Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereiden miehet ei pidä minusta

Vierailija
26.06.2022 |

Tämän juhannuksen jälkeen en enää ajattele että kuvittelen kaiken. Vaan totta se on.

Olen siis itse nainen, parisuhteessa, lapsiakin on. Olen ihan nätti, mutta lihava. Olen puhelias, mutta osaan olla hiljaa. En kiroile, en juttele kaksimielisiä. En pukeudu mitenkään oudosti.

Oma mieheni ei ole näkevinään koko juttua, mutta itse huomaan sen. Ikäviä katseita, minun puheen ohittamista ja sitä, että minulle ei puhuta ollenkaan koko aikana. Muille kyllä.

Alkaa vähän ihmetyttää. En besserwisseröi, enkä puhu miehelleni rumasti tai alentuvasti. Koko elämän mottoni on, että annan muiden olla mitä ovat.

Onko teidän kaveripiirissä jotain tällaista henkilöä? Mikä minussa ärsyttää? Päätin tänä vuonna, että en enää mene mihinkään missä minua mulkoillaan grillin takaa ja puhutaan päälle. Keskimmäinen lapsenikin huomasi tämän jo :(

Eikä kukaan ollut edes humalassa, että menisi sen piikkiin.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt missä vika?

Vierailija
2/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en!

Ajatuskin tällaisesta tuntuu sosiaaliselta itsemurhalta. Oikeastiko minun pitäisi alkaa tällaista kysyä? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se niin paljon häiritsee

jos toiset vaan itsekseen elelee?

Vierailija
4/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en!

Ajatuskin tällaisesta tuntuu sosiaaliselta itsemurhalta. Oikeastiko minun pitäisi alkaa tällaista kysyä? Ap

Harvemmin ne asiat selviää, jos niistä ei voi puhua. Jos jo valmiiksi olet päättänyt, ettet heidän kanssaan aio enää aikaa viettää, niin miksi et samantien kysyisi asiasta.

Vierailija
5/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun kavereidesi miesten mielipiteillä on väliä? Kaverisi kuitenkin pitävät ja oma miehesi, joten haittaako tuo? Tottakai tuollainen on ikävää ja huonoa käytöstä, mutta et välttämättä pysty sille mitään tekemään.

Vierailija
6/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin tossu se sun miehes on?

Vierailija
7/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex vaimosta ei pitänyt kukaan. Lopuksi en edes minä =). Ihan vakavasti, eihän siitä mitään tullut, kun kenenkään kanssa ei voi missään yhdessä olla tai käydä. Nykyään on paremmin.

Vierailija
8/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en!

Harvemmin ne asiat selviää, jos niistä ei voi puhua. Jos jo valmiiksi olet päättänyt, ettet heidän kanssaan aio enää aikaa viettää, niin miksi et samantien kysyisi asiasta.

Ohiksena annoin alapeukun. On sosiaalinen itsemurha jos erehdyt kysymään.

En tiedä missä vika. Ehkä pidät puolesi jatkossa paremmin.

Ihmiset on siitä jänniä että aina sitä heikointa sorsitaan vaikka luulisi olevan päinvastoin.

Sanot siis "hei mä puhuin nyt. Älä puhu päälle"

Vierailija
9/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko sinussa kyse samasta kuin minussa. Minut koetaan jotenkin pelottavaksi juuri tuon annan muiden olla mitä ovat -asenteen vuoksi. Tämä on siis minulle ihan tultu kertomaan. Ilmeisesti se, että jättäydyn kaikkien mitä mieltä pitäisi olla -keskustelujen ja tekemisten ruotimisten ulkopuolelle, tekee minusta jotenkin vaikeasti hahmotettavan ja hallittavan ja sitä kautta pelottavan. 

Vierailija
10/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kateellisia. Ei siihen tunteeseen juuri mitään erikoista tarvita.

Vierailija
11/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa tietää, miksi joku toinen ihminen ei pidä jostain asiasta, on syytä kysyttävä siltä toiselta ihmiseltä suoraan. Kukaan muu ei voi tietää. 

Vierailija
12/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko antanut niille? Suosio voi nousta.

Vierailija
13/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että jotain on sattunut, tai ainakin uskotaan niin.

Oletko juorunnut jostain? Oletko ainut raitis seurueessa? Tai ainut, joka vetää överit? Oletko vienyt miehesi hänen edelliseltä puolisoltaan? Oletko ns. eri piireistä kuin muut? Pettänyt miestäsi? Hän pettää sinua? Oletko kertonut jollekin, että hänen puolisonsa pettää? Golddigger? Tehnyt rikoksen?

Huom. Ei tarvitse välttämättä olla oikeasti näin, mutta porukalla voi jostain syystä olla sellainen käsitys.

Vierailija
14/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex vaimosta ei pitänyt kukaan. Lopuksi en edes minä =). Ihan vakavasti, eihän siitä mitään tullut, kun kenenkään kanssa ei voi missään yhdessä olla tai käydä. Nykyään on paremmin.

Miksi hänestä ei pidetty?

Vierailija
15/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin joskus käynyt niin, että kaveri on ollut mulle kateellinen ja mustamaalannut miehelleni mua kaikin keinoin joka sit on välittynyt mieheen jne.

Vierailija
16/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallat olla omanlaisesi ja siksi pelotat miehiä. Ne on joskus aika vellihousuja.

17/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla resting bitch face? Eli että ns. näytönsäästäjäilmeesi on veemäinen? 

Siitä voi syntyä väärinkäsityksiä. Varsinkin ihmiset, joilla on huono itsetunto, virhetulkitsevat todella herkästi ilmeen, katseen, eleiden yms. perusteella, ettei joku pidä heistä.

Vierailija
18/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harmi. Kuulostat ihanalta tyypiltä. Ehkä olet vain valovoimainen eikä he kestä valoasi

Vierailija
19/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla lapsia? 

Vierailija
20/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mies kovin mustis susta ja kaverit tietää tämän ja välttävät siksi puhumasta sulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme