko. Ihmetyttää suuresti.

Olen jo ihastunut tuohon mieheen niin hänestä on erittäin vaikea irtaantua. Kerroin nyt että tarvitsen omaa miettimisaikaa tähän asiaan ja etten hetkeen ole tekemisissä. Hänessä on hirveästi hyviä puolia, mutta tuo entinen suhde ja valehtelu omasta parisuhdestatuksestaan on isoja asioita. En tiedä voiko häneen todellisuudessa luottaa.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä tässä lisäksi rassaa on se sanamuoto, että suhde on jäissä. Minusta kun se tarkoittaa sitä, että pidetään taukoa, mutta jatketaan taas kun halutaan.

Ap

Vierailija
2/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon, tuollainen epäselvä suhde voi jatkua ja sä oot siinä se jota petetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikulla silmään joka menneitä kaivelee. Ongelmia löytää kun niitä oikein kaivamalla kaivaa

Vierailija
4/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikulla silmään joka menneitä kaivelee. Ongelmia löytää kun niitä oikein kaivamalla kaivaa

Mutta sehän tuossa ap:n jutussa onkin, että on vähän kyseenalaista onko kyse "menneistä".

Vierailija
5/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos susta tuntuu että nyt ei oo kaikki ihan hyvin, niin kysy itseltäsi että haluatko sellaiseen suhteeseen josta tuntuu jo alkumetreillä että joku on pielessä. Yleensä ne alun ongelmat jää roikkumaan suhteeseen mukaan ja toisinaan jopa pahenevat. Ehkä jollain helpottaakin, mutta väitän että vähemmistöllä.

Vierailija
6/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä miehessä sitten on, joka saa sinut miettimään suhteeseen jäämistä? Itse en jäisi, koska selvästi tuo toinen nainen on hänellä mielessään edelleen.

Vierailija
7/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ap että niitä on semmoisiakin suhteita, joissa ei tarvii miettiä tollaisia ollenkaan. Voi vaan olla ja rakastaa ja hengittää kevyesti. On melkoinen valinta jäädä tuollaiseen draamaan pyörimään, jos se nyt jo noin kovasti mietityttää. Ei kaikki ihmissuhteet ole vaikeita!

Vierailija
8/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin niitä traumoja ja mielenterveysongelmia sitten hankitaan.

Vierailija
9/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-seurustelukumppanillani oli tuollainen on/off-suhde, tosin se selvisi minulle vasta jälkeen päin yhteisiksi tulleiden ystävien kautta. Kun ensimmäisen kerran tapasin kumppanini, hän tuli erääseen tilaisuuteen yhdessä kyseisen naisen kanssa. Ihmettelin mielessäni, koska viestittelystä olin päätellyt hänen olevan sinkku. Koska he käyttäytyivät kuin olisivat vain ystäviä, unohdin asian nopeasti.

Eromme jälkeen mies oli nähty taas hyvin pian tuon kyseisen naisen kanssa. Ero tuli siitä, kun häntä lakkasi kiinnostamasta. Suhteemme aikana hän oli tietyisså tilanteissa tarkka, että emme liiku yhdesså pariskuntana (ei koskettelua tai pussailua).

Vierailija
10/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ehkä osaa olla yksin ja siksi aina palaa sen naisen luo, vaikka suhde olisikin huono. Kun on vaan pakko olla "joku".

Minä en alkaisi suhteeseen sellaisen kanssa.

Kysy häneltä miksi he aina palaa yhteen? Onko ollut yksin / ilman parisuhdetta aikuisena?

Vierailija
11/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu, sua näköjään hämmentää valtavasti se että kaikki ei ole ollut jonkun toisen elämässä mustavalkoisen selkeää. Pitää tietää mihin hetkeen sinkkuus loppuu ja milloin kuristava sitoutuminen alkaa, koska silloin saa alkaa kytätä toisen menoja ja epäillä sitä pettämisestä. Ota joku tinder deitti jonka kanssa sovitte heti ekojen treffien jälkeen yhdessä että poistatte tinderit puhelimista ja siitä lähtien olette täysin sitoutuneet. Ota vielä sellainen ihminen jonka menneisyys on täysin suoraviivainen joko-tai eikä exiä tai oikeastaan ketään muitakaan ihmisiä elämässä ole kun voisivat häiritä tätä sitoutunutta parisuhdetta.

Sori mun mielestä olet vähän neuroottinen etkä varmaan muutenkaan ymmärrä että elää voi muullakin kuin sun tavalla.

Vierailija
12/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ehkä osaa olla yksin ja siksi aina palaa sen naisen luo, vaikka suhde olisikin huono. Kun on vaan pakko olla "joku".

Minä en alkaisi suhteeseen sellaisen kanssa.

Kysy häneltä miksi he aina palaa yhteen? Onko ollut yksin / ilman parisuhdetta aikuisena?

