Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereiden miehet ei pidä minusta

Vierailija
26.06.2022 |

Tämän juhannuksen jälkeen en enää ajattele että kuvittelen kaiken. Vaan totta se on.

Olen siis itse nainen, parisuhteessa, lapsiakin on. Olen ihan nätti, mutta lihava. Olen puhelias, mutta osaan olla hiljaa. En kiroile, en juttele kaksimielisiä. En pukeudu mitenkään oudosti.

Oma mieheni ei ole näkevinään koko juttua, mutta itse huomaan sen. Ikäviä katseita, minun puheen ohittamista ja sitä, että minulle ei puhuta ollenkaan koko aikana. Muille kyllä.

Alkaa vähän ihmetyttää. En besserwisseröi, enkä puhu miehelleni rumasti tai alentuvasti. Koko elämän mottoni on, että annan muiden olla mitä ovat.

Onko teidän kaveripiirissä jotain tällaista henkilöä? Mikä minussa ärsyttää? Päätin tänä vuonna, että en enää mene mihinkään missä minua mulkoillaan grillin takaa ja puhutaan päälle. Keskimmäinen lapsenikin huomasi tämän jo :(

Eikä kukaan ollut edes humalassa, että menisi sen piikkiin.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesporukassa minä naisena karjaisen "minä puhun nyt" jos yritetään puhua mun päälle. Kuuntelevat , ennen olin nyhverö ja kärsin itsekseni , en enää. Mun miestä naurattaa : D

Vierailija
22/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että jotain on sattunut, tai ainakin uskotaan niin.

Oletko juorunnut jostain? Oletko ainut raitis seurueessa? Tai ainut, joka vetää överit? Oletko vienyt miehesi hänen edelliseltä puolisoltaan? Oletko ns. eri piireistä kuin muut? Pettänyt miestäsi? Hän pettää sinua? Oletko kertonut jollekin, että hänen puolisonsa pettää? Golddigger? Tehnyt rikoksen?

Huom. Ei tarvitse välttämättä olla oikeasti näin, mutta porukalla voi jostain syystä olla sellainen käsitys.

Heh, vastaus kaikkiin on ei. Tai ehkä tuo eri piireistä, mutta ei sillä tavalla räikeää yhteiskuntaluokkaeroa. Vaan että äitini on kuollut ja isäni vähän etäinen, ja tästä on joskus ollut puhetta että meillä ei ole kuin toisen puolen isovanhemmat elämässä.

Eihän sitä tiedä sitten, onko joku puhunut jotain. Kurjaa, jos näin on. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin tossu se sun miehes on?

Ei hän tossu ole, vaan sellainen sosiaalinen puusilmä ehkä enemmänkin :) Ap

Vierailija
24/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, miksi miehesi ystävät eivät pidä sinusta. Minun ex-vaimosta ei pitänyt minunkaan ystävät ja perhe. Pitivät kyllä välit ja olivat aina kohteliaita, jne. Syy oli se, että exäni aina pingotti. Paljon. Nauroi niin herkästi ja oli todella pirtsakka. Niin paljon, että se oli kuin makaaberia komediaa. Kaikki näkivät ihan selvästi, että hänellä on jokin naamio päällä. Ja kukaan ei pidä ihmisestä, jolla on selvästi sosiaalinen naamio päällä perheen kanssa, jossa olisi pitänyt olla suht. normaalisti. No, hänellä olikin ongelmia sosiaalisten tilanteiden kanssa, jotka johtuivat luonteesta. Tämä johti siihen, että jokainen asia, ele ja sana analysoitiin huolella ja etsittiin piiloviestejä. Vähän kuin olisimme eläneet tarinaa "Just because I'm paranoid, doesn't mean they are not out there to get me".

Eromme taisi olla kollektiivinen helpotuksen huokaus perheeltäni. Kukaan kun ei oikein tiennyt miten päin hänen seurassaan olisi voinut olla. Ja ilmapiiriä olisi voinut usein leikata veitsellä. Kaikkea hyvää hänelle toivon ja tiedosti itsekin ongelmansa suhteen loppuvaiheessa. Suhden kaatui kyllä pääosin muihin asioihin, mutta tällä oli oma osansa.

Vierailija
25/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollainen nyt kamalaa. Puhumattomuus ei kai ketään haittaa, mutta sairas gang stalking kaikkine toimineen, se vasta on sairasta. Tietenkin sitä toivoisi, että ihmiset olisivat niin fiksuja, että tajuaisivat kyseenalaistaa, jos esim. kuulevat outoja huhuja tms. Nykyään kun on niin paljon kaikkea feikkiä tuolla netissä. Pahinta on, jos joku levittelee juttuja, joista et tiedä tai esiintyy jopa sinuna tai ystävänäsi tai muuna netissä, levittäen susta negatiivisia juttuja.

Vierailija
26/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ex vaimosta ei pitänyt kukaan. Lopuksi en edes minä =). Ihan vakavasti, eihän siitä mitään tullut, kun kenenkään kanssa ei voi missään yhdessä olla tai käydä. Nykyään on paremmin.

Miksi hänestä ei pidetty?

Perusvittumainen luonne, suukopua jatkuvasti jonkun kanssa. Ei ollut kyllä lihava, joten siitä ei ollut kyse.

Vierailija
27/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko sinussa kyse samasta kuin minussa. Minut koetaan jotenkin pelottavaksi juuri tuon annan muiden olla mitä ovat -asenteen vuoksi. Tämä on siis minulle ihan tultu kertomaan. Ilmeisesti se, että jättäydyn kaikkien mitä mieltä pitäisi olla -keskustelujen ja tekemisten ruotimisten ulkopuolelle, tekee minusta jotenkin vaikeasti hahmotettavan ja hallittavan ja sitä kautta pelottavan. 

Tätä olen miettinyt. Minulle ei kyllä kukaan ole koskaan tullut sanomaan mitään, ei hyvää eikä pahaa. Tästä olen päätellyt, että saatan olla aika etäinen sitten kuitenkin.

Yksi kerran kommentoi lapsestani, että hän on oman tien kulkija kuten äitinsäkin. Ap

Vierailija
28/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän itse sen sanoit; olet lihava. Siinä syy.

Vierailija
29/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules tuollaiset kaveripiirien napinat on ihan pas..kaa. sitten vasta kun saat gang stalking jengin ulkomailla asti kintereille on jo kova ja mielenkiintoinen keissi kyseessä. Ai paranoid? No valitettavasti ei ja monet tietää sen. Monet tuyperykset ei tiedä taas tuosta kansainvälisestä puolesta mitään ja luulevat tod. että kyseessä joku kaveripiirijuttu. Anna mun nauraa!

Vierailija
30/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se niin paljon häiritsee

jos toiset vaan itsekseen elelee?

Varmaan siksi, että yhdessäolon idea on olla kaveriporukalla yhdessä mukavasti puolisoineen.

Ilmeisesti ainakin kaikilla muilla kavereilla puolisoineen.

Ja vain yhtä siihen porukkaan kaverina kuuluvaa osa porukasta kohtelee kuin hän ei kuuluisi siihen.

Vierailija
31/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun mies kovin mustis susta ja kaverit tietää tämän ja välttävät siksi puhumasta sulle?

Ei ole. Hän puhuu minusta nätisti ainakin minun läsnäollessa.

Kaikilla meillä on myös lapsia.

Aloin miettiä että keitä ne sitten on, miespuoleiset jotka tulevat kanssani juttuun, ainakin ovat kohteliaita, jos eivät muuten pitäisikään. Niin heitä yhdistää sellainen tietynlainen rentous. Yksi on sellainen komea palomies :D Hän usein juttelee työstään ja lapsistaan, ja minä kuuntelen. Ap

Vierailija
32/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, miksi miehesi ystävät eivät pidä sinusta. Minun ex-vaimosta ei pitänyt minunkaan ystävät ja perhe. Pitivät kyllä välit ja olivat aina kohteliaita, jne. Syy oli se, että exäni aina pingotti. Paljon. Nauroi niin herkästi ja oli todella pirtsakka. Niin paljon, että se oli kuin makaaberia komediaa. Kaikki näkivät ihan selvästi, että hänellä on jokin naamio päällä. Ja kukaan ei pidä ihmisestä, jolla on selvästi sosiaalinen naamio päällä perheen kanssa, jossa olisi pitänyt olla suht. normaalisti. No, hänellä olikin ongelmia sosiaalisten tilanteiden kanssa, jotka johtuivat luonteesta. Tämä johti siihen, että jokainen asia, ele ja sana analysoitiin huolella ja etsittiin piiloviestejä. Vähän kuin olisimme eläneet tarinaa "Just because I'm paranoid, doesn't mean they are not out there to get me".

