Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pysty olemaan yksin asunnossa kuin vähän aikaa

Vierailija
26.06.2022 |

Tulee paha olo ja ahdistuskohtauksia, sitten kuolemanpaniikkia.
Minne menen?
Olen välillä kävellyt kaupungilla, istunut bussissa.
Niin paha olo!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin?

Vierailija
2/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsinkö miesystävän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin?

Kävin päivystyksessä. Ei apua.

Vierailija
4/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipaikkasi ensiapu päivystys on nyt se paikka josta sinun pitää apua pyytää. Puh. 116117

Vierailija
5/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaa se. Hyväksy se. Paeta ei voi ikuisesti.

Vierailija
6/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtaa se. Hyväksy se. Paeta ei voi ikuisesti.

Liian helppo vastaus. Ei kelpaa!

Vierailija
7/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko aloittaja nyt tosissaan, mutta vastaan silti.

Itse muutin kotoa pois 18-vuotiaana, koska en jaksanut enää vanhempieni juomista ja riitelyä. En ollut tottunut olemaan yksin enkö sietänyt yksin olemista laisinkaan. Muutin vuokralle pieneen synkkään yksiöön, mutta lopulta huomasin olevani vanhemmillani tai kavereilla jatkuvasti. Jos joskus vietin illan kotona yksin, sain paniikkikohtauksia ja koin kovaa ahdistusta. Huom.silloin ei ollut älypuhelimia ja mulla ei ollut edes tietokonetta, en siis päässyt nettiin. 2 vuotta elämästäni meni näin, että majailin missä milloinkin, kunnes löysin miehen ja muutin hänen kanssaan nopeasti yhteen. Nykyään olen keski-ikäinen ja rakastan olla yksin kotona. En tiedä mitä fomo-ahdistusta nuorena koin ja runsas alkoholinkäyttö ei varmasti asiaa auttanut.

Vierailija
8/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on takauma. Mistä se tilanne sua muistuttaa?

Vierailija
9/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki johtuu vakavista traumoistani jotka aktivoituvat kun olen yksin.

Ja apua ei saa.

Vierailija
10/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, rukoile rohkeasti. Jeesus tahtoo auttaa. Raamatun sanoin: "avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua.."

Vierailija
11/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tunteita ja ajatuksia sinulla herää kotona ollessasi? Kohdallani ainakin nousee pintaan ajatus siitä, eikö tämä vuosia jatkunut toimettomuus ja elämän merkityksettömyys tule jo päätökseen. Eikö pääse jo töihin ja sosiaaliseen vuorovaikutukseen? Kodin rauhasta on tullut tylsyyden linnake. Kotona oleminen ei ole enää voimaannuttavaa. Toki tempperamentti myös vaikuttaa. Extro- ja ambivertille kauan kestävät yksinolojaksot ovat kuluttavia toisin, kuin introvertti voi jopa nauttia yksinolo ajastaan.

Vierailija
12/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on takauma. Mistä se tilanne sua muistuttaa?

Siitä kun meinasin kuolla pienenä.

Vierailija
13/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tunteita ja ajatuksia sinulla herää kotona ollessasi? Kohdallani ainakin nousee pintaan ajatus siitä, eikö tämä vuosia jatkunut toimettomuus ja elämän merkityksettömyys tule jo päätökseen. Eikö pääse jo töihin ja sosiaaliseen vuorovaikutukseen? Kodin rauhasta on tullut tylsyyden linnake. Kotona oleminen ei ole enää voimaannuttavaa. Toki tempperamentti myös vaikuttaa. Extro- ja ambivertille kauan kestävät yksinolojaksot ovat kuluttavia toisin, kuin introvertti voi jopa nauttia yksinolo ajastaan.

Yksinäisyyden tunnetta, surua, masennusta. Pahaa oloa.

Pahimmillaan paniikkia ja ahdistusta.

Vierailija
14/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, rukoile rohkeasti. Jeesus tahtoo auttaa. Raamatun sanoin: "avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua.."

Kyllä.

Vierailija
15/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjää enää.

Vierailija
16/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin ota mukaan hammasharja,kännyn laturi.Pääset sieltä suoraan lepo-osastolle.

Vierailija
17/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen paljon ulkona. Mutta kesällä aurinko paistaa tosi ankarasti. 😔. Miten sä voit nyt?

Minkä ikäinen sä olet?

💖

Vierailija
18/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen paljon ulkona. Mutta kesällä aurinko paistaa tosi ankarasti. 😔. Miten sä voit nyt?

Minkä ikäinen sä olet?

💖

En voi hyvin. Pelkään jo huomista miten pärjään.

Vierailija
19/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei auta, vaikka olen pyytänyt jumalalta apua tuhansia kertoja. Tulee vain uutta potkua munille.

Vierailija
20/49 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen sä olet?

💖

En voi hyvin. Pelkään jo huomista miten pärjään.

Mullakin vähän sellainen olo, et niin sanotusti selviän aina päivän kerrallaan seuraavaan päivään. Lääkkeet auttaa mua jonkin verran, toisinaan kuolemanpelko ja paino vyöryy siltikin yli. Kun on oikein paha olla pidän ikkunaa paljon auki sekä makaan piikkimatolla, kävelen, joskus pidän maskia niin sanotusti turhaan naamalla; en tiedä miksi hapenpuutteesta tulee joskus parempi olo. Piikkimaton piikit tuo myös jonkin verran apua. Sit kävellessä kun puristaa käsiä nyrkkiin.

Miten sä voit nyt? 💖