Itseasiassa ymmärsin että hän viihtyy erittäin hyvin itsekseen. Näin on myös kertonut. Käy retkillä, metsästämässä, mökillä jne. yksin. Mutta ehkä ajatuksen tasolla pitää aina olla joku? Jos oikeasti haluaa että on oikea suhde jatkuvasti, niin mikä järki on roikkua suhteessa, jossa toista ei edes näe kuukausiin, vaikka asuu melkein naapurissa?

Ystäväni tuntee tuon naisen ja hänelle tuli yllätyksenä että edes on ollut suhteessa tapailemani miehen kanssa, vaikka kyseessä useampi vuosi. Toisesta miehestä tiesi ainoastaan.

Sinkku lukee tällä naisella, että ehkä oikeasti suhde on jäissä. Mutta sen pitää olla kokonaan poikki.

Ap

Vierailija
13/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa säätöä, liian vaikeaa. Itse lopettaisin suhteen.

Vierailija
14/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä miehessä sitten on, joka saa sinut miettimään suhteeseen jäämistä? Itse en jäisi, koska selvästi tuo toinen nainen on hänellä mielessään edelleen.

Tätä itsekin mietin, mutta on todella vaikea vaan lopettaa tunteet tätä miestä kohtaan.

Minusta ollaan todella samanlaisia. Samat kiinnostuksen kohteet (näitä on paljon), huumorintaju. Tunne ja hyvä fiilis tästä ihmisestä. Meillä on samanlaiset koiratkin.

Auttanut pyytämättä isoissa asioissa.

Vierailija
15/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko juttu, sua näköjään hämmentää valtavasti se että kaikki ei ole ollut jonkun toisen elämässä mustavalkoisen selkeää. Pitää tietää mihin hetkeen sinkkuus loppuu ja milloin kuristava sitoutuminen alkaa, koska silloin saa alkaa kytätä toisen menoja ja epäillä sitä pettämisestä. Ota joku tinder deitti jonka kanssa sovitte heti ekojen treffien jälkeen yhdessä että poistatte tinderit puhelimista ja siitä lähtien olette täysin sitoutuneet. Ota vielä sellainen ihminen jonka menneisyys on täysin suoraviivainen joko-tai eikä exiä tai oikeastaan ketään muitakaan ihmisiä elämässä ole kun voisivat häiritä tätä sitoutunutta parisuhdetta.

Sori mun mielestä olet vähän neuroottinen etkä varmaan muutenkaan ymmärrä että elää voi muullakin kuin sun tavalla.

Eiköhän kaikki tämän tiedä. En itsekään ole täydellinen, vaan olen esim. roikkunut suhteessa kusipään kanssa, joka ei minusta missään vaiheessa välittänyt. Mutta kun kerran lähdin niin en palannut enää hänen luokseen. Kolmesti.

Vierailija
16/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko mies ikinä sanonut että edes haluaa sellaista perinteistä yksiavioista seurustelua? Oletteko jutelleet että mitä odotuksia ja toiveita teillä on toisianne kohtaan? Voihan olla mahdollista, että kumpikin katsoo vain omaa näkökulmaansa ja sovittelette niitä yhteen ymmärtämättä, että ette edes tavoittele samaa asiaa.

Vierailija
17/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ne suhteet nykyaikana tuppaavat olemaan. Ollaan yhdessä, mutta koko ajan haku päällä ja seksikumppaneita jonoksi asti. Onhan se nyt se ja sama onko ne suhteet päällekkäisiä vai perättäisiä, jos niitä seksikumppaneita haluaa haalia. Toki olisi reilua kertoa mieltymyksistään, ettei mahdollisesti joku osapuoli ala kuvittelemaan liikoja, mutta harvapa täysin rehellinen on.

Vierailija
18/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti. Miksi jäätte junnaamaan huonojen seuraan? Blokkia kehiin ja katot toisen. Etkä vastaa linjoja pitkin tulevalle!

Vierailija
19/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia ne suhteet nykyaikana tuppaavat olemaan. Ollaan yhdessä, mutta koko ajan haku päällä ja seksikumppaneita jonoksi asti. Onhan se nyt se ja sama onko ne suhteet päällekkäisiä vai perättäisiä, jos niitä seksikumppaneita haluaa haalia. Toki olisi reilua kertoa mieltymyksistään, ettei mahdollisesti joku osapuoli ala kuvittelemaan liikoja, mutta harvapa täysin rehellinen on.

Muslimimaissa olisi hienoja naisia tarjolla. Kunnioittavat avioliittoa.

Vierailija
20/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin suhteeseen jossa oli vähän samantyyppistä ongelmaa heti alussa, ja voin todellakin sanoa että ei olisi kannattanut. Teet itseäsi kohtaan parhaiten kun katkaiset yhteydenpidon.

Sä et koskaan voisi luottaa, jos kerran nainen asuu noin lähelläkin. Heidän suhteensa ei ole ohi. Ole lujana nyt, siinä säästät itseäsi ja omaa mielenrauhaasi. Joskus pitää ohittaa hyväkin tyyppi. En toivo sulle samaa tuskaa kuin itse kävin läpi.