Eromme taisi olla kollektiivinen helpotuksen huokaus perheeltäni. Kukaan kun ei oikein tiennyt miten päin hänen seurassaan olisi voinut olla. Ja ilmapiiriä olisi voinut usein leikata veitsellä. Kaikkea hyvää hänelle toivon ja tiedosti itsekin ongelmansa suhteen loppuvaiheessa. Suhden kaatui kyllä pääosin muihin asioihin, mutta tällä oli oma osansa.

Kyseessä ovat kaverien miehet, eikä miehen kaverit...🤔🤔🤔

Vierailija
33/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret piirit kirjoitti:

Kuules tuollaiset kaveripiirien napinat on ihan pas..kaa. sitten vasta kun saat gang stalking jengin ulkomailla asti kintereille on jo kova ja mielenkiintoinen keissi kyseessä. Ai paranoid? No valitettavasti ei ja monet tietää sen. Monet tuyperykset ei tiedä taas tuosta kansainvälisestä puolesta mitään ja luulevat tod. että kyseessä joku kaveripiirijuttu. Anna mun nauraa!

Viestisi ei kertonut juuri mitään. Mitähän mahdoit tarkoittaa sillä?

Vierailija
34/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinismi et saa heidän muniin liikettä olet siis ilmaa. Eli sivistymättömiä miehiä!

Vierailija
35/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko paljon? Kaveriporukkaani kuuluu yksi henkilö, joka on koko ajan äänessä, ja vie yleensä keskustelua sosiaalisesti sopimattomaan suuntaan. Jos joku esimerkiksi avautuu hänelle raskaasta asiasta, tämä henkilö aloittaa pitkän selityksen ja kääntää asian jotenkin itseensä. Tällöin muut keskeyttävät ja vievät keskustelun takaisin siihen keskustelun aloittajaan ja hänen tukemiseensa.

Vierailija
36/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein miehet yrittää olla tekemättä tyttökavereitaan mustasukkaisiksi, ja sitten käyttäydytään seurassa muita naisia kohtaan melkein jäätävästi, ettei tulisi kotona napinaa siitä, että lirkuttelit mun kaverille. Samasta syystä on kyräilyä eri sukupuolien välillä, aina kun kumppanit on läsnä, ettei vaan mitään voisi kukaan tulkita niin, että tässä nyt kaverin kumppania isketään tai mitään sellaista. Mielestäni tyhmää, mutta minkäs teet. Mielestäni flirttailu olisi aivan eri asia kuin normaali hyväntuulinen jutustelu.

Vierailija
37/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan aika monella (miehellä) voi olla sosiaaliset taidot hukassa. Eli puhutaan päälle, ei huomioida toisia - ihan siksi että ei olla koskaan opittu sosiaalisia taitoja. Ne ei edes kiinnosta. Eli ei välitetä siitä, miltä toisesta tuntuu tai miten toinen kokee sosiaalisen tilanteen. Sinä ap sen sijaan välität ja osaat aistia tarkasti.

Tarkkailepa seuraavalla kerralla miten samat tyypit suhtautuvat johonkin toiseen (naiseen). Voit yllättyä - se ignooraaminen ja ikävä mulkoilu ei kohdistukaan vain sinuun.

Vierailija
38/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikki itsestään täydellisyyden kulissin haluaa antaa mutta totuus on tarua ihmeellisempi näiden minä minä minä ihmisten kanssa

Vierailija
39/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kavereiden miehet pidä, koska en ole helposti alistettava. Naiset yleensä väistävät miehen katsetta, väistävät miehiä ylipäätään, pelästyvät helposti, säikkyvät, ja miehet sitten tekevät kaikkensa testatakseen että kuinka helpolla säikyt. Minä en suostu väistämään enkä säikkymään, ja sekös miehiä ärsyttää. Minua ei muutenkaan rajoiteta millään tasolla.

Näinpä sitten olen erittäin vaarallista ja ei-toivottua seuraa miesten mielestä, joiden pyrkimys on eristää puolisonsa kaikesta mikä voisi hajoittaa heidän palvovan seuralaisensa keskittymistä juuri heihin.

Mutta jokainen valkkaa itselleen itse puolison, itse valkkaan tasa-arvoisista hyväitsetuntoisista miehistä jotka eivät käy mitään valtataisteluita vaan keskittyvät itsensä kehittämiseen, ja muunlaiset valkkaa sitten niistä muista.

Vierailija
40/76 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka ovat epävarmoja, eivät kestä heitä jotka eivät ole epävarmoja kuten ap:ta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi