Rakastuminen YSTÄVÄN MIEHEEN, miten Sinä toimisit?
Jos rakastuisit ystävän mieheen niin, että tunnet, että se on elämäsi rakkaus, niin hakisitko mieheltä vastakaikua?
Olen nyt tälläisen ongelman äärellä niin tarvin vinkkejä. Kyllä mies ainakin on minun kanssa flirttaillut välillä härskistikkin niin uskon, että häntä kiinnostaisi.
Ikävä tilanne tietysti ystävää kohtaan, mutta jos löytää elämänsä rakkauden niin voiko tässä olla muuta tekemättä kuin katsoa kaikki kortit?
N19
Kommentit (126)
Tällainen kanssasi härskisti flirttaileva tyyppi flirttailee kanssasi todennäköisesti niin kauan kuin vastaat hänen flirttailuihinsa. Hänen kiinnostuksensa sinuun saattaa lopahtaa kuitenkin sillä hetkellä, kun hän tuntee, että on saaavuttanut sen, minkä haluaa. En jatkaisi moista peliä; etsi se elämäsi rakkaus vapaista miehistä; en usko, että tämä ko oleva mies on tosissaan sinun suhteesi...
En toimisi yhtään mitenkään. Enkä elättelisi harhoja rakastumisesta. Korkeintaan vähentäisin mahdollisuuksia joutua tekemisiin ystävän miehen kanssa.
Täällä neuvottiin, että anna palaa. En halua mitenkään jeesustella, mutta mieti miltä itsestäsi tuntuisi jos joku tekisi sinulle saman tempun. Asioilla on tapana napsahtaa omaan nilkkaan, jos tieten tahtoen tekee pahaa toiselle. Saattaa tulla aika, että vollotat ex-ystävättaresi olkapäätä hakien.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastuisin ystäväni puolisoon, en rikkoisi ystäväni liittoa, vaan kätkisin tunteeni sisimpääni.
Itseni kannalta raastavin esimerkki tästä oli, kun katsoin vierestä kirkon alttarilla, kun ystäväni meni rakastamani naisen kanssa naimisiin.
Tunnetilaani tuolloin on vaikea pukea sanoiksi, mutta se oli vähän sen suuntainen, kuin joku olisi tullut ja repinyt sydämen rinnastani ja pakottanut katsomaan, kun hyppii sen päällä niin kauan, että se menee aivan murskaksi ja sitten ripotellut suolaa siihen ammottavaan haavaan, joka jäi rintakehääni sydämen paikalle.
Toivottavasti olet löytänyt rinnallesi jonkun.
Varmasti ollut todella raskasta seurasta sivusta, mutta suoraselkäistä sinulta. Tukemassa ystävääsi hänen tärkeänä päivänä, vaikka tunteet jouduit pitämään itselläsi.
Kaikkea hyvää sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Mies etsii yleensä vain sek*iä. Ja viesti vaikuttaa siltä että se vain kiinnostaa. Moni mies ei kuitenkaan eroa kumppanista vaikka harrastaisi toisen kanssa jotain, paitsi jos on tuuri. Kannattaa olla varovainen. Ystävä tosin voi olla sitten entinen ystävä. Joskus voi tietenkin olla, että kiinnostus on molemminpuolista parisuhdemielessä ja oikeat kohtaavat. Mutta ystävällä menee luottamus jne.
Ystävä on tuollaisen selkään puukot. jälkeen entine ystävä ja Ap ei tiedä ystävyydestä mitään eikä ansaitse ystävänsä ystävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla on just tota, seurustellaan ristiin rastiin varsinkin jossain opiskelijaporukoissa. Ei siinä vielä mitään, mutta kun osa meni naimisiin ja perusti perheen samasta kuppikunnasta. Jokaisen nykyinen siellä on, jos ei jonkun exä niin ainakin puolet kavereista kiinnostuneet samoista miehistä. Yäk.
Fiksummat näyttivät jättävän sisäsiitospiirit nuoruuteen ja hankkivat puolisonsa muualta.
Ja monesti tuossa iässä kokemattomat saattavat sekoittaa fyysinen himo (varsinkin nuorena hormonit jyllää voimakkaasti) ja rakkaus toisiinsa. Varsinkaan sellaisen takia ei kannata ystävyys suhdetta romuttaa.
Tuollainen mies joka flirttailee muille naisensa takana tekee sitä myös sinun selän takana, jos alatte seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaiseen flirttailijahuithapeliin voi rakastua?
Tuossa iässä helposti lankeaa renttuun, ns. pahaan poikaan.
Kokemusta on. Jälkeenpäin voi sanoa etteivät ole sen sun rakkauden arvoisia.
Terv. vanhempi nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet valmis menettämään ystäväsi niin siitä vaan. Kannattaa kuitenkin muistaa, että jos mies on nyt suhteessa ja flirttailee sinun kanssasi härskisti, niin hän tekee sitä luultavasti myös jonkun toisen kanssa, jos suhteessa sinun kanssasi. Paitsi jos hänkin uskoo palavasti, että olet hänen elämänsä rakkaus. Luultavasti ei kuitenkaan, sillä jos niin olisi, hän olisi jo jättänyt nykyisen naisensa.
Etkö usko, että toisen voi rakkaudella parantaa pahoista tavoista?
Hah, ei tuollainen toimi koskaan
No kiertäisin kaukaa. Ihan kamala ukko, jos vikittelee naisystävänsä hyvää ystävää. Siinäpä on oikea kultakimpale.
Toimin siten, että rakastun (molemminpuolisesti) vain ja ainoastaan omaan kumppaniini, ei tule ulidraamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastuisin ystäväni puolisoon, en rikkoisi ystäväni liittoa, vaan kätkisin tunteeni sisimpääni.
Itseni kannalta raastavin esimerkki tästä oli, kun katsoin vierestä kirkon alttarilla, kun ystäväni meni rakastamani naisen kanssa naimisiin.
Tunnetilaani tuolloin on vaikea pukea sanoiksi, mutta se oli vähän sen suuntainen, kuin joku olisi tullut ja repinyt sydämen rinnastani ja pakottanut katsomaan, kun hyppii sen päällä niin kauan, että se menee aivan murskaksi ja sitten ripotellut suolaa siihen ammottavaan haavaan, joka jäi rintakehääni sydämen paikalle.
Toivottavasti olet löytänyt rinnallesi jonkun.
Varmasti ollut todella raskasta seurasta sivusta, mutta suoraselkäistä sinulta. Tukemassa ystävääsi hänen tärkeänä päivänä, vaikka tunteet jouduit pitämään itselläsi.Kaikkea hyvää sinulle!
Kyllä tuo lopulta maksoi sen ystävyydenkin, mutta sillä tavalla, että yhteyden pitäminen vain jäi. En kerta kaikkiaan pystynyt katselemaan heitä onnellisina yhdessä.
Toki nyt, kun olen ollut jo 25 vuotta nykyisen kumppanini kanssa, niin voi sanoa, että aika parantaa haavat ja sydämenkin voi saada uuden ja varsin yllättävältä taholta. Tai sitten se, jonka koin murskattavan nuoruuteni päivinä oli vain sellainen harjoituskappale, ja sain lopullisen henkilöltä, jota minulla on kunnia kutsua vaimokseni.
Kiitos ja kaikkea hyvää sinullekin.
Oletko varma ettet sekota (kiellettyä)himoa ja rakkautta nyt toisiinsa? Tuossa iässä ne voi vielä mennä sekaisin, varsinkin jos ei ole aikaisempaa kokemusta paljoa tai ollenkaan.
Aloittajalle: jos viet ystävän miehen, sulta voi mennä itsekunnioitus tuossa kuviossa täysin.
Toisekseen oletko edes oikeasti ystävä ko. naisen kanssa, jos tuollaista pohdit?
Itseäni ketuttaa tällä hetkellä ystäväni mies, joka toistuvasti pyrki iholle juhannuksen juhlinnassa ja jonka toistuvasti torjuin välittömästi ilman väärinymmärryksen mahdollisuutta. Onneksi sen näki joku muukin. Valitettavasti ystäväni ei nähnyt. Tuo oksettava äijä porskuttaa eteenpäin ystäväni kanssa kuin ei mitään olisi tapahtunut. Itse olen ihan lapanen, kun en osaa kertoa sitä ystävälle. Ovat niin onnellisia somessakin.
Itse luot oman elämäsi ja kannat tekojesi seuraukset ja se vaikuttaa mielenterveyteesi/ hyvinvointiisi sekä ystäväsi mielenterveyteen sillä pettymykset, loukkaukset eivät ole harmittomia, äkkiä ohi meneviä asioita vaan jättävät aina pysyvän jäljen, saat tietyn maineen ja olet vielä kovin nuori kestämään halveksuntaa, syrjintää yms. kaikilta.
