Kavereiden miehet ei pidä minusta
Tämän juhannuksen jälkeen en enää ajattele että kuvittelen kaiken. Vaan totta se on.
Olen siis itse nainen, parisuhteessa, lapsiakin on. Olen ihan nätti, mutta lihava. Olen puhelias, mutta osaan olla hiljaa. En kiroile, en juttele kaksimielisiä. En pukeudu mitenkään oudosti.
Oma mieheni ei ole näkevinään koko juttua, mutta itse huomaan sen. Ikäviä katseita, minun puheen ohittamista ja sitä, että minulle ei puhuta ollenkaan koko aikana. Muille kyllä.
Alkaa vähän ihmetyttää. En besserwisseröi, enkä puhu miehelleni rumasti tai alentuvasti. Koko elämän mottoni on, että annan muiden olla mitä ovat.
Onko teidän kaveripiirissä jotain tällaista henkilöä? Mikä minussa ärsyttää? Päätin tänä vuonna, että en enää mene mihinkään missä minua mulkoillaan grillin takaa ja puhutaan päälle. Keskimmäinen lapsenikin huomasi tämän jo :(
Eikä kukaan ollut edes humalassa, että menisi sen piikkiin.
Kommentit (76)
älä sitten roiku muiden perässä mikäli lähtee ryyppäämään kavereiden kanssa.
älä sitten roiku muiden perässä mikäli lähtee ryyppäämään kavereiden kanssa.
Oli kyse ajanvietosta naisen omien naiskavereiden kanssa ja heidän miehensä ovat mukana (roikkumassa ja ylenkatsomassa).
Kuulostavat autonkorjaaja-rekkakuski-varastomiesjunttiporukalta. Unohda tollaset tuttavat. Hakeudu fiksumpaan seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Minua kohdellaan samalla tavalla sekä miehen mieskaverien että omien kaverieni miesten osalta. Johtuu varmaan siitä että olen miesvaltaisella alalla töissä ja tienaan 3-5 kertaisesti vuodessa enemmän kuin he. Tyly kohtelu alkoi sen jälkeen kun nimeni julkaistiin ensimmäisen kerran yli 100000 euroa tienanneiden listalla lehdessä. Nykyisin olen asettanut eston verottajalle että nimeäni ei julkaista.
Hahahaa! Kateellisia ovat!! *räkänauru*
Aikoinaan seikkailin miehen kanssa, jolla oli yksi kaveri, joka ei jostain syystä pitänyt musta ollenkaan, ja sai sitten osan muistakin miehen kavereista mukaan siihen touhuun. Myöhemmin kuulin, että tämä tyyppi oli puhunut musta kaikenlaisia valheita muille, syy jäi tuntemattomaksi.
Nykyisen mieheni kaverit onneksi ovat toista maata, ja tulen kaikkien kanssa hyvin toimeen. Eli syy ei ollut minussa, vaan siinä yhdessä mätämunassa, joka jostain syystä halusi kääntää kaikki mua vastaan.
Miehille riittää se, että nainen on epämiellyttävän näköinen. (Lue lihava) En kyllä osaa selittää, mistä se juontaa juurensa.
Saman kokenut.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko sinussa kyse samasta kuin minussa. Minut koetaan jotenkin pelottavaksi juuri tuon annan muiden olla mitä ovat -asenteen vuoksi. Tämä on siis minulle ihan tultu kertomaan. Ilmeisesti se, että jättäydyn kaikkien mitä mieltä pitäisi olla -keskustelujen ja tekemisten ruotimisten ulkopuolelle, tekee minusta jotenkin vaikeasti hahmotettavan ja hallittavan ja sitä kautta pelottavan.
Minäkin tuollainen. En juorua enkä arvostele. Tuomitseekohan joku minutkin sen perusteella?
Kaveripiirissä on aina kokin ulkojäsen, josta kukaan ei tykkää. Jokin asia sinussa selvästi on ärsyttävää, esim mielipiteet.
Joko sinussa on jotain pahasti vialla tai ne muut ovat outoja ja tökeröitä. Mulla oli niin, että ex-poikaystävän kavereista muutama ei pitänyt musta. Nykyisen miehen kavereilla ei ole samaa ongelmaa. Yksi exän kaveri ainakin vihasi minua, koska olen iloinen, puhelias ja itsevarma. Hän viihtyi vain naisten kanssa, jotka olivat hiljaisia hevareita tai masentuneita emo-tyttöjä. No ei ole mun ongelma, jos joku tonttu kokee esillä olevat naiset jonain uhkana.
No jos sinusta ei pidetä, niin vika voi olla siinä, eträ kaikki miut ihmiset sattumalta vihaavat juuri sinua ilman syytä, TAI sitten ehkä on pieni mahdollisuus, että vika on sinussa.
Ystävälläni oli tällainen tilanne, mutta niin että miehen kaverit eivät pitäneet ja jopa hakkuivat. Kyseessä kaunis ja todella mukava nainen. Kun sitten jossain vaiheessa erosivat alkoivat yksi toisensa jälkeen näistä hakkujista lähestyä tätä naista ja selittivät kukin, että olivat olleet kurjia, koska halusivat hänet itselleen. Ystäväni oli näistä ulostuloista aivan pöyristynyt, että kehtasivat kaiken ilkeilyn jälkeen kuvitella, että hän haluaisi sellaisten ihmisten kanssa parisuhteeseen. Kun ystävä antoi pakit jatkoivat haukkumista. Jotkut miehet on vaan lapsellisia moukkia.
Vierailija kirjoitti:
Joko sinussa on jotain pahasti vialla tai ne muut ovat outoja ja tökeröitä. Mulla oli niin, että ex-poikaystävän kavereista muutama ei pitänyt musta. Nykyisen miehen kavereilla ei ole samaa ongelmaa. Yksi exän kaveri ainakin vihasi minua, koska olen iloinen, puhelias ja itsevarma. Hän viihtyi vain naisten kanssa, jotka olivat hiljaisia hevareita tai masentuneita emo-tyttöjä. No ei ole mun ongelma, jos joku tonttu kokee esillä olevat naiset jonain uhkana.
Olen myös todennut tämän, että jotkut miehet eivät kestä sitä että nainen ns. määrää ja ottaa tilaa. Nämä miehet on itse tottuneet vetämään showta ja nyt harmittaa.
Tylsää analysointia. Mä sain tajuta vasta vuosien jälkeen et joku mun miehen kavereista tiesi mun menneisyydestä aika paljon, ihan sellaisia mitä en ole kertonut edes miehelle. Nyt ei yllätä mikään, mutta melkein naurettavaa miten se tapahtui. Kaveri ei ollut sanonut suoraan, että kyse oli musta, mutta tajusin myöhemmin että oli puhunut oikeasti musta, nun mies kertoili jotain juttuja, mitä kuullut siltä.
Taas liian monta "sattumaa" ollakseen sattumia. Siis aikamoinen sotku, mut epistä. En ole mielestäni kyllä ansainnut mitään pahaa, koska en ole ikinä tehnyt mitään todella pahaa, joten siihen nähden nämä sotkut vähän kohtuuttomia.
Ehkä olisi hyvä miettiä asiaa tarkemmin. Millaista on sinun keskustelusi. Kerrotko jutut pikkutarkasti ja hitaasti jolloin toiset vain odottavat että saisit tarinan päätökseen. Entä juhlissa, oletko se asiallinen joka ottaa vain yhden lasin viiniä eikä osaa heittäytyä muiden mukana. Mikään ei ole ärsyttävämpi kuin selväpäinen juhlissa.
Muista myös se, että pidetyin ihminen on se joka osaa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Ystävälläni oli tällainen tilanne, mutta niin että miehen kaverit eivät pitäneet ja jopa hakkuivat. Kyseessä kaunis ja todella mukava nainen. Kun sitten jossain vaiheessa erosivat alkoivat yksi toisensa jälkeen näistä hakkujista lähestyä tätä naista ja selittivät kukin, että olivat olleet kurjia, koska halusivat hänet itselleen. Ystäväni oli näistä ulostuloista aivan pöyristynyt, että kehtasivat kaiken ilkeilyn jälkeen kuvitella, että hän haluaisi sellaisten ihmisten kanssa parisuhteeseen. Kun ystävä antoi pakit jatkoivat haukkumista. Jotkut miehet on vaan lapsellisia moukkia.
Luuletko oikeasti että tässä olisi kyse samasta🙄
Muualla maailmassa saa hyväntahtoisesti flirttaillakin. Eikä se tarkoita mitään muuta eikä sillä pyritä mihinkään, vain tehdään hyvää fiilistä kaikille.