Tapailukumppanilla todella outo suhdehistoria
Muuten fiksun oloinen mies, mutta oudot entiset suhteet kummastuttaa. Tai entinen oikeastaan.
Ollut vuosia sellaisessa suhteessa, että ei kuulemma tiennyt seurusteliko edes ollenkaan. Ja ovat monta kertaa eronneet ja palanneet uudestaan yhteen vuosina 2017-2021. Ainakin kolmesti. Tällä naisella on ollut aina välillä toinen mies ja välillä seurustellut kahden miehen kanssa samaan aikaan, joista tämä minun tapailukumppani oli toinen. Nyt sitten tänä vuonna laittoivat suhteen jäihin, miehen sanoin, koska eivät viimeisenä vuosina välillä nähneet kuukausiin eikä tiennyt missä menevät. He asuvat noin kilometrin päässä toisistaan.
Tähän vielä liittyy sellainen asia, että tämä mies on viestitellyt minun kanssa, kun on ollut tämän naisen kanssa suhteessa enkä tiennyt asiasta yhtään mitään, eivätkä kuulemma nähneet yli puolen vuoden aikana kuin kolmesti. Ennen minun tapaamista laittoi suhteen jäihin, mutta olin jo aiemmin kysynyt, kun vasta viestiteltiin, että onko vapaa mies ja muka oli, mutta todellisuudessa oli tämän naisen kanssa tekemisissä. Kuulemma tilanne oli niin sekava ettei sen vuoksi puhunut totta. Halusi minuun tutustua kuitenkin. Olin tästä erittäin loukkaantunut.
Pää täynnä ajatuksia ja tuo toinen nainen on kyllä iso mörkö. Että taustalla on joku, joka on niin ihmeellinen, että hänen luokseen palataan noin monta kertaa, vaikka siinä pyörisi toinen mies kuvioissa. Pääseekö ikinä irti koko naisesta? Ja miksi valitsee tuollaisen suhteen kerta toisensa jälkeen? En halua kuulua tuollaiseen naiskategoriaan. Ymmärtäisin jos olisi joku jumalatar kyseessä, mutta on tosi tavallisen näköinen ja vähän pulleahko. Ihmetyttää suuresti.
Olen jo ihastunut tuohon mieheen niin hänestä on erittäin vaikea irtaantua. Kerroin nyt että tarvitsen omaa miettimisaikaa tähän asiaan ja etten hetkeen ole tekemisissä. Hänessä on hirveästi hyviä puolia, mutta tuo entinen suhde ja valehtelu omasta parisuhdestatuksestaan on isoja asioita. En tiedä voiko häneen todellisuudessa luottaa.
Kommentit (86)
Kävin toisen miehen kanssa kahvilla ja hän vaikuttaa ainakin erittäin kivalta.
Tästä aloituksen miehestä sain juuri selville, että on jäissä olemisesta huolimatta jatkuvasti tekemisissä tuon eksän kanssa. Tuntuu aivan paskalta. Nyt estin hänet kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Kävin toisen miehen kanssa kahvilla ja hän vaikuttaa ainakin erittäin kivalta.
Tästä aloituksen miehestä sain juuri selville, että on jäissä olemisesta huolimatta jatkuvasti tekemisissä tuon eksän kanssa. Tuntuu aivan paskalta. Nyt estin hänet kokonaan.
Mahtavaa! Väistit luodin! Ja rima korkealla tämän uudenkin kandidaatin suhteen niin hyvä siitä vielä tulee (jos ei tämän kanssa niin sen sopivan).
Tapailukumppani kuulostaa jo sanana hyvin epäilyttävältä. Jos sinä haluat ihan oikean parisuhteen ilman mitään mörköjä, kannattaa hankkia parempaa seuraa. Eipäsjuupas-tyyppeihin ei kannata jäädä kiinni jossei ole itse onnellinen niin.
Onko jo selvinnyt minkä ikäisistä ihmisistä on kyse? Alle 20?
Hmm. Vähän kuulostaa siltä että exä tiedostaa uuden suhteen ja tarkoituksella laittoi tilinsä hetkeksi julkiseksi. Onnistui tehtävässään.