Jännität tunteeko mies samoin sinua kohtaan; odottaisit miestä joka haluaa sinut, näyttää sen arvostaen sinua, perhettäsi, älyäsi, kaveripiiriäsi eikä rivosti vain flirttaile kanssasi; naiset huomaavat jos oma mies flirttaa ja varmasti ystäväsikin on huomannut ihastumisesi; ilmeisesti hakeudut heidän seuraansa jatkuvasti - mies ainakin sen tajunnut/huvittunut siitä koska vihjailee seksistisesti sinulle ja uskoisin että ei ole kiinnostunut sinusta muuten kuin panopuuna ja ehkä ihmettelee miksi liehittelet ystäväsi miestä, ei se ainakaan arvostustasi nosta.
Arvosta eniten itseäsi. Aina. Pidä huolta tasosta joka asiassa.
Testaa viehätysvoimaasi vapailla markkinoilla, äkkiä se ystäväsi mies jää taustalle mutta ei jää jos jatkuvasti liehut ja ruokit väärää energiaa.
Pidä hyvää huolta itsestäsi, sitä ei kukaan muu tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aseta itsesi ystäväsi asemaan ja katso siitä suunnasta mitä toivoisit tapahtuvan...näetkö
Eihän tuota kukaan omalle kohdalle toivo, mutta mitä itse tekisit, jos elämäsi rakkaus olisi varattu?
Vuosisadan rakkaustarinan kokee aniharva ihminen, joten mielestäni kannattaa katsoa kortit ja kokea.
Elämän rakkaus aika määritelmän mukaan ei voi olla varattu. Jos joku vuosisadan rakkaustarina olisi menossa tai tulossa, hän olisi itse jo menettänyt kiinnostuksen edelliseen suhteeseen ja purkanut sen. Ei kahta voi rakastaa samaan aikaan (paitsi jos on polyamoriasysteemi menossa, mutta tässähän ei ollut ollenkaan kyse siitä) -joten jos mies rakastaisi sinua, hän olisi jo omasta tahdostaan päättänyt edellisen suhteen. Kun kerran ei ole sitä tehnyt, niin päättele siitä. Pilaat maineesi ja ystävyyssuhteesi ihan turhan takia.
Mun ex-ystäväni lähti silloisen mieheni matkaan. Varoitin tätä entistä ystävääni siitä, että mies tulee häntäkin pettämään. Sain vastaukseksi mistä voit sen tietää. No hyvinpä tiesin, tapasin noin pari vuotta tapahtuman jälkeen tämän miehen baarissa ja kostoksi päätin panna tätä miestä, hän lähti oikein mielellään mun matkaani ja tapailtiin siinä jonkin aikaa, kunnes kerroin ex-ystävälleni mitä miehensä touhuilee.
Tämä ek-ystävä suuttui luonnollisesti miehelle ja meilläkin oli noin kuukauden tämän miehen kanssa välit poikki, kunnes päädyttiin samaan sänkyyn taas. Sen jälkeen tapailtiin epäsäännöllisen säännöllisesti, aina kun mun teki mieli seksiä. Tämä mies on mm. lähtenyt mun luokse kesken heidän illanistujaisten ja lopulta miehen veli soitteli mulle, tiedänkö miehestä mitään. No tiesinhän minä.
Toki tiedän, että mun käytös oli myös lapsellista, mutta sitä saa mitä tilaa. Terkut vaan M:lle Vantaalle
No, siskoni halusi ilmeisesti näyttää minulle että on haluttavampi kuin minä ja vei trini vuosina 2 poikaystävääni sänkyyn. Ei olla enää missään väleissä. Eli jos pärjäät ilman ystävääsi, anna palaa. Mies vaihtuu kuitenkin ennen kuin olet 30 ja ystävää et tuollaisen tempun jälkeen takaisin saa.
Jos tuntisin, että on elämäni rakkaus niin pitäisin valtavaa etäisyyttä ja näkisin ystävää vain ilman tämän miestä. Piste.
Jos olisin vain normaalisti hieman ihastunut, nauttisin kivasta tunteesta mutta en näyttäisi sitä mitenkään.
Rakkaus on tahtotila, se sanotaan jo vihkivalassa.
Korkeintaan virittelet ihastumisen tilaa ja niitä elämässä tulee ja menee.