Yli 30 astetta tänään. Mitä aiotte tehdä?
Kommentit (480)
Sisällä hikisessä kämpässä koko päivä. Ehkä illalla kymmenen jälkeen kauppaan.
Istun sisällä vaikka ulkona olisi omia hommia paljon mutta kiitos paahtavan kuumuuden ne jää tekemättä, en pysty olemaan tuossa käristyksessä edes paikallaan puhumattakaan mistään tekemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Työpäivä, onneksi. Työpaikalla on ilmastointi.
Työpäivä kotona. Ei ilmastointia.
Koittakaa kestää siellä Suomessa. Itse olen parhaillaan Bilbaon lähistöllä, lämpötila tänään aamulla +13 astetta ja kuurosateita. Iltapäivällä lämpötilan ennustetaan nousevan 18 asteeseen.
Ei ihan tarkene shortseilla ulkoilla, kiitos Biskajan lahden kovien tuulien.
Vierailija kirjoitti:
Töissä istun neuletakki päällä ja lähden juuri keittämään teetä, jotta lämpenisi vähäsen.
Ilmastointi, joka säätää lämpötilan 20 asteeseen? Meillä on tuollainen 😫. Ei voi mennä toimistolle tai sitten sinne pitäisi pukeutua, kuten talvella.
Töitä. Verhot kiinni, ikkuna auki ja pöytätuuletin päällä. Työpaikan aamupalavereissa muistutettiin pitämään helletauot ja juomaan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Töitä, iltavuoro odottaa.
Sama.
Tänään pakkauspäivä ja kaupoilla pitäisi myös kierrellä. Huomenna lennetään New Yorkiin koko perhe.
Ei mitään kummempia suunnitelmia. Kaupassa pitää käydä ja maratonharjoitteluohjelman mukainen lenkki tehdä. Muuten vaan olen.
Asuntoautossa Saimaan rannalla olen nakuna mieheni kanssa. Aamusessiot otettiin ilman kiirettä ja nyt on raukea olo.
Ihana fiilis, kun ei ole kiirettä minnekkään. Ollaan tässä koko päivä, jos siltä tuntuu.
Ei hätää, oon nyt maaseudulla hirsitalossa, laudoitettu, ilmalämpöpumppu ja järveen vou pulahtaa. Eriasia kaupunki kodisaa johon menen n kkden päästä. Toivottavasti silloin on viileempää ja satelee.
Uida, saunoa, veneillä. Nauttia mökkielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa kestää siellä Suomessa. Itse olen parhaillaan Bilbaon lähistöllä, lämpötila tänään aamulla +13 astetta ja kuurosateita. Iltapäivällä lämpötilan ennustetaan nousevan 18 asteeseen.
Ei ihan tarkene shortseilla ulkoilla, kiitos Biskajan lahden kovien tuulien.
Minulle nuo sopisi oikein hyvin, töitä pystyisi helposti tekemään.
Mökkeilyä ja lomasta nauttimista
Istun kotona täällä kuumassa kerrostalossa. Kuumalle parvekkeelle hankitut parvekekaihtimet onneksi blokkaa jonkun verran kuumuutta., kun aurinko ei pääse suoraan porottamaan sisään.
Verhot kiinni. Aamutuuletus vähän viilensi. Käyn pyöräilemässä viileän reitin ja sitten vielä kylmään kauppaan. Myöhemmin uimahalliin virkistymään. Kotona tuulettimet hieman helpottaa ja voin lukea.
Lähdetään mökille ja ollaan varmaan järvessä koko tämä viikkoa. Nyt pötköttelen ilmalämpöpumpun läheisyydessä ja mietin milloin jaksan kantaa kamat autoon ja komentaa lapset ylös sängyistä.